Nee, zo ga je het contact met je dochter zeker herstellen, goed bezigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:00 schreef Flow3r het volgende:
De vader van Estelle hoopt dat ze snel gaat trouwen zodat ze een andere achternaam krijgt en de naam Cruyff niet meer te schande kan maken
Het zijn de voorlopige voorzieningen, daarbij ga ik er sowieso vanuit dat er gewoon sprake zal zijn van co-ouderschap.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef VeX- het volgende:
Ik snap niet waarom Estelle de voogdij over de kinderen heeft gekregen in plaats van Ruud. Iemand die duidelijkheid kan scheppen?
Ik dacht dat Henny als enige Cruijff niks te makken had? Of spreekt-ie ook voor Johan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:14 schreef tong80 het volgende:
We staan als familie klaar voor Estelle, ook met advocaten."
Ja, want als vader hoop je natuurlijk dat je dochter met een crimineel trouwt die zelfs het slaan en in brand steken van vrouwen niet schuwt. Alles voor de naam Cruijffquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:14 schreef tong80 het volgende:
De vader van Estelle Cruijff hoopt dat zijn dochter zo snel mogelijk trouwt. Henny Cruijff ergert zich aan alle berichtgeving rondom de nieuwe vlam van Estelle, kickbokser Badr Hari. "Ik hoop dat ze zo snel mogelijk trouwt, zodat ze een andere achternaam krijgt", laat hij vrijdag weten aan RTL Boulevard.
"We hebben geen behoefte aan dit soort verhalen. Ik weet niet in welke kringen mijn dochter zich ophoudt, maar de familienaam moeten we beschermen." Henny Cruijff, een broer van Johan Cruijff, heeft al vaker zorgen over zijn dochter uitgesproken. Haar vriend Badr Hari zit vast op verdenking van poging tot doodslag, hij wordt inmiddels verdacht van zes geweldsdelicten.
Ook Estelle is verhoord door de politie. Tijdens dat gesprek zou de voormalige voetbalvrouw hebben gelogen. Binnenkort wordt de blondine nogmaals aan de tand gevoeld. Hoewel Estelles vader niet blij is met de situatie, zegt hij klaar te blijven staan voor zijn dochter. "We staan als familie klaar voor Estelle, ook met advocaten."
Dat weer ja. Die man blijft maar bezigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, zo ga je het contact met je dochter zeker herstellen, goed bezig
Ja, je dochter met een crimineel aan de haal laten gaan en dan je familienaam willen beschermen. Zou de familie Braun zich daar ook zorgen over gemaakt hebben in 1936?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:27 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ja, want als vader hoop je natuurlijk dat je dochter met een crimineel trouwt die zelfs het slaan en in brand steken van vrouwen niet schuwt. Alles voor de naam Cruijff
Gisterenavond meldde misdaadblog Crimesite dat Ferhat Y., naast Badr Hari verdachte in de mishandeling van Koen Everink tijdens muziekfestival Sensation White, een aantal foto's van voetballer Rafaël van der Vaart en zijn vrouw Sylvie op zijn Facebook-pagina had staan. Onduidelijk was of het stel bevriend is met Y. Van der Vaart laat vandaag in een persverklaring weten Y. niet te kennen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:36 schreef Dr_Strangelove Ghet volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)handeling-niet.dhtml
[..]
Toch heb ik ook gelezen dat hij er zwaar de pest in had dat hij uitgefloten werd toen hij gedisqualificeerd werd, daarna kwam hij uit voor Marokko.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef static het volgende:
[..]
Het ligt iets genuanceerder. Badr is Nederlander. Nederlanders staan bekend om hun uitstekende kickboxers waarvan het fundament in de jaren 60 is gelegd.
Als gevolg hiervan zijn vele Nederlanders (wereld) kampioenen, vooral sinds de jaren 90. Het feit dat Badr voor Marokko uitkwam was op uitdrukkelijke wens van de K1 (het grootste en meest prestiseuze jaarlijkse kickbox toernooi in Japan) omdat ze simpelweg niet zoveel Nederlanders wilden laten domineren.
Hier een 'kort' lijstje: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_K-1_champions
Ik snap niet dat haar vader liever heeft dat ze met een crimineel trouwt dan ze gewoon haar achternaam Cruijff blijft houdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:27 schreef Poeke het volgende:
Ja, want als vader hoop je natuurlijk dat je dochter met een crimineel trouwt die zelfs het slaan en in brand steken van vrouwen niet schuwt. Alles voor de naam Cruijff
Dat zeg ik...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik snap niet dat haar vader liever heeft dat ze met een crimineel trouwt dan ze gewoon haar achternaam Cruijff blijft houden
Ik kan daar dit over vinden:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch heb ik ook gelezen dat hij er zwaar de pest in had dat hij uitgefloten werd toen hij gedisqualificeerd werd, daarna kwam hij uit voor Marokko.
Ja man, je weet tog.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kan daar dit over vinden:
http://www.tobsport.nl/Artikelen/Stamsnijder/K1%20Badr%20Hari.htm
In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'
Ik snap toch niet waarom sommige mensen beweren dat het ging om de oververtegenwoordiging van kandidaten die voor Nederland uitkwamen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kan daar dit over vinden:
http://www.tobsport.nl/Artikelen/Stamsnijder/K1%20Badr%20Hari.htm
In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'
Nou idd, lekker belangrijk, alsof die naam ooit een slechte naam krijgt met de link naar Johanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:27 schreef Poeke het volgende:
[..]
Hennie Cruijff heeft ook geen contact meer met zijn broer. Hij vindt dat Johan zijn roots is kwijtgeraakt sinds zijn huwelijk met Danny Coster. Dat heeft hem ook een nog grotere carriere gekost volgens hem.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, lekker belangrijk, alsof die naam ooit een slechte naam krijgt met de link naar JohanSerieus wat raar om je daar uberhaupt druk om te maken en om daar ook nog publiekelijk mee naar buiten te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |