Ah, dan gaat 'ie naar Liveview ja. Had mijn D70s ook niet. Maar mijn D7000 heeft 'm ook!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat schuifdingetje om het rode puntje aan de rechterkant van het scherm
En daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem is Drommeldarisje wel een lief jongetje die van lieve dingetjes voor zijn vriendin doen houdt.
IK WIST WEL DAT JE HET WIST OMG OMG OMG !!!!111!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, dan gaat 'ie naar Liveview ja. Had mijn D70s ook niet. Maar mijn D7000 heeft 'm ook!
Toen je het vroeg wist ik het niet. Alleen omdat ik nu een camera heb met ook zo'n kek hip leuk draaiertje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
IK WIST WEL DAT JE HET WIST OMG OMG OMG !!!!111!!!
Nog leuk lopen klikken op vakantie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
U kijkt zo lief.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar 530 foto'squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog leuk lopen klikken op vakantie?
Heb je de 14-jarige meisjes die heloef besprongen nog op de foto gezet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar 530 foto'sAlleen maar snapshots. En ik had mijn eigen camera niet mee.
ik vond groothoek altijd de spectaculairste foto's maken, maffe perspectieven enzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag een nieuwe lens. Ik twijfel tussen groothoek en tele.
Groothoek natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag een nieuwe lens. Ik twijfel tussen groothoek en tele.
Mja... Ik heb natuurlijk al een lekkere zoom op mijn huidige lens. Maar ik zou meer zoom niet erg vinden...quote:
Dat je het deel van 18 tot 55 niet mist dan . . .quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik heb natuurlijk al een lekkere zoom op mijn huidige lens. Maar ik zou meer zoom niet erg vinden...
Ik heb nu een 55-200
beter minder zoom en meer lichtsterkte, maar dat ben ik. is ook (veel) duurder vaak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik heb natuurlijk al een lekkere zoom op mijn huidige lens. Maar ik zou meer zoom niet erg vinden...
Ik heb nu een 55-200.
Nee, daar was ik niet bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je de 14-jarige meisjes die heloef besprongen nog op de foto gezet?
Nee, niet echt eigenlijk... Het is met aquaria fotograferen wel leuk, zo'n lens. Maar ik fotografeer veel dieren van grote afstand vaak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je het deel van 18 tot 55 niet mist dan . . .
Ja, meer lichtsterkte is wel leuk en aardig, maar met photoshop en lighthouse kun je ook heel veel, ik weet niet of ik dat het extra geld waard vind.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
beter minder zoom en meer lichtsterkte, maar dat ben ik. is ook (veel) duurder vaak.
Maar 530?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar 530 foto'sAlleen maar snapshots. En ik had mijn eigen camera niet mee.
Mooie bokeh is moeilijk te imiteren met fotowinkel of vuurtoren. Ook in het donker heb je profijt van een lens die ver open kan staan (snellere autofocus).quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echt eigenlijk... Het is met aquaria fotograferen wel leuk, zo'n lens. Maar ik fotografeer veel dieren van grote afstand vaak.
[..]
Ja, meer lichtsterkte is wel leuk en aardig, maar met photoshop en lighthouse kun je ook heel veel, ik weet niet of ik dat het extra geld waard vind.
Op die meet had ik toen opeens 666 foto's op dat ding staan ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn record is 350 in zegmaar 3 uur. Dit was 530 in 3 weken.
meer lichtsterkte is daar niet voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echt eigenlijk... Het is met aquaria fotograferen wel leuk, zo'n lens. Maar ik fotografeer veel dieren van grote afstand vaak.
[..]
Ja, meer lichtsterkte is wel leuk en aardig, maar met photoshop en lighthouse kun je ook heel veel, ik weet niet of ik dat het extra geld waard vind.
Ik ben 2 keer vroeg gaan slapen en 1 keer onvrijwillig vroeg in slaap gedonderd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je nog wel één van de andere aanrandpoginigen meegemaakt?
670 in een uur of 20 is niet slecht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op die meet had ik toen opeens 666 foto's op dat ding staan ja.
Jammer wel, van wie moeten we die verhalen dan horen als heloef ze niet vertelt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer vroeg gaan slapen en 1 keer onvrijwillig vroeg in slaap gedonderd.
Mij zal het nooit lukken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
670 in een uur of 20 is niet slecht?
Weet ik. Ik weet alleen niet of ik dat het geld waard vind. Het is maar hobby, he.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooie bokeh is moeilijk te imiteren met fotowinkel of vuurtoren. Ook in het donker heb je profijt van een lens die ver open kan staan (snellere autofocus).
Weet ik, maar in photoshop en ligthouse kan je veel met het licht doen, zodoende vraag ik mij af of die optie mij dat extra geld waard is... Die lenzen zijn gewoon niet goedkoop en het is een hobby, niet m'n vak of zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
meer lichtsterkte is daar niet voor natuurlijk.
een groter diafragma is om meer licht door te laten, waardoor je zelfs met een groothoek dof (depth of field) kunt krijgen, en je hebt gewoon veel minder licht nodig dus ben je veel flexibeler. photoshop is geen fotografie heh.
/fotovakschool.
Ik kan hem gelukkig ook inhouden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon 670 keer het knopje indrukken. Dat kan in 20 minuten ook wel.
elke 30 seconden een foto makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn record is 350 in zegmaar 3 uur. Dit was 530 in 3 weken.
Geoefende vingers hè.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
elke 30 seconden een foto maken
ah, f-mount. dan zou ik ook eens tweedehands kijken, nikkor/nikon heeft al jaren de f-mount, en er zijn in het verleden heel wat mooie lenzen uitgebracht door nikkor.quote:
Ja, ik ben al wel op zoek geweest. Ik heb nu ook een nikkor lens, maar dat had je vast al geraden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ah, f-mount. dan zou ik ook eens tweedehands kijken, nikkor/nikon heeft al jaren de f-mount, en er zijn in het verleden heel wat mooie lenzen uitgebracht door nikkor.
Is je goed rechtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben al wel op zoek geweest. Ik heb nu ook een nikkor lens, maar dat had je vast al geraden.
Op een of andere manier heb ik wat tegen 2e hands techniek...
Je hoeft niet zo bang te zijn voor het tweedehands gedeelte, maar wel voor de oude techniek die fysiek wel past op je camera maar er niet mee "communiceert" (jouw body heeft geen focusmotor bijvoorbeeld). Dan loop je alleen maar te oetelen met manueel focussen en de belichting zelf te bepalen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben al wel op zoek geweest. Ik heb nu ook een nikkor lens, maar dat had je vast al geraden.
lenzen slijten niet snel hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Freaky shit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef arachide. het volgende:
WTtje, mag ik even een mening
[ afbeelding ]
Nou ja, dat is eigenlijk meer wat ik bedoel met 2e hands. Het is vaak, lang niet altijd hoor, toch ouder spul.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo bang te zijn voor het tweedehands gedeelte, maar wel voor de oude techniek die fysiek wel past op je camera maar er niet mee "communiceert" (jouw body heeft geen focusmotor bijvoorbeeld). Dan loop je alleen maar te oetelen met manueel focussen en de belichting zelf te bepalen.
Aangezien ik veel paarden fotografeer, denk ik dat een telelens makkelijker is in dit geval. Het is behoorlijk lastig een paard dat langs je draaft op de foto te zetten als je lopend moet zoomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef dawg het volgende:
[..]
lenzen slijten niet snel hoor.beetje goed zoeken.
aangezien je al een 55-200 hebt kun je jezelf ook uitdagen en een prime nemen, vast brandpuntsafstand. lopen als je wilt zoomen, more or less.
50/1.8 is nieuw bijvoorbeeld helemaal niet zo duur.
Ik zou niet zo goed weten wat ik hier nog op kan "opbouwen". Je zou misschien kunnen pietlutten over dat de linkerbovenhoek niet eenzelfde mate van vignettering heeft als de rechter, maar ja. Ik denk dat je wel het maximale eruit hebt gehaald. Je zou je hoofd lukken fixeren met een flitser die je twee keer laat afgaan. (zal je wel handmatig moeten doen, kan misschien ook met een lamp, of misschien dat je met een zaklamp nog veel meer crooked effecten kan maken.)quote:
Aan de ene kant is ie tof, maar aan de andere kant ook vreemdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef arachide. het volgende:
WTtje, mag ik even een mening
[ afbeelding ]
Wat voor muziek?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Monopoly die gaat weer de DJ uithangenLive over 1 minuut
Jim Beam for breakfast, shotting down with Miller Lite. Corn whiskey on a heartache is burning me alive?quote:
Jim Beanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jim Beam for breakfast, shotting down with Miller Lite. Corn whiskey on a heartache is burning me alive?
in dat geval zou ik inderdaad ook een telezoom kiezen, liefst een snelle, maar dat is duur (hoge lichtsterkte). wel zou ik je willen adviseren om te kijken of je een af-s variant kunt vinden, die heeft een eigen zoommotortje en kan dus snel bewegende objecten makkelijker volgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat is eigenlijk meer wat ik bedoel met 2e hands. Het is vaak, lang niet altijd hoor, toch ouder spul.
En ik vind het altijd lastig omdat je niet weet wat ermee gebeurd is.
[..]
Aangezien ik veel paarden fotografeer, denk ik dat een telelens makkelijker is in dit geval. Het is behoorlijk lastig een paard dat langs je draaft op de foto te zetten als je lopend moet zoomen.
Die heb ik nu ook, alleen kan je wel merken dat hij wat ouder wordt en het allemaal niet meer zo makkelijk snel scherp wordt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:02 schreef dawg het volgende:
[..]
in dat geval zou ik inderdaad ook een telezoom kiezen, liefst een snelle, maar dat is duur (hoge lichtsterkte). wel zou ik je willen adviseren om te kijken of je een af-s variant kunt vinden, die heeft een eigen zoommotortje en kan dus snel bewegende objecten makkelijker volgen.
ik gok dat de lens ook niet zo heel lichtsterk is, waardoor hij ook moeite kan hebben met focussen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook, alleen kan je wel merken dat hij wat ouder wordt en het allemaal niet meer zo makkelijk snel scherp wordt.
De lens is ook al zo'n 7 jaar oud, inmiddels.
Kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ik gok dat de lens ook niet zo heel lichtsterk is, waardoor hij ook moeite kan hebben met focussen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Misschien is het dan toch verstandig om ook naar lichtsterkte te kijken.
Ik mag er niks over zeggen in verband met een lopende aangifte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
We wachten op jouw aanrandverhalen + foto's, maar Faye had er geen genomen.
Een lopende aangifte? Van jou? Wat? Godverdomme, vragen heeft geen zin hè?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag er niks over zeggen in verband met een lopende aangifte.
Als je jezelf nu teveel involved heb je de popo aan de deur staan man.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Een lopende aangifte? Van jou? Wat? Godverdomme, vragen heeft geen zin hè?
De rechter heeft al uitspraak gedaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Een lopende aangifte? Van jou? Wat? Godverdomme, vragen heeft geen zin hè?
Interessant dit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
De rechter heeft al uitspraak gedaan.
Ze zijn allemaal ontoerekeningsvatbaar verklaard en blijken alle 6 last te hebben van oogafwijkingen in combinatie met een hoge dosis alcohol.
Ze konder er niks aan.
Ah, de ontoerekeningsvatbaar verklaring. Gotta love it.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal ontoerekeningsvatbaar verklaard en blijken alle 6 last te hebben van oogafwijkingen in combinatie met een hoge dosis alcohol.
Ze konder er niks aan.
Er komt een gedragsdeskundige bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
hello!!
misschien al besproken maar eh samzz, hoe is het afgelopen vandaag../
ok dus ze gaat hem "beoordelen" en dan advies geven of jullie over angst/onzekerheid heenzetten?quote:
Mij niet, ik heb niks tegen de hond, heb nog steeds vertrouwen in hem. Ze gaat eerst Sjaak eens beoordelen hoe hij zo in de omgang is qua gedrag en dergelijke. Dan gaan we kijken wat we kunnen verbeteren naar hem toe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok dus ze gaat hem "beoordelen" en dan advies geven of jullie over angst/onzekerheid heenzetten?
ah.. super fijn dat je pa het toch nog een kans geeft! ben echt blij voor je!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet, ik heb niks tegen de hond, heb nog steeds vertrouwen in hem. Ze gaat eerst Sjaak eens beoordelen hoe hij zo in de omgang is qua gedrag en dergelijke. Dan gaan we kijken wat we kunnen verbeteren naar hem toe.
Beter word je nog eens aangerand op een meet waar wij bij zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze konder er niks aan.
Het is nu vooral mijn ma die dwars ligt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah.. super fijn dat je pa het toch nog een kans geeft! ben echt blij voor je!
Ik ben blij voor je!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet, ik heb niks tegen de hond, heb nog steeds vertrouwen in hem. Ze gaat eerst Sjaak eens beoordelen hoe hij zo in de omgang is qua gedrag en dergelijke. Dan gaan we kijken wat we kunnen verbeteren naar hem toe.
Die mooie brede, soepele gespierde rug.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik vouch voor jou zoon. Ik ben je vader, ik heb je rug!
Ik heb qua rug niets te klagen inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die mooie brede, soepele gespierde rug.
He mono, hoe is het met je penis?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb qua rug niets te klagen inderdaad
Ja goed, laatst nog kunnen gebruiken op een sexuele manierquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He mono, hoe is het met je penis?
Geen behoefte om nog vaker aangerand te worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter word je nog eens aangerand op een meet waar wij bij zijn.
Eerst maar eens afwachten. Mijn ma is nu helemaal over de zeik. Echt... Ik weet niet van wie ik het nuchtere geërfd heb, maar het is niet van m'n ouders.quote:
Tof man. Met degene waarvan ik het vermoed?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja goed, laatst nog kunnen gebruiken op een sexuele manier
Geeft niet. Je plant het niet, het overkomt je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen behoefte om nog vaker aangerand te worden.
Ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof man. Met degene waarvan ik het vermoed?
[..]
Geeft niet. Je plant het niet, het overkomt je.
Vrouwen op vakantie, het is een schande.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet. Je plant het niet, het overkomt je.
Ze zouden ze aan een ketting moeten leggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen op vakantie, het is een schande.
Mwah.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef twi het volgende:
Waren ze ook niet een beetje lekker, ongeacht leeftijd?
Met voldoende alcohol.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Je had minimaal één ervan dus wel kunnen raken?
Ja, zondagavond in de nachtelijke uurtjes van de meet bij julliequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nog iemand geraakt de laatste anderhalve week?
Je zou niks over ons vertellenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, zondagavond in de nachtelijke uurtjes van de meet bij jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Je zou niks over ons vertellenOh zo, excuus broederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is rustig geweest er na![]()
Jammer wel, zijn er geen bijzondere dingen voorgevallen in Lelystad?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh zo, excuus broeder
Nee, het is rustig geweest er na
Nee, het was één grote worstenparty. Te weinig vrouwen. De vrouwen die er waren, bezet of te jongquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer wel, zijn er geen bijzondere dingen voorgevallen in Lelystad?
Tegenvaller wel, volgende keer alleen single dames uitnodigen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, het was één grote worstenparty. Te weinig vrouwen. De vrouwen die er waren, bezet of te jong
Wij hebben de tafel nog niet durven aanraken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, zondagavond in de nachtelijke uurtjes van de meet bij jullie
Mag ik dan ook langskomen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Tegenvaller wel, volgende keer alleen single dames uitnodigen.
Heb je niet nog ergens eens single smatje liggen voor me?quote:
Niet op die manier slimmerik.quote:
Ik heb geen vers blik meer liggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je niet nog ergens eens single smatje liggen voor me?
Daar heb je bij mij anders schijt aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, het was één grote worstenparty. Te weinig vrouwen. De vrouwen die er waren, bezet of te jong
Ik wou niet ontmaagd worden in een tent, maar die tent klinkt best goed als het op tafel moet gebeuren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je er wel gelijk eentje uitkiezen en een tafel uitzoeken.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb geen vers blik meer liggenAlle blikken zijn al open getrokken (letterlijk en figuurlijk)
![]()
Gewoon lekker in het bos doen. Kun je daarna elkaar onderzoeken op teken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou niet ontmaagd worden in een tent, maar die tent klinkt best goed als het op tafel moet gebeuren.
Dat ligt wel een beetje aan de hoogte van de tafel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou niet ontmaagd worden in een tent, maar die tent klinkt best goed als het op tafel moet gebeuren.
Nou, meid tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb geen vers blik meer liggenAlle blikken zijn al open getrokken (letterlijk en figuurlijk)
![]()
Gohquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat was een grapje, jij medelander.
Roy zijn tafel was perfect voor mij en CA.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt wel een beetje aan de hoogte van de tafel.
Jij wil niet eens meer langskomen voor gewoon relaxte goede sex, waar gaat het heen met de wereldquote:
Dan laat ik haar daarna achter bij een nasmeulend kampvuur.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon lekker in het bos doen. Kun je daarna elkaar onderzoeken op teken.
Was die zo laag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy zijn tafel was perfect voor mij en CA.
Ik heb relaxte goede seks hier in Enschede, waarom zou ik dan helemaal naar Rotterdam gaan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij wil niet eens meer langskomen voor gewoon relaxte goede sex, waar gaat het heen met de wereld
Klopt. Aanrechthoogte is moeilijker dan keukentafel. En salontafel is niet te doen. Gok ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik prefereer een bed, desnoods een bank, bij hoge uitzondering een stoel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat Mono pener ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb relaxte goede seks hier in Enschede, waarom zou ik dan helemaal naar Rotterdam gaan?
quote:
En dan wordt ze beroofd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan laat ik haar daarna achter bij een nasmeulend kampvuur.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik voorlopig niet meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog wel een keer seks in een tent.
Seks in Rotterdam is best goed de afgelopen paar weken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb relaxte goede seks hier in Enschede, waarom zou ik dan helemaal naar Rotterdam gaan?
Zorg er voor dat het een fatsoenlijke tent is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog wel een keer seks in een tent.
De afgelopen paar maanden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seks in Rotterdam is best goed de afgelopen paar weken.
Geef je tent maar de schuld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zorg er voor dat het een fatsoenlijke tent is.
In mijn tent viel niet te neuken.
Dat zou lachen zijn.quote:
Moneyquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geef je tent maar de schuld.
Als je maar wilquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn tent was kapot. Dat leverde ook geen spontaan celibaat op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye heeft die ramp gezien, het had er niet in gekund.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geef je tent maar de schuld.
Ik heb alleen zo´n mini uitgooi tentje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook, succes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alleen zo´n mini uitgooi tentje.
Dan weet twi alles van jouw krikskills. Goede zaak zou het zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou lachen zijn.
Al hoop ik wel dat ze twi achteraf niet belt.
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn tent was kapot. Dat leverde ook geen spontaan celibaat op.
Ik paste niet helemaal in mijn tent, ik sliep in foetushouding.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn tent was kapot. Dat leverde ook geen spontaan celibaat op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |