Ik heb mn winkelwagentjes al gevuld, ik blijf toch telkens wel kijken en zoeken. Nu alleen gewoon niet bestellen.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mn winkelwagentjes al gevuld, ik blijf toch telkens wel kijken en zoeken. Nu alleen gewoon niet bestellen.
Ik heb mezelf vorige week na 4 maanden amper shoppen (dus telkens niet meer dan 2 dingen kopen, en dat hooguit 1 keer per maand) getrakteerd op een heeeeul mooi setje van de hunkemoller. Voor het eerst in mijn leven was ik blij met mijn tieten. Goedkope BH's!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mn winkelwagentjes al gevuld, ik blijf toch telkens wel kijken en zoeken. Nu alleen gewoon niet bestellen.
Dan sta je daar straks op Schiphol "Heeft u iets in te klaren mevrouw?"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
Als ik toch ooit in Amerika kom, dan is de Victoria's Secret store echt helemaal leeg en mee naar NL.
Halloquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef arachide. het volgende:
Goed dat ik hier nog steeds genegeerd word.
Dus, hoe is het hier?
Goeie vraag. Ik ben ook weken niet meer geweestquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef arachide. het volgende:
Dus, hoe is het hier?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef arachide. het volgende:
Dus, hoe is het hier?
Ik zit een klein beetje in de stress omdat er blijkbaar van me verwacht wordt dat ik binnen een halve minuut op iemand moet reagerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef arachide. het volgende:
Dus, hoe is het hier?
Dat is wel tof.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vorige week na 4 maanden amper shoppen (dus telkens niet meer dan 2 dingen kopen, en dat hooguit 1 keer per maand) getrakteerd op een heeeeul mooi setje van de hunkemoller. Voor het eerst in mijn leven was ik blij met mijn tieten. Goedkope BH's!
Het gebeurt elke keer als ik hier kom. Niet zo'n probleem, maar dan ben ik wel benieuwd of ik iets fout heb gedaan of het gewoon willekeur is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit een klein beetje in de stress omdat er blijkbaar van me verwacht wordt dat ik binnen een halve minuut op iemand moet reageren
Ik was nog ongeveer halverwege je post, toen ik je volgende zag verschijnen. Anders had ik wel op je gereageerd hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het gebeurt elke keer als ik hier kom. Niet zo'n probleem, maar dan ben ik wel benieuwd of ik iets fout heb gedaan of het gewoon willekeur is.
Ik moest sparen voor vakantie, maar dat heb ik nu overleefd, dus als de winkels weer vol herstkleding is en ik weer helemaal weet wat ik wil, ga ik weer los. Denk ik. Zul je zien dat ik met 2 dingen thuiskom.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel tof.1 keer per maand en maar 2 dingen, ik zou het niet kunnen, dan heb je wel een setje verdiend. Maar ik ga nu proberen een hele maand niets te kopen.
willekeur denk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het gebeurt elke keer als ik hier kom. Niet zo'n probleem, maar dan ben ik wel benieuwd of ik iets fout heb gedaan of het gewoon willekeur is.
Dan moet je het hebben over piemels en borsten. Dan is iedereen ineens actief.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maak mij anders ook even blij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vorige week na 4 maanden amper shoppen (dus telkens niet meer dan 2 dingen kopen, en dat hooguit 1 keer per maand) getrakteerd op een heeeeul mooi setje van de hunkemoller. Voor het eerst in mijn leven was ik blij met mijn tieten. Goedkope BH's!
Ik zei wel tieten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je het hebben over piemels en borsten. Dan is iedereen ineens actief.
Met wat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Maak mij anders ook even blij.
Waarom niet? Kleine tieten zijn ook tieten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou reageren maar dacht "Neh..toch maar niet!"
Zijn die van haar zo klein dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom niet? Kleine tieten zijn ook tieten.
Ik was bezig met real life...denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Koffie! Sinds wanneer leef jij weer?
Wel flink gelunched met pizza oid hoop ik'?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef vencodark het volgende:
Avondeten: 500 gram witte druiven en de laatste (niet zo lekkere) aardbeien.![]()
Geen zin om moeite te doen voor iets.
Gewoon niet zo groot, maar groot genoegquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn die van haar zo klein dan?
airbags, anticlines, baby's drankkast, ballonnen, balkon, batsen, bep en toos, bloemkolen, bobbies, boebels, boezem, bollie en billie, boordkanonnen, bos hout voor de deur, bumpers, charmes, contragewichten, doppen, dubbel d (of dd), fare's (koplampen), gemoed, harry's, Himalaya Gebergten, jetsers, joekels, jopen, juinen, klabatsers, kneppers, kokosnoten, koplampen, kwalitieten, lellen, loenzen, (grote) longen, majoefels, meisjes, melkbussen, melkkannen, melkzwabbers, meloenen, memmen, muggesteken, noten, pappen, peren over de schutting, (2 grote) pluspunten, pompelmoezen, pompoenen, potten, prammen, schutsen, sjemoezen, stevig in het jak (zitten), sympathieke uitstraling (hebben), talenten, tetten, tet'n, teuten, tieten, titten, titt'n (Gronings), toeters, tweeling, uiers, vanvoren, veel volk in de statie, voorgevel, [flink] voorkomen, voorziening, vruchten, weapons of mass distractionquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nouja, wat is dit voor een antwoord?
Real life.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was bezig met real life...denk ik
Hoe ist met jou kaneel? Nog naar je zin gehad daar in het oosten?
Zolang je ze maar hebt en niet zo plat als een plank bentquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gewoon niet zo groot, maar groot genoeg
Dit verklaart.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef MrMonkeyman het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-en-vrolijker.dhtml
Tsja, ik was bezig met andere dingen, al deed ik niet echt wat bijzonders of zo. Wel moet ik zeggen dat het op het moment best goed met me gaat.quote:
Ja, jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar wellicht een volgende meet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oosten? Bij Roy bedoel je?
Dat was wel chill. Gelukkig hoefde ik niet te rijden dit keer en konden we blijven slapen.
Hoera voor tieten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang je ze maar hebt en niet zo plat als een plank bent
Goed om te horen. Nog punten waar het mis gaat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, ik was bezig met andere dingen, al deed ik niet echt wat bijzonders of zo. Wel moet ik zeggen dat het op het moment best goed met me gaat.
[..]
Ja, jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar wellicht een volgende meet?
Nou...niet echt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed om te horen. Nog punten waar het mis gaat?
Ja, is goed man. Altijd gezellig jullie meetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als er een volgende meet komt, moet je gewoon komen ja.
Overal toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef arachide. het volgende:
Myr nog hier?
Weet jij, of iemand anders hiero, waar je vooral niet moet wonen in Rotterdam?
Overal in Rotterdamquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef arachide. het volgende:
Myr nog hier?
Centrum, kei duur.. Of bedoelde je qua veiligheid?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef arachide. het volgende:
Myr nog hier?
Thinkgeek. Daar wil ik kei graag wat dingetjes bestellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:36 schreef Murdera het volgende:
Myr!
http://www.thinkgeek.com/
http://www.zazzle.nl/
Welke school ga je naartoe?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef arachide. het volgende:
Ik zag deze zo niet aankomen. Noem eens een betere optie voor iemand die in Rotterdam gaat studeren?
Ik weet dat ik vroeg ben met deze onzin, maar het is thuis weer al te gezellig en ik wil even wegdromen. Nog 9 maanden en dan is er licht aan het einde van de tunnel
9 maanden? En dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef arachide. het volgende:
Ik zag deze zo niet aankomen. Noem eens een betere optie voor iemand die in Rotterdam gaat studeren?
Ik weet dat ik vroeg ben met deze onzin, maar het is thuis weer al te gezellig en ik wil even wegdromen. Nog 9 maanden en dan is er licht aan het einde van de tunnel
Je kan beter niet de zuid kant op gaan, dat is niet echt Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef arachide. het volgende:
Myr nog hier?
Qua veiligheid. Ik wil wel 's avonds gewoon kunnen fietsen (Ik ben en blijf een boerinneke) of nog even snel naar de supermarkt zonder me onveilig te voelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Centrum, kei duur.. Of bedoelde je qua veiligheid?
Je kan het best kijken waar je school zit en daar iets in de buurt zoeken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef arachide. het volgende:
Volgens mij juist veel bloed en vlees dan aan het einde van de tunnel, of komt er iets anders uit?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef arachide. het volgende:
Ach, ik dacht dat je iets anders bedoeldequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan zijn mijn examens voorbij en kan ik weg uit dit godvergeten gebied.
Hoe is het, magnetronkoffie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een zeer goeden avond Sammers
Uiteraard deerne. Ik kom met de auto naar je toe als ondersteuning!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij, mijn beste, gaat me wel helpen met verhuizen he?
Ook goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gaat lekker z'n gangetje hiero. En hoe is het daaro?
Het enige bloed wat eraan te pas komt, is het bloed van de bloed, zweet en tranen van mijn examens halen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Volgens mij juist veel bloed en vlees dan aan het einde van de tunnel, of komt er iets anders uit?
Jeej!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard deerne. Ik kom met de auto naar je toe als ondersteuning!
Muziekie op?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ook goedGewerkt vandaag, dus nu even relaxen..
Fuck, das aan de noord-oost kant.. Dan kun je het beste kijken in de omgeving van 't Excelsior stadion..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Erasmus, dichtsbijzijnde metrohalte is Kralingen (oid)
RTL4quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bewegend behang
Wat kijk je?
Ik moet ook huiswerk doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfft, ik moet nog 1 les maken. Ik heb totaal geen fut meer.
Ik kan niet helpenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh en Pinda, tevens kan ik ook wel helpen hoor
Misschien is het verstandig om in een kleiner dorp in de omgeving van Rotterdam te gaan zitten? Vaak is het goedkoper.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef arachide. het volgende:
Spaghetti!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:01 schreef dawg het volgende:
[..]
roerbakmie met een paar gebakken eitjes.
jij?
Oh mijn godquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet om 6 uur op morgen. Heb meelij. ;'(
Geen toetje gehad.. jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:04 schreef dawg het volgende:
[..]
slurpslurp.
en het toetje? of heb je nog geen toetje gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |