abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:57:06 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115674301
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik lees het anders volgens mij staan die bekentenissen los van het eisen van het schone schip of is estelle iig na de bekentenissen met haar ultimatum gekomen
Dat kan ook, maar het ging me vooral om het. (korte) tijdsbestek.
Daarbij wist ze dus gewoon dat hij wel geslagen had, ze hadden dus de hele vakantie de tijd om te bespreken wie wat zou liegen zeggen, en dan toch zo'n korte tijd tussen haar valse verklaring en zijn bekentenis.

Overigens is het zijn advocate die een koppeling maakt tussen de nooit meer doen eis van Estelle en Badr z'n behoefte schoon schip te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:00:13 #204
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_115674394
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis is liegen in een politieverhoor nog geen meineed. Meineed wordt het pas in de rechtzaal nadat je de eed hebt gedaan.
Bedankt voor de verbetering, van rechten heb ik geen kaas gegeten :P Evengoed is liegen tijdens een verhoor een strafbaar feit, lijkt me?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:01:23 #205
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115674433
Hoe zullen haar vrienden reageren? Dat ze gelogen heeft tegen de recherche }:|
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:01:31 #206
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_115674438
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:25 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Moet ik nou zelf deel 1 gaan lezen? ;(
Gewoon de OP: Dat is de samenvatting, en ook de verklaring voor de naam van de gate.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:01:45 #207
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_115674445
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:37 schreef Deisyy het volgende:
"Waarom heb jij tgen de politie gelogen, mama?" ;(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_115674497
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Bedankt voor de verbetering, van rechten heb ik geen kaas gegeten :P Evengoed is liegen tijdens een verhoor een strafbaar feit, lijkt me?
nope, als ze slim is gaat ze straks bij de rc dus heel eerlijk vertellen wat er is gebeurt, want dan kan het andere gevolgen hebben... als ze slim is...slim is..slim.. :')
pi_115674517
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef SEMTEX het volgende:
Stellemans heeft meineed gepleegd. Goed bezig man.
Nee dat niet, want ze heeft geen verklalring onder ede afgelegd. Maar dom en fout is het wel.

Ik begrijp die Estelle echt niet. Hoe kun je nou zeggen dat hij een andere weg inslaat als je zelf met je verbouwde Michael Jackson-neus bovenop een incident staat? Het is ook niet 1 incident wat je met de mantel der liefde kan afdoen als een jeugdzonde, maar een zeer recente fout waarbij ze zelf ook nog eens als getuige is betrokken.
pi_115674538
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:31 schreef eskil het volgende:
Bron AT5:

Volgens Ficq heeft Estelle Badr nu 'heel erg duidelijk gemaakt dat hun relatie op het spel staat. Nog één keer meer en dan is het over, heeft ze gezegd. Hari was met haar al een tijd bezig om een andere weg in te slaan', besluit de advocate.

Al een tijd???
Een andere weg in te slaan? Als dat maar goed gaat! ;(
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:05:53 #211
163650 Greys
pi_115674558
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:04 schreef Felixa het volgende:

[..]

Een andere weg in te slaan? Als dat maar goed gaat! ;(
:D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115674561
rudi is elke dag aan het schuddebuiken zodra hij de ochtendkranten ziet _O-
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:08:00 #213
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_115674615
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:04 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Nee dat niet, want ze heeft geen verklalring onder ede afgelegd. Maar dom en fout is het wel.

Ik begrijp die Estelle echt niet. Hoe kun je nou zeggen dat hij een andere weg inslaat als je zelf met je verbouwde Michael Jackson-neus bovenop een incident staat? Het is ook niet 1 incident wat je met de mantel der liefde kan afdoen als een jeugdzonde, maar een zeer recente fout waarbij ze zelf ook nog eens als getuige is betrokken.
Ik zou automatisch de relatie beeindigd hebben als mijn partner zulk geweld gebruikt tegen een wildvreemde. De volgende keer ben je zelf aan de beurt. Dus ik snap haar echt niet. Bovendien kende ze de zgn. verhalen al...

Maar goed, haar kop in het zand steken deed ze ook al in haar huwelijk met Ruud.
pi_115674645
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:21 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja idd. :') Echt hoor wat een schaap.
Ja, een heel reeele grens. Zes delicten, dat kan nog wijzen op een slechte jeugd, discriminatie, mensen die het uitlokken of toeval. Maar zeven..Dan zou je bijna denken dat eht niet zo' n heel fris type is.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:08:54 #215
163650 Greys
pi_115674650
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:06 schreef JaneDoe het volgende:
Toch denk ik van niet.
Die kan zich hier onmogelijk prettig bij voelen, omdat het ook zijn kinderen zijn die hierbij betrokken worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:11:09 #216
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115674725
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:04 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Liefde maakt blind he? En hij zal vast op haar inpraten dat nu met haar alles anders wordt blablabla en die domme gans trapt er met haar jimmy-choo-schoentjes mooi in.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115674737
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe zullen haar vrienden reageren? Dat ze gelogen heeft tegen de recherche }:|
Leco zal alleen zeggen dat ze de uniformen even flink onder handen moeten nemen :{w
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_115674765
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Toch denk ik van niet.
Die kan zich hier onmogelijk prettig bij voelen, omdat het ook zijn kinderen zijn die hierbij betrokken worden.
tuurlijk zal hij zich zorgen maken om zijn kinderen, maar verdenk hem wel van leedvermaak om de vrouw die hem een sukkel noemde
pi_115674777
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Liefde maakt blind he? En hij zal vast op haar inpraten dat nu met haar alles anders wordt blablabla en die domme gans trapt er met haar jimmy-choo-schoentjes mooi in.
Ze zal nu ook wel trots zijn, dat zij hem heeft veranderd. Dat hij al vooruit gaat. Eerst was het vol met de vuisten erop en nu met de vlakke hand een tikje.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:14:03 #220
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115674807
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:06 schreef JaneDoe het volgende:
_O- _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:15:45 #221
163650 Greys
pi_115674864
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:12 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

tuurlijk zal hij zich zorgen maken om zijn kinderen, maar verdenk hem wel van leedvermaak om de vrouw die hem een sukkel noemde
Ja, daar heb je idd gelijk in, als je het zo zegt ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115674962
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:11 schreef Lutte het volgende:

[..]

Leco zal alleen zeggen dat ze de uniformen even flink onder handen moeten nemen :{w
Of tips hoe je met huis- tuin en keukenmiddeltjes toch nog een stralende teint kan behouden in het gevang.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:24:08 #223
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_115675149
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:18 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Of tips hoe je met huis- tuin en keukenmiddeltjes toch nog een stralende teint kan behouden in het gevang.
"Leco's Jailhouse Beauty geheimen: hoe je er met koffieprut toch nog stralend uit kunt zien! DIY!"
pi_115675361
quote:
Hari bekent en wil schoon schip maken

ESTELLE LOOG VOOR LIEFJE

AMSTERDAM, vrijdag
Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.

Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het ’schoon schip’ dat Hari zegt te willen maken.

Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

Vlakke hand

Hari heeft in twee zaken bekentenissen gedaan. Hij stelt ’één klap met de vlakke hand’ te hebben gegeven aan zakenman Koen Everink tijdens Sensation White, maar hij distantieert zich van de twee mannen die Everink daarna zwaargewond sloegen en schopten.

Estelle Cruijff, die getuige was, ontkende bij de recherche dat Hari iets had gedaan. Zij gaat binnenkort een nieuwe verklaring afleggen bij de rechter-commissaris. „Wellicht dat de diepe verliefdheid bij haar invloed heeft gehad op wat ze bij de politie heeft gezegd”, zegt Ficq. „Ze is bereid om te vertellen wat ze heeft gezien.”

Omdat Hari en Cruijff niet getrouwd zijn, heeft de vriendin geen verschoningsrecht. Dat betekent dat zij bij de onderzoeksrechter strafbaar is als zij weigert om antwoord te geven op vragen. Liegen is strafbaar.

Ficq benadrukt dat Estelle een goede invloed op Hari heeft: „Hij heeft zich niet voor niets op haar aandringen vrijwillig bij de politie gemeld. Hij is nu ook rustig, hij begrijpt waarom hij in de gevangenis zit.”

Cruijff heeft Hari wel een ultimatum gesteld. Dat is volgens Ficq mede de reden dat hij heeft bekend in het Cooldown Café een kopstoot aan de broer van zijn ex te hebben gegeven. Dat gebeurde vorig jaar december. Woensdag heeft het slachtoffer van die mishandeling aangifte gedaan, waarmee er nu drie officiële aangiftes tegen Hari zijn.

Andere weg

Ficq: „Estelle heeft Badr heel erg duidelijk gemaakt dat hun relatie op het spel staat. Nog één keer meer en dan is het over, heeft ze gezegd. Hari was met haar al een tijd bezig om een andere weg in te slaan."
"Hij is nu ook rustig" ;(

quote:
VERLEDEN HAALT BADR HARI IN

Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM, vrijdag
Volgens zijn advocate was de Amsterdamse kickbokser Badr Hari op inititiatief van zijn nieuwe vriendin Estelle Cruijff bezig zijn leven anders in te richten.

Mr. Bénédicte Ficq: „Hij wilde zijn energie weer volledig gaan richten op het juiste: zijn sport, zijn vriendin en zijn familie. Het incident bij Sensation kwam daartussen. Ik denk dat dit het keerpunt zal zijn in die ontwikkeling. Hij heeft al met een hoop mensen het contact verbroken.”

Toch breekt het verleden hem voorlopig steeds meer op. Er ligt een aangifte van de eigenaar van Club Air over een mishandeling. Die ontkent Hari. Maar er is nu ook sprake van een tweede mishandeling in de Amsterdamse discotheek. „Dat verhaal is onzin”, stelt Ficq. „Degene die erover bij de politie gepraat heeft, is de beste vriend van Everink, en het verhaal kwam pas lang na Sensation op tafel.”

Ook de mishandeling van een vrouw en een vechtpartij in discotheek Jimmy Woo ontkent Hari.
Bron; Telegraaf van vandaag ;)
pi_115675435
Jawel, er is weer een nieuw Marokkaans intellectueel licht opgestaan die een verpletterde analyse uit zijn (bontkraag)mouw schudt waar SHO-ers vast niet van terug hebben:

quote:
ik bespeur toch enige vorm van jaloezie onder het nederlandse volk betreft badr hari,badr is multimiljonair en is qua financieel al lang binnen dus daar hoeft badr zich niet zorgen te maken,estelle ik gun jou ook een leuke man en badr hari heeft heel veel fouten gemaakt maar ondanks dat gun ik je met hem een leuke relatie want ik ben ook een groot van hem.natuurlijk keur ik niet goed wat hij heeft gedaan maar eerlijk is eerlijk,hij loopt toch met 1 van de mooiste vrouwen.en dat kunnen ze niet verkroppen
abdullah, amsterdam | 09:58 | 17.08.12
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:33:24 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115675456
Het incident bij Sensation kwam daar tussen.
Hij heeft ook echt altijd pech ...

Estelle met je verblindende schellen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:35:29 #227
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_115675545
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:33 schreef MightyMightyM het volgende:
Jawel, er is weer een nieuw Marokkaans intellectueel licht opgestaan die een verpletterde analyse uit zijn (bontkraag)mouw schudt waar SHO-ers vast niet van terug hebben:

[..]

Want Abdullah is een groot van.
pi_115675581
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:30 schreef Eef999 het volgende:

[..]

"Hij is nu ook rustig" ;(

[..]

Bron; Telegraaf van vandaag ;)
Een stok achter de deur,nieuwe weg inslaan, het klinkt vrij agressief.

Maar ik ruim een andere inconsistentie bij Estelle: Ze wist toch zo zeker dat hij geen vlieg kwaad had gedaan, nooit was veroordeeld want daar had ze immers toch zelf naar gevraagd. Als hij al zo' n lief snoesje was, hoeft hij toch niet te veranderen?
pi_115675598
Hij heeft al met een hoop mensen het contact verbroken.
Dat gaat vanzelf als je in beperking zit :D
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:37:10 #230
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115675603
Meneer gaat zogenaamd schoon schip maken nu het hem te heet wordt onder zijn voeten. En natuurlijk was het maar een incident.
Bah wat een galbak die vent. Het begon bij mij al toen ie eens niet meer voor NL wilde boksen en voor Marokko uitkwam. Hij vond dat ie teveel werd uitgejoeld door NL-ers en terecht dat ze dit deden. Wat een huilie zeg.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115675753
quote:
Het is blondt en het jokt voor Badr?
Het was de opening van het journaal dus u zou het moeten weten. Als u het antwoord weet, niet meteen zeggen want Estelle is nog aan het nadenken, het ligt op het puntje van haar tong. De Badr Incident-o-Meter staat inmiddels op zes aanklachten, dat heb je nou eenmaal met beroeps-sloopmachines afkomstig uit het nietsontziende Indische Buurt-ghetto alsook geplaagd door schaamtecultuur-issues en intrinsieke verwarring omtrent hun interculturele identiteit. Of zo iets, Bénédicte Ficq lult er wel weer een punt aan, willen we maar zeggen. Maar de samenleving kan rustig slapen zonder angst voor onvrijwillige verherpositionering van knieschijven danwel tanden nadat Badr zijn 50 uur taakstraf (waarvan 75 uur voorwaardelijk plus een schadevergoeding aan de arme knul want al veroordeeld door de media, u weet zelf) heeft uitgediend. Estelle heeft namelijk een stok achter de deur. Meid, wat verstandig. Wij hielden ons hart vast, mag je best weten. Jij en die twee bloedjes alleen in dat grote huis met een kerel van 2 meter 12 waarbij af en toe een rood waas voor de ogen zakt, we waren er niet gerust op. Wat heb je voor stok? Alu honkbalknuppel? Cattle prod? Oh, wacht. Blondt he. "Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg." Ah. Dát zal hem leren. Hee Estelle? "Estelle!" Ja, jij ja. "Dat is het antwoord! Op de vraag! Heb ik gewonnen?" Zucht. Ja, tuurlijk, ook JIJ bent een winnaar, ergens. Maar wat denk je nou meid? "Meestal niks, hihi. En Badr was de hele avond van de negende juli jongere.. jongstle.. jonglere.. nouja, laatst, bij mij. Tfoe, zweren met spuug. Deed ik het zo goed, mevrouw Ficq?" Nouja, het is vast eigenlijk een hele lieve jongen, niemand begrijpt hem behalve jij, jullie zijn soulmates en hij doet geen vlieg kwaad maar je moet hem niet boos maken, hebben we het zo dan een beetje samengevat? "Tjeempie, hoe weten jullie dat? Heeft Ruud nog ergens een microfoontje meelopen?" Succes met de aanklachten, de meineed en de voogdijzaak, Estelle.
_O- _O-

Bron; Geen Stijl
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:43:18 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115675852
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het vooral warrig.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:49:28 #233
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_115676102
Hee, nog iemand die het verwart met meineed :P
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:52:33 #234
7889 tong80
Spleenheup
pi_115676199
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:40 schreef Eef999 het volgende:

[..]

_O- _O-

Bron; Geen Stijl
Je vraag je soms af waarom mensen doorgaan met schrijfen als ze uit de redactie van de schoolkrant zijn gezet.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_115676361
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef eskil het volgende:
Hier de mede-dader van Badr. Met Sylvie en Rafael vd, Vaart.

http://www.crimesite.nl/n(...)achte-badr-hari.html
Wordt Rafael toch weer even onderdeel van deze gate.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:14:29 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115676965
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Croupouque O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:25:15 #237
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115677362
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:37 schreef Eef999 het volgende:
Hij heeft al met een hoop mensen het contact verbroken.
Dat gaat vanzelf als je in beperking zit :D
Dat lijkt mij logisch ;)
  Moderator vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:47:07 #238
184769 crew  Deisyy
pi_115678060
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat lijkt mij logisch ;)
Cruijff ook :Y
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:50:21 #239
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_115678162
Wat een k*twijf eigenlijk ,die Estelle }:|
Ze wist dat Badr een klap had uitgedeeld, is daarna met hem vertrokken via de achteruitgang terwijl de hel binnen losbarstte, vervolgens gaat madam vrolijk met hem op vakantie en bekommert zich geen moment om het slachtoffer :{w
  Moderator / Miss SHO vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:56:58 #240
22592 crew  Ole
pi_115678400
op www.crime-bron.nl staat weer een leuk artikel!

quote:
Kan Badr Hari TBS krijgen ?
16 augustus 2012
By crimebron

1

Badr gaf het zelf al toe in interviews ,er zit soms een steekje los bij de kampioen.
Deze info en de meerdere mishandelingen waar Badr nu verdacht van word, en al in het verleden voor is veroordeeld ,maken de weg vrij voor een psychologisch onderzoek.
Volgens bronnen bij Justitie tenminste ,die zeggen,weliswaar anoniem,dat er al een gerechtspsychiater is ingeschakeld.

Wil het OM nu voor altijd korte metten maken met de gewezen Marokkaans Amsterdamse K1 ster?
Het lijkt erop ,en in de dagvaarding en in perspublicatie’s werd hij al de schrik van Amsterdam genoemd.
Iemand die niet in staat voor zijn daden maar verschrikkelijk goed kan vechten is een gevaar.
Een wapen zonder veiligheidspal ,je hoeft hem maar aan te raken met een paar borreltjes op en je kan er geweest zijn.
Zo lopen er wel meer rond in de maatschappij ,lopende vechtmachines en tijdbommen.
Badr heeft bekend dus eronder uit komen lijkt onmogelijk ,en mag hij mede door zijn bekentenis ,slechts hopen op een goede bui van de rechter.
Badr zal als voorbeeld gaan gelden voor velen en lijkt een lange straf tegemoet te zien.
Zou het dan ook meteen het einde betekenen van zijn miljoenen contract ?
(B)Estelle zal zeker niet op hem wachten ….
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:06:23 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115678709
OMG... hij wordt nu weer verdacht van zaken waarvoor hij in het verleden al veroordeeld is?
Hoe doet justitie dat? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115678800
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:06 schreef Leandra het volgende:
OMG... hij wordt nu weer verdacht van zaken waarvoor hij in het verleden al veroordeeld is?
Hoe doet justitie dat? :o
Ja rare zaak toch Leandra
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:13:10 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115678930
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:08 schreef simpelintje het volgende:

[..]

Ja rare zaak toch Leandra
Nee, crimebron heeft geen taalgevoel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115679239
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:50 schreef Flow3r het volgende:
Wat een k*twijf eigenlijk ,die Estelle }:|
Ze wist dat Badr een klap had uitgedeeld, is daarna met hem vertrokken via de achteruitgang terwijl de hel binnen losbarstte, vervolgens gaat madam vrolijk met hem op vakantie en bekommert zich geen moment om het slachtoffer :{w
Niet alleen een k*twijf ook nog eens verschrikkelijk egoistisch naar haar kinderen toe. Als je het er gewoon op aan laat komen of meneer nog één klap zal gaan uitdelen. :(
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:22:41 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_115679272
AMSTERDAM - Een 'kennis' van Rafael en Sylvie van der Vaart zou betrokken zijn geweest bij de mishandeling van miljonair Koen Everink tijdens Sensation White. De 34-jarige Ferhat Y. zou de rijke reisondernemer ernstig letsel hebben toegebracht in skybox 233.

Ferhat Y. in gezelschap van Rafael van der Vaart. De foto staat op zijn Facebookpagina.
Y. zette ook een foto van Sylvie op het internet.
Enkele weken na de mishandeling reisde Y. af naar Marbella, waar hij zich in het gezelschap begaf van Rafael van der Vaart op een terras. Het is onduidelijk of het glamourkoppel bevriend is met Y., of dat het gaat om een toevallige ontmoeting. Dat meldt Crimesite.

Volgens die misdaadsite komt Y. uit de wijk Woensel-Noord in Eindhoven. Hij zou vechthonden fokken, in een hotel werken en enkele panden in de Brabantse stad bezitten. De man zou Everink hebben mishandeld, samen met een nog onbekende negroïde man. Hierdoor blijft Everink mogelijk de rest van zijn leven gedeeltelijk invalide.

Kickbokser Badr Hari, de vriend van Estelle Gullit, wordt ook verdacht van betrokkenheid bij de vechtpartij. Hij heeft daarover een gedeeltelijke bekentenis afgelegd bij de politie. Hari zit momenteel in de gevangenis vanwege een lange lijst aan (zware) mishandelingen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_115679351
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, crimebron heeft geen taalgevoel.
hmm bedoelde je dat,.. ok !
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:28:20 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115679447
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:24 schreef simpelintje het volgende:

[..]

hmm bedoelde je dat,.. ok !
Dit idee:

Ik lag op haar schoot, en viel in slaap.
Ik lag op haar, schoot, en viel in slaap.

De dame, die de lezing over mode gaf, droeg zelf niets wat opmerkelijk was.
De dame, die de lezing over mode gaf, droeg zelf niets, wat opmerkelijk was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115679539
Ja ik snap het Leandra
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:37:43 #249
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115679750
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:47 schreef Deisyy het volgende:

Cruijff ook :Y
Jazeker Estelle Cruijff ook
pi_115681278
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:21 schreef eskil het volgende:

[..]

Niet alleen een k*twijf ook nog eens verschrikkelijk egoistisch naar haar kinderen toe. Als je het er gewoon op aan laat komen of meneer nog één klap zal gaan uitdelen. :(
Jij kent haar niet. Iedereen die haar kent, weet dat haar kinderen altijd nummer 1 zijn.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:23:29 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115681412
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:20 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Jij kent haar niet. Iedereen die haar kent, weet dat haar kinderen altijd nummer 1 zijn.
Als dat werkelijk zo is, en ze wil de relatie met Badr voortzetten, dan kunnen Ruud en Estelle beter van woning ruilen; Ruud met de kideren in de villa met de witte keukentafel, en Estelle in zijn flat.
Dan doe je het beste voor je kinderen terwijl je zo'n verkering aanhoudt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115681492
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als dat werkelijk zo is, en ze wil de relatie met Badr voortzetten, dan kunnen Ruud en Estelle beter van woning ruilen; Ruud met de kideren in de villa met de witte keukentafel, en Estelle in zijn flat.
Dan doe je het beste voor je kinderen terwijl je zo'n verkering aanhoudt.
Ik geloof dus niet dat dat daadwerkelijk zo is. Maar wat jij zegt, zou inderdaad het beste zijn. Media-offensief of niet, Ruud lijkt zich wel wat meer om zijn kinderen te bekommeren.
pi_115681525
105 Teletekst vr 17 aug
Wilders:Badr Hari uitzetten

` PVV-leider Wilders vindt dat Badr
Hari na een veroordeling moet worden
uitgewezen naar Marokko.Op Twitter
schrijft hij:"Als Badr Hari wordt
veroordeeld voor geweld:Nederlandse
nationaliteit afpakken en na uitzitten
straf linea recta op vliegtuig naar
Marokko."

De 27-jarige kickbokser is geboren en
opgegroeid in Amsterdam
.Zijn ouders
komen uit Marokko.

Gisteren maakte het OM bekend dat hij
wordt verdacht van zes mishandelingen,
waaronder een zware mishandeling en
poging tot doodslag van een zakenman
tijdens het dancefeest Sensation White.

:r
pi_115681632
Wilders naait de boel nog ff op. Hij heeft gemerkt wat voor angst Nl heeft op dit moment en wil daar op in spelen. Dat wilders maar fijn het land uit gaat
pi_115681645
Optiefen met die gast, er zijn al slachtoffers genoeg.
pi_115681698
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:20 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ja dat blijkt! pff
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:32:08 #257
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115681774
Ik lees dat Badr Hari vooral ná het incident tijdens Sensation tot inkeer kwam en schoon schip wilde maken. Hij zou al veel contacten verbroken hebben. Maar even later wel gezellig kleppen met Holleeder. Of was dat om te zeggen dat-ie 'm nóóít meer wilde zien? :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:33:29 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115681836
Wilders met zijn fantasietjes. Sneue gast.
pi_115681955
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ik lees dat Badr Hari vooral ná het incident tijdens Sensation tot inkeer kwam en schoon schip wilde maken. Hij zou al veel contacten verbroken hebben. Maar even later wel gezellig kleppen met Holleeder. Of was dat om te zeggen dat-ie 'm nóóít meet wilde zien? :')
Maar die advocate doet t voorkomen alsof Estelle hem heeft veranderd, wat dus niet helemaal zo is. En wat sowieso al raar is aangezien Stel zeker wist dat hij nooit veroordeeld was. Ik denk niet dat hij wezenlijk zal veranderen, maar misschien heeft Stellies 7-delicten-grens hem laten schrikken.
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:36:08 #260
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115681958
En Badr bekent ook precies die dingen waar-ie toch niet onderuit komt. Al zwakt-ie die ook nog flink af met z'n vlakke hand gewauwel. Zijn advocaat weet precies welke zaken niet helemaal 100% waterdicht zijn en die ontkent-ie dan ook. Slim.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_115682066
Hij was toch voorbeeld Marokkaan, nu die dit misbruikt heeft heb ik er geen moeite mee om hem naar Marokko terug te sturen.
Mooi voorbeeld hier voor de jeugd.
  Admin vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:41:06 #262
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_115682161
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef simpelintje het volgende:
Wilders naait de boel nog ff op. Hij heeft gemerkt wat voor angst Nl heeft op dit moment en wil daar op in spelen. Dat wilders maar fijn het land uit gaat
Heeft NL angst op dit moment?
Waarvoor?
Badr?

Ik maak me zorgen of het gaat onweren vanavond maar angst, neh.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_115682223
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heeft NL angst op dit moment?
Waarvoor?
Badr?

Ik maak me zorgen of het gaat onweren vanavond maar angst, neh.
ja jij maar je weet zelf hoeveel mensen hierop reageren.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:44:47 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115682314
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:42 schreef simpelintje het volgende:

[..]

ja jij maar je weet zelf hoeveel mensen hierop reageren.
Nou, ik zie het in deze topics niet angstvallig stil zijn uit Badr-angst, ook op de site van het lijfblad van Wilders de Telegraaf reageert men gewoon zonder angst.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115682372
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, ik zie het in deze topics niet angstvallig stil zijn uit Badr-angst, ook op de site van het lijfblad van Wilders de Telegraaf reageert men gewoon zonder angst.
Nou dan lees je anders als ik het lees. Ik heb op verschillende sites heel veel racistische opmerkingen gelezen en heel veel haat en nijd. Ook hier op fok en dan valt het op fok nog best mee. Lees maar eens een topic op nujij.nl
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:46:31 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115682374
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:44 schreef Leandra het volgende:
ook op de site van het lijfblad van Wilders de Telegraaf reageert men gewoon zonder angst.
Iedereen is het daar volmondig eens met dit lege geblaat. Hoe verrassend.
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:46:38 #267
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115682383
Mag Wilders weer naar zijn eigen topicje of zo? Die discussies leiden toch tot niks. :{
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:48:35 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115682459
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Iedereen is het daar volmondig eens met dit lege geblaat. Hoe verrassend.
Dan zijn ze iig niet stil uit angst voor Badr...
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:50:59 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115682552
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:46 schreef Cynix ® het volgende:
Mag Wilders weer naar zijn eigen topicje of zo? Die discussies leiden toch tot niks. :{
Liever wel, maar als hij zichzelf deze gate inwerkt dan is het lastig hem erbuiten te houden.
Dat hij 3½ week voor de verkiezingen niets beters had om weer in de publiciteit te komen dan een zinloons, onuitvoerbaar voorstelletje over de verkering van een BN'er is waarschijnlijk vooral kenmerkend.
Dan ben je als politicus redelijk door je argumenten en ideeën heen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:53:57 #270
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115682666
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef simpelintje het volgende:
Wilders is wakker B-)
pi_115682725
telegraaf is iedereen het met Wilders eens. Ik vind dat eng en heel erg jammer. De media heeft hier heel erg op in gespeeld en de mensen trappen er gewoon in
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:41:22 #272
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115684220
Tsja, daar Badr Hari voor Marokko uitkwam bij het kicksboksen en daarna zijn 'woordvoerder' vindt dat Badr 'als Marokkaan' onder een vergrootglas ligt, snap ik die reacties op zich wel. Allochtonen eten wel vaker van twee walletjes, net wat op dat moment het gunstigst is, maar misschien doen autochtonen dat ook wel als ze de kans krijgen. :)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:55:30 #273
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_115684738
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:41 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, daar Badr Hari voor Marokko uitkwam bij het kicksboksen en daarna zijn 'woordvoerder' vindt dat Badr 'als Marokkaan' onder een vergrootglas ligt, snap ik die reacties op zich wel. Allochtonen eten wel vaker van twee walletjes, net wat op dat moment het gunstigst is, maar misschien doen autochtonen dat ook wel als ze de kans krijgen. :)
Het ligt iets genuanceerder. Badr is Nederlander. Nederlanders staan bekend om hun uitstekende kickboxers waarvan het fundament in de jaren 60 is gelegd.

Als gevolg hiervan zijn vele Nederlanders (wereld) kampioenen, vooral sinds de jaren 90. Het feit dat Badr voor Marokko uitkwam was op uitdrukkelijke wens van de K1 (het grootste en meest prestiseuze jaarlijkse kickbox toernooi in Japan) omdat ze simpelweg niet zoveel Nederlanders wilden laten domineren.

Hier een 'kort' lijstje: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_K-1_champions
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:41:49 #274
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_115689776
Misschien moeten we dan maar blij zijn dat ie voor Marokko uitkomt ipv voor Nederland :Y
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:00:34 #275
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_115690412
De vader van Estelle hoopt dat ze snel gaat trouwen zodat ze een andere achternaam krijgt en de naam Cruyff niet meer te schande kan maken _O-
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:17:32 #276
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:35:40 #277
43556 miss_dynastie
pi_115691635
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:00 schreef Flow3r het volgende:
De vader van Estelle hoopt dat ze snel gaat trouwen zodat ze een andere achternaam krijgt en de naam Cruyff niet meer te schande kan maken _O-
Nee, zo ga je het contact met je dochter zeker herstellen, goed bezig _O-
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:59:52 #278
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_115692404
Ik snap niet waarom Estelle de voogdij over de kinderen heeft gekregen in plaats van Ruud. Iemand die duidelijkheid kan scheppen?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:09:55 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115692760
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef VeX- het volgende:
Ik snap niet waarom Estelle de voogdij over de kinderen heeft gekregen in plaats van Ruud. Iemand die duidelijkheid kan scheppen?

Het zijn de voorlopige voorzieningen, daarbij ga ik er sowieso vanuit dat er gewoon sprake zal zijn van co-ouderschap.
De kinderen moeten alleen ergens wonen en voorlopig is dat met hun moeder in het huis waar ze al woonden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:14:06 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_115692857
De vader van Estelle Cruijff hoopt dat zijn dochter zo snel mogelijk trouwt. Henny Cruijff ergert zich aan alle berichtgeving rondom de nieuwe vlam van Estelle, kickbokser Badr Hari. "Ik hoop dat ze zo snel mogelijk trouwt, zodat ze een andere achternaam krijgt", laat hij vrijdag weten aan RTL Boulevard.

"We hebben geen behoefte aan dit soort verhalen. Ik weet niet in welke kringen mijn dochter zich ophoudt, maar de familienaam moeten we beschermen." Henny Cruijff, een broer van Johan Cruijff, heeft al vaker zorgen over zijn dochter uitgesproken. Haar vriend Badr Hari zit vast op verdenking van poging tot doodslag, hij wordt inmiddels verdacht van zes geweldsdelicten.

Ook Estelle is verhoord door de politie. Tijdens dat gesprek zou de voormalige voetbalvrouw hebben gelogen. Binnenkort wordt de blondine nogmaals aan de tand gevoeld. Hoewel Estelles vader niet blij is met de situatie, zegt hij klaar te blijven staan voor zijn dochter. "We staan als familie klaar voor Estelle, ook met advocaten."

_O_

† In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:23:02 #281
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115693110
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:14 schreef tong80 het volgende:
We staan als familie klaar voor Estelle, ook met advocaten."
Ik dacht dat Henny als enige Cruijff niks te makken had? Of spreekt-ie ook voor Johan? :?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:27:48 #282
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_115693255
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:14 schreef tong80 het volgende:
De vader van Estelle Cruijff hoopt dat zijn dochter zo snel mogelijk trouwt. Henny Cruijff ergert zich aan alle berichtgeving rondom de nieuwe vlam van Estelle, kickbokser Badr Hari. "Ik hoop dat ze zo snel mogelijk trouwt, zodat ze een andere achternaam krijgt", laat hij vrijdag weten aan RTL Boulevard.

"We hebben geen behoefte aan dit soort verhalen. Ik weet niet in welke kringen mijn dochter zich ophoudt, maar de familienaam moeten we beschermen." Henny Cruijff, een broer van Johan Cruijff, heeft al vaker zorgen over zijn dochter uitgesproken. Haar vriend Badr Hari zit vast op verdenking van poging tot doodslag, hij wordt inmiddels verdacht van zes geweldsdelicten.

Ook Estelle is verhoord door de politie. Tijdens dat gesprek zou de voormalige voetbalvrouw hebben gelogen. Binnenkort wordt de blondine nogmaals aan de tand gevoeld. Hoewel Estelles vader niet blij is met de situatie, zegt hij klaar te blijven staan voor zijn dochter. "We staan als familie klaar voor Estelle, ook met advocaten."

_O_

Ja, want als vader hoop je natuurlijk dat je dochter met een crimineel trouwt die zelfs het slaan en in brand steken van vrouwen niet schuwt. Alles voor de naam Cruijff :{
Uit Eindhoven
pi_115693315
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, zo ga je het contact met je dochter zeker herstellen, goed bezig _O-
Dat weer ja. Die man blijft maar bezig :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:33:04 #284
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115693443
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:27 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ja, want als vader hoop je natuurlijk dat je dochter met een crimineel trouwt die zelfs het slaan en in brand steken van vrouwen niet schuwt. Alles voor de naam Cruijff :{
Ja, je dochter met een crimineel aan de haal laten gaan en dan je familienaam willen beschermen. Zou de familie Braun zich daar ook zorgen over gemaakt hebben in 1936?
pi_115693736
Quote uit het NWS topic:

quote:
Gisterenavond meldde misdaadblog Crimesite dat Ferhat Y., naast Badr Hari verdachte in de mishandeling van Koen Everink tijdens muziekfestival Sensation White, een aantal foto's van voetballer Rafaël van der Vaart en zijn vrouw Sylvie op zijn Facebook-pagina had staan. Onduidelijk was of het stel bevriend is met Y. Van der Vaart laat vandaag in een persverklaring weten Y. niet te kennen.
'De familie Van der Vaart hecht er aanzienlijke waarde aan om u te informeren dat de verdachte absoluut geen bekende van hen is. Ze weten dan ook niet hoe deze man verder heet of wat hij doet. De heer Ferhat Y., (die in een groter gezelschap verkeerde - allen geen bekenden van de familie Van der Vaart), kwam Rafael en Sylvie van der Vaart op vakantie in Marbella tegen en vroeg, zoals dat vaker gaat, of hij met hen op de foto mocht. Een van de foto's is kennelijk op zijn Facebook pagina geplaatst de suggestie wekkende dat zij bekenden van elkaar zouden zijn. Dat is dus geenszins het geval', luidt de reactie op het artikel op Crimesite.

Crimesite meldde, op basis van, wat zij zelf noemen, 'een betrouwbare bron', dat Ferhat Y. de tweede verdachte is in de mishandelingszaak van Koen Everink. De verdenking is, aldus Crimesite, inmiddels bevestigd door de advocaat van Everink. Eerder kwam de site als eerste met het nieuws dat Badr Hari betrokken zou zijn bij de mishandeling.

Foto's verwijderd
Foto's op de Facebook-pagina van Y., waarop hij samen met Rafaël aan tafel te zien is tijdens een vakantie in het Spaanse Marbella, zijn inmiddels verwijderd, maar wekken de suggestie dat hij het stel kent. 'Dat is dus geenszins het geval', aldus Van der Vaart. Ook plaatste hij een close-up van een lachende Sylvie in het zwembad.

Een week nadat de foto's in Spanje werden gemaakt, werd de 34-jarige Eindhovenaar aangehouden. Y. wordt ervan verdacht begin juli miljonair Everink zwaar letsel te hebben toegebracht in een skybox van de Amsterdam Arena. Voor dezelfde mishandeling werd, nadat hij zichzelf meldde bij de politie, ook kickbokser Badr Hari aangehouden. Justitie heeft het voorarrest tegen Hari inmiddels met 90 dagen verlengd.

Hari wordt, naast de molestatie van Everink, nog van vijf andere gevallen van mishandeling verdacht. Het OM spreekt in geval van beide mannen niet van 'een hoofdverdachte en een mede-verdachte.' Beiden zijn volgens justitie 'gewoon verdachte.' Het onderzoek in de zaak loopt nog, en meerdere aanhoudingen worden niet uitgesloten.
pi_115693821
De hoofdverdachte in de mishandeling van Koen Everink is de Turkse Nederlander Ferhat Y. Dat heeft een betrouwbare bron aan Crimesite bevestigd. De 34-jarige Ferhat wordt ervan verdacht zwaar letsel te hebben toegebracht aan Koen Everink tijdens Sensation White in de Amsterdamse Arena. Opvallend detail: Ferhat was enkele weken na de mishandeling nog in Marbella in het gezelschap van Tottenham Hotspur voetballer Rafael van der Vaart en zijn vrouw Sylvie.

Ferhat Y. was samen met Badr op de avond van de mishandeling in de inmiddels veelbesproken skybox in de Arena, waar zakenman Koen Everink op zeker moment binnenstapte. Volgens Badr's advocaat Benedicte Ficq heeft Hari op een gegeven moment "een klap met de bovenkant van zijn hand gegeven in het gezicht van Everink". Voor andere verwondingen van het slachtoffer zou Badr volgens Ficq niet verantwoordelijk zijn.

Daarvan wordt Ferhat Y. verdacht, een 34-jarige Eindhovenaar uit de wijk Woensel-Noord. Samen met een nog onbekende negroïde man zou hij Everink zo zwaar hebben toegetakeld, dat die zijn voet brak, waardoor Everink mogelijk de rest van zijn leven gedeeltelijk invalide is. Volgens Benedicte Ficq heeft Badr zich 'gedistantieerd' van deze gebeurtenissen.

Over Ferhat Y. is weinig bekend, behalve dat hij werkte in een hotel in Geldrop, enkele panden in Eindhoven bezit en vechthonden fokt. Opmerkelijk is dat hij op zijn Facebook pagina foto's heeft gepubliceerd die een week voor zijn arrestatie zijn genomen, waarop hij samen met Rafael van der Vaart op een terras zit in het Spaanse Marbella. Ook heeft hij op die dag een foto van Sylvie van der Vaart gemaakt. Het is onduidelijk of het tweetal daadwerkelijk bevriend is met Ferhat Y. of dat er sprake was van een toevallige ontmoeting. De foto's werden genomen op 20 juli en op de 28e werd Ferhat Y. gearresteerd.

Update 17 aug 2012 / 11:48u:

De Facebook pagina van Ferhat is inmiddels op slot gezet. In de Facebook cache zijn de foto's nog wel te vinden:

Met Rafael:

http://a5.sphotos.ak.fbcd(...)4424_727787074_n.jpg

Van Sylvie:

http://a5.sphotos.ak.fbcd(...)4424_572132851_n.jpg

Op zijn quad:

http://a5.sphotos.ak.fbcd(...)9424_910874575_n.jpg

Van zijn vechthond:

http://a5.sphotos.ak.fbcd(...)424_1327591641_n.jpg

Om privacy-redenen plaatsen we geen duidelijk herkenbare foto's van Ferhat of zijn zoontje.

UPDATE 17 AUG 2012 / 17:55U

Rafael en Sylvie van der Vaart hebben inmiddels een verklaring uitgegeven waarin ze zeggen Ferhat Y. niet te kennen. Ferhat was hen toevallig in Marbella tegen gekomen en had gevraagd of hij foto's van het showbizz-koppel mocht maken. Vervolgens heeft hij die op zijn Facebook pagina geplaatst. Hier de integrale verklaring van het stel:

"De familie Van der Vaart hecht er aanzienlijke waarde aan om u te informeren dat de verdachte absoluut geen bekende van hen is. Ze weten dan ook niet hoe deze man verder heet of wat hij doet. De heer Ferhat Y., (die in een groter gezelschap verkeerde – allen geen bekenden van de familie Van der Vaart), kwam Rafael en Sylvie van der Vaart op vakantie in Marbella tegen en vroeg, zoals dat vaker gaat, of hij met hen op de foto mocht. Een van de foto’s is kennelijk op zijn Facebook pagina geplaatst de suggestie wekkende dat zij bekenden van elkaar zouden zijn. Dat is dus geenszins het geval”, luidt de persverklaring van Sylvie en Rafaël."
pi_115693900
Ik snap trouwens niet dat ze die neger met zonder staartje nog niet hebben.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:12:58 #288
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115694936
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef static het volgende:

[..]

Het ligt iets genuanceerder. Badr is Nederlander. Nederlanders staan bekend om hun uitstekende kickboxers waarvan het fundament in de jaren 60 is gelegd.

Als gevolg hiervan zijn vele Nederlanders (wereld) kampioenen, vooral sinds de jaren 90. Het feit dat Badr voor Marokko uitkwam was op uitdrukkelijke wens van de K1 (het grootste en meest prestiseuze jaarlijkse kickbox toernooi in Japan) omdat ze simpelweg niet zoveel Nederlanders wilden laten domineren.

Hier een 'kort' lijstje: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_K-1_champions
Toch heb ik ook gelezen dat hij er zwaar de pest in had dat hij uitgefloten werd toen hij gedisqualificeerd werd, daarna kwam hij uit voor Marokko.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_115695230
De kickbockser Badr Hari zit achter de tralies vanwege twee zware mishandeling. De Nieuwe Revu onthult deze week dat de beerput Badr verder open gaat: Hari zou in de Amsterdamse wijk Buitenveldert een flat van een zwangere vrouw in de brand hebben gestoken. De onlangs op 2 augustus vrijgelaten crimineel Gwenette Martha zou ruzie hebben gehad met de vrouw. Badr Hari, een maatje van Martha, zou hem hebben geholpen door de flat van de vrouw in de hens zetten. In 2008 zou Hari hiervoor 43 dagen in voorarrest hebben gezeten. Wegens gebrek aan bewijs werd hij daarna vrijgelaten. In een gesprek zou Hari hebben gezegd: “Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst.” Een buurvrouw verklaarde dat ze een lange Marokkaan van in de 20 uit een dure BMW zag stappen en de brand aan zag steken. Opmerkelijk detail is dat Badr de ex-schoonzoon is van voormalig Nieuwe Revu hoofdredacteur Frans Lomans (thans is hij de baas bij Panorama). Bij Lomans zouden al enige tijd dossiers liggen, die gewag maken van vermeende zedenzaken waar Badr een strafrechtelijke betrokkenheid in zou hebben. Aannemelijk is dan ook dat de beerput Badr nog lang niet gedempt is.

ik vraag me af wat hiermee bedoeld wordt: Bij Lomans zouden al enige tijd dossiers liggen, die gewag maken van vermeende zedenzaken waar Badr een strafrechtelijke betrokkenheid in zou hebben.

Kan er verder niets over vinden via Google.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:59:31 #290
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115699031
quote:

Ik snap niet dat haar vader liever heeft dat ze met een crimineel trouwt dan ze gewoon haar achternaam Cruijff blijft houden :{w
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:02:36 #291
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_115699201
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:59 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik snap niet dat haar vader liever heeft dat ze met een crimineel trouwt dan ze gewoon haar achternaam Cruijff blijft houden :{w
Dat zeg ik... :?
Uit Eindhoven
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:06:04 #292
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:07:00 #293
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_115699409
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:06 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nou ik zeg het ook }:|
Oh oke! dan denken we hetzelfde... ;)

Niet zo boos HB ;)
Uit Eindhoven
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:07:12 #294
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_115699420
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 21:12 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Toch heb ik ook gelezen dat hij er zwaar de pest in had dat hij uitgefloten werd toen hij gedisqualificeerd werd, daarna kwam hij uit voor Marokko.
Ik kan daar dit over vinden:

http://www.tobsport.nl/Artikelen/Stamsnijder/K1%20Badr%20Hari.htm

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:10:25 #295
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_115699590
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef Flow3r het volgende:

[..]

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Ja man, je weet tog.
Uit Eindhoven
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:13:18 #296
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115702254
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ik snap toch niet waarom sommige mensen beweren dat het ging om de oververtegenwoordiging van kandidaten die voor Nederland uitkwamen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_115702502
quote:

[..]

Nou idd, lekker belangrijk, alsof die naam ooit een slechte naam krijgt met de link naar Johan :') Serieus wat raar om je daar uberhaupt druk om te maken en om daar ook nog publiekelijk mee naar buiten te komen.
know'm sayin?
word? word.
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 augustus 2012 @ 01:46:24 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_115705102

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 18-08-2012 01:47:28 (Niet weer hoor.) ]
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 augustus 2012 @ 01:48:23 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_115705150
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:19 schreef alors het volgende:

[..]

Nou idd, lekker belangrijk, alsof die naam ooit een slechte naam krijgt met de link naar Johan :') Serieus wat raar om je daar uberhaupt druk om te maken en om daar ook nog publiekelijk mee naar buiten te komen.
Hennie Cruijff heeft ook geen contact meer met zijn broer. Hij vindt dat Johan zijn roots is kwijtgeraakt sinds zijn huwelijk met Danny Coster. Dat heeft hem ook een nog grotere carriere gekost volgens hem.

Admin zaterdag 18 augustus 2012 @ 01:50:31 #300
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_115705202
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 augustus 2012 @ 02:04:32 #301
7889 tong80
Spleenheup
pi_115705490
quote:
Ja, herinner ik me nog.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')