Ja waar is Estelle om de wereld (lees: Ruud) te laten weten hoe fijn ze het hebben, hoe goed haar nieuwe liefde voor haar en haar kinderen is en dat ze eindelijk echt de waardering krijgt die ze verdient?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:16 schreef WRH het volgende:
ik wil echt zooo graag weer een leuk interviewtje met Estelle.
wordt nu toch echt echt tijd.
dat zou je in NWS moeten vragen, dit is SHOquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:12 schreef WRH het volgende:
* en waar is zouzou als je je afvraagt wat het tegengas zou zijn* ...
ohjaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat zou je in NWS moeten vragen, dit is SHO
Elk journaal op radio net bij Rtl4 nieuws ook ! En op NOS applicatie van mijn smartphone staat het nieuws van hem op!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:11 schreef tong80 het volgende:
Kwam het net tegen op de FP. Welk nieuws/journaal bracht het ?
Vaatdoek toch? Hij stond af te drogen, de schattige skybox cleaner.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Hm, een klap met de vlakke hand.
Was dat MET of ZONDER handdoek?
Oja, vaatdoek.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vaatdoek toch? Hij stond af te drogen, de schattige skybox cleaner.
Hoe zou dat nou toch komen? Die gast is van onbesproken gedrag, toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:54 schreef tong80 het volgende:
In de andere uitgaansgelegenheden waar hij mensen zou hebben mishandeld, is Hari wel geweest. Maar Hari heeft daar niemand mishandeld, zegt de raadsvrouw. "Dat hij daar destijds wel is geweest, is vaak ook het probleem van hem. Dan wordt meteen met de beschuldigende vinger naar hem gewezen."
Vraag ik me toch af waarom hij de noodzaak voelde om Everink een klap te geven? De meeste mensen geven een hand tijdens de kennismaking.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:54 schreef tong80 het volgende:
Badr Hari heeft gedeeltelijke bekentenissen afgelegd in twee zaken. De overige vier geweldsdelicten waarvan hij wordt beschuldigd, ontkent hij pertinent. Dat heeft zijn advocaat Bénédicte Ficq donderdag gezegd.
Donderdag werd bekend dat Hari wordt verdacht van niet twee, maar zes geweldsdelicten. De 27-jarige voormalig wereldkampioen K1-vechten wordt verdacht van poging tot doodslag op de 39-jarige miljonair Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation in juli, het mishandelen van mede-eigenaar van Club Air in Amsterdam, Jeroen van den Berg vorig jaar en het uitdelen van een kopstoot aan de broer van een ex in december in café Cooldown bij het Leidseplein.
Verder zou hij ook nog een persoon hebben mishandeld in Club Air op dezelfde datum dat Van den Berg klappen kreeg. Daarnaast wordt Hari verdacht van een poging tot zware mishandeling in de Amsterdamse uitgaansgelegenheid Jimmy Woo in mei en de mishandeling van een vrouw in 2011.
Ficq zegt dat Hari heeft erkend dat Everink met de bovenkant van zijn platte hand een slag in het gezicht heeft gegeven. "Aan alles wat erna door anderen is gedaan, heeft hij part noch deel aan gehad." Volgens Ficq kende hij de personen die na zijn klap Everink hebben aangevallen niet. "En er waren geen afspraken om hem te belagen." Daarnaast erkent hij de kopstoot te hebben uitgedeeld aan de broer van zijn ex.
In de andere uitgaansgelegenheden waar hij mensen zou hebben mishandeld, is Hari wel geweest. Maar Hari heeft daar niemand mishandeld, zegt de raadsvrouw. "Dat hij daar destijds wel is geweest, is vaak ook het probleem van hem. Dan wordt meteen met de beschuldigende vinger naar hem gewezen."
Precies zat ik ook aan te denken. Gaf hij dan een klap in het voorbij gaan, gewoon omdat hij dat zo gewend is? Of voor de lol?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af waarom hij de noodzaak voelde om Everink een klap te geven? De meeste mensen geven een hand tijdens de kennismaking.
Dat kan wel reden voor de verwarring zijn geweest, als de handdoek in de ring gegooid is trapt hij ook nog even door...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vaatdoek toch? Hij stond af te drogen, de schattige skybox cleaner.
Best zieligquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:54 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |