abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115656769
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:01 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Best zielig :')
Het arme schaap...
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2012 @ 21:13:27 #152
43556 miss_dynastie
pi_115656899
quote:
In de andere uitgaansgelegenheden waar hij mensen zou hebben mishandeld, is Hari wel geweest. Maar Hari heeft daar niemand mishandeld, zegt de raadsvrouw. "Dat hij daar destijds wel is geweest, is vaak ook het probleem van hem. Dan wordt meteen met de beschuldigende vinger naar hem gewezen."
Vaak he mensen! Het zal je maar gebeuren, slechts 1 op de 3 keer haal je zelf uit en de rest van de tijd word je onterecht beschuldigd :'(
  Moderator donderdag 16 augustus 2012 @ 21:19:13 #153
184769 crew  Deisyy
pi_115657146
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik zit hardop te lachen. Je gaat nog medelijden krijgen. :D

:P
Tong, kijk dan naar mijn smiley :D

Ik snap werkelijk niet dat zijn advocate dit uit haar strot krijgt, dat is toch niet serieus te nemen, dan kan ze beter niets zeggen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_115660432
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:08 schreef eskil het volgende:

[..]

Precies zat ik ook aan te denken. Gaf hij dan een klap in het voorbij gaan, gewoon omdat hij dat zo gewend is? Of voor de lol?
Haha :D
pi_115660771
Bron NOS.nl

Badr Hari bestrijdt lezing OM

Toegevoegd: donderdag 16 aug 2012, 19:27
Vechtsporter Badr Hari heeft een verklaring uitgegeven na de bekendmaking door het OM dat hij wordt verdacht van zes mishandelingen.

Via zijn advocate, Benedicte Ficq, laat Hari weten dat hij schoon schip wil maken en verantwoordelijkheid wil nemen, maar uitdrukkelijk "niet voor zaken die hij niet heeft gedaan".

Hari heeft bekend dat hij tijdens het dance-feest Sensation White in juli in de Arena een man "een klap met de bovenkant van zijn hand heeft gegeven in het gezicht". Voor andere verwondingen van het slachtoffer is hij niet verantwoordelijk, benadrukt Ficq tegen de NOS

Kopstoot
Ook heeft hij in het uitgaansleven een keer een kopstoot aan iemand uitgedeeld, maar hij ontkent dat hij een man bij Club Air heeft mishandeld. In twee andere situaties was hij er wel bij toen er iemand werd mishandeld, aldus Ficq.

Ook de mishandeling van een vrouw, een ex, wordt door Hari ontkend. "Hij slaat geen vrouwen."

Het Openbaar Ministerie kwam vandaag met de bekendmaking dat de 27-jarige Amsterdammer verdacht wordt van in totaal zes mishandelingen, vier meer dan tot nu toe was gemeld.

Sensation
Hari werd al verdacht van zware mishandeling en poging tot doodslag van een 39-jarige man tijdens het dance-feest Sensation White. In de Amsterdamse Club Air heeft hij volgens het OM vorig jaar de uitbater zwaar mishandeld.

Het OM verdenkt hem er ook van een man bij Club Air te hebben mishandeld. Verder wordt hij verdacht van een poging tot zware mishandeling van een man in de Jimmy Woo in mei dit jaar. In december vorig jaar zou hij een vrouw mishandeld hebben en in dezelfde maand een man in het Amsterdamse Cooldown Café.

Hari mag weer contact hebben met de buitenwereld, want de officier van justitie heeft zijn beperkingen vandaag opgeheven. Hij blijft nog wel vastzitten. Zijn voorlopige hechtenis is op 6 augustus met 90 dagen verlengd.
pi_115661091
quote:
'Badr Hari wil schoon schip maken'

Van onze redactie
AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari wil schoon schip maken met justitie en met de mensen die hij iets heeft misdaan. Hij wil in de toekomst niet meer met justitie in aanraking komen en heeft daarom bekentenissen afgelegd over wat hij heeft gedaan.

Dat zei zijn advocate Bénédicte Ficq donderdag. Volgens haar wil Hari in het vervolg een normaal leven gaan leiden. Behalve een klap in het gezicht van zakenman Koen Everink tijdens Sensation op 9 juli heeft Hari volgens zijn advocaat toegegeven een kopstoot te hebben uitgedeeld in de uitgaanswereld. De mishandeling van de eigenaar van de Amsterdamse Club Air ontkent hij ten stelligste. De politie arresteerde Hari eind vorige maand.

Het Openbaar Ministerie (OM) maakte eerder donderdag bekend dat het de kickbokser inmiddels verdenkt van zes mishandelingen. De twee oorspronkelijke verdenkingen zijn de incidenten bij Sensation in de Amsterdam ArenA en eentje vorig jaar in Club Air. Daar zijn bij gekomen: een tweede mishandeling in Club Air, een poging tot zware mishandeling in de Amsterdamse club Jimmy Woo in mei, een mishandeling in de Amsterdamse horecazaak Cooldown in december en de mishandeling van een vrouw vorig jaar.

In de eerste twee zaken hebben de slachtoffers aangifte gedaan tegen Hari. Of er ook in de vier nieuwe zaken aangiftes liggen, kon het OM donderdag niet zeggen. Het OM verzwaarde de verdenkingen tegen Hari al een tijdje geleden. Omdat hij in beperkingen zat, mocht dat echter niet bekend worden gemaakt.

Advocate Ficq zegt dat haar cliënt geen poging tot doodslag heeft gepleegd op Koen Everink, zoals de officiële verdenking luidt. Ook heeft hij niet samen met anderen gehandeld. „Hij heeft één klap gegeven, met de bovenkant van zijn hand, niet met een vuist. Hij distantieert zich van wat er daarna nog is gebeurd.”
De rechtbank besloot het voorarrest van Hari op 6 augustus met 90 dagen te verlengen. In verband met de mishandeling van Everink zit ook nog een 34-jarige man uit Eindhoven vast.
Hari staat bekend als een van de beste kickboksers ter wereld, maar is ook berucht vanwege een reeks incidenten, zowel binnen als buiten de ring. Zo werd hij twee keer tijdens een belangrijke wedstrijd gediskwalificeerd omdat hij een tegenstander schopte terwijl die al op de grond lag. Hij werd al eerder veroordeeld voor mishandeling.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Miss SHO donderdag 16 augustus 2012 @ 22:42:23 #157
22592 crew  Ole
pi_115661133
Oeh dat wordt.bijlezen morgen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_115662147
quote:
„Hij heeft één klap gegeven, met de bovenkant van zijn hand, niet met een vuist. Hij distantieert zich van wat er daarna nog is gebeurd.”
Mag ik hieruit opmaken dat Badr begonnen is?
pi_115662417
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 22:42 schreef Ole het volgende:
Oeh dat wordt.bijlezen morgen
Is dat zo?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 23:16:48 #160
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_115662812
Ik zag Ficq vanavond op TV, en die deed haar relaas als een advocaat met gewetenspijn.
Ze verdedigde hem wel met de geijkte munitie, maar ik vond het er weinig ontspannen uitzien.

Ficq is doorgaans wel een goede. Denk dat ze haar hand in dezen heeft overspeeld. Krijg je dat hele mediacircus er ook nog eens bij natuurlijk.

Het zou me niet verbazen als ze niet zijn advocaat blijft tot het bittere einde.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 16 augustus 2012 @ 23:26:57 #161
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_115663330
Volgens mij is ze slim genoeg om door te hebben als het een kansloze zaak zou zijn.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_115663594
Hier de mede-dader van Badr. Met Sylvie en Rafael vd, Vaart.

http://www.crimesite.nl/n(...)achte-badr-hari.html
pi_115663935
Tjonge, wat een ontwikkelingen ineens!

Ik krijg van alle verhalen wel een beetje het voorgevoel dat het uit gaat draaien op 'onvoldoende bewijs' om hem te veroordelen voor een ernstig misdrijf. Wat bij hem waarschijnlijk het gevoel 'the man' te zijn alleen maar versterkt :{
  donderdag 16 augustus 2012 @ 23:39:44 #164
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_115664015
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 23:26 schreef static het volgende:
Volgens mij is ze slim genoeg om door te hebben als het een kansloze zaak zou zijn.
Dat denk ik ook en dat meende ik te herkennen.

Wel vreemd dat een advocaat van dergelijk statuur zich zo laat lezen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 16 augustus 2012 @ 23:42:21 #165
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_115664161
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 23:38 schreef piglet het volgende:
Tjonge, wat een ontwikkelingen ineens!

Ik krijg van alle verhalen wel een beetje het voorgevoel dat het uit gaat draaien op 'onvoldoende bewijs' om hem te veroordelen voor een ernstig misdrijf. Wat bij hem waarschijnlijk het gevoel 'the man' te zijn alleen maar versterkt :{
Waarop is jouw voorgevoel gebaseerd dan? Want tot nu toe wordt het er voor Badr allemaal niet leuker op.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:37:19 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_115670575
AMSTERDAM - Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.

Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het ’schoon schip’ dat Hari zegt te willen maken. Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.Vlakke handHari heeft in twee zaken bekentenissen gedaan. Hij stelt ’één klap met de vlakke hand’ te hebben gegeven aan zakenman Koen Everink tijdens Sensation White, maar hij distantieert zich van de twee mannen die Everink daarna zwaargewond sloegen en schopten.

Estelle Cruijff, die getuige was, ontkende bij de recherche dat Hari iets had gedaan. Zij gaat binnenkort een nieuwe verklaring afleggen bij de rechter-commissaris.

Goed zo Estelle, je moet ergens een streep trekken. Bij zeven delicten ligt voor haar de grens. ^O^

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:02:59 #167
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115670798
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:37 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.

Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het ’schoon schip’ dat Hari zegt te willen maken. Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.Vlakke handHari heeft in twee zaken bekentenissen gedaan. Hij stelt ’één klap met de vlakke hand’ te hebben gegeven aan zakenman Koen Everink tijdens Sensation White, maar hij distantieert zich van de twee mannen die Everink daarna zwaargewond sloegen en schopten.

Estelle Cruijff, die getuige was, ontkende bij de recherche dat Hari iets had gedaan. Zij gaat binnenkort een nieuwe verklaring afleggen bij de rechter-commissaris.

Goed zo Estelle, je moet ergens een streep trekken. Bij zeven delicten ligt voor haar de grens. ^O^

Nou dan is die grootse en warme liefde van haar niet een lang leven beschoren. Ik geef het met pijn en moeite een jaar. Arme Stel en ze wilde zo graag oud met hem worden.

Ik vraag me af hoe zij zich niet moet voelen? Ik zou me doodschamen als ik in haar schoenen zou staan of is ze echt zo simpel dat ze wat dat betreft een plank voor haar kop heeft?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:11:45 #168
22592 crew  Ole
pi_115670875
Ze mag Holleeder "Wimpie" noemen, Zo gezellie!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_115670891
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef eskil het volgende:
Hier de mede-dader van Badr. Met Sylvie en Rafael vd, Vaart.

http://www.crimesite.nl/n(...)achte-badr-hari.html
Gister vertelde Frans Bauer ook al dat hij Badr Hari een keer had ontmoet.

Is het allemaal toevallig of kennen ze elkaar van de woonwagenkampen?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:19:26 #170
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115670977
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:13 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]

Het is wel opvallend hoe dicht bekend NL en crimineel NL bij elkaar lijken te zitten. Die Ferhat lijkt me trouwens ook al zo'n lieve jongen.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:23:37 #171
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115671021
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:13 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]

Wat een gast, eigenaar van panden en fokken van vechthonden zegt mij genoeg over deze persoon.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115671219
Die gasten kennen elkaar omdat ze allemaal naast mekaar wonen in Portugal, de Antillen en waarschijnlijk dus ook in Marbella.
Over Bauer heb ik dit nooit gehoord, maar de rest wel.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:55:44 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_115671356
Estelle is gewoon dom. Dat is nu wel bewezen.
pi_115671412
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:55 schreef amaranta het volgende:
Estelle is gewoon dom. Dat is nu wel bewezen.
Daar zakt je broek toch vanaf!! 8)7
pi_115671763
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:37 schreef tong80 het volgende:

Ja idd. :') Echt hoor wat een schaap.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')