ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef Poeke het volgende:
Het is net een ernstig ongeluk. Je wilt niet kijken, maar je moet....
Idd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef Poeke het volgende:
Het is net een ernstig ongeluk. Je wilt niet kijken, maar je moet....
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ze heeft echt een heel raar hoofd..
Als ze een pruik op heeft zou me dat niks verbazen, lijkt net alsof die elk jaar een stuk meer van haar gezicht opneemt.. op haar 80e is ze cousin IT.
ingefluisterd door Evert.... samen met Wilma Nanninga toch het grootste gezwel in roddelnederlandquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:03 schreef Felixa het volgende:
Al die stiltes... vier cliffhangers per zin...
Ze waren in ieder geval niet gekleed volgens Esjequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:03 schreef Markeerstift het volgende:
Ik denk serieus dat ze niet aan het kaarten waren maar ook niet dat ze aan het seksen waren hoor. Meer zo'n dubbelzinnig geval waarbij er een vrouw was en zij ervan heeft gemaakt dat hij met haar vreemd ging ofzo.
Dit doet me denken aan 'Ze nam alles gewoon mee'-Moedertje Smit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
Gadverdamme, Ruud dit Ruud dat Ruud zus Ruud zo.
Heeft dat mens dan geen enkel eergevoel? Het is de vader van je kinderen, for crying out loud.
Bah bah bah. Waar was dit nou voor nodig? Ze hadden de scheiding toch netjes geregeld en zij kwam er toch uitermate goed vanaf?
Een neger met veel geld.. dat is een winnende loterij ticket man.. big dick en geen bad creditquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:04 schreef JaneDoe het volgende:
dat ze er ouder uitziet komt door de zware jaren met ruud natuurlijk, die hebben dr getekend *zucht*... voor het leven
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:05 schreef Cynix ® het volgende:
Liefde doet liefde vergeten.
*poëzie*
*stil*
*mooi*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |