* Haaibaake wel hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:28 schreef DarkElf het volgende:
Heeft iemand überhaupt dat gedrocht van een interview helemaal af gekeken?
Wel dus. Hij reageert zometeen in Boulevard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat viel me ook op. Ze was daar niet duidelijk in. De indruk moest in ieder geval gewekt worden.
Ik hoop niet dat dit een poging is om Ruud uit de tent te lokken om weer te gaan reageren.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef JaneDoe het volgende:
ik hoop zó dat het een aankondiging om niets is en dat het enige dat rudi tegen blvd heeft gezegd is: "geen commentaar"
+1quote:
Beetje jammer dat het nu pas is, misschien vindt hij het wel fijn dat hij meer in de favorietenrol zitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:16 schreef kissaa het volgende:
Ruud niet in boulevardHij geeft omwille van de kinderen geen commentaar
Albert las een briefje voorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Ik bedacht net: oh shit ik moet nu natuurlijk Boulevard kijkenmaar er was dus niets te zien begrijp ik.
Oh dat kan ik ook wel, briefjes voorlezen.quote:
Welnee, alleen 1 zinnetje dat Ruud omwille van de kinderen er niets over wil zeggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Ik bedacht net: oh shit ik moet nu natuurlijk Boulevard kijkenmaar er was dus niets te zien begrijp ik.
Het is net als met een trailer van een film, je denkt: oh dat is een toffe film, ga je de film kijken, valt het me toch tegen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, alleen 1 zinnetje dat Ruud omwille van de kinderen er niets over wil zeggen.
En de vader van Estelle, die het een groot theaterstuk vond.
Groots aankondigen en vervolgens met summiere info komen, enfin, we kunnen het langzamerhand weten.
Of een zomerstop-cliffhanger bij GTST. Dan blijkt het meestal een droom te zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is net als met een trailer van een film, je denkt: oh dat is een toffe film, ga je de film kijken, valt het me toch tegen...
GTST heb ik echt nog nooit een hele aflevering van gezienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of een zomerstop-cliffhanger bij GTST. Dan blijkt het meestal een droom te zijn.
Ik alleen de clifhangers. Dan blijf je automatisch even hangen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
GTST heb ik echt nog nooit een hele aflevering van gezien
Ik zag altijd 5 minuutjes en dat was bijna altijd hetzelfde, 2 homo's die gingen zoenenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik alleen de clifhangers. Dan blijf je automatisch even hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |