Jammer wel, zijn er geen bijzondere dingen voorgevallen in Lelystad?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh zo, excuus broeder
Nee, het is rustig geweest er na
Nee, het was één grote worstenparty. Te weinig vrouwen. De vrouwen die er waren, bezet of te jongquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer wel, zijn er geen bijzondere dingen voorgevallen in Lelystad?
Tegenvaller wel, volgende keer alleen single dames uitnodigen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, het was één grote worstenparty. Te weinig vrouwen. De vrouwen die er waren, bezet of te jong
Wij hebben de tafel nog niet durven aanraken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, zondagavond in de nachtelijke uurtjes van de meet bij jullie
Mag ik dan ook langskomen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Tegenvaller wel, volgende keer alleen single dames uitnodigen.
Heb je niet nog ergens eens single smatje liggen voor me?quote:
Niet op die manier slimmerik.quote:
Ik heb geen vers blik meer liggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je niet nog ergens eens single smatje liggen voor me?
Daar heb je bij mij anders schijt aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, het was één grote worstenparty. Te weinig vrouwen. De vrouwen die er waren, bezet of te jong
Ik wou niet ontmaagd worden in een tent, maar die tent klinkt best goed als het op tafel moet gebeuren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je er wel gelijk eentje uitkiezen en een tafel uitzoeken.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb geen vers blik meer liggenAlle blikken zijn al open getrokken (letterlijk en figuurlijk)
![]()
Gewoon lekker in het bos doen. Kun je daarna elkaar onderzoeken op teken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou niet ontmaagd worden in een tent, maar die tent klinkt best goed als het op tafel moet gebeuren.
Dat ligt wel een beetje aan de hoogte van de tafel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou niet ontmaagd worden in een tent, maar die tent klinkt best goed als het op tafel moet gebeuren.
Nou, meid tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb geen vers blik meer liggenAlle blikken zijn al open getrokken (letterlijk en figuurlijk)
![]()
Gohquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat was een grapje, jij medelander.
Roy zijn tafel was perfect voor mij en CA.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt wel een beetje aan de hoogte van de tafel.
Jij wil niet eens meer langskomen voor gewoon relaxte goede sex, waar gaat het heen met de wereldquote:
Dan laat ik haar daarna achter bij een nasmeulend kampvuur.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon lekker in het bos doen. Kun je daarna elkaar onderzoeken op teken.
Was die zo laag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy zijn tafel was perfect voor mij en CA.
Ik heb relaxte goede seks hier in Enschede, waarom zou ik dan helemaal naar Rotterdam gaan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij wil niet eens meer langskomen voor gewoon relaxte goede sex, waar gaat het heen met de wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |