Als dat werkelijk zo is, en ze wil de relatie met Badr voortzetten, dan kunnen Ruud en Estelle beter van woning ruilen; Ruud met de kideren in de villa met de witte keukentafel, en Estelle in zijn flat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:20 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Jij kent haar niet. Iedereen die haar kent, weet dat haar kinderen altijd nummer 1 zijn.
Ik geloof dus niet dat dat daadwerkelijk zo is. Maar wat jij zegt, zou inderdaad het beste zijn. Media-offensief of niet, Ruud lijkt zich wel wat meer om zijn kinderen te bekommeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat werkelijk zo is, en ze wil de relatie met Badr voortzetten, dan kunnen Ruud en Estelle beter van woning ruilen; Ruud met de kideren in de villa met de witte keukentafel, en Estelle in zijn flat.
Dan doe je het beste voor je kinderen terwijl je zo'n verkering aanhoudt.
Ja dat blijkt! pffquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:20 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Jij kent haar niet. Iedereen die haar kent, weet dat haar kinderen altijd nummer 1 zijn.
Maar die advocate doet t voorkomen alsof Estelle hem heeft veranderd, wat dus niet helemaal zo is. En wat sowieso al raar is aangezien Stel zeker wist dat hij nooit veroordeeld was. Ik denk niet dat hij wezenlijk zal veranderen, maar misschien heeft Stellies 7-delicten-grens hem laten schrikken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ik lees dat Badr Hari vooral ná het incident tijdens Sensation tot inkeer kwam en schoon schip wilde maken. Hij zou al veel contacten verbroken hebben. Maar even later wel gezellig kleppen met Holleeder. Of was dat om te zeggen dat-ie 'm nóóít meet wilde zien?
Heeft NL angst op dit moment?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef simpelintje het volgende:
Wilders naait de boel nog ff op. Hij heeft gemerkt wat voor angst Nl heeft op dit moment en wil daar op in spelen. Dat wilders maar fijn het land uit gaat
ja jij maar je weet zelf hoeveel mensen hierop reageren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft NL angst op dit moment?
Waarvoor?
Badr?
Ik maak me zorgen of het gaat onweren vanavond maar angst, neh.
Nou, ik zie het in deze topics niet angstvallig stil zijn uit Badr-angst, ook op de site van het lijfblad van Wilders de Telegraaf reageert men gewoon zonder angst.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:42 schreef simpelintje het volgende:
[..]
ja jij maar je weet zelf hoeveel mensen hierop reageren.
Nou dan lees je anders als ik het lees. Ik heb op verschillende sites heel veel racistische opmerkingen gelezen en heel veel haat en nijd. Ook hier op fok en dan valt het op fok nog best mee. Lees maar eens een topic op nujij.nlquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik zie het in deze topics niet angstvallig stil zijn uit Badr-angst, ook op de site van het lijfblad van Wilders de Telegraaf reageert men gewoon zonder angst.
Iedereen is het daar volmondig eens met dit lege geblaat. Hoe verrassend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:44 schreef Leandra het volgende:
ook op de site van het lijfblad van Wilders de Telegraaf reageert men gewoon zonder angst.
Liever wel, maar als hij zichzelf deze gate inwerkt dan is het lastig hem erbuiten te houden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:46 schreef Cynix ® het volgende:
Mag Wilders weer naar zijn eigen topicje of zo? Die discussies leiden toch tot niks.
Wilders is wakkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef simpelintje het volgende:
Wilders naait de boel nog ff op. Hij heeft gemerkt wat voor angst Nl heeft op dit moment en wil daar op in spelen. Dat wilders maar fijn het land uit gaat
Het ligt iets genuanceerder. Badr is Nederlander. Nederlanders staan bekend om hun uitstekende kickboxers waarvan het fundament in de jaren 60 is gelegd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:41 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, daar Badr Hari voor Marokko uitkwam bij het kicksboksen en daarna zijn 'woordvoerder' vindt dat Badr 'als Marokkaan' onder een vergrootglas ligt, snap ik die reacties op zich wel. Allochtonen eten wel vaker van twee walletjes, net wat op dat moment het gunstigst is, maar misschien doen autochtonen dat ook wel als ze de kans krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |