Dat zeg ik...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik snap niet dat haar vader liever heeft dat ze met een crimineel trouwt dan ze gewoon haar achternaam Cruijff blijft houden
Ik kan daar dit over vinden:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch heb ik ook gelezen dat hij er zwaar de pest in had dat hij uitgefloten werd toen hij gedisqualificeerd werd, daarna kwam hij uit voor Marokko.
Ja man, je weet tog.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kan daar dit over vinden:
http://www.tobsport.nl/Artikelen/Stamsnijder/K1%20Badr%20Hari.htm
In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'
Ik snap toch niet waarom sommige mensen beweren dat het ging om de oververtegenwoordiging van kandidaten die voor Nederland uitkwamen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kan daar dit over vinden:
http://www.tobsport.nl/Artikelen/Stamsnijder/K1%20Badr%20Hari.htm
In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'
Nou idd, lekker belangrijk, alsof die naam ooit een slechte naam krijgt met de link naar Johanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:27 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ja, want als vader hoop je natuurlijk dat je dochter met een crimineel trouwt die zelfs het slaan en in brand steken van vrouwen niet schuwt. Alles voor de naam Cruijff
Hennie Cruijff heeft ook geen contact meer met zijn broer. Hij vindt dat Johan zijn roots is kwijtgeraakt sinds zijn huwelijk met Danny Coster. Dat heeft hem ook een nog grotere carriere gekost volgens hem.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, lekker belangrijk, alsof die naam ooit een slechte naam krijgt met de link naar JohanSerieus wat raar om je daar uberhaupt druk om te maken en om daar ook nog publiekelijk mee naar buiten te komen.
Ja, herinner ik me nog.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:50 schreef yvonne het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)evaarlijke-gek.dhtml
'nuff said.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |