Mij niet, ik heb niks tegen de hond, heb nog steeds vertrouwen in hem. Ze gaat eerst Sjaak eens beoordelen hoe hij zo in de omgang is qua gedrag en dergelijke. Dan gaan we kijken wat we kunnen verbeteren naar hem toe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok dus ze gaat hem "beoordelen" en dan advies geven of jullie over angst/onzekerheid heenzetten?
ah.. super fijn dat je pa het toch nog een kans geeft! ben echt blij voor je!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet, ik heb niks tegen de hond, heb nog steeds vertrouwen in hem. Ze gaat eerst Sjaak eens beoordelen hoe hij zo in de omgang is qua gedrag en dergelijke. Dan gaan we kijken wat we kunnen verbeteren naar hem toe.
Beter word je nog eens aangerand op een meet waar wij bij zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
De rechter heeft al uitspraak gedaan.
Ze zijn allemaal ontoerekeningsvatbaar verklaard en blijken alle 6 last te hebben van oogafwijkingen in combinatie met een hoge dosis alcohol.
Ze konder er niks aan.
Het is nu vooral mijn ma die dwars ligt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah.. super fijn dat je pa het toch nog een kans geeft! ben echt blij voor je!
Ik ben blij voor je!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet, ik heb niks tegen de hond, heb nog steeds vertrouwen in hem. Ze gaat eerst Sjaak eens beoordelen hoe hij zo in de omgang is qua gedrag en dergelijke. Dan gaan we kijken wat we kunnen verbeteren naar hem toe.
Die mooie brede, soepele gespierde rug.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik vouch voor jou zoon. Ik ben je vader, ik heb je rug!
Ik heb qua rug niets te klagen inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die mooie brede, soepele gespierde rug.
He mono, hoe is het met je penis?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb qua rug niets te klagen inderdaad
Ja goed, laatst nog kunnen gebruiken op een sexuele manierquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He mono, hoe is het met je penis?
Geen behoefte om nog vaker aangerand te worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter word je nog eens aangerand op een meet waar wij bij zijn.
Eerst maar eens afwachten. Mijn ma is nu helemaal over de zeik. Echt... Ik weet niet van wie ik het nuchtere geërfd heb, maar het is niet van m'n ouders.quote:
Tof man. Met degene waarvan ik het vermoed?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja goed, laatst nog kunnen gebruiken op een sexuele manier
Geeft niet. Je plant het niet, het overkomt je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen behoefte om nog vaker aangerand te worden.
Ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof man. Met degene waarvan ik het vermoed?
[..]
Geeft niet. Je plant het niet, het overkomt je.
Vrouwen op vakantie, het is een schande.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet. Je plant het niet, het overkomt je.
Ze zouden ze aan een ketting moeten leggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen op vakantie, het is een schande.
Mwah.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef twi het volgende:
Waren ze ook niet een beetje lekker, ongeacht leeftijd?
Met voldoende alcohol.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Je had minimaal één ervan dus wel kunnen raken?
Ja, zondagavond in de nachtelijke uurtjes van de meet bij julliequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nog iemand geraakt de laatste anderhalve week?
Je zou niks over ons vertellenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, zondagavond in de nachtelijke uurtjes van de meet bij jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Je zou niks over ons vertellenOh zo, excuus broederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is rustig geweest er na![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |