Dan hou je een interview van 45 seconden over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Poeke het volgende:
Ze hadden wel effe al die stiltes eruit mogen knippen zeg.
Dan waren ze na 30 seconden klaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Poeke het volgende:
Ze hadden wel effe al die stiltes eruit mogen knippen zeg.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Cynix ® het volgende:
Wat blijft het eigenlijk een misselijke schijnheilige k*trol!
Ze is alleen maar in zichzelf geïnteresseerd. De slachtoffers zijn voor haar al dood.
Ik ook niet dus dan ga ik het nooit wetenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfdeMaar dan het Engelse woord, waarvan ik nu even de spelling niet weet.
Conjugal visits.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfdeMaar dan het Engelse woord, waarvan ik nu even de spelling niet weet.
Dit!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Cynix ® het volgende:
Wat blijft het eigenlijk een misselijke schijnheilige k*trol!
Ze is alleen maar in zichzelf geïnteresseerd. De slachtoffers zijn voor haar al dood.
Conjugal visitquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook niet dus dan ga ik het nooit weten
Straks ineens SPLAT, kloddertje op d'r kuif.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht elk moment een orgasme van Evert... hij glijdt er steeds verder in
Eerst volgende rijke stinkert die ze tegen komt .. wordt ze daar het neukertje van.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef kissaa het volgende:
Ze wacht op hem, hoe lang het ook duurt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |