zit ik goed? (tt)quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:16 schreef JaneDoe het volgende:
na het interview met ma smit bleef de uitspraak "alles is weg" hangen.. welke quote uit stellmans dr klaagzang zullen we nog jaren terug horen?
spuit 11quote:
Hij zei dat ie ging golfen, en ondertussen ging hij van bil met zijn minnaressen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
Ik snap de golftas nietRuud ontmoette zijn neukertjes tijdens het golfen?
Terwijl hij zei dat hij aan het golfen was.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
Ik ook !quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
BlijkbaarEn wat Cee zegt: ik heb haar ook nog nooit horen praten.
wat Poeke zegt!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
Ah op die fiets. Ik dacht dat er leuke vrouwen rondliepen op de golfbaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:19 schreef Poeke het volgende:
[..]
Hij zei dat ie ging golfen, en ondertussen ging hij van bil met zijn minnaressen.
Hij gebruikte het golfen als alibi.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
Heb je ooit leuke vrouwen zien rondlopen op een golfbaan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Ik dacht dat er leuke vrouwen rondliepen op de golfbaan.
Ik kom nooit op golfbanen, geen flauw idee, misschien de vrouwen van de andere golfersquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef Poeke het volgende:
[..]
Heb je ooit leuke vrouwen zien rondlopen op een golfbaan?
Nee hij deed het niet op de fiets, hij deed het op allemaal vrouwenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hele golftas kwam nauwelijks uit de achterklep.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wrom?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:21 schreef kissaa het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb een klein beetje medelijden met haar.
ja, mezelfquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef Poeke het volgende:
[..]
Heb je ooit leuke vrouwen zien rondlopen op een golfbaan?
Ik ook niet. 0,0.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:21 schreef kissaa het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb een klein beetje medelijden met haar.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:24 schreef Cee het volgende:
Ik wil haar haarlijn naar achteren schuiven.
Ik wil haar mond verkleinenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:24 schreef Cee het volgende:
Ik wil haar haarlijn naar achteren schuiven.
Geld koopt geen klasse.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:24 schreef Poeke het volgende:
Dat accent, ik kan het niet rijmen met een classy vrouw...
Nee, het begint met een b en eindigt met ari.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:25 schreef Felixa het volgende:
[..]
Het begint met een b en eindigt met otox.
Helaas wel. Het blijft een maffiamaatje.quote:
Idd. Het was emotioneel!quote:
Nee, dat geloof ik niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:27 schreef Poeke het volgende:
Hmmmm, dit voelt stiekem een beetje aan alsof ze zich nu aan het indekken is voor een eventuele breuk... tenminste dat lijk ik een beetje te proeven...
Misschien is ze bang dat ze het moet spellenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:28 schreef Karina het volgende:
Daar geweest, het woord gevangenis durft ze niet uit te spreken
Ze zei net iets, ik heb het alleen niet helemaal opgeslagen, waarmee ze de deur wel openhoudquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien is ze bang dat ze het moet spellen
Dan hou je een interview van 45 seconden over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Poeke het volgende:
Ze hadden wel effe al die stiltes eruit mogen knippen zeg.
Dan waren ze na 30 seconden klaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Poeke het volgende:
Ze hadden wel effe al die stiltes eruit mogen knippen zeg.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Cynix ® het volgende:
Wat blijft het eigenlijk een misselijke schijnheilige k*trol!
Ze is alleen maar in zichzelf geïnteresseerd. De slachtoffers zijn voor haar al dood.
Ik ook niet dus dan ga ik het nooit wetenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfdeMaar dan het Engelse woord, waarvan ik nu even de spelling niet weet.
Conjugal visits.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfdeMaar dan het Engelse woord, waarvan ik nu even de spelling niet weet.
Dit!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Cynix ® het volgende:
Wat blijft het eigenlijk een misselijke schijnheilige k*trol!
Ze is alleen maar in zichzelf geïnteresseerd. De slachtoffers zijn voor haar al dood.
Conjugal visitquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook niet dus dan ga ik het nooit weten
Straks ineens SPLAT, kloddertje op d'r kuif.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht elk moment een orgasme van Evert... hij glijdt er steeds verder in
Eerst volgende rijke stinkert die ze tegen komt .. wordt ze daar het neukertje van.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef kissaa het volgende:
Ze wacht op hem, hoe lang het ook duurt...
hij nam wel ineens rap afscheidquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht elk moment een orgasme van Evert... hij glijdt er steeds verder in
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Straks ineens SPLAT, kloddertje op d'r kuif.
Het is allemaal zijn schuld..quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ruud liet ze voor minder in de steek, maar goed
Dit kan ik niet nog een keer aan denk ik... al maakte mijn hart een klein sprongetje bij Dirk Taat in zwembroekquote:
Briljante gif.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:33 schreef Poeke het volgende:
Nou dat was het dan. Ik ga richting bedje
[ afbeelding ]
Hell yes!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:32 schreef JaneDoe het volgende:
zou ze dit 'interview' thuis aan de keukentafel hebben geoefend met mama jadranka?
Ik heb het idee dat ze het Diana-interview gekeken heeft en probeert te evenaren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:32 schreef mootie het volgende:
Ze doet net of ze Maxima is. Vermoeiend.
het mooie is ook dat t "kaart-incidendent" volgens stellemans afgelopen voorjaar plaatsvond.... eerder heeft ze gezegd dat ze in die periode met badr aan t skypen was!...volgens mij kwam kaartende ruud haar gewoon goed uit om de aandacht van zichzelf af te leidenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:02 schreef Leandra het volgende:
Maar wat Ruud wel wat te doen wordt niet gezegd, de suggestie wordt gewekt.
Voor hetzelfde geld waren ze aan het zwemmen.
Klopt!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:15 schreef Leandra het volgende:
Het kaarten was toch 2 jaar geleden?
Ik dacht dat ze er dit voorjaar achterkwam dat hij een paar jaar geleden (ook 2 jaar?) een langdurige relatie had gehad...
klopt! Ik haal inmiddels alles door elkaar...ik kan t niet met volgen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:15 schreef Leandra het volgende:
Het kaarten was toch 2 jaar geleden?
Ik dacht dat ze er dit voorjaar achterkwam dat hij een paar jaar geleden (ook 2 jaar?) een langdurige relatie had gehad...
Nee, want over de mishandeling mocht niks gezegd worden, want dat is onder de rechter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt!
Is deel 2 nog spannend geworden, ik viel na de eerste 5 minuten al in slaap, wat praat dat mens slaapverwekkend
En ze had het nog wel zo langzaam, en onderbroken door betekenisvolle stiltes en zuchten verteld...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
klopt! Ik haal inmiddels alles door elkaar...ik kan t niet met volgen!
Veel woorden over iets dat in 2 zinnen kan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:30 schreef eskil het volgende:
http://www.zijonline.nl/2(...)erhalen-over-badr-2/
Dacht ik ook aan toen ik het las! Lekker kringetje daar in Zuid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:29 schreef Leandra het volgende:
Chantal was een "meer dan goede kennis" van Ruud en Estelle? Samen kaarten enzo?
Ik heb het idee dat die bovenlip heel regelmatig gewaxed moet worden...quote:
hahaha die foto wat een dramaqueen. Ik heb vanalles gemist zo te lezen, of juist niet kan ook.quote:
Meer een Neanderthaler, de laag ingezette haarlijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
hahaha die foto wat een dramaqueen. Ik heb vanalles gemist zo te lezen, of juist niet kan ook.
Op één of andere manier doet ze me toch vaak aan Michael Jackson denken. Van de andere kant, het lijkt ook op een kerel met een pruik op.
Ik heb het interview gister niet gezien, maar wel dus die media-dame bij KvdB.quote:
Chantal is een vriendin van Estelle en heeft 5 jaar een relatie met Badr gehad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is Chantal? Dat was die vrouw waar Estelle dit voorjaar nog op vakantie is geweest.
Natuurlijk niet, daar kon ze niets lelijks over zeggen zonder zelf nog veel lelijker over te komen... the home wrecker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:03 schreef hondjes het volgende:
Gisteren niks over de vriendin en baby van Badr, blijkbaar is dat niet zo erg als leventje van Estelle.
Conclusie: Estelle luistert niet als je haar wat vertelt.... net een goudvis, het blijft als iets nieuws langskomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:05 schreef hondjes het volgende:
En nog nooit had ze van Badr gehoord, terwijl haar vriendin 5 jaar verkering had met Badr.
Estelle wist wel waar ze aan begon. Als je met een vreemdganger trouwt weet je wat je kan verwachtenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:06 schreef hondjes het volgende:
Trouwens, Ruud is ook een lul, had ook een gezin.
ik heb het na 5 minuten afgezet, wat een gezeik zeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:06 schreef Ripley het volgende:
Ik zit het interview nu te kijken, mijn god wat een delusional zeikwijf
Ja, ze denkt echt dat iedereen idioot is behalve zij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:05 schreef hondjes het volgende:
En nog nooit had ze van Badr gehoord, terwijl haar vriendin 5 jaar verkering had met Badr.
Dan is het een hardleers type, want dat denkt ze nu op heur 34e wederom...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:11 schreef hondjes het volgende:
Maar als je 18 jaar bent, denk je waarschijnlijk, dat je iemand kan veranderen.
Helaas, dat gaat nu eenmaal niet.
Ik dacht dat ze Daphne heette waar hij een kindje van heeftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:17 schreef Leandra het volgende:
Chantal is een vriendin van Estelle en heeft 5 jaar een relatie met Badr gehad.
Klopt, hij heeft een kindje met Daphne, en kennelijk heeft die verkering geen 5 jaar geduurd...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Daphne heette waar hij een kindje van heeftWie is dan de vrouw met wie Ruud vreemd ging en Stellemans dit jaar op vakantie is geweest..En toen kwam ze erachter zei ze.?
Nee ik denk ook dat het geen 5 jaar heeft geduurd.. Ben wel nieuwsgierig wie de vrouw is met wie Ruud vreemd ging en zij mee op vakantie is geweest..Of ik moet haar verkeerd verstaan hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:30 schreef Leandra het volgende:
Klopt, hij heeft een kindje met Daphne, en kennelijk heeft die verkering geen 5 jaar geduurd...
... inderdaad, eveneens de zucht van Beatrix die iedereen zo aansprak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze het Diana-interview gekeken heeft en probeert te evenaren.
En dat vooral omdat Santegoeds in het eerste interview (in juni) zei: zoals Diana zei; it was a bit crowded in your marriage.
Waarop Estelle reageerde met: Zei ze dat? Precies!
En nu geeft ze de opmerking weg alsof ze het zelf bedacht heeft, maar ik zie vooral een hele slechte poging het Diana-interview te kopiëren.
Dat viel me ook op. Ze was daar niet duidelijk in. De indruk moest in ieder geval gewekt worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:02 schreef Leandra het volgende:
Dat hele verhaal over haar relatie met Badr klopt van geen kant.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ze denkt echt dat iedereen idioot is behalve zij.
Op het moment dat het haar uitkomt in het interview is Chantal haar beste vriendin, maar kennelijk is het zó'n goede vriendin dat ze haar verkering van destijds (Badr) 5 jaar lang nooit ontmoet heeft![]()
Ik begrijp alleen niet zo goed waarom ze de kinderen meteen betrekt bij haar nieuwe lover. je zou toch denken dat je wat dat betreft het rustig aan doet, het de tijd geeft en als je denkt de relatie zit safe er zit een kans van slagen in, dat je dan pas de kinderen erbij betrekt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet er ook telkens aan denken dat Ruud gezegd zou hebben tegen hun zoontje: "Badr wordt je nieuwe stiefvader".
Hadden ze ooit al eerder een stiefvader dan?
Dat heb ik vanaf het begin af aan al niet begrepen, wees eerst maar een beetje zeker van je zaak voordat je weekendjes en vakanties gaat doen met je kinderen en nieuwe lover.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen niet zo goed waarom ze de kinderen meteen betrekt bij haar nieuwe lover. je zou toch denken dat je wat dat betreft het rustig aan doet, het de tijd geeft en als je denkt de relatie zit safe er zit een kans van slagen in, dat je dan pas de kinderen erbij betrekt?
Ruud en Estelle zijn beiden zo fout als wat. Maar gezien Ruuds prestaties in het verleden wordt hem dat wat makkelijk vergeven. je verwacht het ook een beetje van hem, net zoals ik het van veel bekende mensen verwacht. Ik begrijp soms niet goed waarom je als bekende voetballer uberhaupt gaat trouwen. Estelle wist precies waar ze mee thuis kwam en dat Ruud het niet zo op huwelijkse trouw had. Misschien dacht ze net als nu dat ze haar partner met genoeg liefde wel kon veranderen. Daarin is ze echt niet de enige.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:06 schreef hondjes het volgende:
Trouwens, Ruud is ook een lul, had ook een gezin.
Zo denkt ze vast ook over BH. Maar vreemdgaande en agressieve mannen die verander je niet. Ik kan me voorstellen dat je zo denkt als je 19 jaar bent maar voor een vrouw van rond de 30 komt dit aardig onnozel over.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ruud en Estelle zijn beiden zo fout als wat. Maar gezien Ruuds prestaties in het verleden wordt hem dat wat makkelijk vergeven. je verwacht het ook een beetje van hem, net zoals ik het van veel bekende mensen verwacht. Ik begrijp soms niet goed waarom je als bekende voetballer uberhaupt gaat trouwen. Estelle wist precies waar ze mee thuis kwam en dat Ruud het niet zo op huwelijkse trouw had. Misschien dacht ze net als nu dat ze haar partner met genoeg liefde wel kon veranderen. Daarin is ze echt niet de enige.
ach dit is de tweede keer, drie keer is scheepsrecht. Echt slim is het niet, maar ja je kunt domme mensen niet altijd tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo denkt ze vast ook over BH. Maar vreemdgaande en agressieve mannen die verander je niet. Ik kan me voorstellen dat je zo denkt als je 19 jaar bent maar voor een vrouw van rond de 30 komt dit aardig onnozel over.
Hij verliet zijn eerste vrouw 3 weken na de geboorte van hun jongste dochter voor echtgenote # 2 (die ook al zwanger was van hun oudste voor de scheiding van Yvonne de Vries rond was), en hij verliet Christina Pensa voor Estelle, die ook weer een kind van hem kreeg voor de scheiding rond was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... inderdaad, eveneens de zucht van Beatrix die iedereen zo aansprak.
In mijn ogen inderdaad een gehaaide tante, die zich een beetje hulpeloos voordoet (vinden sommige mannen ook leuk natuurlijk).
Voor de vrouwen gooit ze het vreemdgaan van Ruud in de strijd, terwijl dat niets nieuws blijkt te zijn (en alsof vreemdgaande bekende mannen zo zelden voor voorkomt).
Het zal me niet verbazen als ze de vragen al van tevoren heeft mogen inzien. Het was een 'vlak' interview, die mij alleen meer heeft laten zien dat Estelle dom is, maar dan naar eigen keuze.
Santegoeds was geen goede interviewer, hij ging mee in dat zielige drama. Was hij geen vrienden met Estelle?
Conclusie: Ruud heeft ervan geleerd en geen vrouw meer verlaten voor een zwangere andere vrouw, en hij kreeg het weer terug.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij verliet zijn eerste vrouw 3 weken na de geboorte van hun jongste dochter voor echtgenote # 2 (die ook al zwanger was van hun oudste voor de scheiding van Yvonne de Vries rond was), en hij verliet Christina Pensa voor Estelle, die ook weer een kind van hem kreeg voor de scheiding rond was.
1984 Huwelijk Yvonne de vries.
1985 Geboorte Felicicy
1987 Geboorte Charmayne ----> 3 weken daarna vertrokken
1991 Scheiding rond.
1991 Geboorte Quincy
1994 Huwelijk Christina Pensa
1994 Geboorte Sheyenne
2000 Scheiding rond (mei)
1997 Geboorte Joëlle
2000 Huwelijk (3 juni)
2001 Geboorte Maxim
2012 Scheiding aangevraagd (juni)
Conclusie: Het is al bijna een wonder dat er nog geen verse Gullitjes uit een volgende relatie rondlopen terwijl de scheiding geregeld wordt.
zwemmen? in de woonkamer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:02 schreef Leandra het volgende:
Wilde het net posten. Heb het niet gezien, maar gezien de posts hier heeft ie gelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:47 schreef utrecht1970 het volgende:
En Albert Verlinde geeft nog even zijn mening over de interview vaardigheden van Evert Santegoeds
telegraaf
Voor de verandering ben ik het eens met hem eens
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:47 schreef utrecht1970 het volgende:
En Albert Verlinde geeft nog even zijn mening over de interview vaardigheden van Evert Santegoeds
telegraaf
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:47 schreef utrecht1970 het volgende:
telegraaf
quote:di 28 aug 2012, 15:34
Verlinde uit kritiek op interview Estelle
Van onze redactie
AMSTERDAM - RTL Boulevard-presentator Albert Verlinde vindt het aantal kijkers dat Shownieuws maandagavond behaalde met het exclusieve interview met Estelle behoorlijk tegenvallen.
"Ik denk dat ze daar zelf van dachten: dat gaat me een knaller van een interview worden en daar gaan we kijkcijfers mee halen. Dat is niet gelukt. Dat is rond de 450.000 kijkers blijven steken. Ik heb het ook niet volgehouden", zegt Verlinde tegen Q-music.
Verlinde heeft ook nog wat aan te merken op de kwaliteit van de uitzending. “Ik heb drie minuten gekeken en echt mijn best gedaan om het te kunnen verstaan, het geluid was erbarmelijk."
Ook vind hij dat Estelle het interview verkeerd heeft aangepakt. “Als je dan al een tv-interview geeft, pak dan uit op het feit dat je het zo verschrikkelijk vindt voor het slachtoffer. Het heeft niet gewerkt en ik denk dat het soort boemerang is die op haar terugkomt, ook omdat ze begint te schijten op haar oude huwelijk. Waarom trek je nu die beerput open? Dat doe je om je eigen hachje te redden."
Ja Albert heeft gelijk! Ben met hem eens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:47 schreef utrecht1970 het volgende:
telegraaf
hadden ze met Gerda Smit een stuk beter geregeld. Wordt het geen tijd dat moedr hari komt vertellen welk een geweldige lieve zoon ze heeft ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:24 schreef utrecht1970 het volgende:
albert is nog boos omdat hij te weinig geboden heeft voor het interview. John de Mol heeft zijn portomonee getrokken voor het interview van het jaar. Ik vond het erg slecht aangekondigd, ik zapte er toevallig langs. Na deel 1 was ik niet eens niewsgierig naar deel 2, dat heb ik niet gezien, maar te lezen ook weinig gemist.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:28 schreef DarkElf het volgende:
Heeft iemand überhaupt dat gedrocht van een interview helemaal af gekeken?
Mij lukt het niet na deel 1 ben ik ermee gekapt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:28 schreef DarkElf het volgende:
Hij heeft zeker gelijk..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Albert heeft gelijk! Ben met hem eens.
Komen er nog 2?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Poeh ik probeer het interview met Stel te bekijken maar wat een drama, zelfmedelijden, gezucht en zielige blikken ze kan zo GTST in. En dan die treurige gitaarmuziek op de achtergrond, breng me ff een teiltje zeg. Ik denk niet dat ik het volhou om alle 4 delen te aanschouwen.
Eeh, nee.quote:
* Cynix ®quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:28 schreef DarkElf het volgende:
Toen duidelijk werd dat ze (van Moskofiets) weinig mocht zegen over Badr was de lol er hier ook aardig af. Neuzelen over Ruud voegde voor mij weinig toe, ik hoopte vooral op een confrontatie met haar leugenachtige gedrag tot nu toe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:24 schreef utrecht1970 het volgende:
Na deel 1 was ik niet eens niewsgierig naar deel 2,...
Dadelijk bij Boulervard verder over Estelle maar Bram is er ook bij. Kan Kwalbert geen opmerkingen maken over haar en mister Privé Evertquote:
* Haaibaake wel hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:28 schreef DarkElf het volgende:
Wel dus. Hij reageert zometeen in Boulevard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Ze was daar niet duidelijk in. De indruk moest in ieder geval gewekt worden.
Ik hoop niet dat dit een poging is om Ruud uit de tent te lokken om weer te gaan reageren.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef JaneDoe het volgende:
ik hoop zó dat het een aankondiging om niets is en dat het enige dat rudi tegen blvd heeft gezegd is: "geen commentaar"
+1quote:
Beetje jammer dat het nu pas is, misschien vindt hij het wel fijn dat hij meer in de favorietenrol zitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:16 schreef kissaa het volgende:
Ruud niet in boulevardHij geeft omwille van de kinderen geen commentaar
Albert las een briefje voorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Ik bedacht net: oh shit ik moet nu natuurlijk Boulevard kijkenmaar er was dus niets te zien begrijp ik.
Oh dat kan ik ook wel, briefjes voorlezen.quote:
Welnee, alleen 1 zinnetje dat Ruud omwille van de kinderen er niets over wil zeggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Ik bedacht net: oh shit ik moet nu natuurlijk Boulevard kijkenmaar er was dus niets te zien begrijp ik.
Het is net als met een trailer van een film, je denkt: oh dat is een toffe film, ga je de film kijken, valt het me toch tegen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, alleen 1 zinnetje dat Ruud omwille van de kinderen er niets over wil zeggen.
En de vader van Estelle, die het een groot theaterstuk vond.
Groots aankondigen en vervolgens met summiere info komen, enfin, we kunnen het langzamerhand weten.
Of een zomerstop-cliffhanger bij GTST. Dan blijkt het meestal een droom te zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is net als met een trailer van een film, je denkt: oh dat is een toffe film, ga je de film kijken, valt het me toch tegen...
GTST heb ik echt nog nooit een hele aflevering van gezienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of een zomerstop-cliffhanger bij GTST. Dan blijkt het meestal een droom te zijn.
Ik alleen de clifhangers. Dan blijf je automatisch even hangen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
GTST heb ik echt nog nooit een hele aflevering van gezien
Ik zag altijd 5 minuutjes en dat was bijna altijd hetzelfde, 2 homo's die gingen zoenenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik alleen de clifhangers. Dan blijf je automatisch even hangen.
Offtopic: ik eerst elke avond . Maar sinds 2005 kijk ik niet meer naar GTSTquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
Yep. Gelukkig heeft hij niet hetzelfde gedaan als Estelle. Moddergooien is erg gemakkelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:55 schreef kissaa het volgende:
[..]
Wel dus. Hij reageert zometeen in Boulevard.
Ikke. Wou wel horen wat ze allemaal te zeggen had, was wel een 'crime' dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:28 schreef DarkElf het volgende:
Sterker nog, het toch volhouden in de hoop dat het een keer 'spannend' wordt, om als de aftiteling over het scherm rolt, je dan denkt, "gvd wat zonde van mijn tijd, heb ik al die tijd daarnaar zitten kijken"?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is net als met een trailer van een film, je denkt: oh dat is een toffe film, ga je de film kijken, valt het me toch tegen...
Goede Tijden was vroeger echt nog wel te pruimen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar toen was het niet zo'n toestand. De zaak Hari heeft het wel een stuk ingewikkelder gemaakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:34 schreef Mylene het volgende:
Niets respect Ruud. Als het omwille van de kinderen gemeend is, had hij ook niet een interview gegeven aan Story. De kinderen als excuus gebruiken omdat het verhaal hem nu even niet uitkomt.
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Offtopic: ik eerst elke avond . Maar sinds 2005 kijk ik niet meer naar GTST
Heel herkenbaar, ik zet nooit een film af als er niks aan isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Sterker nog, het toch volhouden in de hoop dat het een keer 'spannend' wordt, om als de aftiteling over het scherm rolt, je dan denkt, "gvd wat zonde van mijn tijd, heb ik al die tijd daarnaar zitten kijken"?
Maar goed, ik wil ondertussen toch wel een beetje bijblijven.
Oh, gelukkig bereikt dit dan alleen de storylezers en is het niet te zien op de tv.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, ik zet nooit een film af als er niks aan isWie weet.... komt er wat.
Maar OT: ik begrijp dat Ruud WEL iets aan de Story had verteld en NIET bij Boulevard? Misschien mocht hij niet van de Story omdat hij daar geld voor had gekregen? Niet dat, dat goed is of zo, maar dat zou het verklaren.
Geen idee, ik lees dat net hierquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, gelukkig bereikt dit dan alleen de storylezers en is het niet te zien op de tv.
Weet je wat hij dan gezegd heeft?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:34 schreef Mylene het volgende:
Niets respect Ruud. Als het omwille van de kinderen gemeend is, had hij ook niet een interview gegeven aan Story. De kinderen als excuus gebruiken omdat het verhaal hem nu even niet uitkomt.
Oh, maar is dat niet oud dan? Daar ging ik dus vanuit toen ik het las. Omdat jij het ook aanhaalt nam ik aan dat je er ook van wist en dat hij dat recent moet hebben gedaan, vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees dat net hier
[..]
Waarom? In deze situatie lijkt het me het beste omgewoon je mond te houden. Waarom zou hij publiekelijk Estelle gaan lopen zwartmaken. Ze blijft toch de moeder van zijn kinderen en het zou hem totaal niet sieren. Verder is Estelle vrij bedreven in het zichzelf in de nesten werken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:34 schreef Mylene het volgende:
dat is t enige interview dat ruud hierover heeft gegeven, helemaal in t begin waarin hij oa onthulde dat hij stellemans en badr had begluurd vanachter een vuilcontainer op schiphol en afluisterapparatuur in huis had geplaatstquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, ik zet nooit een film af als er niks aan isWie weet.... komt er wat.
Maar OT: ik begrijp dat Ruud WEL iets aan de Story had verteld en NIET bij Boulevard? Misschien mocht hij niet van de Story omdat hij daar geld voor had gekregen? Niet dat, dat goed is of zo, maar dat zou het verklaren.
Ah dankjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat is t enige interview dat ruud hierover heeft gegeven, helemaal in t begin waarin hij oa onthulde dat hij stellemans en badr had begluurd vanachter een vuilcontainer op schiphol en afluisterapparatuur in huis had geplaatst
Jaja, er is veel gebeurd. Heb het een beetje gevolgd, maar sommigen dingen zijn nog steeds warrig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dankjeIk ben nog maar een newbie hier, dat van die container heb ik wel een beetje meegekregen en het afluisteren. Ik moet binnenkort naar de kapper, eens kijken welke roddelbladen er liggen
Ik heb een hekel aan naar de kapper gaan eigenlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jaja, er is veel gebeurd. Heb het een beetje gevolgd, maar sommigen dingen zijn nog steeds warrig.
Heerlijk kapper, ook net geweest. Als ik daar zo lig denk ik altijd, dit zou ALTIJD door een ander gedaan moeten worden. Heerlijk.
Ja, is best balen ja. Ik hoef zelden lang te wachten en ik neem brood (naja, iets lekkers) mee als ik weet dat het er erg druk wordt. Iets, te doen/lezen/muziek ofzo en sluit me af van alle overige verplichtingen en dingen die ik nog moet doen. Heerlijk!!!!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan naar de kapper gaan eigenlijkIk wil ook niet dat ze mijn haar wast, dat doe ik altijd zelf vantevoren, vind ze ook helemaal niet erg. Maar zij runt de kapsalon in haar eentje, dus soms moet je best lang wachten.
doe even normaal. Zoiets gun je toch niemandquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:58 schreef schizovreemd het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heeft die slappe zak van een Gullit zichzelf tijdelijk uit de soap geschreven en werkt hij tijdelijk niet meer mee aan de gate
Laat hem een voorbeeld nemen aan Hennie, die kent tenminste geen hari-vrees.
Hoog tijd dat zijn huis in de hens gaat
Nou gates-gewijs zou het me toch een interessante ontwikkeling lijken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe even normaal. Zoiets gun je toch niemand
En eerlijk is eerlijk, daar hebben we van gesmuld, van dat vuilcontainer verhaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat is t enige interview dat ruud hierover heeft gegeven, helemaal in t begin waarin hij oa onthulde dat hij stellemans en badr had begluurd vanachter een vuilcontainer op schiphol en afluisterapparatuur in huis had geplaatst
Wat een lamlulquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Hennie Cruijff, de vader van Estelle Gullit, heeft met afschuw gekeken naar het interview dat zijn dochter maandag gaf aan Shownieuws. "Het is een theaterstuk geworden. Het is een wanvertoning.”
Tegenover RTL Boulevard uit de broer van Johan Cruijff zijn afschuw over het verhaal van zijn voormalige oogappel, met wie hij geen contact meer heeft. “Het is niet mijn dochter die daar zat."
Hij snapt niet dat zijn dochter achter haar nieuwe vriend Badr Hari blijft staan nu hij verdacht wordt van meerdere gevallen van ernstige mishandeling. Hennie is recent ook in de skybox in de Amsterdam Arena geweest waar de mishandeling van zakenman Koen Everink plaatsvond tijdens Sensation en gelooft niet dat zijn dochter daar niets van mee heeft gekregen, zoals ze beweert. “In die skybox passen maar een aantal mensen, dat kan je niet níét gezien hebben.”
Och. Een volwassen man die zijn dochter zo te kijk gaat zetten. Vorige keer over de naam, nu dit weer. En dan al die jaren over het feit dat hij haar niet ziet. Ik vind het te kansloos voor woordenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, alleen is de aanpak niet zo handig.
hij moet zich er gewoon niet tegenaan bemoeien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, alleen is de aanpak niet zo handig.
Wat hij zegt ben ik het eens met wat hij daar zegt, alleen hoeft hij wat mij betreft daar de media niet voor op te zoeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och. Een volwassen man die zijn dochter zo te kijk gaat zetten. Vorige keer over de naam, nu dit weer. En dan al die jaren over het feit dat hij haar niet ziet. Ik vind het te kansloos voor woorden
Hij maakt zich zeker belachelijk, en zoals ik hierboven al zei, de media hoeft hij niet op te zoeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij moet zich er gewoon niet tegenaan bemoeien.
ook die vent maakt zich volledig belachelijk.
wat is dat voor een vader die zijn dochter openlijk te kakken zet?
Het is ook een zak van een vent. Hij heeft geen contact meer met zijn broer. Maar maakt hem wel zwart wanneer ie kan. Hij verwijt Danny Cruijff dat ze de voetbalcarriere van haar man heeft gedwarsboomd. Zonder zijn vrouw was Cruijff nog beter geworden en was Nederland minstens twee keer wereldkampioen geworden.quote:
Derksenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:27 schreef tong80 het volgende:
Een jaar geleden :
Johan Derksen heeft gisteren in het tv-programma Voetbal International zijn ongezouten mening gegeven over Henny Cruijff, de broer van Johan Cruyff. Henny heeft een opmerkelijk interview gegeven in HP/De Tijd deze week. Zo beweert hij dat de vrouw van Johan Cruijff, Danny, een ramp is voor de Nederlandse sport. Derksen vindt het onbegrijpelijk dat een van oorsprong kwaliteitsblad als HP/De Tijd een podium geeft aan zo'n 'eerste klas loser'. .
Henny Cruijff zegt onder andere in HP/De Tijd: 'Als mijn broer een voetbalvrouw had gehad, dan was Nederland met een vinger in de neus twee keer wereldkampioen geworden.'
Volgens Derksen is Henny een gevaarlijke gek die in een inrichting thuishoort. 'Als je op een knop drukt zegt hij de meest vreselijke dingen over zijn broer, over zijn schoonzus Danny en over zijn overleden schoonvader Co Coster. Maar dezelfde vreselijke verhalen gooit hij in de krant over zijn schoonzoon Ruud Gullit, want daar heeft hij ook al dit soort verhalen over opgestoken.'
De voetbalanalist denkt dat het komt, omdat Henny zelf nauwelijks iets gepresteerd heeft in het voetbal. Danny Cruijff is volgens Derksen juist een topwijf. 'Ze is altijd bewust achter de schermen gebleven. Nooit interviews, nooit tv-programma's en ze heeft altijd maar een ding gehad; ik moet mijn gezin beschermen voor de gekte van buiten.'
Derksen vindt het onbegrijpelijk dat deze mislukkeling Danny en Johan zo beschadigt. 'Ik geloof dat Henny, die alles beter weet, inmiddels aan zijn 47ste vrouw toe is. Een loser eerste klas die in zijn leven alles verkeerd doet. Hoe haalt hij het in zijn hoofd om deze mensen te beschadigen. Waar haalt die man het recht vandaan.'
Zo beweert Henny ook dat de schoonvader van Johan Cruijff een SS'er is, terwijl deze man in een werkkamp heeft gezeten in Letland. 'Ik kan het Johan en Danny aanraden om een aanklacht in te dienen wegens smaad', aldus Derksen.
Het meest schaamteloos vindt Derksen dat HP/De Tijd, dat vroeger een kwaliteitsblad was, dit soort cowboy-verhalen brengt om de losse verkoop op te peppen. 'Ik zou iedereen willen adviseren: koop het niet. Ik gooi dit exemplaar weg en als je hem vindt, veeg er dan je reet mee af.'
Cool dat je m'n post gelijk quote. Anders kijken ze er misschien overheen.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:36 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net in de AH even vluchtig dat uitgeschreven Santegoeds-stuk in de Privé bekeken.
De zuchten staan gewoon letterlijk in het artikel beschreven.
Volgens mij is in een HvB de maximale bezoektijd een schamel uurtje.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:12 schreef Day het volgende:
Twee uur? In het interview had ze 't over 1 uur.
Niet dat het uitmaakt, maar blijkbaar moet zelfs daarover gelogen worden.
En nu is het wel duidelijk waarom doorgaans valse Evert zo lief voor haar was.
Hey tong!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:23 schreef Cynix ® het volgende:
Sechts één zak mocht mee naar binnen...
De andere zak was al binnen.
ervaring?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is in een HvB de maximale bezoektijd een schamel uurtje.
Sterker nog....ze zijn samen gegaan. Stellemans en Robbert, en een fotograaf, neem ik aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:48 schreef Greys het volgende:
Oh stom, ik lees nu pas dat die Robbert de vriend is van Evert Santegoeds
Dan zat de verslaggever dus idd bijna letterlijk bij ze in de auto.
Even heel erg tussendoor; ik zie Glennis daar op de foto, ik zapte laatst langs Ned 2 of 3 van een concert, daar zat ik me af te vragen of ze recent haar borsten heeft laten vergroten. En nu ik deze foto zie, denk ik 'oh ja'quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:45 schreef Mylene het volgende:
Estelle zoekt Badr op in de gevangenis. Lees het hier. Robert is overigens de vriend van Evert Santegoeds.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar je weet toch hoe Estelle denkt ?quote:
Kan bijna niet anders. Voor de rest heeft ze geen grammetje vet aan haar lijfquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even heel erg tussendoor; ik zie Glennis daar op de foto, ik zapte laatst langs Ned 2 of 3 van een concert, daar zat ik me af te vragen of ze recent haar borsten heeft laten vergroten. En nu ik deze foto zie, denk ik 'oh ja'
Godzijdank weet ik NIET hoe zij denkt...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar je weet toch hoe Estelle denkt ?
'Zand erover.'
Creditcard is op. Dat was het voetbal tenue van haar oomquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:52 schreef Karina het volgende:
Ik ga niet dagelijks op bezoek in de gevangenis, maar ik zou niet in een korte broek en mouwloos hemdje gaan, je gaat niet naar het strand!
Ik had hem aanstaan zonder geluid. Even naar het item kijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
Ik kijk ook weer eens boulevard, wie is die blonde?
Toen ik het aanzette zag ik haar van de zijkant en dacht 1 seconde dat het Anita Witsier was...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had hem aanstaan zonder geluid. Even naar het item kijken.
Maar ik ken haar ook niet. Ze ziet er eng gemaakt/gestyleerd uit.
Die is mooi.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik het aanzette zag ik haar van de zijkant en dacht 1 seconde dat het Anita Witsier was...
Kwam door het kapsel en de haarkleur denk ik.quote:
Dankje, nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:21 schreef Ole het volgende:
Ex model. Anouk Smulders. Vrouw van paperazzi-fotograaf Edwin Smulders
Tja, je bent SHO mod of niet hequote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kwam door het kapsel en de haarkleur denk ik.
[..]
Dankje, nooit van gehoord
De vraag is of ze uberhaupt denkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Godzijdank weet ik NIET hoe zij denkt...Of wat ze denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |