Ah, dan gaat 'ie naar Liveview ja. Had mijn D70s ook niet. Maar mijn D7000 heeft 'm ook!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat schuifdingetje om het rode puntje aan de rechterkant van het scherm
En daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem is Drommeldarisje wel een lief jongetje die van lieve dingetjes voor zijn vriendin doen houdt.
IK WIST WEL DAT JE HET WIST OMG OMG OMG !!!!111!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, dan gaat 'ie naar Liveview ja. Had mijn D70s ook niet. Maar mijn D7000 heeft 'm ook!
Toen je het vroeg wist ik het niet. Alleen omdat ik nu een camera heb met ook zo'n kek hip leuk draaiertje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
IK WIST WEL DAT JE HET WIST OMG OMG OMG !!!!111!!!
Nog leuk lopen klikken op vakantie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
U kijkt zo lief.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar 530 foto'squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog leuk lopen klikken op vakantie?
Heb je de 14-jarige meisjes die heloef besprongen nog op de foto gezet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar 530 foto'sAlleen maar snapshots. En ik had mijn eigen camera niet mee.
ik vond groothoek altijd de spectaculairste foto's maken, maffe perspectieven enzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag een nieuwe lens. Ik twijfel tussen groothoek en tele.
Groothoek natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag een nieuwe lens. Ik twijfel tussen groothoek en tele.
Mja... Ik heb natuurlijk al een lekkere zoom op mijn huidige lens. Maar ik zou meer zoom niet erg vinden...quote:
Dat je het deel van 18 tot 55 niet mist dan . . .quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik heb natuurlijk al een lekkere zoom op mijn huidige lens. Maar ik zou meer zoom niet erg vinden...
Ik heb nu een 55-200
beter minder zoom en meer lichtsterkte, maar dat ben ik. is ook (veel) duurder vaak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik heb natuurlijk al een lekkere zoom op mijn huidige lens. Maar ik zou meer zoom niet erg vinden...
Ik heb nu een 55-200.
Nee, daar was ik niet bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je de 14-jarige meisjes die heloef besprongen nog op de foto gezet?
Nee, niet echt eigenlijk... Het is met aquaria fotograferen wel leuk, zo'n lens. Maar ik fotografeer veel dieren van grote afstand vaak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je het deel van 18 tot 55 niet mist dan . . .
Ja, meer lichtsterkte is wel leuk en aardig, maar met photoshop en lighthouse kun je ook heel veel, ik weet niet of ik dat het extra geld waard vind.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
beter minder zoom en meer lichtsterkte, maar dat ben ik. is ook (veel) duurder vaak.
Maar 530?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar 530 foto'sAlleen maar snapshots. En ik had mijn eigen camera niet mee.
Mooie bokeh is moeilijk te imiteren met fotowinkel of vuurtoren. Ook in het donker heb je profijt van een lens die ver open kan staan (snellere autofocus).quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echt eigenlijk... Het is met aquaria fotograferen wel leuk, zo'n lens. Maar ik fotografeer veel dieren van grote afstand vaak.
[..]
Ja, meer lichtsterkte is wel leuk en aardig, maar met photoshop en lighthouse kun je ook heel veel, ik weet niet of ik dat het extra geld waard vind.
Op die meet had ik toen opeens 666 foto's op dat ding staan ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn record is 350 in zegmaar 3 uur. Dit was 530 in 3 weken.
meer lichtsterkte is daar niet voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echt eigenlijk... Het is met aquaria fotograferen wel leuk, zo'n lens. Maar ik fotografeer veel dieren van grote afstand vaak.
[..]
Ja, meer lichtsterkte is wel leuk en aardig, maar met photoshop en lighthouse kun je ook heel veel, ik weet niet of ik dat het extra geld waard vind.
Ik ben 2 keer vroeg gaan slapen en 1 keer onvrijwillig vroeg in slaap gedonderd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je nog wel één van de andere aanrandpoginigen meegemaakt?
670 in een uur of 20 is niet slecht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op die meet had ik toen opeens 666 foto's op dat ding staan ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |