Volgens mij is in een HvB de maximale bezoektijd een schamel uurtje.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:12 schreef Day het volgende:
Twee uur? In het interview had ze 't over 1 uur.
Niet dat het uitmaakt, maar blijkbaar moet zelfs daarover gelogen worden.
En nu is het wel duidelijk waarom doorgaans valse Evert zo lief voor haar was.
Hey tong!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:23 schreef Cynix ® het volgende:
Sechts één zak mocht mee naar binnen...
De andere zak was al binnen.
ervaring?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is in een HvB de maximale bezoektijd een schamel uurtje.
Sterker nog....ze zijn samen gegaan. Stellemans en Robbert, en een fotograaf, neem ik aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:48 schreef Greys het volgende:
Oh stom, ik lees nu pas dat die Robbert de vriend is van Evert Santegoeds
Dan zat de verslaggever dus idd bijna letterlijk bij ze in de auto.
Even heel erg tussendoor; ik zie Glennis daar op de foto, ik zapte laatst langs Ned 2 of 3 van een concert, daar zat ik me af te vragen of ze recent haar borsten heeft laten vergroten. En nu ik deze foto zie, denk ik 'oh ja'quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:45 schreef Mylene het volgende:
Estelle zoekt Badr op in de gevangenis. Lees het hier. Robert is overigens de vriend van Evert Santegoeds.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar je weet toch hoe Estelle denkt ?quote:
Kan bijna niet anders. Voor de rest heeft ze geen grammetje vet aan haar lijfquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even heel erg tussendoor; ik zie Glennis daar op de foto, ik zapte laatst langs Ned 2 of 3 van een concert, daar zat ik me af te vragen of ze recent haar borsten heeft laten vergroten. En nu ik deze foto zie, denk ik 'oh ja'
Godzijdank weet ik NIET hoe zij denkt...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar je weet toch hoe Estelle denkt ?
'Zand erover.'
Creditcard is op. Dat was het voetbal tenue van haar oomquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:52 schreef Karina het volgende:
Ik ga niet dagelijks op bezoek in de gevangenis, maar ik zou niet in een korte broek en mouwloos hemdje gaan, je gaat niet naar het strand!
Ik had hem aanstaan zonder geluid. Even naar het item kijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
Ik kijk ook weer eens boulevard, wie is die blonde?
Toen ik het aanzette zag ik haar van de zijkant en dacht 1 seconde dat het Anita Witsier was...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had hem aanstaan zonder geluid. Even naar het item kijken.
Maar ik ken haar ook niet. Ze ziet er eng gemaakt/gestyleerd uit.
Die is mooi.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik het aanzette zag ik haar van de zijkant en dacht 1 seconde dat het Anita Witsier was...
Kwam door het kapsel en de haarkleur denk ik.quote:
Dankje, nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:21 schreef Ole het volgende:
Ex model. Anouk Smulders. Vrouw van paperazzi-fotograaf Edwin Smulders
Tja, je bent SHO mod of niet hequote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kwam door het kapsel en de haarkleur denk ik.
[..]
Dankje, nooit van gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |