zwemmen? in de woonkamer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:02 schreef Leandra het volgende:
Maar wat Ruud wel wat te doen wordt niet gezegd, de suggestie wordt gewekt.
Voor hetzelfde geld waren ze aan het zwemmen.
Wilde het net posten. Heb het niet gezien, maar gezien de posts hier heeft ie gelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:47 schreef utrecht1970 het volgende:
En Albert Verlinde geeft nog even zijn mening over de interview vaardigheden van Evert Santegoeds
telegraaf
Voor de verandering ben ik het eens met hem eens
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:47 schreef utrecht1970 het volgende:
En Albert Verlinde geeft nog even zijn mening over de interview vaardigheden van Evert Santegoeds
telegraaf
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:47 schreef utrecht1970 het volgende:
telegraaf
quote:di 28 aug 2012, 15:34
Verlinde uit kritiek op interview Estelle
Van onze redactie
AMSTERDAM - RTL Boulevard-presentator Albert Verlinde vindt het aantal kijkers dat Shownieuws maandagavond behaalde met het exclusieve interview met Estelle behoorlijk tegenvallen.
"Ik denk dat ze daar zelf van dachten: dat gaat me een knaller van een interview worden en daar gaan we kijkcijfers mee halen. Dat is niet gelukt. Dat is rond de 450.000 kijkers blijven steken. Ik heb het ook niet volgehouden", zegt Verlinde tegen Q-music.
Verlinde heeft ook nog wat aan te merken op de kwaliteit van de uitzending. “Ik heb drie minuten gekeken en echt mijn best gedaan om het te kunnen verstaan, het geluid was erbarmelijk."
Ook vind hij dat Estelle het interview verkeerd heeft aangepakt. “Als je dan al een tv-interview geeft, pak dan uit op het feit dat je het zo verschrikkelijk vindt voor het slachtoffer. Het heeft niet gewerkt en ik denk dat het soort boemerang is die op haar terugkomt, ook omdat ze begint te schijten op haar oude huwelijk. Waarom trek je nu die beerput open? Dat doe je om je eigen hachje te redden."
Ja Albert heeft gelijk! Ben met hem eens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:47 schreef utrecht1970 het volgende:
telegraaf
hadden ze met Gerda Smit een stuk beter geregeld. Wordt het geen tijd dat moedr hari komt vertellen welk een geweldige lieve zoon ze heeft ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:24 schreef utrecht1970 het volgende:
albert is nog boos omdat hij te weinig geboden heeft voor het interview. John de Mol heeft zijn portomonee getrokken voor het interview van het jaar. Ik vond het erg slecht aangekondigd, ik zapte er toevallig langs. Na deel 1 was ik niet eens niewsgierig naar deel 2, dat heb ik niet gezien, maar te lezen ook weinig gemist.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:28 schreef DarkElf het volgende:
Heeft iemand überhaupt dat gedrocht van een interview helemaal af gekeken?
Mij lukt het niet na deel 1 ben ik ermee gekapt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:28 schreef DarkElf het volgende:
Hij heeft zeker gelijk..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Albert heeft gelijk! Ben met hem eens.
Komen er nog 2?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Poeh ik probeer het interview met Stel te bekijken maar wat een drama, zelfmedelijden, gezucht en zielige blikken ze kan zo GTST in. En dan die treurige gitaarmuziek op de achtergrond, breng me ff een teiltje zeg. Ik denk niet dat ik het volhou om alle 4 delen te aanschouwen.
Eeh, nee.quote:
* Cynix ®quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:28 schreef DarkElf het volgende:
Toen duidelijk werd dat ze (van Moskofiets) weinig mocht zegen over Badr was de lol er hier ook aardig af. Neuzelen over Ruud voegde voor mij weinig toe, ik hoopte vooral op een confrontatie met haar leugenachtige gedrag tot nu toe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:24 schreef utrecht1970 het volgende:
Na deel 1 was ik niet eens niewsgierig naar deel 2,...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |