Ja, maar die hebben ze bij vestia niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig om in een kleiner dorp in de omgeving van Rotterdam te gaan zitten? Vaak is het goedkoper.
Ik besloot vanmorgen dat ik wel weer eens melk kon gaan drinken uit pak. Je raadt het alquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
FFFFFFUUUUUUUUU!
Ik dacht dat ik Hot and spicy pringles had.
Is het Sizzlin' spicy bacon.
Klonten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik besloot vanmorgen dat ik wel weer eens melk kon gaan drinken uit pak. Je raadt het al.
Oké.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben ze bij vestia niet.
Baconquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
FFFFFFUUUUUUUUU!
GOD DAMNED!!!11quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
FFFFFFUUUUUUUUU!
Dat gevoel in je mond dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juhuh.
Ik ben meteen weer genezen.
Ik was na drie keer poetsen de smaak nog niet kwijt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat gevoel in je mond dan.![]()
Alsof het nooit meer schoon voelt.
Oh dat is echt vies ja, zure melkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was na drie keer poetsen de smaak nog niet kwijt.
Geen campus waar je kan wonen, zover ik dat weet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké.
Ik ben niet zo bekend in Rotterdam, maar volgens mij is het in de omgeving van het Erasmus redelijk veilig. Hebben ze geen campus of zo?
Karnemelk vind ik heerlijk. Maar dat is gewoon anders.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh dat is echt vies ja, zure melk![]()
Ik snap mensen die van karnemelk houden ook niet
Jammer. Ga bij Mono inwonenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen campus waar je kan wonen, zover ik dat weet.
Welke opleiding ga je volgen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen campus waar je kan wonen, zover ik dat weet.
Roommates met Monoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Karnemelk vind ik heerlijk. Maar dat is gewoon anders.
[..]
Jammer. Ga bij Mono inwonen.
Jeetje, waar je je druk over kan maken. Wijn is gezond.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:13 schreef arachide. het volgende:
Mijn moeder is boos omdat ik voor de tweede avond op rij een wijntje pak. En vooral omdat het 20:00 is. Boe-fucking-hoe. Ik ben 18 en het is verdomme 20h geweest én je drinkt zelf iedere avond een wijntje.
Algemene Cultuurwetenschappen. (Combinatie van kunstgeschiedenis, sociologie en bedrijfskunde. Even kort door de bocht.)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je volgen?
Ewa, ik ben bezetquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:49 schreef Evie het volgende:
Faxie
Kaneelstokje
Bartholomeus
Barbusse
Dawg
Drommel
El matador
Twi
WT
Murdera
peu rac
debeterebob
X friend x
Sting
Sinji
Mystikvm
Muhahahaha
Royco
Rafeiro
Euh en nog veel meer?
Het is wel rosé. Ook nog gezond?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje, waar je je druk over kan maken. Wijn is gezond.
Geen flauw idee. Rosé is lekker. Als je binnenkort eens deze kant op komt zal ik je een lekkere prosecco rosé meegeven, echt damnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is wel rosé. Ook nog gezond?
Wat is dat voor lijstquote:
Okido!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Rosé is lekker. Als je binnenkort eens deze kant op komt zal ik je een lekkere prosecco rosé meegeven, echt damn.
[..]
Wat is dat voor lijst?
Rosé is gewoon rode wijn waar de vellen niet zo lang bij hebben gelegen. Geen idee of daar alle goede meuk in zit overigens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is wel rosé. Ook nog gezond?
Kijk deze boi zijn kippetjes eens op stok zetten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen wel wat van de prijs afhalen in ruil voor wat activiteiten
Monopoly spelen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol mijn beste maat!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk deze boi zijn kippetjes eens op stok zetten.
WT'tje!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rosé is gewoon rode wijn waar de vellen niet zo lang bij hebben gelegen. Geen idee of daar alle goede meuk in zit overigens.
Ik ben nog steeds bezetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh en je bent nog steeds onder de duim, tochquote:
Ik onder de duim?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh en je bent nog steeds onder de duim, toch?
Jij ging niet naar de meet omdat je vriendin terug kwam van vakantie die dag en ze het niet leuk zou vinden als je er niet zou zijn. Toch?quote:
En toen vroegen we allemaal in koor:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:23 schreef arachide. het volgende:
WT'tje!
Ik weet trouwens eindelijk waar het mysterieuze knopje op mijn camera voor is!
Wie gaat er nou naar een meet als je vriend/vriendin net terug komt van een vakantie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij ging niet naar de meet omdat je vriendin terug kwam van vakantie die dag en ze het niet leuk zou vinden als je er niet zou zijn. Toch?
Of je durfde gewoon Groningen niet uit, dat kan ook.
Ik verwachtte eigenlijk het volgende:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
En toen vroegen we allemaal in koor:
"Waaaaaaaaar oh waaaaaaaaaar dient het ro...."
Oh nee, het interesseert me geen reet.
quote:Op dinsdag 28 augustus, vlak na arachide's reachtie schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, maar dat weet ik allang!
Kan je niet maken als ze 4,5 week op vakantie is geweestquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij ging niet naar de meet omdat je vriendin terug kwam van vakantie die dag en ze het niet leuk zou vinden als je er niet zou zijn. Toch?
Of je durfde gewoon Groningen niet uit, dat kan ook.
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naar een meet als je vriend/vriendin net terug komt van een vakantie.
Dat moet je toch zelf weten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je niet maken als ze 4,5 week op vakantie is geweest
Ik weet helaas niet meer over welk mysterieus knopje je het hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem is Drommeldarisje wel een lief jongetje die van lieve dingetjes voor zijn vriendin doen houdt.quote:
Het is niet alleen maar vernederen toch? Beetje afwisseling enzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem is Drommeldarisje wel een lief jongetje die van lieve dingetjes voor zijn vriendin doen houdt.
De clitoris.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet meer over welk mysterieus knopje je het hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet meer over welk mysterieus knopje je het hebt.
Ah, dan gaat 'ie naar Liveview ja. Had mijn D70s ook niet. Maar mijn D7000 heeft 'm ook!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat schuifdingetje om het rode puntje aan de rechterkant van het scherm
En daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem is Drommeldarisje wel een lief jongetje die van lieve dingetjes voor zijn vriendin doen houdt.
IK WIST WEL DAT JE HET WIST OMG OMG OMG !!!!111!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, dan gaat 'ie naar Liveview ja. Had mijn D70s ook niet. Maar mijn D7000 heeft 'm ook!
Toen je het vroeg wist ik het niet. Alleen omdat ik nu een camera heb met ook zo'n kek hip leuk draaiertje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
IK WIST WEL DAT JE HET WIST OMG OMG OMG !!!!111!!!
Nog leuk lopen klikken op vakantie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
U kijkt zo lief.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar 530 foto'squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog leuk lopen klikken op vakantie?
Heb je de 14-jarige meisjes die heloef besprongen nog op de foto gezet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar 530 foto'sAlleen maar snapshots. En ik had mijn eigen camera niet mee.
ik vond groothoek altijd de spectaculairste foto's maken, maffe perspectieven enzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag een nieuwe lens. Ik twijfel tussen groothoek en tele.
Groothoek natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag een nieuwe lens. Ik twijfel tussen groothoek en tele.
Mja... Ik heb natuurlijk al een lekkere zoom op mijn huidige lens. Maar ik zou meer zoom niet erg vinden...quote:
Dat je het deel van 18 tot 55 niet mist dan . . .quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik heb natuurlijk al een lekkere zoom op mijn huidige lens. Maar ik zou meer zoom niet erg vinden...
Ik heb nu een 55-200
beter minder zoom en meer lichtsterkte, maar dat ben ik. is ook (veel) duurder vaak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik heb natuurlijk al een lekkere zoom op mijn huidige lens. Maar ik zou meer zoom niet erg vinden...
Ik heb nu een 55-200.
Nee, daar was ik niet bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je de 14-jarige meisjes die heloef besprongen nog op de foto gezet?
Nee, niet echt eigenlijk... Het is met aquaria fotograferen wel leuk, zo'n lens. Maar ik fotografeer veel dieren van grote afstand vaak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je het deel van 18 tot 55 niet mist dan . . .
Ja, meer lichtsterkte is wel leuk en aardig, maar met photoshop en lighthouse kun je ook heel veel, ik weet niet of ik dat het extra geld waard vind.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
beter minder zoom en meer lichtsterkte, maar dat ben ik. is ook (veel) duurder vaak.
Maar 530?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar 530 foto'sAlleen maar snapshots. En ik had mijn eigen camera niet mee.
Mooie bokeh is moeilijk te imiteren met fotowinkel of vuurtoren. Ook in het donker heb je profijt van een lens die ver open kan staan (snellere autofocus).quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echt eigenlijk... Het is met aquaria fotograferen wel leuk, zo'n lens. Maar ik fotografeer veel dieren van grote afstand vaak.
[..]
Ja, meer lichtsterkte is wel leuk en aardig, maar met photoshop en lighthouse kun je ook heel veel, ik weet niet of ik dat het extra geld waard vind.
Op die meet had ik toen opeens 666 foto's op dat ding staan ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn record is 350 in zegmaar 3 uur. Dit was 530 in 3 weken.
meer lichtsterkte is daar niet voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echt eigenlijk... Het is met aquaria fotograferen wel leuk, zo'n lens. Maar ik fotografeer veel dieren van grote afstand vaak.
[..]
Ja, meer lichtsterkte is wel leuk en aardig, maar met photoshop en lighthouse kun je ook heel veel, ik weet niet of ik dat het extra geld waard vind.
Ik ben 2 keer vroeg gaan slapen en 1 keer onvrijwillig vroeg in slaap gedonderd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je nog wel één van de andere aanrandpoginigen meegemaakt?
670 in een uur of 20 is niet slecht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op die meet had ik toen opeens 666 foto's op dat ding staan ja.
Jammer wel, van wie moeten we die verhalen dan horen als heloef ze niet vertelt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer vroeg gaan slapen en 1 keer onvrijwillig vroeg in slaap gedonderd.
Mij zal het nooit lukken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
670 in een uur of 20 is niet slecht?
Weet ik. Ik weet alleen niet of ik dat het geld waard vind. Het is maar hobby, he.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooie bokeh is moeilijk te imiteren met fotowinkel of vuurtoren. Ook in het donker heb je profijt van een lens die ver open kan staan (snellere autofocus).
Weet ik, maar in photoshop en ligthouse kan je veel met het licht doen, zodoende vraag ik mij af of die optie mij dat extra geld waard is... Die lenzen zijn gewoon niet goedkoop en het is een hobby, niet m'n vak of zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
meer lichtsterkte is daar niet voor natuurlijk.
een groter diafragma is om meer licht door te laten, waardoor je zelfs met een groothoek dof (depth of field) kunt krijgen, en je hebt gewoon veel minder licht nodig dus ben je veel flexibeler. photoshop is geen fotografie heh.
/fotovakschool.
Ik kan hem gelukkig ook inhouden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon 670 keer het knopje indrukken. Dat kan in 20 minuten ook wel.
elke 30 seconden een foto makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn record is 350 in zegmaar 3 uur. Dit was 530 in 3 weken.
Geoefende vingers hè.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
elke 30 seconden een foto maken
ah, f-mount. dan zou ik ook eens tweedehands kijken, nikkor/nikon heeft al jaren de f-mount, en er zijn in het verleden heel wat mooie lenzen uitgebracht door nikkor.quote:
Ja, ik ben al wel op zoek geweest. Ik heb nu ook een nikkor lens, maar dat had je vast al geraden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ah, f-mount. dan zou ik ook eens tweedehands kijken, nikkor/nikon heeft al jaren de f-mount, en er zijn in het verleden heel wat mooie lenzen uitgebracht door nikkor.
Is je goed rechtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben al wel op zoek geweest. Ik heb nu ook een nikkor lens, maar dat had je vast al geraden.
Op een of andere manier heb ik wat tegen 2e hands techniek...
Je hoeft niet zo bang te zijn voor het tweedehands gedeelte, maar wel voor de oude techniek die fysiek wel past op je camera maar er niet mee "communiceert" (jouw body heeft geen focusmotor bijvoorbeeld). Dan loop je alleen maar te oetelen met manueel focussen en de belichting zelf te bepalen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben al wel op zoek geweest. Ik heb nu ook een nikkor lens, maar dat had je vast al geraden.
lenzen slijten niet snel hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Freaky shit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef arachide. het volgende:
WTtje, mag ik even een mening
[ afbeelding ]
Nou ja, dat is eigenlijk meer wat ik bedoel met 2e hands. Het is vaak, lang niet altijd hoor, toch ouder spul.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo bang te zijn voor het tweedehands gedeelte, maar wel voor de oude techniek die fysiek wel past op je camera maar er niet mee "communiceert" (jouw body heeft geen focusmotor bijvoorbeeld). Dan loop je alleen maar te oetelen met manueel focussen en de belichting zelf te bepalen.
Aangezien ik veel paarden fotografeer, denk ik dat een telelens makkelijker is in dit geval. Het is behoorlijk lastig een paard dat langs je draaft op de foto te zetten als je lopend moet zoomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef dawg het volgende:
[..]
lenzen slijten niet snel hoor.beetje goed zoeken.
aangezien je al een 55-200 hebt kun je jezelf ook uitdagen en een prime nemen, vast brandpuntsafstand. lopen als je wilt zoomen, more or less.
50/1.8 is nieuw bijvoorbeeld helemaal niet zo duur.
Ik zou niet zo goed weten wat ik hier nog op kan "opbouwen". Je zou misschien kunnen pietlutten over dat de linkerbovenhoek niet eenzelfde mate van vignettering heeft als de rechter, maar ja. Ik denk dat je wel het maximale eruit hebt gehaald. Je zou je hoofd lukken fixeren met een flitser die je twee keer laat afgaan. (zal je wel handmatig moeten doen, kan misschien ook met een lamp, of misschien dat je met een zaklamp nog veel meer crooked effecten kan maken.)quote:
Aan de ene kant is ie tof, maar aan de andere kant ook vreemdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef arachide. het volgende:
WTtje, mag ik even een mening
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |