abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:17:32 #276
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:35:40 #277
43556 miss_dynastie
pi_115691635
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:00 schreef Flow3r het volgende:
De vader van Estelle hoopt dat ze snel gaat trouwen zodat ze een andere achternaam krijgt en de naam Cruyff niet meer te schande kan maken _O-
Nee, zo ga je het contact met je dochter zeker herstellen, goed bezig _O-
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:59:52 #278
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_115692404
Ik snap niet waarom Estelle de voogdij over de kinderen heeft gekregen in plaats van Ruud. Iemand die duidelijkheid kan scheppen?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:09:55 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115692760
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef VeX- het volgende:
Ik snap niet waarom Estelle de voogdij over de kinderen heeft gekregen in plaats van Ruud. Iemand die duidelijkheid kan scheppen?

Het zijn de voorlopige voorzieningen, daarbij ga ik er sowieso vanuit dat er gewoon sprake zal zijn van co-ouderschap.
De kinderen moeten alleen ergens wonen en voorlopig is dat met hun moeder in het huis waar ze al woonden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:14:06 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_115692857
De vader van Estelle Cruijff hoopt dat zijn dochter zo snel mogelijk trouwt. Henny Cruijff ergert zich aan alle berichtgeving rondom de nieuwe vlam van Estelle, kickbokser Badr Hari. "Ik hoop dat ze zo snel mogelijk trouwt, zodat ze een andere achternaam krijgt", laat hij vrijdag weten aan RTL Boulevard.

"We hebben geen behoefte aan dit soort verhalen. Ik weet niet in welke kringen mijn dochter zich ophoudt, maar de familienaam moeten we beschermen." Henny Cruijff, een broer van Johan Cruijff, heeft al vaker zorgen over zijn dochter uitgesproken. Haar vriend Badr Hari zit vast op verdenking van poging tot doodslag, hij wordt inmiddels verdacht van zes geweldsdelicten.

Ook Estelle is verhoord door de politie. Tijdens dat gesprek zou de voormalige voetbalvrouw hebben gelogen. Binnenkort wordt de blondine nogmaals aan de tand gevoeld. Hoewel Estelles vader niet blij is met de situatie, zegt hij klaar te blijven staan voor zijn dochter. "We staan als familie klaar voor Estelle, ook met advocaten."

_O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:23:02 #281
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115693110
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:14 schreef tong80 het volgende:
We staan als familie klaar voor Estelle, ook met advocaten."
Ik dacht dat Henny als enige Cruijff niks te makken had? Of spreekt-ie ook voor Johan? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:27:48 #282
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_115693255
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:14 schreef tong80 het volgende:
De vader van Estelle Cruijff hoopt dat zijn dochter zo snel mogelijk trouwt. Henny Cruijff ergert zich aan alle berichtgeving rondom de nieuwe vlam van Estelle, kickbokser Badr Hari. "Ik hoop dat ze zo snel mogelijk trouwt, zodat ze een andere achternaam krijgt", laat hij vrijdag weten aan RTL Boulevard.

"We hebben geen behoefte aan dit soort verhalen. Ik weet niet in welke kringen mijn dochter zich ophoudt, maar de familienaam moeten we beschermen." Henny Cruijff, een broer van Johan Cruijff, heeft al vaker zorgen over zijn dochter uitgesproken. Haar vriend Badr Hari zit vast op verdenking van poging tot doodslag, hij wordt inmiddels verdacht van zes geweldsdelicten.

Ook Estelle is verhoord door de politie. Tijdens dat gesprek zou de voormalige voetbalvrouw hebben gelogen. Binnenkort wordt de blondine nogmaals aan de tand gevoeld. Hoewel Estelles vader niet blij is met de situatie, zegt hij klaar te blijven staan voor zijn dochter. "We staan als familie klaar voor Estelle, ook met advocaten."

_O_

Ja, want als vader hoop je natuurlijk dat je dochter met een crimineel trouwt die zelfs het slaan en in brand steken van vrouwen niet schuwt. Alles voor de naam Cruijff :{
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_115693315
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, zo ga je het contact met je dochter zeker herstellen, goed bezig _O-
Dat weer ja. Die man blijft maar bezig :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:33:04 #284
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115693443
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:27 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ja, want als vader hoop je natuurlijk dat je dochter met een crimineel trouwt die zelfs het slaan en in brand steken van vrouwen niet schuwt. Alles voor de naam Cruijff :{
Ja, je dochter met een crimineel aan de haal laten gaan en dan je familienaam willen beschermen. Zou de familie Braun zich daar ook zorgen over gemaakt hebben in 1936?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115693736
Quote uit het NWS topic:

quote:
Gisterenavond meldde misdaadblog Crimesite dat Ferhat Y., naast Badr Hari verdachte in de mishandeling van Koen Everink tijdens muziekfestival Sensation White, een aantal foto's van voetballer Rafaël van der Vaart en zijn vrouw Sylvie op zijn Facebook-pagina had staan. Onduidelijk was of het stel bevriend is met Y. Van der Vaart laat vandaag in een persverklaring weten Y. niet te kennen.
'De familie Van der Vaart hecht er aanzienlijke waarde aan om u te informeren dat de verdachte absoluut geen bekende van hen is. Ze weten dan ook niet hoe deze man verder heet of wat hij doet. De heer Ferhat Y., (die in een groter gezelschap verkeerde - allen geen bekenden van de familie Van der Vaart), kwam Rafael en Sylvie van der Vaart op vakantie in Marbella tegen en vroeg, zoals dat vaker gaat, of hij met hen op de foto mocht. Een van de foto's is kennelijk op zijn Facebook pagina geplaatst de suggestie wekkende dat zij bekenden van elkaar zouden zijn. Dat is dus geenszins het geval', luidt de reactie op het artikel op Crimesite.

Crimesite meldde, op basis van, wat zij zelf noemen, 'een betrouwbare bron', dat Ferhat Y. de tweede verdachte is in de mishandelingszaak van Koen Everink. De verdenking is, aldus Crimesite, inmiddels bevestigd door de advocaat van Everink. Eerder kwam de site als eerste met het nieuws dat Badr Hari betrokken zou zijn bij de mishandeling.

Foto's verwijderd
Foto's op de Facebook-pagina van Y., waarop hij samen met Rafaël aan tafel te zien is tijdens een vakantie in het Spaanse Marbella, zijn inmiddels verwijderd, maar wekken de suggestie dat hij het stel kent. 'Dat is dus geenszins het geval', aldus Van der Vaart. Ook plaatste hij een close-up van een lachende Sylvie in het zwembad.

Een week nadat de foto's in Spanje werden gemaakt, werd de 34-jarige Eindhovenaar aangehouden. Y. wordt ervan verdacht begin juli miljonair Everink zwaar letsel te hebben toegebracht in een skybox van de Amsterdam Arena. Voor dezelfde mishandeling werd, nadat hij zichzelf meldde bij de politie, ook kickbokser Badr Hari aangehouden. Justitie heeft het voorarrest tegen Hari inmiddels met 90 dagen verlengd.

Hari wordt, naast de molestatie van Everink, nog van vijf andere gevallen van mishandeling verdacht. Het OM spreekt in geval van beide mannen niet van 'een hoofdverdachte en een mede-verdachte.' Beiden zijn volgens justitie 'gewoon verdachte.' Het onderzoek in de zaak loopt nog, en meerdere aanhoudingen worden niet uitgesloten.
pi_115693821
De hoofdverdachte in de mishandeling van Koen Everink is de Turkse Nederlander Ferhat Y. Dat heeft een betrouwbare bron aan Crimesite bevestigd. De 34-jarige Ferhat wordt ervan verdacht zwaar letsel te hebben toegebracht aan Koen Everink tijdens Sensation White in de Amsterdamse Arena. Opvallend detail: Ferhat was enkele weken na de mishandeling nog in Marbella in het gezelschap van Tottenham Hotspur voetballer Rafael van der Vaart en zijn vrouw Sylvie.

Ferhat Y. was samen met Badr op de avond van de mishandeling in de inmiddels veelbesproken skybox in de Arena, waar zakenman Koen Everink op zeker moment binnenstapte. Volgens Badr's advocaat Benedicte Ficq heeft Hari op een gegeven moment "een klap met de bovenkant van zijn hand gegeven in het gezicht van Everink". Voor andere verwondingen van het slachtoffer zou Badr volgens Ficq niet verantwoordelijk zijn.

Daarvan wordt Ferhat Y. verdacht, een 34-jarige Eindhovenaar uit de wijk Woensel-Noord. Samen met een nog onbekende negroïde man zou hij Everink zo zwaar hebben toegetakeld, dat die zijn voet brak, waardoor Everink mogelijk de rest van zijn leven gedeeltelijk invalide is. Volgens Benedicte Ficq heeft Badr zich 'gedistantieerd' van deze gebeurtenissen.

Over Ferhat Y. is weinig bekend, behalve dat hij werkte in een hotel in Geldrop, enkele panden in Eindhoven bezit en vechthonden fokt. Opmerkelijk is dat hij op zijn Facebook pagina foto's heeft gepubliceerd die een week voor zijn arrestatie zijn genomen, waarop hij samen met Rafael van der Vaart op een terras zit in het Spaanse Marbella. Ook heeft hij op die dag een foto van Sylvie van der Vaart gemaakt. Het is onduidelijk of het tweetal daadwerkelijk bevriend is met Ferhat Y. of dat er sprake was van een toevallige ontmoeting. De foto's werden genomen op 20 juli en op de 28e werd Ferhat Y. gearresteerd.

Update 17 aug 2012 / 11:48u:

De Facebook pagina van Ferhat is inmiddels op slot gezet. In de Facebook cache zijn de foto's nog wel te vinden:

Met Rafael:

http://a5.sphotos.ak.fbcd(...)4424_727787074_n.jpg

Van Sylvie:

http://a5.sphotos.ak.fbcd(...)4424_572132851_n.jpg

Op zijn quad:

http://a5.sphotos.ak.fbcd(...)9424_910874575_n.jpg

Van zijn vechthond:

http://a5.sphotos.ak.fbcd(...)424_1327591641_n.jpg

Om privacy-redenen plaatsen we geen duidelijk herkenbare foto's van Ferhat of zijn zoontje.

UPDATE 17 AUG 2012 / 17:55U

Rafael en Sylvie van der Vaart hebben inmiddels een verklaring uitgegeven waarin ze zeggen Ferhat Y. niet te kennen. Ferhat was hen toevallig in Marbella tegen gekomen en had gevraagd of hij foto's van het showbizz-koppel mocht maken. Vervolgens heeft hij die op zijn Facebook pagina geplaatst. Hier de integrale verklaring van het stel:

"De familie Van der Vaart hecht er aanzienlijke waarde aan om u te informeren dat de verdachte absoluut geen bekende van hen is. Ze weten dan ook niet hoe deze man verder heet of wat hij doet. De heer Ferhat Y., (die in een groter gezelschap verkeerde – allen geen bekenden van de familie Van der Vaart), kwam Rafael en Sylvie van der Vaart op vakantie in Marbella tegen en vroeg, zoals dat vaker gaat, of hij met hen op de foto mocht. Een van de foto’s is kennelijk op zijn Facebook pagina geplaatst de suggestie wekkende dat zij bekenden van elkaar zouden zijn. Dat is dus geenszins het geval”, luidt de persverklaring van Sylvie en Rafaël."
pi_115693900
Ik snap trouwens niet dat ze die neger met zonder staartje nog niet hebben.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:12:58 #288
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115694936
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef static het volgende:

[..]

Het ligt iets genuanceerder. Badr is Nederlander. Nederlanders staan bekend om hun uitstekende kickboxers waarvan het fundament in de jaren 60 is gelegd.

Als gevolg hiervan zijn vele Nederlanders (wereld) kampioenen, vooral sinds de jaren 90. Het feit dat Badr voor Marokko uitkwam was op uitdrukkelijke wens van de K1 (het grootste en meest prestiseuze jaarlijkse kickbox toernooi in Japan) omdat ze simpelweg niet zoveel Nederlanders wilden laten domineren.

Hier een 'kort' lijstje: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_K-1_champions
Toch heb ik ook gelezen dat hij er zwaar de pest in had dat hij uitgefloten werd toen hij gedisqualificeerd werd, daarna kwam hij uit voor Marokko.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_115695230
De kickbockser Badr Hari zit achter de tralies vanwege twee zware mishandeling. De Nieuwe Revu onthult deze week dat de beerput Badr verder open gaat: Hari zou in de Amsterdamse wijk Buitenveldert een flat van een zwangere vrouw in de brand hebben gestoken. De onlangs op 2 augustus vrijgelaten crimineel Gwenette Martha zou ruzie hebben gehad met de vrouw. Badr Hari, een maatje van Martha, zou hem hebben geholpen door de flat van de vrouw in de hens zetten. In 2008 zou Hari hiervoor 43 dagen in voorarrest hebben gezeten. Wegens gebrek aan bewijs werd hij daarna vrijgelaten. In een gesprek zou Hari hebben gezegd: “Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst.” Een buurvrouw verklaarde dat ze een lange Marokkaan van in de 20 uit een dure BMW zag stappen en de brand aan zag steken. Opmerkelijk detail is dat Badr de ex-schoonzoon is van voormalig Nieuwe Revu hoofdredacteur Frans Lomans (thans is hij de baas bij Panorama). Bij Lomans zouden al enige tijd dossiers liggen, die gewag maken van vermeende zedenzaken waar Badr een strafrechtelijke betrokkenheid in zou hebben. Aannemelijk is dan ook dat de beerput Badr nog lang niet gedempt is.

ik vraag me af wat hiermee bedoeld wordt: Bij Lomans zouden al enige tijd dossiers liggen, die gewag maken van vermeende zedenzaken waar Badr een strafrechtelijke betrokkenheid in zou hebben.

Kan er verder niets over vinden via Google.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:59:31 #290
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115699031
quote:

Ik snap niet dat haar vader liever heeft dat ze met een crimineel trouwt dan ze gewoon haar achternaam Cruijff blijft houden :{w
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:02:36 #291
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_115699201
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:59 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik snap niet dat haar vader liever heeft dat ze met een crimineel trouwt dan ze gewoon haar achternaam Cruijff blijft houden :{w
Dat zeg ik... :?
Uit Eindhoven
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:06:04 #292
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:07:00 #293
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_115699409
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:06 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nou ik zeg het ook }:|
Oh oke! dan denken we hetzelfde... ;)

Niet zo boos HB ;)
Uit Eindhoven
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:07:12 #294
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_115699420
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Toch heb ik ook gelezen dat hij er zwaar de pest in had dat hij uitgefloten werd toen hij gedisqualificeerd werd, daarna kwam hij uit voor Marokko.
Ik kan daar dit over vinden:

http://www.tobsport.nl/Artikelen/Stamsnijder/K1%20Badr%20Hari.htm

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:10:25 #295
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_115699590
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef Flow3r het volgende:

[..]

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Ja man, je weet tog.
Uit Eindhoven
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:13:18 #296
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115702254
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ik snap toch niet waarom sommige mensen beweren dat het ging om de oververtegenwoordiging van kandidaten die voor Nederland uitkwamen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_115702502
quote:

[..]

Nou idd, lekker belangrijk, alsof die naam ooit een slechte naam krijgt met de link naar Johan :') Serieus wat raar om je daar uberhaupt druk om te maken en om daar ook nog publiekelijk mee naar buiten te komen.
know'm sayin?
word? word.
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 augustus 2012 @ 01:46:24 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_115705102

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 18-08-2012 01:47:28 (Niet weer hoor.) ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 augustus 2012 @ 01:48:23 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_115705150
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:19 schreef alors het volgende:

[..]

Nou idd, lekker belangrijk, alsof die naam ooit een slechte naam krijgt met de link naar Johan :') Serieus wat raar om je daar uberhaupt druk om te maken en om daar ook nog publiekelijk mee naar buiten te komen.
Hennie Cruijff heeft ook geen contact meer met zijn broer. Hij vindt dat Johan zijn roots is kwijtgeraakt sinds zijn huwelijk met Danny Coster. Dat heeft hem ook een nog grotere carriere gekost volgens hem.

Admin zaterdag 18 augustus 2012 @ 01:50:31 #300
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_115705202
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')