Idd. Het was emotioneel!quote:
Nee, dat geloof ik niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:27 schreef Poeke het volgende:
Hmmmm, dit voelt stiekem een beetje aan alsof ze zich nu aan het indekken is voor een eventuele breuk... tenminste dat lijk ik een beetje te proeven...
Misschien is ze bang dat ze het moet spellenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:28 schreef Karina het volgende:
Daar geweest, het woord gevangenis durft ze niet uit te spreken
Ze zei net iets, ik heb het alleen niet helemaal opgeslagen, waarmee ze de deur wel openhoudquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien is ze bang dat ze het moet spellen
Dan hou je een interview van 45 seconden over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Poeke het volgende:
Ze hadden wel effe al die stiltes eruit mogen knippen zeg.
Dan waren ze na 30 seconden klaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Poeke het volgende:
Ze hadden wel effe al die stiltes eruit mogen knippen zeg.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Cynix ® het volgende:
Wat blijft het eigenlijk een misselijke schijnheilige k*trol!
Ze is alleen maar in zichzelf geïnteresseerd. De slachtoffers zijn voor haar al dood.
Ik ook niet dus dan ga ik het nooit wetenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfdeMaar dan het Engelse woord, waarvan ik nu even de spelling niet weet.
Conjugal visits.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfdeMaar dan het Engelse woord, waarvan ik nu even de spelling niet weet.
Dit!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Cynix ® het volgende:
Wat blijft het eigenlijk een misselijke schijnheilige k*trol!
Ze is alleen maar in zichzelf geïnteresseerd. De slachtoffers zijn voor haar al dood.
Conjugal visitquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook niet dus dan ga ik het nooit weten
Straks ineens SPLAT, kloddertje op d'r kuif.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht elk moment een orgasme van Evert... hij glijdt er steeds verder in
Eerst volgende rijke stinkert die ze tegen komt .. wordt ze daar het neukertje van.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef kissaa het volgende:
Ze wacht op hem, hoe lang het ook duurt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |