Sorryquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil niet in mijn lijstje![]()
Das nog veel erger
Als je van mijn reet maar af blijftquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
whehe zullen we de mannelijke single fokkers raten?
Wou je anders dondersgraag toen je mn trui wou jattenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je van mijn reet maar af blijft
Weet jij de dempingskarakteristieken van jouw kont?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je van mijn reet maar af blijft
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
Ik luister christelijke en kerstmuziek
Vandaag nog een beetje over gefilosofeerd!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet jij de dempingskarakteristieken van jouw kont?
Heul niet waar!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Wou je anders dondersgraag toen je mn trui wou jatten
Mijn wat van de watte??quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet jij de dempingskarakteristieken van jouw kont?
Hij ging vreemd ook nog eensquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Brad heeft Angelina getemd![]()
Ik haat hem
Hehehequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
whehe zullen we de mannelijke single fokkers raten?
Het lijstje van de gave auto'squote:
kerst... is een beetje vroeg hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
Ik luister christelijke en kerstmuziek
Ow ik had een ander lijstje gehooptquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij ging vreemd ook nog eens
[..]
Hehehe
[..]
Het lijstje van de gave auto's
ik denk dat jouw sinus niet uitdooftquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heul niet waar!
[..]
Mijn wat van de watte??![]()
Mijn tangus werkt anders nog prima.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:27 schreef Evie het volgende:
[..]
ik denk dat jouw sinus niet uitdooft
Voor uitleg verwijs ik je door naar WTquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heul niet waar!
[..]
Mijn wat van de watte??![]()
Tangens.quote:
WT... geef eens uitlegquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor uitleg verwijs ik je door naar WT
mag ik dan even uitwijden over mijn co-sinus....?quote:
Als klein stokje was ik al helemaal weg van Clouseau.quote:
Nee!!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze vraagt of ik een dikke reet heb
Ow snarf, talk dirty to me.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mag ik dan even uitwijden over mijn co-sinus....?
Gewoon het testlampje van je studioflitser aanzetten, perfecte lampquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver ik zie niks in het donker. Moet echt snel mn lampen opgehangen zien krijgen!
Liever niet.. sommige beelden zijn niet bepaald prettig voor het oogquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mag ik dan even uitwijden over mijn co-sinus....?
Jij was de huilie van vanmorgen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef Evie het volgende:
DankDat hullie van vanmorgen het wou verbeteren
Heb jij alleen Oker?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als klein stokje was ik al helemaal weg van Clouseau.
En nu zijn ze mijn guilty pleasure.Ik heb ook Oker, hun beste cd, al jaaaaaaaaaren.
Nederlands is over het algemeen een foute keuze om liefdesliedjes in te zingen, maar zij kunnen het.
Ah so, een chips-reet noem ik datquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!!
De dempingsdingus heeft te maken met hoe vaak je bipsvel en vet nagolven als je er een tik op geeft.
Wat erg dat ik het kenquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als klein stokje was ik al helemaal weg van Clouseau.
En nu zijn ze mijn guilty pleasure.Ik heb ook Oker, hun beste cd, al jaaaaaaaaaren.
Nederlands is over het algemeen een foute keuze om liefdesliedjes in te zingen, maar zij kunnen het.
Que?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon het testlampje van je studioflitser aanzetten, perfecte lamp
quote:
nu raak ik in de war....quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Liever niet.. sommige beelden zijn niet bepaald prettig voor het oog
Ken jij Alan Jackson?quote:
WT !! Met stip op 1quote:
Ik durf geen anderen te kopen.quote:
Moet je eerst een index maken met single fokkers.quote:
Gaan we op de volgende meet samen dansen op Clouseau?quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WT !! Met stip op 1![]()
Faxie een goede tweede
hm... dat zou best nog eens waar kunnen zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan zou je kont mooi meteen de verkeerde kant op zwieberen als je erop zou slaan
Online bestellen en naar je ouders adres laten versturen of naar je postbus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf geen anderen te kopen.De mensen bij de cd winkel lachen me altijd uit.
[..]
Moet je eerst een index maken met single fokkers.
[..]
Gaan we op de volgende meet samen dansen op Clouseau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |