Klopt. Aanrechthoogte is moeilijker dan keukentafel. En salontafel is niet te doen. Gok ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt wel een beetje aan de hoogte van de tafel.
Ik prefereer een bed, desnoods een bank, bij hoge uitzondering een stoel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt wel een beetje aan de hoogte van de tafel.
Omdat Mono pener ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb relaxte goede seks hier in Enschede, waarom zou ik dan helemaal naar Rotterdam gaan?
quote:
En dan wordt ze beroofd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan laat ik haar daarna achter bij een nasmeulend kampvuur.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik voorlopig niet meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog wel een keer seks in een tent.
Seks in Rotterdam is best goed de afgelopen paar weken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb relaxte goede seks hier in Enschede, waarom zou ik dan helemaal naar Rotterdam gaan?
Zorg er voor dat het een fatsoenlijke tent is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog wel een keer seks in een tent.
De afgelopen paar maanden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seks in Rotterdam is best goed de afgelopen paar weken.
Geef je tent maar de schuld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zorg er voor dat het een fatsoenlijke tent is.
In mijn tent viel niet te neuken.
Dat zou lachen zijn.quote:
Moneyquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geef je tent maar de schuld.
Als je maar wilquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn tent was kapot. Dat leverde ook geen spontaan celibaat op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye heeft die ramp gezien, het had er niet in gekund.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geef je tent maar de schuld.
Ik heb alleen zo´n mini uitgooi tentje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook, succes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alleen zo´n mini uitgooi tentje.
Dan weet twi alles van jouw krikskills. Goede zaak zou het zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou lachen zijn.
Al hoop ik wel dat ze twi achteraf niet belt.
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn tent was kapot. Dat leverde ook geen spontaan celibaat op.
Ik paste niet helemaal in mijn tent, ik sliep in foetushouding.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn tent was kapot. Dat leverde ook geen spontaan celibaat op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |