golddigger dus, wat ik al dacht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ze is op haar 17e met Ruud begonnen, op haar 21 getrouwd. Net de MAVO afgemaakt. Nu doet ze net alsof ze kan schrijven en "werkt" ze voor de Beau Monde. Maar eigenlijk is een dom modepopje wat leuk staat op de foto's en een echte journalist schrijft interviews onder haar naam
/samenvatting
Door de carrière van Ruud kon zij niet verder leren he.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ze is op haar 17e met Ruud begonnen, op haar 21 getrouwd. Net de MAVO afgemaakt. Nu doet ze net alsof ze kan schrijven en "werkt" ze voor de Beau Monde. Maar eigenlijk is een dom modepopje wat leuk staat op de foto's en een echte journalist schrijft interviews onder haar naam
/samenvatting
Ik heb gezapt, genoeg ellende en gestamel gezienquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Pfft blijft het dit suffe gezeik?
Of als ze zijn witte hemd niet binnenstebuiten heeft gestreken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Geniet ervan meid... volgende week krijg je een vuistslag in je gezicht omdat je zijn krantje niet uit de brievenbus hebt gehaald... als hij kon lezen tenminste
ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Die Evert Santegoeds zit zich nu echt enorm suf te rukken dat ie dit interview heeft geregeld
Reken maar van yesquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Die Evert Santegoeds zit zich nu echt enorm suf te rukken dat ie dit interview heeft geregeld
Nee das waar. Ze hoefde alleen maar kinderen te baren (en zo de alimentatie veilig te (e)stellen)quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Door de carrière van Ruud kon zij niet verder leren he.
Hoiquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
OK ik had Cynix beloofd wat vaker in SHO te komen, dus ik kijk maar even
Welkomquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
En dat hoort ook zo!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Cynix ® het volgende:
Moeder Therese heeft 'm zelf naar het bureau gebracht, want dat was goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |