Nou gates-gewijs zou het me toch een interessante ontwikkeling lijken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe even normaal. Zoiets gun je toch niemand
En eerlijk is eerlijk, daar hebben we van gesmuld, van dat vuilcontainer verhaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat is t enige interview dat ruud hierover heeft gegeven, helemaal in t begin waarin hij oa onthulde dat hij stellemans en badr had begluurd vanachter een vuilcontainer op schiphol en afluisterapparatuur in huis had geplaatst
Wat een lamlulquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Hennie Cruijff, de vader van Estelle Gullit, heeft met afschuw gekeken naar het interview dat zijn dochter maandag gaf aan Shownieuws. "Het is een theaterstuk geworden. Het is een wanvertoning.”
Tegenover RTL Boulevard uit de broer van Johan Cruijff zijn afschuw over het verhaal van zijn voormalige oogappel, met wie hij geen contact meer heeft. “Het is niet mijn dochter die daar zat."
Hij snapt niet dat zijn dochter achter haar nieuwe vriend Badr Hari blijft staan nu hij verdacht wordt van meerdere gevallen van ernstige mishandeling. Hennie is recent ook in de skybox in de Amsterdam Arena geweest waar de mishandeling van zakenman Koen Everink plaatsvond tijdens Sensation en gelooft niet dat zijn dochter daar niets van mee heeft gekregen, zoals ze beweert. “In die skybox passen maar een aantal mensen, dat kan je niet níét gezien hebben.”
Och. Een volwassen man die zijn dochter zo te kijk gaat zetten. Vorige keer over de naam, nu dit weer. En dan al die jaren over het feit dat hij haar niet ziet. Ik vind het te kansloos voor woordenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, alleen is de aanpak niet zo handig.
hij moet zich er gewoon niet tegenaan bemoeien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, alleen is de aanpak niet zo handig.
Wat hij zegt ben ik het eens met wat hij daar zegt, alleen hoeft hij wat mij betreft daar de media niet voor op te zoeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och. Een volwassen man die zijn dochter zo te kijk gaat zetten. Vorige keer over de naam, nu dit weer. En dan al die jaren over het feit dat hij haar niet ziet. Ik vind het te kansloos voor woorden
Hij maakt zich zeker belachelijk, en zoals ik hierboven al zei, de media hoeft hij niet op te zoeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij moet zich er gewoon niet tegenaan bemoeien.
ook die vent maakt zich volledig belachelijk.
wat is dat voor een vader die zijn dochter openlijk te kakken zet?
Het is ook een zak van een vent. Hij heeft geen contact meer met zijn broer. Maar maakt hem wel zwart wanneer ie kan. Hij verwijt Danny Cruijff dat ze de voetbalcarriere van haar man heeft gedwarsboomd. Zonder zijn vrouw was Cruijff nog beter geworden en was Nederland minstens twee keer wereldkampioen geworden.quote:
Derksenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:27 schreef tong80 het volgende:
Een jaar geleden :
Johan Derksen heeft gisteren in het tv-programma Voetbal International zijn ongezouten mening gegeven over Henny Cruijff, de broer van Johan Cruyff. Henny heeft een opmerkelijk interview gegeven in HP/De Tijd deze week. Zo beweert hij dat de vrouw van Johan Cruijff, Danny, een ramp is voor de Nederlandse sport. Derksen vindt het onbegrijpelijk dat een van oorsprong kwaliteitsblad als HP/De Tijd een podium geeft aan zo'n 'eerste klas loser'. .
Henny Cruijff zegt onder andere in HP/De Tijd: 'Als mijn broer een voetbalvrouw had gehad, dan was Nederland met een vinger in de neus twee keer wereldkampioen geworden.'
Volgens Derksen is Henny een gevaarlijke gek die in een inrichting thuishoort. 'Als je op een knop drukt zegt hij de meest vreselijke dingen over zijn broer, over zijn schoonzus Danny en over zijn overleden schoonvader Co Coster. Maar dezelfde vreselijke verhalen gooit hij in de krant over zijn schoonzoon Ruud Gullit, want daar heeft hij ook al dit soort verhalen over opgestoken.'
De voetbalanalist denkt dat het komt, omdat Henny zelf nauwelijks iets gepresteerd heeft in het voetbal. Danny Cruijff is volgens Derksen juist een topwijf. 'Ze is altijd bewust achter de schermen gebleven. Nooit interviews, nooit tv-programma's en ze heeft altijd maar een ding gehad; ik moet mijn gezin beschermen voor de gekte van buiten.'
Derksen vindt het onbegrijpelijk dat deze mislukkeling Danny en Johan zo beschadigt. 'Ik geloof dat Henny, die alles beter weet, inmiddels aan zijn 47ste vrouw toe is. Een loser eerste klas die in zijn leven alles verkeerd doet. Hoe haalt hij het in zijn hoofd om deze mensen te beschadigen. Waar haalt die man het recht vandaan.'
Zo beweert Henny ook dat de schoonvader van Johan Cruijff een SS'er is, terwijl deze man in een werkkamp heeft gezeten in Letland. 'Ik kan het Johan en Danny aanraden om een aanklacht in te dienen wegens smaad', aldus Derksen.
Het meest schaamteloos vindt Derksen dat HP/De Tijd, dat vroeger een kwaliteitsblad was, dit soort cowboy-verhalen brengt om de losse verkoop op te peppen. 'Ik zou iedereen willen adviseren: koop het niet. Ik gooi dit exemplaar weg en als je hem vindt, veeg er dan je reet mee af.'
Cool dat je m'n post gelijk quote. Anders kijken ze er misschien overheen.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:36 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net in de AH even vluchtig dat uitgeschreven Santegoeds-stuk in de Privé bekeken.
De zuchten staan gewoon letterlijk in het artikel beschreven.
Volgens mij is in een HvB de maximale bezoektijd een schamel uurtje.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:12 schreef Day het volgende:
Twee uur? In het interview had ze 't over 1 uur.
Niet dat het uitmaakt, maar blijkbaar moet zelfs daarover gelogen worden.
En nu is het wel duidelijk waarom doorgaans valse Evert zo lief voor haar was.
Hey tong!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:23 schreef Cynix ® het volgende:
Sechts één zak mocht mee naar binnen...
De andere zak was al binnen.
ervaring?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is in een HvB de maximale bezoektijd een schamel uurtje.
Sterker nog....ze zijn samen gegaan. Stellemans en Robbert, en een fotograaf, neem ik aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:48 schreef Greys het volgende:
Oh stom, ik lees nu pas dat die Robbert de vriend is van Evert Santegoeds
Dan zat de verslaggever dus idd bijna letterlijk bij ze in de auto.
Even heel erg tussendoor; ik zie Glennis daar op de foto, ik zapte laatst langs Ned 2 of 3 van een concert, daar zat ik me af te vragen of ze recent haar borsten heeft laten vergroten. En nu ik deze foto zie, denk ik 'oh ja'quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:45 schreef Mylene het volgende:
Estelle zoekt Badr op in de gevangenis. Lees het hier. Robert is overigens de vriend van Evert Santegoeds.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar je weet toch hoe Estelle denkt ?quote:
Kan bijna niet anders. Voor de rest heeft ze geen grammetje vet aan haar lijfquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even heel erg tussendoor; ik zie Glennis daar op de foto, ik zapte laatst langs Ned 2 of 3 van een concert, daar zat ik me af te vragen of ze recent haar borsten heeft laten vergroten. En nu ik deze foto zie, denk ik 'oh ja'
Godzijdank weet ik NIET hoe zij denkt...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar je weet toch hoe Estelle denkt ?
'Zand erover.'
Creditcard is op. Dat was het voetbal tenue van haar oomquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:52 schreef Karina het volgende:
Ik ga niet dagelijks op bezoek in de gevangenis, maar ik zou niet in een korte broek en mouwloos hemdje gaan, je gaat niet naar het strand!
Ik had hem aanstaan zonder geluid. Even naar het item kijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
Ik kijk ook weer eens boulevard, wie is die blonde?
Toen ik het aanzette zag ik haar van de zijkant en dacht 1 seconde dat het Anita Witsier was...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had hem aanstaan zonder geluid. Even naar het item kijken.
Maar ik ken haar ook niet. Ze ziet er eng gemaakt/gestyleerd uit.
Die is mooi.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik het aanzette zag ik haar van de zijkant en dacht 1 seconde dat het Anita Witsier was...
Kwam door het kapsel en de haarkleur denk ik.quote:
Dankje, nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:21 schreef Ole het volgende:
Ex model. Anouk Smulders. Vrouw van paperazzi-fotograaf Edwin Smulders
Tja, je bent SHO mod of niet hequote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kwam door het kapsel en de haarkleur denk ik.
[..]
Dankje, nooit van gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |