Welke school ga je naartoe?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef arachide. het volgende:
Ik zag deze zo niet aankomen. Noem eens een betere optie voor iemand die in Rotterdam gaat studeren?
Ik weet dat ik vroeg ben met deze onzin, maar het is thuis weer al te gezellig en ik wil even wegdromen. Nog 9 maanden en dan is er licht aan het einde van de tunnel
9 maanden? En dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef arachide. het volgende:
Ik zag deze zo niet aankomen. Noem eens een betere optie voor iemand die in Rotterdam gaat studeren?
Ik weet dat ik vroeg ben met deze onzin, maar het is thuis weer al te gezellig en ik wil even wegdromen. Nog 9 maanden en dan is er licht aan het einde van de tunnel
Je kan beter niet de zuid kant op gaan, dat is niet echt Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef arachide. het volgende:
Myr nog hier?
Weet jij, of iemand anders hiero, waar je vooral niet moet wonen in Rotterdam?
Qua veiligheid. Ik wil wel 's avonds gewoon kunnen fietsen (Ik ben en blijf een boerinneke) of nog even snel naar de supermarkt zonder me onveilig te voelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Centrum, kei duur.. Of bedoelde je qua veiligheid?
Je kan het best kijken waar je school zit en daar iets in de buurt zoeken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef arachide. het volgende:
Volgens mij juist veel bloed en vlees dan aan het einde van de tunnel, of komt er iets anders uit?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef arachide. het volgende:
Ach, ik dacht dat je iets anders bedoeldequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan zijn mijn examens voorbij en kan ik weg uit dit godvergeten gebied.
Hoe is het, magnetronkoffie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een zeer goeden avond Sammers
Uiteraard deerne. Ik kom met de auto naar je toe als ondersteuning!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij, mijn beste, gaat me wel helpen met verhuizen he?
Ook goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gaat lekker z'n gangetje hiero. En hoe is het daaro?
Het enige bloed wat eraan te pas komt, is het bloed van de bloed, zweet en tranen van mijn examens halen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Volgens mij juist veel bloed en vlees dan aan het einde van de tunnel, of komt er iets anders uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |