Wat voor muziek?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Monopoly die gaat weer de DJ uithangenLive over 1 minuut
Jim Beam for breakfast, shotting down with Miller Lite. Corn whiskey on a heartache is burning me alive?quote:
Jim Beanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jim Beam for breakfast, shotting down with Miller Lite. Corn whiskey on a heartache is burning me alive?
in dat geval zou ik inderdaad ook een telezoom kiezen, liefst een snelle, maar dat is duur (hoge lichtsterkte). wel zou ik je willen adviseren om te kijken of je een af-s variant kunt vinden, die heeft een eigen zoommotortje en kan dus snel bewegende objecten makkelijker volgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat is eigenlijk meer wat ik bedoel met 2e hands. Het is vaak, lang niet altijd hoor, toch ouder spul.
En ik vind het altijd lastig omdat je niet weet wat ermee gebeurd is.
[..]
Aangezien ik veel paarden fotografeer, denk ik dat een telelens makkelijker is in dit geval. Het is behoorlijk lastig een paard dat langs je draaft op de foto te zetten als je lopend moet zoomen.
Die heb ik nu ook, alleen kan je wel merken dat hij wat ouder wordt en het allemaal niet meer zo makkelijk snel scherp wordt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:02 schreef dawg het volgende:
[..]
in dat geval zou ik inderdaad ook een telezoom kiezen, liefst een snelle, maar dat is duur (hoge lichtsterkte). wel zou ik je willen adviseren om te kijken of je een af-s variant kunt vinden, die heeft een eigen zoommotortje en kan dus snel bewegende objecten makkelijker volgen.
ik gok dat de lens ook niet zo heel lichtsterk is, waardoor hij ook moeite kan hebben met focussen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook, alleen kan je wel merken dat hij wat ouder wordt en het allemaal niet meer zo makkelijk snel scherp wordt.
De lens is ook al zo'n 7 jaar oud, inmiddels.
Kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ik gok dat de lens ook niet zo heel lichtsterk is, waardoor hij ook moeite kan hebben met focussen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Misschien is het dan toch verstandig om ook naar lichtsterkte te kijken.
Ik mag er niks over zeggen in verband met een lopende aangifte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
We wachten op jouw aanrandverhalen + foto's, maar Faye had er geen genomen.
Een lopende aangifte? Van jou? Wat? Godverdomme, vragen heeft geen zin hè?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag er niks over zeggen in verband met een lopende aangifte.
Als je jezelf nu teveel involved heb je de popo aan de deur staan man.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Een lopende aangifte? Van jou? Wat? Godverdomme, vragen heeft geen zin hè?
De rechter heeft al uitspraak gedaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Een lopende aangifte? Van jou? Wat? Godverdomme, vragen heeft geen zin hè?
Interessant dit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
De rechter heeft al uitspraak gedaan.
Ze zijn allemaal ontoerekeningsvatbaar verklaard en blijken alle 6 last te hebben van oogafwijkingen in combinatie met een hoge dosis alcohol.
Ze konder er niks aan.
Ah, de ontoerekeningsvatbaar verklaring. Gotta love it.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
De rechter heeft al uitspraak gedaan.
Ze zijn allemaal ontoerekeningsvatbaar verklaard en blijken alle 6 last te hebben van oogafwijkingen in combinatie met een hoge dosis alcohol.
Ze konder er niks aan.
Er komt een gedragsdeskundige bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
hello!!
misschien al besproken maar eh samzz, hoe is het afgelopen vandaag../
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |