hij nam wel ineens rap afscheidquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht elk moment een orgasme van Evert... hij glijdt er steeds verder in
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Straks ineens SPLAT, kloddertje op d'r kuif.
Het is allemaal zijn schuld..quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ruud liet ze voor minder in de steek, maar goed
Dit kan ik niet nog een keer aan denk ik... al maakte mijn hart een klein sprongetje bij Dirk Taat in zwembroekquote:
Briljante gif.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:33 schreef Poeke het volgende:
Nou dat was het dan. Ik ga richting bedje
[ afbeelding ]
Hell yes!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:32 schreef JaneDoe het volgende:
zou ze dit 'interview' thuis aan de keukentafel hebben geoefend met mama jadranka?
Ik heb het idee dat ze het Diana-interview gekeken heeft en probeert te evenaren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:32 schreef mootie het volgende:
Ze doet net of ze Maxima is. Vermoeiend.
het mooie is ook dat t "kaart-incidendent" volgens stellemans afgelopen voorjaar plaatsvond.... eerder heeft ze gezegd dat ze in die periode met badr aan t skypen was!...volgens mij kwam kaartende ruud haar gewoon goed uit om de aandacht van zichzelf af te leidenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:02 schreef Leandra het volgende:
Maar wat Ruud wel wat te doen wordt niet gezegd, de suggestie wordt gewekt.
Voor hetzelfde geld waren ze aan het zwemmen.
Klopt!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:15 schreef Leandra het volgende:
Het kaarten was toch 2 jaar geleden?
Ik dacht dat ze er dit voorjaar achterkwam dat hij een paar jaar geleden (ook 2 jaar?) een langdurige relatie had gehad...
klopt! Ik haal inmiddels alles door elkaar...ik kan t niet met volgen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:15 schreef Leandra het volgende:
Het kaarten was toch 2 jaar geleden?
Ik dacht dat ze er dit voorjaar achterkwam dat hij een paar jaar geleden (ook 2 jaar?) een langdurige relatie had gehad...
Nee, want over de mishandeling mocht niks gezegd worden, want dat is onder de rechter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt!
Is deel 2 nog spannend geworden, ik viel na de eerste 5 minuten al in slaap, wat praat dat mens slaapverwekkend
En ze had het nog wel zo langzaam, en onderbroken door betekenisvolle stiltes en zuchten verteld...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
klopt! Ik haal inmiddels alles door elkaar...ik kan t niet met volgen!
Veel woorden over iets dat in 2 zinnen kan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:30 schreef eskil het volgende:
http://www.zijonline.nl/2(...)erhalen-over-badr-2/
Dacht ik ook aan toen ik het las! Lekker kringetje daar in Zuid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:29 schreef Leandra het volgende:
Chantal was een "meer dan goede kennis" van Ruud en Estelle? Samen kaarten enzo?
Ik heb het idee dat die bovenlip heel regelmatig gewaxed moet worden...quote:
hahaha die foto wat een dramaqueen. Ik heb vanalles gemist zo te lezen, of juist niet kan ook.quote:
Meer een Neanderthaler, de laag ingezette haarlijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
hahaha die foto wat een dramaqueen. Ik heb vanalles gemist zo te lezen, of juist niet kan ook.
Op één of andere manier doet ze me toch vaak aan Michael Jackson denken. Van de andere kant, het lijkt ook op een kerel met een pruik op.
Ik heb het interview gister niet gezien, maar wel dus die media-dame bij KvdB.quote:
Chantal is een vriendin van Estelle en heeft 5 jaar een relatie met Badr gehad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is Chantal? Dat was die vrouw waar Estelle dit voorjaar nog op vakantie is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |