Genaaid zijn door Estelle, is dat een reden om homo te worden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, dan heeft ze hem 2 keer genaaid. Eerst hem als alibi misbruikt en nu een TV-programma door zijn neus geboord.
Nee Leandra Leco is al lang homo! Niet door Estellequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:40 schreef Leandra het volgende:
Genaaid zijn door Estelle, is dat een reden om homo te worden?
Dat heb je ook maar van horen lezen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Leandra Leco is al lang homo! Niet door Estelle
En jij met je O.p hoe weet jij ineens alles over Estelle,Badr en Ruud..Jij wordt geholpen om mooie openingspost te openen..Deed je eerst niet.quote:
Ik heb nog niet eens alles gepost van wat ze me in vertrouwen hebben gezegd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En jij met je O.p hoe weet jij ineens alles over Estelle,Badr en Ruud
De 'stomperdjes' in de OP zullen we hard lopen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:16 schreef WRH het volgende:
toch vind ik dit niet echt handig van meneer Yves Gijrath.
Ok, het was voor dat de laatste aanklachten plaatsvonden maar in maart was toch al wel bekend dat hij een bijzonder kort lontje heeft en lagen er al meerdere andere onfrisse zaken.
Feitelijk had hij kunnen weten dat dit vroeg of laat een keer mis zou gaan, of dat nu bewezen wordt of dat het bij aanklachten blijft, als merk is een naam waardeloos zodra iemand (bewezen of onbewezen) in opspraak raakt en dat dit bij Badr Hari zou gaan gebeuren was wel redelijk voor de hand liggend. ook al een paar maanden geleden. (maart 2012 is nu niet bepaald 5 jaar geleden)
Btw, die man in je OP is niet Jeroen van den Berg hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens alles gepost van wat ze me in vertrouwen hebben gezegd.
Ik denk dat er toen al voldoende met Estelle speelde om het vastleggen van de naam te rechtvaardigen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:20 schreef eskil het volgende:
Inderdaad niet handig!! Hij was al niet bepaald een onbeschreven blad.
oh echt, die wel!quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De 'stomperdjes' in de OP zullen we hard lopen.
of bedoel je voodoo poppetjes ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:00 schreef Steven184 het volgende:
Ik zie juist potentie in Badr vechtpoppetjes.
Nou, het kan een scharrel geweest zijn toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:54 schreef JaneDoe het volgende:
achteraf geloof ik niet dat ramona en badr een setje waren....kort deze geruchten is ze getrouwd met haar huidige man en vader van dr tweede zoon
Die foto, jee wat een jong snoetje heeft Badr daarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:29 schreef eskil het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)bokser___.html?p=1,1
En hij heeft nog met Chantal een kindje gemaakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:54 schreef JaneDoe het volgende:
achteraf geloof ik niet dat ramona en badr een setje waren....kort deze geruchten is ze getrouwd met haar huidige man en vader van dr tweede zoon
Wat zou zij dan moeten zeggen precies?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef Ole het volgende:
[..]
En hij heeft nog met Chantal een kindje gemaakt.
Trouwens, hoor je niets van, van Chantal. Zou ze bang zijn?
Het wordt nu allemoal wel een bietje veul idd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:28 schreef eskil het volgende:
En, zou Estelle nog steeds achter haar Badr staan of wil ze het nog steeds niet geloven....
Badr heeft met Daphne een kindje gemaakt, niet met Chantal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Frappant dat zulke mensen een advocaat en een woordvoerder hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:49 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - De man die in december 2011 door Badr Hari mishandeld zou zijn, overweegt alsnog aangifte te doen
Dat meldt de Nieuwe Revu. De man zou in de Kleine Cooldown in de Lange Leidsedwarsstraat in elkaar geslagen zijn. In eerste instantie wilde hij geen aangifte doen uit angst voor repressailles. De man heeft inmiddels een advocaat in de arm genomen om te kijken of het alsnog doen van aangifte zinvol is.
Hari zit momenteel vast op verdenking van twee mishandelingen. Eind juli werd bekend dat er een derde slachtoffer zou zijn, een broer van een vrouw die toen een relatie met Hari had. Ondanks dat hij angst voelt voor vrienden van Hari, overweegt hij te getuigen als dat tot een veroordeling leidt van de kickboxer. Via een woordvoerder laat de man weten dat hij pas gaat beslissen over een aangifte als zijn advocaat terug is van vakantie.
Momenteel lopen er twee aangiftes tegen de 27-jarige Hari. De miljonair Koen Everink zou zijn toegetakeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena. Ook Jeroen van den Berg van Club Air in Amsterdam zegt in elkaar geslagen te zijn door de kickboxer. Vorige week werd het voorarrest van Hari verlengd met drie maanden.
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Frappant dat zulke mensen een advocaat en een woordvoerder hebben.
Ena laatste alinea?quote:
Die woordvoerder kan toch een familielid of goede vriend zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Frappant dat zulke mensen een advocaat en een woordvoerder hebben.
Daphne heet zij toch @ole die ex van Badr en moeder van hun zoontje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef Ole het volgende:
Dochter.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daphne heet zij toch @ole die ex van Badr en moeder van hun zoontje.
Idd, dat hoeft niet gelijk een gladde persvoorlichter te zijn, kans is groot dat het gewoon een bekende is die alle persoonlijke contacten van journalisten verder afhoudt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die woordvoerder kan toch een familielid of goede vriend zijn?
Is dit een sneer of juist niet?quote:Ruud Gullit: 'Ik gun Estelle een leuke man'
15-08-12 09:25 uur - Bron: Story
Ruud Gullit gunt zijn ex Estelle alle goeds toe. Vorige week werd bekend dat de blondine flink wat overhoudt aan haar scheiding met de ex-voetballer. Ondanks dat heeft Ruud in een reactie laten weten dat hij Estelle 'een leuke man gunt'.
In een tussenvonnis werd besloten dat de twee kinderen van het stel voorlopig bij hun moeder blijven wonen. Estelle mag vooralsnog de echtelijke villa in Amsterdam behouden, en er is een tijdelijke alimentatie toegewezen.
Ruud vertelt aan weekblad Story: 'Ik gun haar een leuke man!' Estelle heeft een relatie met kickbokser Badr Hari, die op dit moment achter de tralies zit.
Nou ja, het moet wel een zijn die het woord kán voeren en niet zelf in de nor zit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef roos85 het volgende:
Die woordvoerder kan toch een familielid of goede vriend zijn?
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:45 schreef MightyMightyM het volgende:
Ruud Gullit: 'Ik gun Estelle een leuke man'
Is dit een sneer of juist niet?
Het gaat om de woordvoerder van het slachtoffer dat nog geen aangifte gedaan heeft... ik neem aan dat die niet in de bak zit, maar dat weten we natuurlijk niet zeker.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, het moet wel een zijn die het woord kán voeren en niet zelf in de nor zit.
Ik hoop dat zij zich dat inmiddels ook af zal vragen?! In ieder geval voor haar kinderen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat ziet die Estelle Cruijff in hem![]()
Van mij niet hoor! Wat mij betreft zit hij verrot in elkaar!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:03 schreef beequeen het volgende:
Het wordt van kwaad tot erger. Brandstichting, toe maar.
Of moet ik zeggen: vermeende brandstichting.
Inderdaad, zij heeft Badr gevraagd om zich aan te geven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Als dit allemaal waar is, is Estelle een soort van heldin die één van de grootste criminelen van Nederland ten val heeft gebracht, alleen maar door 'puur en intens' van hem te houden. Wat een grap
Nee, we zitten niet in NWSquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:03 schreef beequeen het volgende:
Het wordt van kwaad tot erger. Brandstichting, toe maar.
Of moet ik zeggen: vermeende brandstichting.
Oh nee, niet alleen daarom, maar gewoon door het feit dat 'ie kennelijk niet langer redelijk anoniem zijn gang kan gaan, enkel en alleen omdat 'ie een van de domste blondjes van Nederland 'kietelt'quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:36 schreef eskil het volgende:
[..]
Inderdaad, zij heeft Badr gevraagd om zich aan te geven.
Jaja helemaal waar :-))quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh nee, niet alleen daarom, maar gewoon door het feit dat 'ie kennelijk niet langer redelijk anoniem zijn gang kan gaan, enkel en alleen omdat 'ie een van de domste blondjes van Nederland 'kietelt'
Ik denk dat je gelijk hebt. zonder Estelle had-ie lang niet zo veel in de picture gestaan. Als-ie nou maar niet al teveel strafvermindering krijgt omdat 'de media hem al veroordeeld heeft'. Al moet ik het sowieso nog zien of er een sterke case tegen hem is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh nee, niet alleen daarom, maar gewoon door het feit dat 'ie kennelijk niet langer redelijk anoniem zijn gang kan gaan, enkel en alleen omdat 'ie een van de domste blondjes van Nederland 'kietelt'
maar waar blijf dan zijn tante cor in dit stuk ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:24 schreef WRH het volgende:
ik denk dat het starten van een relatie met een bekende nederlander eigenlijk wel een doel op zich was voor dit enorme ego.
(gezien het feit dat hij al eerder op voetbal afdankertjes viel).
een echte self-made bekende nederlander was net iets te hoog gegrepen voor het minimale iq, dus moest hij zich beperken tot een 'vrouw van' of 'ex vrouw van' binnen het bekende nederlander circuit.
als je de verhalen hoort (jaja, verhalen, ik ben hem nooit tegengekomen) over hoe hij rondliep in Amsterdam en zich totaal 'the man' voelde overal, dan kan het niet anders dan dat hij op een gegeven moment geen genoegen meer neemt met een girl nextdoor. waarschijnlijk heeft hij zich nooit gerealiseerd dat dat wel heel erg leuk werkt voor zijn ego en dat hij de bladen, toen alles goed ging, bijzonder grappig vond.
ongetwijfeld kreeg hij er een kick van om zichzelf nu niet alleen in Marokko en in het vechterscircuit zo groot te voelen maar nu ook bij het grote publiek en de huisvrouwen bij de kapper herkend werd.
hartstikke leuk maar zijn levensstijl van de criminele jongens en de criminele geintjes die hij uithaalde pasten daar niet in en blijkbaar ging het allemaal een beetje te snel voor hem.
hij had dus wel de 'vrouw van' maar was niet snel genoeg in het afleren van de levensstijl die hij had.
denk dat hij nu wel baalt.
beetje gevalletje: stomme boer die opeens veel geld erft en denkt dat hij er nu bij hoort, terwijl hij bij het eerste beste diner zwaar door de mand valt vanwege zijn beroerde manieren.
ach, eigenlijk is deze man gewoon een zielige Moslim Martin Moreiro.
shit...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar waar blijf dan zijn tante cor in dit stuk ?
ach zo´n grootse liefde kan deze probleempjes wel aan hoor. Vergeet niet. mensen moeten altijd Badr hebben he? Die arme man is de zachtheid zelve. Hij heeft zelfs een kerstboom´.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:50 schreef Vivi het volgende:
Ja, dat doet de liefde vast oplaaien. Bwehehe.
en altijd en overal een theedoek zodat hij een helpende hand bij de afwas kan biedenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach zo´n grootse liefde kan deze probleempjes wel aan hoor. Vergeet niet. mensen moeten altijd Badr hebben he? Die arme man is de zachtheid zelve. Hij heeft zelfs een kerstboom´.
En er ook nog mee dreigen naar Chantal:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef hondjes het volgende:
En nu ook verdacht van brandstichting.![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)cht_van_brandst.html
quote:Kickbokser Badr Hari is in 2008 gearresteerd omdat hij de flat van een zwangere vrouw in de brand zou hebben gestoken. Badr was in die tijd goed bevriend met de Amsterdamse crimineel Gwenette Martha. Martha had ruzie met de zwangere huurster van zijn appartement in Bolestijn, in de Amsterdamse wijk Buitenveldert, en Hari zou hem hebben geholpen bij het oplossen van dit ‘probleempje’.
De flaf werd in brand gestoken nadat een, blijkbaar eerdere waarschuwing – de auto van de vrouw brandde uit – niet hielp. Na de auto werd als vervolgmaatregel het appartement in de as gelegd. Een buurvrouw verklaarde destijds dat een lange Marokkaan van in de 20 uit een dure BMW stapte en de brand aan stak.
Op 21 april 2008 valt een arrestatieteam Hari’s huis binnen. Hij wordt vastgezet op verdenking van brandstichting en blijft 43 dagen in voorarrest zitten. Uiteindelijk komt het niet tot een veroordeling. De toenmalige advocaat van de vechtersbaas laat weten dat er niet voldoende bewijs was, zo schrijft Nieuwe Revu.
Toch zijn er naast de verklaring van de buurvrouw nog een aantal zaken die Badr verdacht maakten.
In een afgetapt gesprek hoort de politie Badr tegen Gwenette zeggen: “Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst.” En een sms van Badrs toenmalige vriendin laat ook weinig aan de verbeelding over: “Ga je mijn huis nu ook in de fik steken?”, vraagt Chantal Oornink. Badr antwoordt: “Ik zou maar een emmer water onder je bed klaarleggen.”
Badr hari zit nog altijd in de cel als verdachte van tweevoudige mishandeling; van Koen Everink op Sensation White en Jeroen van den Berg de oprichter van Club Air in zijn eigen zaak. Daar komt, volgens Nieuwe Revu,mogelijk nog een derde aangifte bij. Oliver, de ex van Badrs stiefzuster, zou in het Cooldown café een paar flinke tikken hebben gehad. Oliver overlegt nu met een advocaat of hij ook aangifte zal doen tegen de kickbokser.
Estelle mag van de advocaat niets zeggen over haar vriend Badr Hari nav dat ie is gearresteerd !quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:42 schreef WRH het volgende:
begin goed te begrijpen waarom we maar niets horen van de ex-vriendinnen van Badr, zou ik ook niet durven. Ben benieuwd of hij Estelle ook haar mond kan laten houden, vooralsnog lijkt het er wel op.
En ik denk dat ze daar blij mee is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Estelle mag van de advocaat niets zeggen over haar vriend Badr Hari nav dat ie is gearresteerd !
Ik denk de hare, als ze echt zo stom is geweest om te liegen tegen de politie...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef WRH het volgende:
haar advocaat of de zijne?
dan is het indirect toch stiekem Badr
Dat begin ik inderdaad ook steeds beter te begrijpen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:42 schreef WRH het volgende:
begin goed te begrijpen waarom we maar niets horen van de ex-vriendinnen van Badr, zou ik ook niet durven. Ben benieuwd of hij Estelle ook haar mond kan laten houden, vooralsnog lijkt het er wel op.
Op zich wel, maar in het algemeen stapt toch ook niet elke vrouw naar een tijdschrift, we zijn toch niet allemaal aandachtshoeren?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat begin ik inderdaad ook steeds beter te begrijpen.
We vonden het al zo vreemd dat de in de steek gelaten moeder-van-de-recente-baby nog niet de bladen had opgezocht, maar da's nu wel duidelijk. Verstandige dame...
Bard Hari een eigen talkshow, ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar waar blijf dan zijn tante cor in dit stuk ?
Heb je gelijk in, maar met zoveel aandacht voor die man en niet één exje dat ook maar 1 woord laat horen? Het is opvallend, op zijn zachtst gezegdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar in het algemeen stapt toch ook niet elke vrouw naar een tijdschrift, we zijn toch niet allemaal aandachtshoeren?Zoals die geflipte van Rob Kamphuys bv...
talkshow? zeg maar klapshow, waarbij de uitdrukking publiek= klapvee een geheel eigen nieuwe betekenis krijgt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Bard Hari een eigen talkshow, ik kan niet wachten.
dadt dus. bovendien, de roddelbladen hebben daar echt wel hun tactieken voor om ook de mensen die geen zin hebben in een interview gewoon over te halen of wat dan ook, maar we zien echt totaal niets, dat vind ik best wel apart.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar met zoveel aandacht voor die man en niet één exje dat ook maar 1 woord laat horen? Het is opvallend, op zijn zachtst gezegd
Ik ken die exen niet, ik vind het niet vreemd eigenlijk, om diverse redenen. Alleen al omdat je toch nu niet aan hem gelinkt wil worden, en ook omdat ik gewoon geloof dat er nog meer normale vrouwen zijn dat nutcasesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar met zoveel aandacht voor die man en niet één exje dat ook maar 1 woord laat horen? Het is opvallend, op zijn zachtst gezegd
Schoffietijd, een beetje geweldschap.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Bard Hari een eigen talkshow, ik kan niet wachten.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schoffietijd, een beetje geweldschap.
[..]
Zou ook kunnen dat Badr is LOLquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef WRH het volgende:
haar advocaat of de zijne?
dan is het indirect toch stiekem Badr
Die bladen vrezen misschien ook voor hun eigen veiligheid? Kijk, een keertje naar de rechter zal ze weinig boeien, maar om doormidden getrapt te worden voor een verhaaltje is ook zo watquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:44 schreef WRH het volgende:
[..]
dadt dus. bovendien, de roddelbladen hebben daar echt wel hun tactieken voor om ook de mensen die geen zin hebben in een interview gewoon over te halen of wat dan ook, maar we zien echt totaal niets, dat vind ik best wel apart.
Ik denk dat BH dit zelf niet eens doet maar daar zijn maatjes voor heeft. Wellicht word je van alle kanten bedreigd door loopjochies van de penoza.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die bladen vrezen misschien ook voor hun eigen veiligheid? Kijk, een keertje naar de rechter zal ze weinig boeien, maar om doormidden getrapt te worden voor een verhaaltje is ook zo wat
[..]
Ik vermoed dat de bladen in dit geval wel naar haar gestapt zijn, en dat ze dus volstaan heeft met een "geen commentaar".quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar in het algemeen stapt toch ook niet elke vrouw naar een tijdschrift, we zijn toch niet allemaal aandachtshoeren?Zoals die geflipte van Rob Kamphuys bv...
sjezus, wat een tuig van de richel is die ventquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:38 schreef eskil het volgende:
De kickbockser Badr Hari zit achter de tralies vanwege twee zware mishandeling. De Nieuwe Revu onthult deze week dat de beerput Badr verder open gaat: Hari zou in de Amsterdamse wijk Buitenveldert een flat van een zwangere vrouw in de brand hebben gestoken. De onlangs op 2 augustus vrijgelaten crimineel Gwenette Martha zou ruzie hebben gehad met de vrouw. Badr Hari, een maatje van Martha, zou hem hebben geholpen door de flat van de vrouw in de hens zetten. In 2008 zou Hari hiervoor 43 dagen in voorarrest hebben gezeten. Wegens gebrek aan bewijs werd hij daarna vrijgelaten. In een gesprek zou Hari hebben gezegd: “Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst.” Een buurvrouw verklaarde dat ze een lange Marokkaan van in de 20 uit een dure BMW zag stappen en de brand aan zag steken. Opmerkelijk detail is dat Badr de ex-schoonzoon is van voormalig Nieuwe Revu hoofdredacteur Frans Lomans (thans is hij de baas bij Panorama). Bij Lomans zouden al enige tijd dossiers liggen, die gewag maken van vermeende zedenzaken waar Badr een strafrechtelijke betrokkenheid in zou hebben. Aannemelijk is dan ook dat de beerput Badr nog lang niet gedempt is.
http://www.camilleri.nl/2012/08/badr-hari-en-de-brandstichting/
Nog wat meer info op deze crimesite.
"Ik ben een veranderd mens Stellepel"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:11 schreef WRH het volgende:
yeah right en dan toch blijkbaar geen enkel idee hebben?
Ja hij heeft toch in Marokko bij de nonnen gezeten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik ben een veranderd mens Stellepel"
Nou ik kom ook uit Amsterdam, maar ik had nog nooit van die gast gehoord.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:11 schreef WRH het volgende:
vraag mij echt af hoeveel onderzoek Estelle heeft gedaan voor ze deze gast gezellig bij haar kinderen in 1 kamer zette.
natuurlijk hoef je niet elke one night stand meteen aan een gedegen onderzoek te onderwerpen, maar zoals ze zelf al aangaf: 'amsterdam is een heel klein wereldje dus ik kende hem natuurlijk wel'
yeah right en dan toch blijkbaar geen enkel idee hebben?
quote:Badr Hari verdacht van zes mishandelingen
AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari wordt nu verdacht van zes mishandelingen. Dat heeft het Openbaar Ministerie donderdag bekendgemaakt.
Justitie verdacht hem aanvankelijk van twee mishandelingen.
Het OM maakte verder bekend dat Hari vanaf donderdag weer contact mag hebben met de buitenwereld. De officier van justitie heeft zijn beperkingen namelijk opgeheven.
Nog een stuk of 2, dan is de koek op, denk ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:07 schreef Lutte het volgende:
De esteller staat voorlopig op zes, ben benieuwd waar het eindigt.
bron: AT5quote:...
Daar zijn nu dus nog vier verdenkingen bij gekomen. Het gaat om een tweede mishandeling in Club Air, een poging tot zware mishandeling in de club Jimmy Woo in mei, de mishandeling van een vrouw vorig jaar en een mishandeling in de horecazaak Cooldown in december.
Je kent haar, dat heeft ze hem gevraagd, daar is hij zelfs nooit van beschuldigd!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:33 schreef Copycat het volgende:
Mishandeling van een vrouw ook nog eens ...
Estelle zal zo in haar handjes klappen.
Lijkt me dat ze het dan toch wel als brandstichting zouden benoemen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:36 schreef WRH het volgende:
dat was dan waarschijnlijk die brandstichting? die mishandeling van vrouw?
Die brandstichting was in 2008, deze mishandeling zou vorig jaar zijn geweest.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:36 schreef WRH het volgende:
dat was dan waarschijnlijk die brandstichting? die mishandeling van vrouw?
[..]
oh my god, zou er dan, als voor de brandstichting ook nog aangifte gedaan worden, het eigenlijk om zelfs 7 zaken gaan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die brandstichting was in 2008, deze mishandeling zou vorig jaar zijn geweest.
Kwam het net tegen op de FP. Welk nieuws/journaal bracht het ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Kwam net op het nieuws dat ie 6 mishandelingen heeft begaan.
Ja waar is Estelle om de wereld (lees: Ruud) te laten weten hoe fijn ze het hebben, hoe goed haar nieuwe liefde voor haar en haar kinderen is en dat ze eindelijk echt de waardering krijgt die ze verdient?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:16 schreef WRH het volgende:
ik wil echt zooo graag weer een leuk interviewtje met Estelle.
wordt nu toch echt echt tijd.
dat zou je in NWS moeten vragen, dit is SHOquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:12 schreef WRH het volgende:
* en waar is zouzou als je je afvraagt wat het tegengas zou zijn* ...
ohjaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat zou je in NWS moeten vragen, dit is SHO
Elk journaal op radio net bij Rtl4 nieuws ook ! En op NOS applicatie van mijn smartphone staat het nieuws van hem op!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:11 schreef tong80 het volgende:
Kwam het net tegen op de FP. Welk nieuws/journaal bracht het ?
Vaatdoek toch? Hij stond af te drogen, de schattige skybox cleaner.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Hm, een klap met de vlakke hand.
Was dat MET of ZONDER handdoek?
Oja, vaatdoek.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vaatdoek toch? Hij stond af te drogen, de schattige skybox cleaner.
Hoe zou dat nou toch komen? Die gast is van onbesproken gedrag, toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:54 schreef tong80 het volgende:
In de andere uitgaansgelegenheden waar hij mensen zou hebben mishandeld, is Hari wel geweest. Maar Hari heeft daar niemand mishandeld, zegt de raadsvrouw. "Dat hij daar destijds wel is geweest, is vaak ook het probleem van hem. Dan wordt meteen met de beschuldigende vinger naar hem gewezen."
Vraag ik me toch af waarom hij de noodzaak voelde om Everink een klap te geven? De meeste mensen geven een hand tijdens de kennismaking.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:54 schreef tong80 het volgende:
Badr Hari heeft gedeeltelijke bekentenissen afgelegd in twee zaken. De overige vier geweldsdelicten waarvan hij wordt beschuldigd, ontkent hij pertinent. Dat heeft zijn advocaat Bénédicte Ficq donderdag gezegd.
Donderdag werd bekend dat Hari wordt verdacht van niet twee, maar zes geweldsdelicten. De 27-jarige voormalig wereldkampioen K1-vechten wordt verdacht van poging tot doodslag op de 39-jarige miljonair Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation in juli, het mishandelen van mede-eigenaar van Club Air in Amsterdam, Jeroen van den Berg vorig jaar en het uitdelen van een kopstoot aan de broer van een ex in december in café Cooldown bij het Leidseplein.
Verder zou hij ook nog een persoon hebben mishandeld in Club Air op dezelfde datum dat Van den Berg klappen kreeg. Daarnaast wordt Hari verdacht van een poging tot zware mishandeling in de Amsterdamse uitgaansgelegenheid Jimmy Woo in mei en de mishandeling van een vrouw in 2011.
Ficq zegt dat Hari heeft erkend dat Everink met de bovenkant van zijn platte hand een slag in het gezicht heeft gegeven. "Aan alles wat erna door anderen is gedaan, heeft hij part noch deel aan gehad." Volgens Ficq kende hij de personen die na zijn klap Everink hebben aangevallen niet. "En er waren geen afspraken om hem te belagen." Daarnaast erkent hij de kopstoot te hebben uitgedeeld aan de broer van zijn ex.
In de andere uitgaansgelegenheden waar hij mensen zou hebben mishandeld, is Hari wel geweest. Maar Hari heeft daar niemand mishandeld, zegt de raadsvrouw. "Dat hij daar destijds wel is geweest, is vaak ook het probleem van hem. Dan wordt meteen met de beschuldigende vinger naar hem gewezen."
Precies zat ik ook aan te denken. Gaf hij dan een klap in het voorbij gaan, gewoon omdat hij dat zo gewend is? Of voor de lol?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af waarom hij de noodzaak voelde om Everink een klap te geven? De meeste mensen geven een hand tijdens de kennismaking.
Dat kan wel reden voor de verwarring zijn geweest, als de handdoek in de ring gegooid is trapt hij ook nog even door...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vaatdoek toch? Hij stond af te drogen, de schattige skybox cleaner.
Best zieligquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:54 schreef tong80 het volgende:
Ik zit hardop te lachen. Je gaat nog medelijden krijgen.quote:
Vaak he mensen! Het zal je maar gebeuren, slechts 1 op de 3 keer haal je zelf uit en de rest van de tijd word je onterecht beschuldigdquote:In de andere uitgaansgelegenheden waar hij mensen zou hebben mishandeld, is Hari wel geweest. Maar Hari heeft daar niemand mishandeld, zegt de raadsvrouw. "Dat hij daar destijds wel is geweest, is vaak ook het probleem van hem. Dan wordt meteen met de beschuldigende vinger naar hem gewezen."
Tong, kijk dan naar mijn smileyquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit hardop te lachen. Je gaat nog medelijden krijgen.
Hahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:08 schreef eskil het volgende:
[..]
Precies zat ik ook aan te denken. Gaf hij dan een klap in het voorbij gaan, gewoon omdat hij dat zo gewend is? Of voor de lol?
quote:'Badr Hari wil schoon schip maken'
Van onze redactie
AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari wil schoon schip maken met justitie en met de mensen die hij iets heeft misdaan. Hij wil in de toekomst niet meer met justitie in aanraking komen en heeft daarom bekentenissen afgelegd over wat hij heeft gedaan.
Dat zei zijn advocate Bénédicte Ficq donderdag. Volgens haar wil Hari in het vervolg een normaal leven gaan leiden. Behalve een klap in het gezicht van zakenman Koen Everink tijdens Sensation op 9 juli heeft Hari volgens zijn advocaat toegegeven een kopstoot te hebben uitgedeeld in de uitgaanswereld. De mishandeling van de eigenaar van de Amsterdamse Club Air ontkent hij ten stelligste. De politie arresteerde Hari eind vorige maand.
Het Openbaar Ministerie (OM) maakte eerder donderdag bekend dat het de kickbokser inmiddels verdenkt van zes mishandelingen. De twee oorspronkelijke verdenkingen zijn de incidenten bij Sensation in de Amsterdam ArenA en eentje vorig jaar in Club Air. Daar zijn bij gekomen: een tweede mishandeling in Club Air, een poging tot zware mishandeling in de Amsterdamse club Jimmy Woo in mei, een mishandeling in de Amsterdamse horecazaak Cooldown in december en de mishandeling van een vrouw vorig jaar.
In de eerste twee zaken hebben de slachtoffers aangifte gedaan tegen Hari. Of er ook in de vier nieuwe zaken aangiftes liggen, kon het OM donderdag niet zeggen. Het OM verzwaarde de verdenkingen tegen Hari al een tijdje geleden. Omdat hij in beperkingen zat, mocht dat echter niet bekend worden gemaakt.
Advocate Ficq zegt dat haar cliënt geen poging tot doodslag heeft gepleegd op Koen Everink, zoals de officiële verdenking luidt. Ook heeft hij niet samen met anderen gehandeld. „Hij heeft één klap gegeven, met de bovenkant van zijn hand, niet met een vuist. Hij distantieert zich van wat er daarna nog is gebeurd.”
De rechtbank besloot het voorarrest van Hari op 6 augustus met 90 dagen te verlengen. In verband met de mishandeling van Everink zit ook nog een 34-jarige man uit Eindhoven vast.
Hari staat bekend als een van de beste kickboksers ter wereld, maar is ook berucht vanwege een reeks incidenten, zowel binnen als buiten de ring. Zo werd hij twee keer tijdens een belangrijke wedstrijd gediskwalificeerd omdat hij een tegenstander schopte terwijl die al op de grond lag. Hij werd al eerder veroordeeld voor mishandeling.
Mag ik hieruit opmaken dat Badr begonnen is?quote:„Hij heeft één klap gegeven, met de bovenkant van zijn hand, niet met een vuist. Hij distantieert zich van wat er daarna nog is gebeurd.”
Dat denk ik ook en dat meende ik te herkennen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:26 schreef static het volgende:
Volgens mij is ze slim genoeg om door te hebben als het een kansloze zaak zou zijn.
Waarop is jouw voorgevoel gebaseerd dan? Want tot nu toe wordt het er voor Badr allemaal niet leuker op.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:38 schreef piglet het volgende:
Tjonge, wat een ontwikkelingen ineens!
Ik krijg van alle verhalen wel een beetje het voorgevoel dat het uit gaat draaien op 'onvoldoende bewijs' om hem te veroordelen voor een ernstig misdrijf. Wat bij hem waarschijnlijk het gevoel 'the man' te zijn alleen maar versterkt
Nou dan is die grootse en warme liefde van haar niet een lang leven beschoren. Ik geef het met pijn en moeite een jaar. Arme Stel en ze wilde zo graag oud met hem worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:37 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het ’schoon schip’ dat Hari zegt te willen maken. Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.Vlakke handHari heeft in twee zaken bekentenissen gedaan. Hij stelt ’één klap met de vlakke hand’ te hebben gegeven aan zakenman Koen Everink tijdens Sensation White, maar hij distantieert zich van de twee mannen die Everink daarna zwaargewond sloegen en schopten.
Estelle Cruijff, die getuige was, ontkende bij de recherche dat Hari iets had gedaan. Zij gaat binnenkort een nieuwe verklaring afleggen bij de rechter-commissaris.
Goed zo Estelle, je moet ergens een streep trekken. Bij zeven delicten ligt voor haar de grens.![]()
Gister vertelde Frans Bauer ook al dat hij Badr Hari een keer had ontmoet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef eskil het volgende:
Hier de mede-dader van Badr. Met Sylvie en Rafael vd, Vaart.
http://www.crimesite.nl/n(...)achte-badr-hari.html
Het is wel opvallend hoe dicht bekend NL en crimineel NL bij elkaar lijken te zitten. Die Ferhat lijkt me trouwens ook al zo'n lieve jongen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:13 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Gister vertelde Frans Bauer ook al dat hij Badr Hari een keer had ontmoet.
Is het allemaal toevallig of kennen ze elkaar van de woonwagenkampen?
Wat een gast, eigenaar van panden en fokken van vechthonden zegt mij genoeg over deze persoon.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:13 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Gister vertelde Frans Bauer ook al dat hij Badr Hari een keer had ontmoet.
Is het allemaal toevallig of kennen ze elkaar van de woonwagenkampen?
Daar zakt je broek toch vanaf!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:55 schreef amaranta het volgende:
Estelle is gewoon dom. Dat is nu wel bewezen.
Ja idd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:37 schreef tong80 het volgende:
Goed zo Estelle, je moet ergens een streep trekken. Bij zeven delicten ligt voor haar de grens.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:30 schreef DarkElf het volgende:
Denk dat Badr met kerst alleen in de cel zit onder zijn kerstboom zit.
De advocate verklaart indirect dat Estelle Ruud langer bedonderde dan hij dachtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:31 schreef eskil het volgende:
Bron AT5:
Volgens Ficq heeft Estelle Badr nu 'heel erg duidelijk gemaakt dat hun relatie op het spel staat. Nog één keer meer en dan is het over, heeft ze gezegd. Hari was met haar al een tijd bezig om een andere weg in te slaan', besluit de advocate.
Al een tijd???
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
De advocate verklaart indirect dat Estelle Ruud langer bedonderde dan hij dacht
Kon Badr dan via zijn advocaat met Estelle communiceren tijdens zijn beperking? Is Ficq toch buiten haar boekje gegaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:32 schreef Leandra het volgende:
Maar dan heeft Estelle dus contact met Badr gehad? Als ze die eis bij hem heeft kunnen neerleggen?
Beetje vreemd hoe dat verlopen is dan: Estelle doet een valse verklaring en eist vrijwel direct daarna (via zijn advocaat?) dat hij schoon schip maakt en daarom doet hij die bekentenissen?
Hoeveel dagen zat er tussen de verklaring van Estelle en de bekentenis van Badr? Heel weinig toch maar?
Alles gaat in deze relatie in sneltreinvaart... zelfs valse verklaringen en bekentenissen...
Ik weet niet of een advocaat boodschappen mag overbrengen, daarbij kan de advocaat ook gewoon verteld hebben dat Estelle dat gezegd heeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:53 schreef eskil het volgende:
[..]
Kon Badr dan via zijn advocaat met Estelle communiceren tijdens zijn beperking? Is Ficq toch buiten haar boekje gegaan.
Volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
De advocate verklaart indirect dat Estelle Ruud langer bedonderde dan hij dacht
Lekker naiëf.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:31 schreef eskil het volgende:
Nog één keer meer en dan is het over, heeft ze gezegd.
Omdat!quote:
Moet ik nou zelf deel 1 gaan lezen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:24 schreef eskil het volgende:
[..]
Daar is het mee begonnen, het kwaad van alles
Als je het aankan ... anders wil je moeder het je misschien voorlezen.quote:
Als ik me niet vergis is liegen in een politieverhoor nog geen meineed. Meineed wordt het pas in de rechtzaal nadat je de eed hebt gedaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef SEMTEX het volgende:
Stellemans heeft meineed gepleegd. Goed bezig man.
En kom je daar dus zomaar ongestraft mee weg?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:37 schreef tong80 het volgende:
Estelle Cruijff, die getuige was, ontkende bij de recherche dat Hari iets had gedaan. Zij gaat binnenkort een nieuwe verklaring afleggen bij de rechter-commissaris.
ik lees het anders volgens mij staan die bekentenissen los van het eisen van het schone schip of is estelle iig na de bekentenissen met haar ultimatum gekomenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:32 schreef Leandra het volgende:
Beetje vreemd hoe dat verlopen is dan: Estelle doet een valse verklaring en eist vrijwel direct daarna (via zijn advocaat?) dat hij schoon schip maakt en daarom doet hij die bekentenissen?
alsof iemand (stellemans in dit geval) zomaar kan binnenstappen bij de rc omdat je nog wat wil vertellen of wijzigenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En kom je daar dus zomaar ongestraft mee weg?
En wat nou 'binnenkort'.
Ik ga binnenkort wel even een nieuwe verklaring afleggen.
Ik kom morgenochtend wel even de kleding zelf naar de politie brengen toen ik gister iemand haast kapot sloeg.
Ik vind het maar raar allemaal wat ze bij justitie allemaal pikken van deze twee
Dat kan ook, maar het ging me vooral om het. (korte) tijdsbestek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik lees het anders volgens mij staan die bekentenissen los van het eisen van het schone schip of is estelle iig na de bekentenissen met haar ultimatum gekomen
Bedankt voor de verbetering, van rechten heb ik geen kaas gegetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is liegen in een politieverhoor nog geen meineed. Meineed wordt het pas in de rechtzaal nadat je de eed hebt gedaan.
Gewoon de OP: Dat is de samenvatting, en ook de verklaring voor de naam van de gate.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:25 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Moet ik nou zelf deel 1 gaan lezen?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:37 schreef Deisyy het volgende:
"Waarom heb jij tgen de politie gelogen, mama?"
nope, als ze slim is gaat ze straks bij de rc dus heel eerlijk vertellen wat er is gebeurt, want dan kan het andere gevolgen hebben... als ze slim is...slim is..slim..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bedankt voor de verbetering, van rechten heb ik geen kaas gegetenEvengoed is liegen tijdens een verhoor een strafbaar feit, lijkt me?
Nee dat niet, want ze heeft geen verklalring onder ede afgelegd. Maar dom en fout is het wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef SEMTEX het volgende:
Stellemans heeft meineed gepleegd. Goed bezig man.
Een andere weg in te slaan? Als dat maar goed gaat!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:31 schreef eskil het volgende:
Bron AT5:
Volgens Ficq heeft Estelle Badr nu 'heel erg duidelijk gemaakt dat hun relatie op het spel staat. Nog één keer meer en dan is het over, heeft ze gezegd. Hari was met haar al een tijd bezig om een andere weg in te slaan', besluit de advocate.
Al een tijd???
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:04 schreef Felixa het volgende:
[..]
Een andere weg in te slaan? Als dat maar goed gaat!
Ik zou automatisch de relatie beeindigd hebben als mijn partner zulk geweld gebruikt tegen een wildvreemde. De volgende keer ben je zelf aan de beurt. Dus ik snap haar echt niet. Bovendien kende ze de zgn. verhalen al...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:04 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nee dat niet, want ze heeft geen verklalring onder ede afgelegd. Maar dom en fout is het wel.
Ik begrijp die Estelle echt niet. Hoe kun je nou zeggen dat hij een andere weg inslaat als je zelf met je verbouwde Michael Jackson-neus bovenop een incident staat? Het is ook niet 1 incident wat je met de mantel der liefde kan afdoen als een jeugdzonde, maar een zeer recente fout waarbij ze zelf ook nog eens als getuige is betrokken.
Ja, een heel reeele grens. Zes delicten, dat kan nog wijzen op een slechte jeugd, discriminatie, mensen die het uitlokken of toeval. Maar zeven..Dan zou je bijna denken dat eht niet zo' n heel fris type is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja idd.Echt hoor wat een schaap.
Toch denk ik van niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:06 schreef JaneDoe het volgende:
rudi is elke dag aan het schuddebuiken zodra hij de ochtendkranten ziet
Liefde maakt blind he? En hij zal vast op haar inpraten dat nu met haar alles anders wordt blablabla en die domme gans trapt er met haar jimmy-choo-schoentjes mooi in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:04 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nee dat niet, want ze heeft geen verklalring onder ede afgelegd. Maar dom en fout is het wel.
Ik begrijp die Estelle echt niet. Hoe kun je nou zeggen dat hij een andere weg inslaat als je zelf met je verbouwde Michael Jackson-neus bovenop een incident staat? Het is ook niet 1 incident wat je met de mantel der liefde kan afdoen als een jeugdzonde, maar een zeer recente fout waarbij ze zelf ook nog eens als getuige is betrokken.
Leco zal alleen zeggen dat ze de uniformen even flink onder handen moeten nemenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe zullen haar vrienden reageren? Dat ze gelogen heeft tegen de recherche
tuurlijk zal hij zich zorgen maken om zijn kinderen, maar verdenk hem wel van leedvermaak om de vrouw die hem een sukkel noemdequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch denk ik van niet.
Die kan zich hier onmogelijk prettig bij voelen, omdat het ook zijn kinderen zijn die hierbij betrokken worden.
Ze zal nu ook wel trots zijn, dat zij hem heeft veranderd. Dat hij al vooruit gaat. Eerst was het vol met de vuisten erop en nu met de vlakke hand een tikje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Liefde maakt blind he? En hij zal vast op haar inpraten dat nu met haar alles anders wordt blablabla en die domme gans trapt er met haar jimmy-choo-schoentjes mooi in.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:06 schreef JaneDoe het volgende:
rudi is elke dag aan het schuddebuiken zodra hij de ochtendkranten ziet
Ja, daar heb je idd gelijk in, als je het zo zegtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tuurlijk zal hij zich zorgen maken om zijn kinderen, maar verdenk hem wel van leedvermaak om de vrouw die hem een sukkel noemde
Of tips hoe je met huis- tuin en keukenmiddeltjes toch nog een stralende teint kan behouden in het gevang.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leco zal alleen zeggen dat ze de uniformen even flink onder handen moeten nemen
"Leco's Jailhouse Beauty geheimen: hoe je er met koffieprut toch nog stralend uit kunt zien! DIY!"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:18 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Of tips hoe je met huis- tuin en keukenmiddeltjes toch nog een stralende teint kan behouden in het gevang.
"Hij is nu ook rustig"quote:Hari bekent en wil schoon schip maken
ESTELLE LOOG VOOR LIEFJE
AMSTERDAM, vrijdag
Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het ’schoon schip’ dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.
Vlakke hand
Hari heeft in twee zaken bekentenissen gedaan. Hij stelt ’één klap met de vlakke hand’ te hebben gegeven aan zakenman Koen Everink tijdens Sensation White, maar hij distantieert zich van de twee mannen die Everink daarna zwaargewond sloegen en schopten.
Estelle Cruijff, die getuige was, ontkende bij de recherche dat Hari iets had gedaan. Zij gaat binnenkort een nieuwe verklaring afleggen bij de rechter-commissaris. „Wellicht dat de diepe verliefdheid bij haar invloed heeft gehad op wat ze bij de politie heeft gezegd”, zegt Ficq. „Ze is bereid om te vertellen wat ze heeft gezien.”
Omdat Hari en Cruijff niet getrouwd zijn, heeft de vriendin geen verschoningsrecht. Dat betekent dat zij bij de onderzoeksrechter strafbaar is als zij weigert om antwoord te geven op vragen. Liegen is strafbaar.
Ficq benadrukt dat Estelle een goede invloed op Hari heeft: „Hij heeft zich niet voor niets op haar aandringen vrijwillig bij de politie gemeld. Hij is nu ook rustig, hij begrijpt waarom hij in de gevangenis zit.”
Cruijff heeft Hari wel een ultimatum gesteld. Dat is volgens Ficq mede de reden dat hij heeft bekend in het Cooldown Café een kopstoot aan de broer van zijn ex te hebben gegeven. Dat gebeurde vorig jaar december. Woensdag heeft het slachtoffer van die mishandeling aangifte gedaan, waarmee er nu drie officiële aangiftes tegen Hari zijn.
Andere weg
Ficq: „Estelle heeft Badr heel erg duidelijk gemaakt dat hun relatie op het spel staat. Nog één keer meer en dan is het over, heeft ze gezegd. Hari was met haar al een tijd bezig om een andere weg in te slaan."
Bron; Telegraaf van vandaagquote:VERLEDEN HAALT BADR HARI IN
Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM, vrijdag
Volgens zijn advocate was de Amsterdamse kickbokser Badr Hari op inititiatief van zijn nieuwe vriendin Estelle Cruijff bezig zijn leven anders in te richten.
Mr. Bénédicte Ficq: „Hij wilde zijn energie weer volledig gaan richten op het juiste: zijn sport, zijn vriendin en zijn familie. Het incident bij Sensation kwam daartussen. Ik denk dat dit het keerpunt zal zijn in die ontwikkeling. Hij heeft al met een hoop mensen het contact verbroken.”
Toch breekt het verleden hem voorlopig steeds meer op. Er ligt een aangifte van de eigenaar van Club Air over een mishandeling. Die ontkent Hari. Maar er is nu ook sprake van een tweede mishandeling in de Amsterdamse discotheek. „Dat verhaal is onzin”, stelt Ficq. „Degene die erover bij de politie gepraat heeft, is de beste vriend van Everink, en het verhaal kwam pas lang na Sensation op tafel.”
Ook de mishandeling van een vrouw en een vechtpartij in discotheek Jimmy Woo ontkent Hari.
quote:ik bespeur toch enige vorm van jaloezie onder het nederlandse volk betreft badr hari,badr is multimiljonair en is qua financieel al lang binnen dus daar hoeft badr zich niet zorgen te maken,estelle ik gun jou ook een leuke man en badr hari heeft heel veel fouten gemaakt maar ondanks dat gun ik je met hem een leuke relatie want ik ben ook een groot van hem.natuurlijk keur ik niet goed wat hij heeft gedaan maar eerlijk is eerlijk,hij loopt toch met 1 van de mooiste vrouwen.en dat kunnen ze niet verkroppen
abdullah, amsterdam | 09:58 | 17.08.12
Want Abdullah is een groot van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:33 schreef MightyMightyM het volgende:
Jawel, er is weer een nieuw Marokkaans intellectueel licht opgestaan die een verpletterde analyse uit zijn (bontkraag)mouw schudt waar SHO-ers vast niet van terug hebben:
[..]
Een stok achter de deur,nieuwe weg inslaan, het klinkt vrij agressief.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef Eef999 het volgende:
[..]
"Hij is nu ook rustig"
[..]
Bron; Telegraaf van vandaag
quote:Het is blondt en het jokt voor Badr?
Het was de opening van het journaal dus u zou het moeten weten. Als u het antwoord weet, niet meteen zeggen want Estelle is nog aan het nadenken, het ligt op het puntje van haar tong. De Badr Incident-o-Meter staat inmiddels op zes aanklachten, dat heb je nou eenmaal met beroeps-sloopmachines afkomstig uit het nietsontziende Indische Buurt-ghetto alsook geplaagd door schaamtecultuur-issues en intrinsieke verwarring omtrent hun interculturele identiteit. Of zo iets, Bénédicte Ficq lult er wel weer een punt aan, willen we maar zeggen. Maar de samenleving kan rustig slapen zonder angst voor onvrijwillige verherpositionering van knieschijven danwel tanden nadat Badr zijn 50 uur taakstraf (waarvan 75 uur voorwaardelijk plus een schadevergoeding aan de arme knul want al veroordeeld door de media, u weet zelf) heeft uitgediend. Estelle heeft namelijk een stok achter de deur. Meid, wat verstandig. Wij hielden ons hart vast, mag je best weten. Jij en die twee bloedjes alleen in dat grote huis met een kerel van 2 meter 12 waarbij af en toe een rood waas voor de ogen zakt, we waren er niet gerust op. Wat heb je voor stok? Alu honkbalknuppel? Cattle prod? Oh, wacht. Blondt he. "Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg." Ah. Dát zal hem leren. Hee Estelle? "Estelle!" Ja, jij ja. "Dat is het antwoord! Op de vraag! Heb ik gewonnen?" Zucht. Ja, tuurlijk, ook JIJ bent een winnaar, ergens. Maar wat denk je nou meid? "Meestal niks, hihi. En Badr was de hele avond van de negende juli jongere.. jongstle.. jonglere.. nouja, laatst, bij mij. Tfoe, zweren met spuug. Deed ik het zo goed, mevrouw Ficq?" Nouja, het is vast eigenlijk een hele lieve jongen, niemand begrijpt hem behalve jij, jullie zijn soulmates en hij doet geen vlieg kwaad maar je moet hem niet boos maken, hebben we het zo dan een beetje samengevat? "Tjeempie, hoe weten jullie dat? Heeft Ruud nog ergens een microfoontje meelopen?" Succes met de aanklachten, de meineed en de voogdijzaak, Estelle.
Je vraag je soms af waarom mensen doorgaan met schrijfen als ze uit de redactie van de schoolkrant zijn gezet.quote:
Wordt Rafael toch weer even onderdeel van deze gate.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef eskil het volgende:
Hier de mede-dader van Badr. Met Sylvie en Rafael vd, Vaart.
http://www.crimesite.nl/n(...)achte-badr-hari.html
Dat lijkt mij logischquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:37 schreef Eef999 het volgende:
Hij heeft al met een hoop mensen het contact verbroken.
Dat gaat vanzelf als je in beperking zit
quote:Kan Badr Hari TBS krijgen ?
16 augustus 2012
By crimebron
1
Badr gaf het zelf al toe in interviews ,er zit soms een steekje los bij de kampioen.
Deze info en de meerdere mishandelingen waar Badr nu verdacht van word, en al in het verleden voor is veroordeeld ,maken de weg vrij voor een psychologisch onderzoek.
Volgens bronnen bij Justitie tenminste ,die zeggen,weliswaar anoniem,dat er al een gerechtspsychiater is ingeschakeld.
Wil het OM nu voor altijd korte metten maken met de gewezen Marokkaans Amsterdamse K1 ster?
Het lijkt erop ,en in de dagvaarding en in perspublicatie’s werd hij al de schrik van Amsterdam genoemd.
Iemand die niet in staat voor zijn daden maar verschrikkelijk goed kan vechten is een gevaar.
Een wapen zonder veiligheidspal ,je hoeft hem maar aan te raken met een paar borreltjes op en je kan er geweest zijn.
Zo lopen er wel meer rond in de maatschappij ,lopende vechtmachines en tijdbommen.
Badr heeft bekend dus eronder uit komen lijkt onmogelijk ,en mag hij mede door zijn bekentenis ,slechts hopen op een goede bui van de rechter.
Badr zal als voorbeeld gaan gelden voor velen en lijkt een lange straf tegemoet te zien.
Zou het dan ook meteen het einde betekenen van zijn miljoenen contract ?
(B)Estelle zal zeker niet op hem wachten ….
Ja rare zaak toch Leandraquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:06 schreef Leandra het volgende:
OMG... hij wordt nu weer verdacht van zaken waarvoor hij in het verleden al veroordeeld is?
Hoe doet justitie dat?
Niet alleen een k*twijf ook nog eens verschrikkelijk egoistisch naar haar kinderen toe. Als je het er gewoon op aan laat komen of meneer nog één klap zal gaan uitdelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:50 schreef Flow3r het volgende:
Wat een k*twijf eigenlijk ,die Estelle![]()
Ze wist dat Badr een klap had uitgedeeld, is daarna met hem vertrokken via de achteruitgang terwijl de hel binnen losbarstte, vervolgens gaat madam vrolijk met hem op vakantie en bekommert zich geen moment om het slachtoffer
hmm bedoelde je dat,.. ok !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, crimebron heeft geen taalgevoel.
Dit idee:quote:
Jij kent haar niet. Iedereen die haar kent, weet dat haar kinderen altijd nummer 1 zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:21 schreef eskil het volgende:
[..]
Niet alleen een k*twijf ook nog eens verschrikkelijk egoistisch naar haar kinderen toe. Als je het er gewoon op aan laat komen of meneer nog één klap zal gaan uitdelen.
Als dat werkelijk zo is, en ze wil de relatie met Badr voortzetten, dan kunnen Ruud en Estelle beter van woning ruilen; Ruud met de kideren in de villa met de witte keukentafel, en Estelle in zijn flat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:20 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Jij kent haar niet. Iedereen die haar kent, weet dat haar kinderen altijd nummer 1 zijn.
Ik geloof dus niet dat dat daadwerkelijk zo is. Maar wat jij zegt, zou inderdaad het beste zijn. Media-offensief of niet, Ruud lijkt zich wel wat meer om zijn kinderen te bekommeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat werkelijk zo is, en ze wil de relatie met Badr voortzetten, dan kunnen Ruud en Estelle beter van woning ruilen; Ruud met de kideren in de villa met de witte keukentafel, en Estelle in zijn flat.
Dan doe je het beste voor je kinderen terwijl je zo'n verkering aanhoudt.
Ja dat blijkt! pffquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:20 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Jij kent haar niet. Iedereen die haar kent, weet dat haar kinderen altijd nummer 1 zijn.
Maar die advocate doet t voorkomen alsof Estelle hem heeft veranderd, wat dus niet helemaal zo is. En wat sowieso al raar is aangezien Stel zeker wist dat hij nooit veroordeeld was. Ik denk niet dat hij wezenlijk zal veranderen, maar misschien heeft Stellies 7-delicten-grens hem laten schrikken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ik lees dat Badr Hari vooral ná het incident tijdens Sensation tot inkeer kwam en schoon schip wilde maken. Hij zou al veel contacten verbroken hebben. Maar even later wel gezellig kleppen met Holleeder. Of was dat om te zeggen dat-ie 'm nóóít meet wilde zien?
Heeft NL angst op dit moment?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef simpelintje het volgende:
Wilders naait de boel nog ff op. Hij heeft gemerkt wat voor angst Nl heeft op dit moment en wil daar op in spelen. Dat wilders maar fijn het land uit gaat
ja jij maar je weet zelf hoeveel mensen hierop reageren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft NL angst op dit moment?
Waarvoor?
Badr?
Ik maak me zorgen of het gaat onweren vanavond maar angst, neh.
Nou, ik zie het in deze topics niet angstvallig stil zijn uit Badr-angst, ook op de site van het lijfblad van Wilders de Telegraaf reageert men gewoon zonder angst.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:42 schreef simpelintje het volgende:
[..]
ja jij maar je weet zelf hoeveel mensen hierop reageren.
Nou dan lees je anders als ik het lees. Ik heb op verschillende sites heel veel racistische opmerkingen gelezen en heel veel haat en nijd. Ook hier op fok en dan valt het op fok nog best mee. Lees maar eens een topic op nujij.nlquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik zie het in deze topics niet angstvallig stil zijn uit Badr-angst, ook op de site van het lijfblad van Wilders de Telegraaf reageert men gewoon zonder angst.
Iedereen is het daar volmondig eens met dit lege geblaat. Hoe verrassend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:44 schreef Leandra het volgende:
ook op de site van het lijfblad van Wilders de Telegraaf reageert men gewoon zonder angst.
Liever wel, maar als hij zichzelf deze gate inwerkt dan is het lastig hem erbuiten te houden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:46 schreef Cynix ® het volgende:
Mag Wilders weer naar zijn eigen topicje of zo? Die discussies leiden toch tot niks.
Wilders is wakkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef simpelintje het volgende:
Wilders naait de boel nog ff op. Hij heeft gemerkt wat voor angst Nl heeft op dit moment en wil daar op in spelen. Dat wilders maar fijn het land uit gaat
Het ligt iets genuanceerder. Badr is Nederlander. Nederlanders staan bekend om hun uitstekende kickboxers waarvan het fundament in de jaren 60 is gelegd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:41 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, daar Badr Hari voor Marokko uitkwam bij het kicksboksen en daarna zijn 'woordvoerder' vindt dat Badr 'als Marokkaan' onder een vergrootglas ligt, snap ik die reacties op zich wel. Allochtonen eten wel vaker van twee walletjes, net wat op dat moment het gunstigst is, maar misschien doen autochtonen dat ook wel als ze de kans krijgen.
Nee, zo ga je het contact met je dochter zeker herstellen, goed bezigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:00 schreef Flow3r het volgende:
De vader van Estelle hoopt dat ze snel gaat trouwen zodat ze een andere achternaam krijgt en de naam Cruyff niet meer te schande kan maken
Het zijn de voorlopige voorzieningen, daarbij ga ik er sowieso vanuit dat er gewoon sprake zal zijn van co-ouderschap.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef VeX- het volgende:
Ik snap niet waarom Estelle de voogdij over de kinderen heeft gekregen in plaats van Ruud. Iemand die duidelijkheid kan scheppen?
Ik dacht dat Henny als enige Cruijff niks te makken had? Of spreekt-ie ook voor Johan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:14 schreef tong80 het volgende:
We staan als familie klaar voor Estelle, ook met advocaten."
Ja, want als vader hoop je natuurlijk dat je dochter met een crimineel trouwt die zelfs het slaan en in brand steken van vrouwen niet schuwt. Alles voor de naam Cruijffquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:14 schreef tong80 het volgende:
De vader van Estelle Cruijff hoopt dat zijn dochter zo snel mogelijk trouwt. Henny Cruijff ergert zich aan alle berichtgeving rondom de nieuwe vlam van Estelle, kickbokser Badr Hari. "Ik hoop dat ze zo snel mogelijk trouwt, zodat ze een andere achternaam krijgt", laat hij vrijdag weten aan RTL Boulevard.
"We hebben geen behoefte aan dit soort verhalen. Ik weet niet in welke kringen mijn dochter zich ophoudt, maar de familienaam moeten we beschermen." Henny Cruijff, een broer van Johan Cruijff, heeft al vaker zorgen over zijn dochter uitgesproken. Haar vriend Badr Hari zit vast op verdenking van poging tot doodslag, hij wordt inmiddels verdacht van zes geweldsdelicten.
Ook Estelle is verhoord door de politie. Tijdens dat gesprek zou de voormalige voetbalvrouw hebben gelogen. Binnenkort wordt de blondine nogmaals aan de tand gevoeld. Hoewel Estelles vader niet blij is met de situatie, zegt hij klaar te blijven staan voor zijn dochter. "We staan als familie klaar voor Estelle, ook met advocaten."
Dat weer ja. Die man blijft maar bezigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, zo ga je het contact met je dochter zeker herstellen, goed bezig
Ja, je dochter met een crimineel aan de haal laten gaan en dan je familienaam willen beschermen. Zou de familie Braun zich daar ook zorgen over gemaakt hebben in 1936?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:27 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ja, want als vader hoop je natuurlijk dat je dochter met een crimineel trouwt die zelfs het slaan en in brand steken van vrouwen niet schuwt. Alles voor de naam Cruijff
Gisterenavond meldde misdaadblog Crimesite dat Ferhat Y., naast Badr Hari verdachte in de mishandeling van Koen Everink tijdens muziekfestival Sensation White, een aantal foto's van voetballer Rafaël van der Vaart en zijn vrouw Sylvie op zijn Facebook-pagina had staan. Onduidelijk was of het stel bevriend is met Y. Van der Vaart laat vandaag in een persverklaring weten Y. niet te kennen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:36 schreef Dr_Strangelove Ghet volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)handeling-niet.dhtml
[..]
Toch heb ik ook gelezen dat hij er zwaar de pest in had dat hij uitgefloten werd toen hij gedisqualificeerd werd, daarna kwam hij uit voor Marokko.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef static het volgende:
[..]
Het ligt iets genuanceerder. Badr is Nederlander. Nederlanders staan bekend om hun uitstekende kickboxers waarvan het fundament in de jaren 60 is gelegd.
Als gevolg hiervan zijn vele Nederlanders (wereld) kampioenen, vooral sinds de jaren 90. Het feit dat Badr voor Marokko uitkwam was op uitdrukkelijke wens van de K1 (het grootste en meest prestiseuze jaarlijkse kickbox toernooi in Japan) omdat ze simpelweg niet zoveel Nederlanders wilden laten domineren.
Hier een 'kort' lijstje: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_K-1_champions
Ik snap niet dat haar vader liever heeft dat ze met een crimineel trouwt dan ze gewoon haar achternaam Cruijff blijft houdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:27 schreef Poeke het volgende:
Ja, want als vader hoop je natuurlijk dat je dochter met een crimineel trouwt die zelfs het slaan en in brand steken van vrouwen niet schuwt. Alles voor de naam Cruijff
Dat zeg ik...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik snap niet dat haar vader liever heeft dat ze met een crimineel trouwt dan ze gewoon haar achternaam Cruijff blijft houden
Ik kan daar dit over vinden:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch heb ik ook gelezen dat hij er zwaar de pest in had dat hij uitgefloten werd toen hij gedisqualificeerd werd, daarna kwam hij uit voor Marokko.
Ja man, je weet tog.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kan daar dit over vinden:
http://www.tobsport.nl/Artikelen/Stamsnijder/K1%20Badr%20Hari.htm
In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'
Ik snap toch niet waarom sommige mensen beweren dat het ging om de oververtegenwoordiging van kandidaten die voor Nederland uitkwamen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kan daar dit over vinden:
http://www.tobsport.nl/Artikelen/Stamsnijder/K1%20Badr%20Hari.htm
In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'
Nou idd, lekker belangrijk, alsof die naam ooit een slechte naam krijgt met de link naar Johanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:27 schreef Poeke het volgende:
[..]
Hennie Cruijff heeft ook geen contact meer met zijn broer. Hij vindt dat Johan zijn roots is kwijtgeraakt sinds zijn huwelijk met Danny Coster. Dat heeft hem ook een nog grotere carriere gekost volgens hem.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, lekker belangrijk, alsof die naam ooit een slechte naam krijgt met de link naar JohanSerieus wat raar om je daar uberhaupt druk om te maken en om daar ook nog publiekelijk mee naar buiten te komen.
Ja, herinner ik me nog.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:50 schreef yvonne het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)evaarlijke-gek.dhtml
'nuff said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |