Vaak he mensen! Het zal je maar gebeuren, slechts 1 op de 3 keer haal je zelf uit en de rest van de tijd word je onterecht beschuldigdquote:In de andere uitgaansgelegenheden waar hij mensen zou hebben mishandeld, is Hari wel geweest. Maar Hari heeft daar niemand mishandeld, zegt de raadsvrouw. "Dat hij daar destijds wel is geweest, is vaak ook het probleem van hem. Dan wordt meteen met de beschuldigende vinger naar hem gewezen."
Tong, kijk dan naar mijn smileyquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit hardop te lachen. Je gaat nog medelijden krijgen.
Hahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:08 schreef eskil het volgende:
[..]
Precies zat ik ook aan te denken. Gaf hij dan een klap in het voorbij gaan, gewoon omdat hij dat zo gewend is? Of voor de lol?
quote:'Badr Hari wil schoon schip maken'
Van onze redactie
AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari wil schoon schip maken met justitie en met de mensen die hij iets heeft misdaan. Hij wil in de toekomst niet meer met justitie in aanraking komen en heeft daarom bekentenissen afgelegd over wat hij heeft gedaan.
Dat zei zijn advocate Bénédicte Ficq donderdag. Volgens haar wil Hari in het vervolg een normaal leven gaan leiden. Behalve een klap in het gezicht van zakenman Koen Everink tijdens Sensation op 9 juli heeft Hari volgens zijn advocaat toegegeven een kopstoot te hebben uitgedeeld in de uitgaanswereld. De mishandeling van de eigenaar van de Amsterdamse Club Air ontkent hij ten stelligste. De politie arresteerde Hari eind vorige maand.
Het Openbaar Ministerie (OM) maakte eerder donderdag bekend dat het de kickbokser inmiddels verdenkt van zes mishandelingen. De twee oorspronkelijke verdenkingen zijn de incidenten bij Sensation in de Amsterdam ArenA en eentje vorig jaar in Club Air. Daar zijn bij gekomen: een tweede mishandeling in Club Air, een poging tot zware mishandeling in de Amsterdamse club Jimmy Woo in mei, een mishandeling in de Amsterdamse horecazaak Cooldown in december en de mishandeling van een vrouw vorig jaar.
In de eerste twee zaken hebben de slachtoffers aangifte gedaan tegen Hari. Of er ook in de vier nieuwe zaken aangiftes liggen, kon het OM donderdag niet zeggen. Het OM verzwaarde de verdenkingen tegen Hari al een tijdje geleden. Omdat hij in beperkingen zat, mocht dat echter niet bekend worden gemaakt.
Advocate Ficq zegt dat haar cliënt geen poging tot doodslag heeft gepleegd op Koen Everink, zoals de officiële verdenking luidt. Ook heeft hij niet samen met anderen gehandeld. „Hij heeft één klap gegeven, met de bovenkant van zijn hand, niet met een vuist. Hij distantieert zich van wat er daarna nog is gebeurd.”
De rechtbank besloot het voorarrest van Hari op 6 augustus met 90 dagen te verlengen. In verband met de mishandeling van Everink zit ook nog een 34-jarige man uit Eindhoven vast.
Hari staat bekend als een van de beste kickboksers ter wereld, maar is ook berucht vanwege een reeks incidenten, zowel binnen als buiten de ring. Zo werd hij twee keer tijdens een belangrijke wedstrijd gediskwalificeerd omdat hij een tegenstander schopte terwijl die al op de grond lag. Hij werd al eerder veroordeeld voor mishandeling.
Mag ik hieruit opmaken dat Badr begonnen is?quote:„Hij heeft één klap gegeven, met de bovenkant van zijn hand, niet met een vuist. Hij distantieert zich van wat er daarna nog is gebeurd.”
Dat denk ik ook en dat meende ik te herkennen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:26 schreef static het volgende:
Volgens mij is ze slim genoeg om door te hebben als het een kansloze zaak zou zijn.
Waarop is jouw voorgevoel gebaseerd dan? Want tot nu toe wordt het er voor Badr allemaal niet leuker op.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:38 schreef piglet het volgende:
Tjonge, wat een ontwikkelingen ineens!
Ik krijg van alle verhalen wel een beetje het voorgevoel dat het uit gaat draaien op 'onvoldoende bewijs' om hem te veroordelen voor een ernstig misdrijf. Wat bij hem waarschijnlijk het gevoel 'the man' te zijn alleen maar versterkt
Nou dan is die grootse en warme liefde van haar niet een lang leven beschoren. Ik geef het met pijn en moeite een jaar. Arme Stel en ze wilde zo graag oud met hem worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:37 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het ’schoon schip’ dat Hari zegt te willen maken. Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.Vlakke handHari heeft in twee zaken bekentenissen gedaan. Hij stelt ’één klap met de vlakke hand’ te hebben gegeven aan zakenman Koen Everink tijdens Sensation White, maar hij distantieert zich van de twee mannen die Everink daarna zwaargewond sloegen en schopten.
Estelle Cruijff, die getuige was, ontkende bij de recherche dat Hari iets had gedaan. Zij gaat binnenkort een nieuwe verklaring afleggen bij de rechter-commissaris.
Goed zo Estelle, je moet ergens een streep trekken. Bij zeven delicten ligt voor haar de grens.![]()
Gister vertelde Frans Bauer ook al dat hij Badr Hari een keer had ontmoet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef eskil het volgende:
Hier de mede-dader van Badr. Met Sylvie en Rafael vd, Vaart.
http://www.crimesite.nl/n(...)achte-badr-hari.html
Het is wel opvallend hoe dicht bekend NL en crimineel NL bij elkaar lijken te zitten. Die Ferhat lijkt me trouwens ook al zo'n lieve jongen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:13 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Gister vertelde Frans Bauer ook al dat hij Badr Hari een keer had ontmoet.
Is het allemaal toevallig of kennen ze elkaar van de woonwagenkampen?
Wat een gast, eigenaar van panden en fokken van vechthonden zegt mij genoeg over deze persoon.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:13 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Gister vertelde Frans Bauer ook al dat hij Badr Hari een keer had ontmoet.
Is het allemaal toevallig of kennen ze elkaar van de woonwagenkampen?
Daar zakt je broek toch vanaf!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:55 schreef amaranta het volgende:
Estelle is gewoon dom. Dat is nu wel bewezen.
Ja idd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:37 schreef tong80 het volgende:
Goed zo Estelle, je moet ergens een streep trekken. Bij zeven delicten ligt voor haar de grens.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |