Jij wil niet eens meer langskomen voor gewoon relaxte goede sex, waar gaat het heen met de wereldquote:
Dan laat ik haar daarna achter bij een nasmeulend kampvuur.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon lekker in het bos doen. Kun je daarna elkaar onderzoeken op teken.
Was die zo laag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy zijn tafel was perfect voor mij en CA.
Ik heb relaxte goede seks hier in Enschede, waarom zou ik dan helemaal naar Rotterdam gaan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij wil niet eens meer langskomen voor gewoon relaxte goede sex, waar gaat het heen met de wereld
Klopt. Aanrechthoogte is moeilijker dan keukentafel. En salontafel is niet te doen. Gok ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt wel een beetje aan de hoogte van de tafel.
Ik prefereer een bed, desnoods een bank, bij hoge uitzondering een stoel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt wel een beetje aan de hoogte van de tafel.
Omdat Mono pener ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb relaxte goede seks hier in Enschede, waarom zou ik dan helemaal naar Rotterdam gaan?
quote:
En dan wordt ze beroofd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan laat ik haar daarna achter bij een nasmeulend kampvuur.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik voorlopig niet meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog wel een keer seks in een tent.
Seks in Rotterdam is best goed de afgelopen paar weken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb relaxte goede seks hier in Enschede, waarom zou ik dan helemaal naar Rotterdam gaan?
Zorg er voor dat het een fatsoenlijke tent is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog wel een keer seks in een tent.
De afgelopen paar maanden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seks in Rotterdam is best goed de afgelopen paar weken.
Geef je tent maar de schuld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zorg er voor dat het een fatsoenlijke tent is.
In mijn tent viel niet te neuken.
Dat zou lachen zijn.quote:
Moneyquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geef je tent maar de schuld.
Als je maar wilquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn tent was kapot. Dat leverde ook geen spontaan celibaat op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye heeft die ramp gezien, het had er niet in gekund.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geef je tent maar de schuld.
Ik heb alleen zo´n mini uitgooi tentje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook, succes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alleen zo´n mini uitgooi tentje.
Dan weet twi alles van jouw krikskills. Goede zaak zou het zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou lachen zijn.
Al hoop ik wel dat ze twi achteraf niet belt.
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn tent was kapot. Dat leverde ook geen spontaan celibaat op.
Ik paste niet helemaal in mijn tent, ik sliep in foetushouding.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn tent was kapot. Dat leverde ook geen spontaan celibaat op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |