En hij heeft nog met Chantal een kindje gemaakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:54 schreef JaneDoe het volgende:
achteraf geloof ik niet dat ramona en badr een setje waren....kort deze geruchten is ze getrouwd met haar huidige man en vader van dr tweede zoon
Wat zou zij dan moeten zeggen precies?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef Ole het volgende:
[..]
En hij heeft nog met Chantal een kindje gemaakt.
Trouwens, hoor je niets van, van Chantal. Zou ze bang zijn?
Het wordt nu allemoal wel een bietje veul idd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:28 schreef eskil het volgende:
En, zou Estelle nog steeds achter haar Badr staan of wil ze het nog steeds niet geloven....
Badr heeft met Daphne een kindje gemaakt, niet met Chantal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Frappant dat zulke mensen een advocaat en een woordvoerder hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:49 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - De man die in december 2011 door Badr Hari mishandeld zou zijn, overweegt alsnog aangifte te doen
Dat meldt de Nieuwe Revu. De man zou in de Kleine Cooldown in de Lange Leidsedwarsstraat in elkaar geslagen zijn. In eerste instantie wilde hij geen aangifte doen uit angst voor repressailles. De man heeft inmiddels een advocaat in de arm genomen om te kijken of het alsnog doen van aangifte zinvol is.
Hari zit momenteel vast op verdenking van twee mishandelingen. Eind juli werd bekend dat er een derde slachtoffer zou zijn, een broer van een vrouw die toen een relatie met Hari had. Ondanks dat hij angst voelt voor vrienden van Hari, overweegt hij te getuigen als dat tot een veroordeling leidt van de kickboxer. Via een woordvoerder laat de man weten dat hij pas gaat beslissen over een aangifte als zijn advocaat terug is van vakantie.
Momenteel lopen er twee aangiftes tegen de 27-jarige Hari. De miljonair Koen Everink zou zijn toegetakeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena. Ook Jeroen van den Berg van Club Air in Amsterdam zegt in elkaar geslagen te zijn door de kickboxer. Vorige week werd het voorarrest van Hari verlengd met drie maanden.
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Frappant dat zulke mensen een advocaat en een woordvoerder hebben.
Ena laatste alinea?quote:
Die woordvoerder kan toch een familielid of goede vriend zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Frappant dat zulke mensen een advocaat en een woordvoerder hebben.
Daphne heet zij toch @ole die ex van Badr en moeder van hun zoontje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef Ole het volgende:
Dochter.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daphne heet zij toch @ole die ex van Badr en moeder van hun zoontje.
Idd, dat hoeft niet gelijk een gladde persvoorlichter te zijn, kans is groot dat het gewoon een bekende is die alle persoonlijke contacten van journalisten verder afhoudt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die woordvoerder kan toch een familielid of goede vriend zijn?
Is dit een sneer of juist niet?quote:Ruud Gullit: 'Ik gun Estelle een leuke man'
15-08-12 09:25 uur - Bron: Story
Ruud Gullit gunt zijn ex Estelle alle goeds toe. Vorige week werd bekend dat de blondine flink wat overhoudt aan haar scheiding met de ex-voetballer. Ondanks dat heeft Ruud in een reactie laten weten dat hij Estelle 'een leuke man gunt'.
In een tussenvonnis werd besloten dat de twee kinderen van het stel voorlopig bij hun moeder blijven wonen. Estelle mag vooralsnog de echtelijke villa in Amsterdam behouden, en er is een tijdelijke alimentatie toegewezen.
Ruud vertelt aan weekblad Story: 'Ik gun haar een leuke man!' Estelle heeft een relatie met kickbokser Badr Hari, die op dit moment achter de tralies zit.
Nou ja, het moet wel een zijn die het woord kán voeren en niet zelf in de nor zit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef roos85 het volgende:
Die woordvoerder kan toch een familielid of goede vriend zijn?
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:45 schreef MightyMightyM het volgende:
Ruud Gullit: 'Ik gun Estelle een leuke man'
Is dit een sneer of juist niet?
Het gaat om de woordvoerder van het slachtoffer dat nog geen aangifte gedaan heeft... ik neem aan dat die niet in de bak zit, maar dat weten we natuurlijk niet zeker.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, het moet wel een zijn die het woord kán voeren en niet zelf in de nor zit.
Ik hoop dat zij zich dat inmiddels ook af zal vragen?! In ieder geval voor haar kinderen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat ziet die Estelle Cruijff in hem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |