34quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet hier echt amper iets vanHoe oud is Estelle ook alweer? Jonger dan je denkt dat weet ik wel.
[..]
Ik weet hier echt amper iets vanHoe oud is Estelle ook alweer? Jonger dan je denkt dat weet ik wel.
Nee, maar toen ik de preview zag van dit dacht ik.. dit moet ik zienquote:
Je miste er niks aan, al die jaren...quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef Cee het volgende:
Ik besef me nu eigenlijk dat ik haar nog nooit heb zien praten op tv. Ik ken 'r alleen van de Blaadjes.
[..]
Ik denk dat ze heeft gesmst: "He Marrok aangifte doen he"quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:14 schreef JaneDoe het volgende:
door haar is hij teruggekomen uit marokko... want je kent haar he.. ze heeft het hem gevraagd!
Kind je mist heel wat!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
OK ik had Cynix beloofd wat vaker in SHO te komen, dus ik kijk maar even
dit ja. Ze kijk er ook zo onwijs dramatisch bij. Echt zo nep!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Extra accent leggen op de droefheid van de situatie. Make-up staat ook op standje sip.
Ik vroeg manlief net: Hoe oud denk je dat Estelle is? Zijn antwoord: 45? Hij kon het amper geloven dat ze nog maar 34 is.quote:
zijn creditcard is bij haar... dus ze heeft wat te doen ondertussenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |