quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:30 schreef DarkElf het volgende:
Denk dat Badr met kerst alleen in de cel zit onder zijn kerstboom zit.
De advocate verklaart indirect dat Estelle Ruud langer bedonderde dan hij dachtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:31 schreef eskil het volgende:
Bron AT5:
Volgens Ficq heeft Estelle Badr nu 'heel erg duidelijk gemaakt dat hun relatie op het spel staat. Nog één keer meer en dan is het over, heeft ze gezegd. Hari was met haar al een tijd bezig om een andere weg in te slaan', besluit de advocate.
Al een tijd???
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
De advocate verklaart indirect dat Estelle Ruud langer bedonderde dan hij dacht
Kon Badr dan via zijn advocaat met Estelle communiceren tijdens zijn beperking? Is Ficq toch buiten haar boekje gegaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:32 schreef Leandra het volgende:
Maar dan heeft Estelle dus contact met Badr gehad? Als ze die eis bij hem heeft kunnen neerleggen?
Beetje vreemd hoe dat verlopen is dan: Estelle doet een valse verklaring en eist vrijwel direct daarna (via zijn advocaat?) dat hij schoon schip maakt en daarom doet hij die bekentenissen?
Hoeveel dagen zat er tussen de verklaring van Estelle en de bekentenis van Badr? Heel weinig toch maar?
Alles gaat in deze relatie in sneltreinvaart... zelfs valse verklaringen en bekentenissen...
Ik weet niet of een advocaat boodschappen mag overbrengen, daarbij kan de advocaat ook gewoon verteld hebben dat Estelle dat gezegd heeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:53 schreef eskil het volgende:
[..]
Kon Badr dan via zijn advocaat met Estelle communiceren tijdens zijn beperking? Is Ficq toch buiten haar boekje gegaan.
Volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
De advocate verklaart indirect dat Estelle Ruud langer bedonderde dan hij dacht
Lekker naiëf.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:31 schreef eskil het volgende:
Nog één keer meer en dan is het over, heeft ze gezegd.
Omdat!quote:
Moet ik nou zelf deel 1 gaan lezen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:24 schreef eskil het volgende:
[..]
Daar is het mee begonnen, het kwaad van alles
Als je het aankan ... anders wil je moeder het je misschien voorlezen.quote:
Als ik me niet vergis is liegen in een politieverhoor nog geen meineed. Meineed wordt het pas in de rechtzaal nadat je de eed hebt gedaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:20 schreef SEMTEX het volgende:
Stellemans heeft meineed gepleegd. Goed bezig man.
En kom je daar dus zomaar ongestraft mee weg?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:37 schreef tong80 het volgende:
Estelle Cruijff, die getuige was, ontkende bij de recherche dat Hari iets had gedaan. Zij gaat binnenkort een nieuwe verklaring afleggen bij de rechter-commissaris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |