ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef Poeke het volgende:
Het is net een ernstig ongeluk. Je wilt niet kijken, maar je moet....
Idd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef Poeke het volgende:
Het is net een ernstig ongeluk. Je wilt niet kijken, maar je moet....
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ze heeft echt een heel raar hoofd..
Als ze een pruik op heeft zou me dat niks verbazen, lijkt net alsof die elk jaar een stuk meer van haar gezicht opneemt.. op haar 80e is ze cousin IT.
ingefluisterd door Evert.... samen met Wilma Nanninga toch het grootste gezwel in roddelnederlandquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:03 schreef Felixa het volgende:
Al die stiltes... vier cliffhangers per zin...
Ze waren in ieder geval niet gekleed volgens Esjequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:03 schreef Markeerstift het volgende:
Ik denk serieus dat ze niet aan het kaarten waren maar ook niet dat ze aan het seksen waren hoor. Meer zo'n dubbelzinnig geval waarbij er een vrouw was en zij ervan heeft gemaakt dat hij met haar vreemd ging ofzo.
Dit doet me denken aan 'Ze nam alles gewoon mee'-Moedertje Smit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
Gadverdamme, Ruud dit Ruud dat Ruud zus Ruud zo.
Heeft dat mens dan geen enkel eergevoel? Het is de vader van je kinderen, for crying out loud.
Bah bah bah. Waar was dit nou voor nodig? Ze hadden de scheiding toch netjes geregeld en zij kwam er toch uitermate goed vanaf?
Een neger met veel geld.. dat is een winnende loterij ticket man.. big dick en geen bad creditquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:04 schreef JaneDoe het volgende:
dat ze er ouder uitziet komt door de zware jaren met ruud natuurlijk, die hebben dr getekend *zucht*... voor het leven
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:05 schreef Cynix ® het volgende:
Liefde doet liefde vergeten.
*poëzie*
*stil*
*mooi*
Nou he? Wat een genante vertoning.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan 'Ze nam alles gewoon mee'-Moedertje Smit.
Een quote Sonja Silva waardigquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:05 schreef Cynix ® het volgende:
*poëzie*
*stil*
*mooi*
Rrright.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:05 schreef MissJ het volgende:
wat doet zij eigenlijk? Ik bedoel werkt ze ofzo?
Kan zo op een tegel!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:05 schreef Cynix ® het volgende:
*poëzie*
*stil*
*mooi*
maar zij is het slachtoffer hequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? Wat een genante vertoning.
Nog even zes emmers modder over Ruud heen smijten
*traantje wegpinktquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:05 schreef Cynix ® het volgende:
*poëzie*
*stil*
*mooi*
Ze is op haar 17e met Ruud begonnen, op haar 21 getrouwd. Net de MAVO afgemaakt. Nu doet ze net alsof ze kan schrijven en "werkt" ze voor de Beau Monde. Maar eigenlijk is een dom modepopje wat leuk staat op de foto's en een echte journalist schrijft interviews onder haar naamquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:05 schreef MissJ het volgende:
wat doet zij eigenlijk? Ik bedoel werkt ze ofzo?
golddigger dus, wat ik al dacht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ze is op haar 17e met Ruud begonnen, op haar 21 getrouwd. Net de MAVO afgemaakt. Nu doet ze net alsof ze kan schrijven en "werkt" ze voor de Beau Monde. Maar eigenlijk is een dom modepopje wat leuk staat op de foto's en een echte journalist schrijft interviews onder haar naam
/samenvatting
Door de carrière van Ruud kon zij niet verder leren he.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ze is op haar 17e met Ruud begonnen, op haar 21 getrouwd. Net de MAVO afgemaakt. Nu doet ze net alsof ze kan schrijven en "werkt" ze voor de Beau Monde. Maar eigenlijk is een dom modepopje wat leuk staat op de foto's en een echte journalist schrijft interviews onder haar naam
/samenvatting
Ik heb gezapt, genoeg ellende en gestamel gezienquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Pfft blijft het dit suffe gezeik?
Of als ze zijn witte hemd niet binnenstebuiten heeft gestreken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Geniet ervan meid... volgende week krijg je een vuistslag in je gezicht omdat je zijn krantje niet uit de brievenbus hebt gehaald... als hij kon lezen tenminste
ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Die Evert Santegoeds zit zich nu echt enorm suf te rukken dat ie dit interview heeft geregeld
Reken maar van yesquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Die Evert Santegoeds zit zich nu echt enorm suf te rukken dat ie dit interview heeft geregeld
Nee das waar. Ze hoefde alleen maar kinderen te baren (en zo de alimentatie veilig te (e)stellen)quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Door de carrière van Ruud kon zij niet verder leren he.
Hoiquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
OK ik had Cynix beloofd wat vaker in SHO te komen, dus ik kijk maar even
Welkomquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
En dat hoort ook zo!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Cynix ® het volgende:
Moeder Therese heeft 'm zelf naar het bureau gebracht, want dat was goed.
Ik weet hier echt amper iets vanquote:
34quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet hier echt amper iets vanHoe oud is Estelle ook alweer? Jonger dan je denkt dat weet ik wel.
[..]
Ik weet hier echt amper iets vanHoe oud is Estelle ook alweer? Jonger dan je denkt dat weet ik wel.
Nee, maar toen ik de preview zag van dit dacht ik.. dit moet ik zienquote:
Je miste er niks aan, al die jaren...quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef Cee het volgende:
Ik besef me nu eigenlijk dat ik haar nog nooit heb zien praten op tv. Ik ken 'r alleen van de Blaadjes.
[..]
Ik denk dat ze heeft gesmst: "He Marrok aangifte doen he"quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:14 schreef JaneDoe het volgende:
door haar is hij teruggekomen uit marokko... want je kent haar he.. ze heeft het hem gevraagd!
Kind je mist heel wat!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
dit ja. Ze kijk er ook zo onwijs dramatisch bij. Echt zo nep!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Extra accent leggen op de droefheid van de situatie. Make-up staat ook op standje sip.
Ik vroeg manlief net: Hoe oud denk je dat Estelle is? Zijn antwoord: 45? Hij kon het amper geloven dat ze nog maar 34 is.quote:
zijn creditcard is bij haar... dus ze heeft wat te doen ondertussenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |