abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:21:12 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_115396264

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

............Gluiperige Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

Jeroen van de Berg (al eerder in elkaar getimmerd in zijn eigen nachtclub maar durfde niet eerder aangifte te doen)

De kinderen van Ruud

De miserieuze nieuwe scharrel van Ruud

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en negertjes.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Begin juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek. Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol. Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.

:P

[ Bericht 14% gewijzigd door tong80 op 10-08-2012 22:24:53 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:40:26 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115397579
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, dan heeft ze hem 2 keer genaaid. Eerst hem als alibi misbruikt en nu een TV-programma door zijn neus geboord.
Genaaid zijn door Estelle, is dat een reden om homo te worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:50:17 #3
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115398233
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:40 schreef Leandra het volgende:

Genaaid zijn door Estelle, is dat een reden om homo te worden?
Nee Leandra Leco is al lang homo! Niet door Estelle :+
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:52:14 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_115398347
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee Leandra Leco is al lang homo! Niet door Estelle :+
Dat heb je ook maar van horen lezen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:22:12 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115400703
Deze moeten we ook nog wat aanvullen en verfijnen:

• Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet
• Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle
• December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown
• Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
• 3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
• Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
• 18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en negertjes.
• 27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
• 2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
• Begin juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek. Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol. Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
• 12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
• 15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd
• 20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
• 7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
• 8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af. :')
• 8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie. :')
• 25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
• 8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:25:14 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_115400967
Done

zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:52:33 #7
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115417029
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:

Dat heb je ook maar van horen lezen.

En jij met je O.p hoe weet jij ineens alles over Estelle,Badr en Ruud..Jij wordt geholpen om mooie openingspost te openen..Deed je eerst niet. :6 Zie nou Cynix helpt je :*
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:50:15 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_115417871
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 09:52 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

En jij met je O.p hoe weet jij ineens alles over Estelle,Badr en Ruud
Ik heb nog niet eens alles gepost van wat ze me in vertrouwen hebben gezegd.

pi_115434743
Ellis in Glamourland wordt nu uitgezonden, hoe ironisch :D
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_115514976
Home > Nieuws > ‘Badr Hari’ moet inleveren op merkpotentie
Vaknieuws Marketing Rendement
‘Badr Hari’ moet inleveren op merkpotentie

13 augustus 2012 - Een bekende naam aan uw producten verbinden kan een slimme zet zijn en uw verkoopcijfers flink laten stijgen. Maar als de bekende persoon in kwestie in opspraak raakt, moet ook het merk boeten. Dat is wat er gebeurde met kickbokser Badr Hari, wiens naam als merk werd gedeponeerd.

Yves Gijrath – initiatiefnemer van de jaarlijkse Miljonair Fair en woordvoerder van de kickbokser – zag wel brood in het merk ‘Badr Hari’. Hij liet de naam als merk deponeren bij het Europese Merkenregister, met de bedoeling verschillende producten en diensten aan de naam van de bokser te verbinden: cosmetica, kleding, computerspellen en verschillende vormen van entertainment.
Merkbescherming geregeld, maar dan?

Let wel, dat was op 8 maart 2012, ruim voordat de sporter op een negatieve manier de landelijke pers haalde. De merkbescherming werd goedgekeurd, maar de bokser raakte daarna in opspraak. Daarmee verloor ‘Badr Hari’ veel merkpotentie, want het zal nu een stuk lastiger zijn om producten met zijn naam erop aan de man te brengen.

Bron: vaknieuws rendement
pi_115515935
toch vind ik dit niet echt handig van meneer Yves Gijrath.
Ok, het was voor dat de laatste aanklachten plaatsvonden maar in maart was toch al wel bekend dat hij een bijzonder kort lontje heeft en lagen er al meerdere andere onfrisse zaken.
Feitelijk had hij kunnen weten dat dit vroeg of laat een keer mis zou gaan, of dat nu bewezen wordt of dat het bij aanklachten blijft, als merk is een naam waardeloos zodra iemand (bewezen of onbewezen) in opspraak raakt en dat dit bij Badr Hari zou gaan gebeuren was wel redelijk voor de hand liggend. ook al een paar maanden geleden. (maart 2012 is nu niet bepaald 5 jaar geleden)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_115516075
Inderdaad niet handig!! Hij was al niet bepaald een onbeschreven blad.
  maandag 13 augustus 2012 @ 18:10:23 #13
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115520626
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:16 schreef WRH het volgende:
toch vind ik dit niet echt handig van meneer Yves Gijrath.
Ok, het was voor dat de laatste aanklachten plaatsvonden maar in maart was toch al wel bekend dat hij een bijzonder kort lontje heeft en lagen er al meerdere andere onfrisse zaken.
Feitelijk had hij kunnen weten dat dit vroeg of laat een keer mis zou gaan, of dat nu bewezen wordt of dat het bij aanklachten blijft, als merk is een naam waardeloos zodra iemand (bewezen of onbewezen) in opspraak raakt en dat dit bij Badr Hari zou gaan gebeuren was wel redelijk voor de hand liggend. ook al een paar maanden geleden. (maart 2012 is nu niet bepaald 5 jaar geleden)
De 'stomperdjes' in de OP zullen we hard lopen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_115521064
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb nog niet eens alles gepost van wat ze me in vertrouwen hebben gezegd.

Btw, die man in je OP is niet Jeroen van den Berg hoor :N
Weet niet wie het wel is, maar ik weet wel dat het Jeroen niet is.
pi_115522311
Ik zie juist potentie in Badr vechtpoppetjes.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 13 augustus 2012 @ 19:10:31 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115522673
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:20 schreef eskil het volgende:
Inderdaad niet handig!! Hij was al niet bepaald een onbeschreven blad.
Ik denk dat er toen al voldoende met Estelle speelde om het vastleggen van de naam te rechtvaardigen...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115545034
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

De 'stomperdjes' in de OP zullen we hard lopen.
oh echt, die wel!
of bokshandschoenen met zijn naam, dat werkt ook nog wel denk ik.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 augustus 2012 @ 08:17:34 #18
22592 crew  Ole
pi_115545271
Ach, al ondernemer moet je af en toe een beetje risico nemen. En ik geloof sowieso niet dat het deponeren van deze naam hem duizenden euro's heeft gekost hoor! Sometimes you win, sometimes you lose. All in the game! Zeker met Badr
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:24:25 #19
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_115560965
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:00 schreef Steven184 het volgende:
Ik zie juist potentie in Badr vechtpoppetjes.
of bedoel je voodoo poppetjes ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_115566071
Oud artikeltje van Privé. Valt hij op ex voetbalvrouwen?

Home » Prive
wo 22 apr 2009, 14:26
'Ex van Wesley Sneijder heeft relatie met kickbokser'
van onze redactie
AMSTERDAM - Het gonst van de geruchten in Amsterdam en in het vechtsportwereldje. Ramona Sneijder (25), de ex van voetballer Wesley Sneijder, zou een relatie hebben met de geschorste kickboks- en K1-kampioen Badr Hari (24).

Badr Hari Badr Hari Foto: Linden, Ruud van der
Ramona en Wesley. Ramona en Wesley. Foto: Blauw, Ab

Diverse bronnen hebben aan het weekblad Privé laten weten dat de kickbokser onlangs zijn relatie met Chantal heeft beeïndigd. En steeds vaker worden de namen Ramona en Badr in één adem genoemd. De sporter zou zelfs al bij de blondine zijn ingetrokken.

Een vrouw zou foto's hebben gemaakt toen ze de tortelduifjes over het strand bij Bloemendaal zag lopen, maar op het laatste moment besloot ze dat ze de kiekjes niet aan het weekblad wilde verkopen.

Ramona en Badr ontkennen samen een relatie te hebben. "We zijn vrienden", aldus de ex van voetballer Wesley Sneijder. Hari voegt daar aan toe: "We kennen elkaar al een tijdje, maar een relatie, nee."

http://www.telegraaf.nl/p(...)bokser___.html?p=1,1
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:38:39 #21
22592 crew  Ole
pi_115566326
En op blondt
pi_115566461
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:38 schreef Ole het volgende:
En op blondt
Ja natuurlijk, die vragen niet zoveel he!
pi_115566849
achteraf geloof ik niet dat ramona en badr een setje waren....kort deze geruchten is ze getrouwd met haar huidige man en vader van dr tweede zoon
pi_115566895
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:54 schreef JaneDoe het volgende:
achteraf geloof ik niet dat ramona en badr een setje waren....kort deze geruchten is ze getrouwd met haar huidige man en vader van dr tweede zoon
Nou, het kan een scharrel geweest zijn toch?
pi_115566908
quote:
Die foto, jee wat een jong snoetje heeft Badr daar :D

En overigens ziet Wes er ook veel beter uit met wat haar op z'n bakkes :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:59:42 #26
22592 crew  Ole
pi_115567012
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:54 schreef JaneDoe het volgende:
En hij heeft nog met Chantal een kindje gemaakt.
Trouwens, hoor je niets van, van Chantal. Zou ze bang zijn?
pi_115567132
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef Ole het volgende:

[..]

Wat zou zij dan moeten zeggen precies? ;)
pi_115567424
Hm, het had ook al een keer bij zijonline gestaan.

http://www.zijonline.nl/2(...)iel-voor-kickbokser/
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:49:19 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_115568810
AMSTERDAM - De man die in december 2011 door Badr Hari mishandeld zou zijn, overweegt alsnog aangifte te doen

Dat meldt de Nieuwe Revu. De man zou in de Kleine Cooldown in de Lange Leidsedwarsstraat in elkaar geslagen zijn. In eerste instantie wilde hij geen aangifte doen uit angst voor repressailles. De man heeft inmiddels een advocaat in de arm genomen om te kijken of het alsnog doen van aangifte zinvol is.

Hari zit momenteel vast op verdenking van twee mishandelingen. Eind juli werd bekend dat er een derde slachtoffer zou zijn, een broer van een vrouw die toen een relatie met Hari had. Ondanks dat hij angst voelt voor vrienden van Hari, overweegt hij te getuigen als dat tot een veroordeling leidt van de kickboxer. Via een woordvoerder laat de man weten dat hij pas gaat beslissen over een aangifte als zijn advocaat terug is van vakantie.

Momenteel lopen er twee aangiftes tegen de 27-jarige Hari. De miljonair Koen Everink zou zijn toegetakeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena. Ook Jeroen van den Berg van Club Air in Amsterdam zegt in elkaar geslagen te zijn door de kickboxer. Vorige week werd het voorarrest van Hari verlengd met drie maanden.

:)

pi_115572701
En, zou Estelle nog steeds achter haar Badr staan of wil ze het nog steeds niet geloven....
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:31:58 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_115572824
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 21:28 schreef eskil het volgende:
En, zou Estelle nog steeds achter haar Badr staan of wil ze het nog steeds niet geloven....
Het wordt nu allemoal wel een bietje veul idd.

pi_115572826
quote:

[..]

Badr heeft met Daphne een kindje gemaakt, niet met Chantal.
pi_115586685
wie heeft er (of gaat er) een derde aanklacht indienen, is dat dan de broer van Chantal of de broer van Daphne?
Ik denk dan zelf Daphne, dan wordt het wel interessant want dan zouden zomaar onze speculaties wel kloppen dat dit dus met de moeder van zijn verse baby te maken had.
Zal gezellig worden met kerst daar; ('ok jantje, je mishandelende vader staat voor de deur voor het papa weekend, probeer zonder blauwe ogen weer thuis te komen anders moet je oom het weer ontgelden en blijf van van het haar van je stiefmoeder af want hoe dat afloopt weten we ook')
pi_115588851
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:49 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - De man die in december 2011 door Badr Hari mishandeld zou zijn, overweegt alsnog aangifte te doen

Dat meldt de Nieuwe Revu. De man zou in de Kleine Cooldown in de Lange Leidsedwarsstraat in elkaar geslagen zijn. In eerste instantie wilde hij geen aangifte doen uit angst voor repressailles. De man heeft inmiddels een advocaat in de arm genomen om te kijken of het alsnog doen van aangifte zinvol is.

Hari zit momenteel vast op verdenking van twee mishandelingen. Eind juli werd bekend dat er een derde slachtoffer zou zijn, een broer van een vrouw die toen een relatie met Hari had. Ondanks dat hij angst voelt voor vrienden van Hari, overweegt hij te getuigen als dat tot een veroordeling leidt van de kickboxer. Via een woordvoerder laat de man weten dat hij pas gaat beslissen over een aangifte als zijn advocaat terug is van vakantie.

Momenteel lopen er twee aangiftes tegen de 27-jarige Hari. De miljonair Koen Everink zou zijn toegetakeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena. Ook Jeroen van den Berg van Club Air in Amsterdam zegt in elkaar geslagen te zijn door de kickboxer. Vorige week werd het voorarrest van Hari verlengd met drie maanden.

:)

Frappant dat zulke mensen een advocaat en een woordvoerder hebben.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:49:19 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115589099
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:41 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115589296
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
Ena laatste alinea?
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:01:39 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115589472
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ena laatste alinea?
My bad, ik las de opmerking verkeerd :@
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115590810
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:41 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Die woordvoerder kan toch een familielid of goede vriend zijn?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:57:58 #39
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115591318
quote:

Daphne heet zij toch @ole die ex van Badr en moeder van hun zoontje.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 12:14:32 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115591851
quote:
11s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Daphne heet zij toch @ole die ex van Badr en moeder van hun zoontje.
Dochter.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 augustus 2012 @ 12:15:35 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115591886
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef roos85 het volgende:

[..]

Idd, dat hoeft niet gelijk een gladde persvoorlichter te zijn, kans is groot dat het gewoon een bekende is die alle persoonlijke contacten van journalisten verder afhoudt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 augustus 2012 @ 12:16:30 #42
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115591916
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:14 schreef Leandra het volgende:

Dochter.
Ik wist niet precies meer dat hij een dochter had gekregen..ik dacht een zoon.Thnx.
pi_115592947
quote:
Ruud Gullit: 'Ik gun Estelle een leuke man'
15-08-12 09:25 uur - Bron: Story
Ruud Gullit gunt zijn ex Estelle alle goeds toe. Vorige week werd bekend dat de blondine flink wat overhoudt aan haar scheiding met de ex-voetballer. Ondanks dat heeft Ruud in een reactie laten weten dat hij Estelle 'een leuke man gunt'.

In een tussenvonnis werd besloten dat de twee kinderen van het stel voorlopig bij hun moeder blijven wonen. Estelle mag vooralsnog de echtelijke villa in Amsterdam behouden, en er is een tijdelijke alimentatie toegewezen.

Ruud vertelt aan weekblad Story: 'Ik gun haar een leuke man!' Estelle heeft een relatie met kickbokser Badr Hari, die op dit moment achter de tralies zit.
Is dit een sneer of juist niet?
pi_115593944
ik denk het wel.
als ik Ruud was zou ik op dit moment niet meer bijkomen van het lachen (niet over dat zo'n idioot bij zijn kinderen rondliep natuurlijk, echt puur het gedeelte van ex en nieuwe lover) dus volgens mij is dit wel enigszins sarcastisch.
  † In Memoriam † woensdag 15 augustus 2012 @ 13:46:18 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115595432
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef roos85 het volgende:
Nou ja, het moet wel een zijn die het woord kán voeren en niet zelf in de nor zit.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † woensdag 15 augustus 2012 @ 13:47:15 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115595477
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:45 schreef MightyMightyM het volgende:
Ruud Gullit: 'Ik gun Estelle een leuke man'

Is dit een sneer of juist niet?
Lijkt me wel. :)
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:03:46 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115596170
quote:
99s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:46 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou ja, het moet wel een zijn die het woord kán voeren en niet zelf in de nor zit.
Het gaat om de woordvoerder van het slachtoffer dat nog geen aangifte gedaan heeft... ik neem aan dat die niet in de bak zit, maar dat weten we natuurlijk niet zeker.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115600983
En nu ook verdacht van brandstichting. ;)
http://www.powned.tv/nieu(...)cht_van_brandst.html
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:02:07 #49
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115601420
quote:
8s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat ziet die Estelle Cruijff in hem :X :N
Ik hoop dat zij zich dat inmiddels ook af zal vragen?! In ieder geval voor haar kinderen!
  Trouwste user 2022 woensdag 15 augustus 2012 @ 16:59:04 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_115603543
Kickboxer en homewrecker Badr Hari, die momenteel vastzit wegens zware mishandeling, zou ook de flat van een zwangere vrouw in brand hebben gestoken. Dat meldt Nieuwe Revu.

De eveneens opgesloten crimineel Gwenette M. zou ruzie hebben gehad met de zwangere vrouw, waarna zijn maatje Badr hem bijstond in zijn strijd, door de flat van de vrouw in de hens te steken.

Dit voorval vond plaats in 2008. Badr zat hiervoor 43 dagen in voorarrest. Politie pakte hem op toen een buurvrouw getuigde dat ze 'een een lange Marokkaan van in de 20 uit een dure BMW zag stappen en de brand aan zag steken'. Hij kwam echter wegens gebrek aan bewijs eenvoudig weer op vrije voeten.

In een gesprek met M. zou Hari hebben gezegd: "Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst."

woensdag 15 augustus 2012 @ 17:50:39 #52
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_115605290
Ja, dat doet de liefde vast oplaaien. Bwehehe.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † woensdag 15 augustus 2012 @ 19:03:17 #53
135305 beequeen
Lost.
pi_115607782
Het wordt van kwaad tot erger. Brandstichting, toe maar.
Of moet ik zeggen: vermeende brandstichting.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 15 augustus 2012 @ 19:14:40 #54
43556 miss_dynastie
pi_115608240
Als dit allemaal waar is, is Estelle een soort van heldin die één van de grootste criminelen van Nederland ten val heeft gebracht, alleen maar door 'puur en intens' van hem te houden. Wat een grap _O-
pi_115609035
quote:
11s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:03 schreef beequeen het volgende:
Van mij niet hoor! Wat mij betreft zit hij verrot in elkaar!
pi_115609117
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Als dit allemaal waar is, is Estelle een soort van heldin die één van de grootste criminelen van Nederland ten val heeft gebracht, alleen maar door 'puur en intens' van hem te houden. Wat een grap _O-
Inderdaad, zij heeft Badr gevraagd om zich aan te geven.
  Moderator / Miss SHO woensdag 15 augustus 2012 @ 19:59:57 #57
22592 crew  Ole
pi_115610070
quote:
11s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:03 schreef beequeen het volgende:
Nee, we zitten niet in NWS
  † In Memoriam † woensdag 15 augustus 2012 @ 20:15:47 #58
43556 miss_dynastie
pi_115610785
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:36 schreef eskil het volgende:

[..]

Inderdaad, zij heeft Badr gevraagd om zich aan te geven.
Oh nee, niet alleen daarom, maar gewoon door het feit dat 'ie kennelijk niet langer redelijk anoniem zijn gang kan gaan, enkel en alleen omdat 'ie een van de domste blondjes van Nederland 'kietelt' :')
pi_115614771
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh nee, niet alleen daarom, maar gewoon door het feit dat 'ie kennelijk niet langer redelijk anoniem zijn gang kan gaan, enkel en alleen omdat 'ie een van de domste blondjes van Nederland 'kietelt' :')
Jaja helemaal waar :-))
  † In Memoriam † woensdag 15 augustus 2012 @ 21:35:58 #60
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115616052
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt. zonder Estelle had-ie lang niet zo veel in de picture gestaan. Als-ie nou maar niet al teveel strafvermindering krijgt omdat 'de media hem al veroordeeld heeft'. Al moet ik het sowieso nog zien of er een sterke case tegen hem is.

En ik sluit ook de doofpot nog niet uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynix ® op 16-08-2012 10:51:02 ]
pi_115631083
ik denk dat het starten van een relatie met een bekende nederlander eigenlijk wel een doel op zich was voor dit enorme ego.
(gezien het feit dat hij al eerder op voetbal afdankertjes viel).
een echte self-made bekende nederlander was net iets te hoog gegrepen voor het minimale iq, dus moest hij zich beperken tot een 'vrouw van' of 'ex vrouw van' binnen het bekende nederlander circuit.

als je de verhalen hoort (jaja, verhalen, ik ben hem nooit tegengekomen) over hoe hij rondliep in Amsterdam en zich totaal 'the man' voelde overal, dan kan het niet anders dan dat hij op een gegeven moment geen genoegen meer neemt met een girl nextdoor. waarschijnlijk heeft hij zich nooit gerealiseerd dat dat wel heel erg leuk werkt voor zijn ego en dat hij de bladen, toen alles goed ging, bijzonder grappig vond.
ongetwijfeld kreeg hij er een kick van om zichzelf nu niet alleen in Marokko en in het vechterscircuit zo groot te voelen maar nu ook bij het grote publiek en de huisvrouwen bij de kapper herkend werd.
hartstikke leuk maar zijn levensstijl van de criminele jongens en de criminele geintjes die hij uithaalde pasten daar niet in en blijkbaar ging het allemaal een beetje te snel voor hem.
hij had dus wel de 'vrouw van' maar was niet snel genoeg in het afleren van de levensstijl die hij had.
denk dat hij nu wel baalt.

beetje gevalletje: stomme boer die opeens veel geld erft en denkt dat hij er nu bij hoort, terwijl hij bij het eerste beste diner zwaar door de mand valt vanwege zijn beroerde manieren.
ach, eigenlijk is deze man gewoon een zielige Moslim Martin Moreiro.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 07:29:56 #62
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_115631123
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 07:24 schreef WRH het volgende:
ik denk dat het starten van een relatie met een bekende nederlander eigenlijk wel een doel op zich was voor dit enorme ego.
(gezien het feit dat hij al eerder op voetbal afdankertjes viel).
een echte self-made bekende nederlander was net iets te hoog gegrepen voor het minimale iq, dus moest hij zich beperken tot een 'vrouw van' of 'ex vrouw van' binnen het bekende nederlander circuit.

als je de verhalen hoort (jaja, verhalen, ik ben hem nooit tegengekomen) over hoe hij rondliep in Amsterdam en zich totaal 'the man' voelde overal, dan kan het niet anders dan dat hij op een gegeven moment geen genoegen meer neemt met een girl nextdoor. waarschijnlijk heeft hij zich nooit gerealiseerd dat dat wel heel erg leuk werkt voor zijn ego en dat hij de bladen, toen alles goed ging, bijzonder grappig vond.
ongetwijfeld kreeg hij er een kick van om zichzelf nu niet alleen in Marokko en in het vechterscircuit zo groot te voelen maar nu ook bij het grote publiek en de huisvrouwen bij de kapper herkend werd.
hartstikke leuk maar zijn levensstijl van de criminele jongens en de criminele geintjes die hij uithaalde pasten daar niet in en blijkbaar ging het allemaal een beetje te snel voor hem.
hij had dus wel de 'vrouw van' maar was niet snel genoeg in het afleren van de levensstijl die hij had.
denk dat hij nu wel baalt.

beetje gevalletje: stomme boer die opeens veel geld erft en denkt dat hij er nu bij hoort, terwijl hij bij het eerste beste diner zwaar door de mand valt vanwege zijn beroerde manieren.
ach, eigenlijk is deze man gewoon een zielige Moslim Martin Moreiro.
maar waar blijf dan zijn tante cor in dit stuk ?
pi_115631156
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 07:29 schreef Stroekie het volgende:

[..]

shit...
ook weer waar...
pi_115631162
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:50 schreef Vivi het volgende:
Ja, dat doet de liefde vast oplaaien. Bwehehe.
ach zo´n grootse liefde kan deze probleempjes wel aan hoor. Vergeet niet. mensen moeten altijd Badr hebben he? Die arme man is de zachtheid zelve. Hij heeft zelfs een kerstboom´.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:04:43 #65
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_115631331
quote:
8s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 07:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ach zo´n grootse liefde kan deze probleempjes wel aan hoor. Vergeet niet. mensen moeten altijd Badr hebben he? Die arme man is de zachtheid zelve. Hij heeft zelfs een kerstboom´.
en altijd en overal een theedoek zodat hij een helpende hand bij de afwas kan bieden
pi_115631434
en zijn andere hand door de blonde lokken van zijn vriendin die hem verliefd aanstaart.
ieuw, een slecht rtl4 waargebeurd drama is er niets bij.
pi_115632639
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef hondjes het volgende:
En nu ook verdacht van brandstichting. ;)
http://www.powned.tv/nieu(...)cht_van_brandst.html
En er ook nog mee dreigen naar Chantal:
quote:
Kickbokser Badr Hari is in 2008 gearresteerd omdat hij de flat van een zwangere vrouw in de brand zou hebben gestoken. Badr was in die tijd goed bevriend met de Amsterdamse crimineel Gwenette Martha. Martha had ruzie met de zwangere huurster van zijn appartement in Bolestijn, in de Amsterdamse wijk Buitenveldert, en Hari zou hem hebben geholpen bij het oplossen van dit ‘probleempje’.

De flaf werd in brand gestoken nadat een, blijkbaar eerdere waarschuwing – de auto van de vrouw brandde uit – niet hielp. Na de auto werd als vervolgmaatregel het appartement in de as gelegd. Een buurvrouw verklaarde destijds dat een lange Marokkaan van in de 20 uit een dure BMW stapte en de brand aan stak.

Op 21 april 2008 valt een arrestatieteam Hari’s huis binnen. Hij wordt vastgezet op verdenking van brandstichting en blijft 43 dagen in voorarrest zitten. Uiteindelijk komt het niet tot een veroordeling. De toenmalige advocaat van de vechtersbaas laat weten dat er niet voldoende bewijs was, zo schrijft Nieuwe Revu.

Toch zijn er naast de verklaring van de buurvrouw nog een aantal zaken die Badr verdacht maakten.

In een afgetapt gesprek hoort de politie Badr tegen Gwenette zeggen: “Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst.” En een sms van Badrs toenmalige vriendin laat ook weinig aan de verbeelding over: “Ga je mijn huis nu ook in de fik steken?”, vraagt Chantal Oornink. Badr antwoordt: “Ik zou maar een emmer water onder je bed klaarleggen.”

Badr hari zit nog altijd in de cel als verdachte van tweevoudige mishandeling; van Koen Everink op Sensation White en Jeroen van den Berg de oprichter van Club Air in zijn eigen zaak. Daar komt, volgens Nieuwe Revu,mogelijk nog een derde aangifte bij. Oliver, de ex van Badrs stiefzuster, zou in het Cooldown café een paar flinke tikken hebben gehad. Oliver overlegt nu met een advocaat of hij ook aangifte zal doen tegen de kickbokser.
pi_115632785
begin goed te begrijpen waarom we maar niets horen van de ex-vriendinnen van Badr, zou ik ook niet durven. Ben benieuwd of hij Estelle ook haar mond kan laten houden, vooralsnog lijkt het er wel op.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:51:22 #69
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115632977
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:42 schreef WRH het volgende:
begin goed te begrijpen waarom we maar niets horen van de ex-vriendinnen van Badr, zou ik ook niet durven. Ben benieuwd of hij Estelle ook haar mond kan laten houden, vooralsnog lijkt het er wel op.
Estelle mag van de advocaat niets zeggen over haar vriend Badr Hari nav dat ie is gearresteerd !
pi_115633148
haar advocaat of de zijne?
dan is het indirect toch stiekem Badr ;)
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2012 @ 10:53:26 #71
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115634680
quote:
99s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:51 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Estelle mag van de advocaat niets zeggen over haar vriend Badr Hari nav dat ie is gearresteerd !
En ik denk dat ze daar blij mee is. :Y
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2012 @ 10:58:00 #72
43556 miss_dynastie
pi_115634815
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef WRH het volgende:
Ik denk de hare, als ze echt zo stom is geweest om te liegen tegen de politie...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 augustus 2012 @ 12:37:08 #73
163650 Greys
pi_115637843
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:42 schreef WRH het volgende:
Dat begin ik inderdaad ook steeds beter te begrijpen.
We vonden het al zo vreemd dat de in de steek gelaten moeder-van-de-recente-baby nog niet de bladen had opgezocht, maar da's nu wel duidelijk. Verstandige dame...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115637975
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat begin ik inderdaad ook steeds beter te begrijpen.
We vonden het al zo vreemd dat de in de steek gelaten moeder-van-de-recente-baby nog niet de bladen had opgezocht, maar da's nu wel duidelijk. Verstandige dame...
Op zich wel, maar in het algemeen stapt toch ook niet elke vrouw naar een tijdschrift, we zijn toch niet allemaal aandachtshoeren? :D Zoals die geflipte van Rob Kamphuys bv...
pi_115637982
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 07:29 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Bard Hari een eigen talkshow, ik kan niet wachten.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 augustus 2012 @ 12:42:46 #76
163650 Greys
pi_115638049
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Op zich wel, maar in het algemeen stapt toch ook niet elke vrouw naar een tijdschrift, we zijn toch niet allemaal aandachtshoeren? :D Zoals die geflipte van Rob Kamphuys bv...
Heb je gelijk in, maar met zoveel aandacht voor die man en niet één exje dat ook maar 1 woord laat horen? Het is opvallend, op zijn zachtst gezegd :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115638069
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:41 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

talkshow? zeg maar klapshow, waarbij de uitdrukking publiek= klapvee een geheel eigen nieuwe betekenis krijgt.
pi_115638106
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar met zoveel aandacht voor die man en niet één exje dat ook maar 1 woord laat horen? Het is opvallend, op zijn zachtst gezegd :D
dadt dus. bovendien, de roddelbladen hebben daar echt wel hun tactieken voor om ook de mensen die geen zin hebben in een interview gewoon over te halen of wat dan ook, maar we zien echt totaal niets, dat vind ik best wel apart.
pi_115638250
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ken die exen niet, ik vind het niet vreemd eigenlijk, om diverse redenen. Alleen al omdat je toch nu niet aan hem gelinkt wil worden, en ook omdat ik gewoon geloof dat er nog meer normale vrouwen zijn dat nutcases :D
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:50:50 #80
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_115638342
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:41 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Schoffietijd, een beetje geweldschap.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_115638370
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:50 schreef Muis006 het volgende:

[..]

_O-
pi_115638434
Zou hij deze opgestuurd krijgen?

Ik begrijp wel dat die exen zwijgen, het lijkt me voor die Daphne al ellende genoeg om daar een bezoekregeling mee te hebben :{w
pi_115638477
quote:

[..]

_O-
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:59:58 #84
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115638655
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef WRH het volgende:
Zou ook kunnen dat Badr is LOL _O-
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2012 @ 13:04:09 #85
43556 miss_dynastie
pi_115638779
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:44 schreef WRH het volgende:

[..]

dadt dus. bovendien, de roddelbladen hebben daar echt wel hun tactieken voor om ook de mensen die geen zin hebben in een interview gewoon over te halen of wat dan ook, maar we zien echt totaal niets, dat vind ik best wel apart.
Die bladen vrezen misschien ook voor hun eigen veiligheid? Kijk, een keertje naar de rechter zal ze weinig boeien, maar om doormidden getrapt te worden voor een verhaaltje is ook zo wat :P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:13:30 #86
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115639098
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Die bladen vrezen misschien ook voor hun eigen veiligheid? Kijk, een keertje naar de rechter zal ze weinig boeien, maar om doormidden getrapt te worden voor een verhaaltje is ook zo wat :P
Ik denk dat BH dit zelf niet eens doet maar daar zijn maatjes voor heeft. Wellicht word je van alle kanten bedreigd door loopjochies van de penoza.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115639714
quote:

[..]

_O-
pi_115640064
De kickbockser Badr Hari zit achter de tralies vanwege twee zware mishandeling. De Nieuwe Revu onthult deze week dat de beerput Badr verder open gaat: Hari zou in de Amsterdamse wijk Buitenveldert een flat van een zwangere vrouw in de brand hebben gestoken. De onlangs op 2 augustus vrijgelaten crimineel Gwenette Martha zou ruzie hebben gehad met de vrouw. Badr Hari, een maatje van Martha, zou hem hebben geholpen door de flat van de vrouw in de hens zetten. In 2008 zou Hari hiervoor 43 dagen in voorarrest hebben gezeten. Wegens gebrek aan bewijs werd hij daarna vrijgelaten. In een gesprek zou Hari hebben gezegd: “Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst.” Een buurvrouw verklaarde dat ze een lange Marokkaan van in de 20 uit een dure BMW zag stappen en de brand aan zag steken. Opmerkelijk detail is dat Badr de ex-schoonzoon is van voormalig Nieuwe Revu hoofdredacteur Frans Lomans (thans is hij de baas bij Panorama). Bij Lomans zouden al enige tijd dossiers liggen, die gewag maken van vermeende zedenzaken waar Badr een strafrechtelijke betrokkenheid in zou hebben. Aannemelijk is dan ook dat de beerput Badr nog lang niet gedempt is.

http://www.camilleri.nl/2012/08/badr-hari-en-de-brandstichting/

Nog wat meer info op deze crimesite.
pi_115640371
Die ex schoonvader mag nu dus ook wel vaker achterom gaan kijken.
pi_115640439
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de bladen in dit geval wel naar haar gestapt zijn, en dat ze dus volstaan heeft met een "geen commentaar".
En of dat gebaseerd is op loyaliteit of angst laat ik even buiten beschouwing :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115640552
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:38 schreef eskil het volgende:
De kickbockser Badr Hari zit achter de tralies vanwege twee zware mishandeling. De Nieuwe Revu onthult deze week dat de beerput Badr verder open gaat: Hari zou in de Amsterdamse wijk Buitenveldert een flat van een zwangere vrouw in de brand hebben gestoken. De onlangs op 2 augustus vrijgelaten crimineel Gwenette Martha zou ruzie hebben gehad met de vrouw. Badr Hari, een maatje van Martha, zou hem hebben geholpen door de flat van de vrouw in de hens zetten. In 2008 zou Hari hiervoor 43 dagen in voorarrest hebben gezeten. Wegens gebrek aan bewijs werd hij daarna vrijgelaten. In een gesprek zou Hari hebben gezegd: “Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst.” Een buurvrouw verklaarde dat ze een lange Marokkaan van in de 20 uit een dure BMW zag stappen en de brand aan zag steken. Opmerkelijk detail is dat Badr de ex-schoonzoon is van voormalig Nieuwe Revu hoofdredacteur Frans Lomans (thans is hij de baas bij Panorama). Bij Lomans zouden al enige tijd dossiers liggen, die gewag maken van vermeende zedenzaken waar Badr een strafrechtelijke betrokkenheid in zou hebben. Aannemelijk is dan ook dat de beerput Badr nog lang niet gedempt is.

http://www.camilleri.nl/2012/08/badr-hari-en-de-brandstichting/

Nog wat meer info op deze crimesite.
sjezus, wat een tuig van de richel is die vent :')
pi_115640818
Hoeveel relaties heeft Badr eigenlijk gehad?
Frans Lomans is de stiefvader van een Rosa...
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:02:46 #93
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115640898
valt me op dat ie op Nlse meiden geilt, hij moet niks hebben van moslima's heb ik het idee. Doet deze gast wel aan ramadan?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115641198
vraag mij echt af hoeveel onderzoek Estelle heeft gedaan voor ze deze gast gezellig bij haar kinderen in 1 kamer zette.
natuurlijk hoef je niet elke one night stand meteen aan een gedegen onderzoek te onderwerpen, maar zoals ze zelf al aangaf: 'amsterdam is een heel klein wereldje dus ik kende hem natuurlijk wel'
yeah right en dan toch blijkbaar geen enkel idee hebben?
pi_115641262
Ze moet het wel heel zwaar hebben gehad met Ruud als dit een vooruitgang was....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115641303
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:11 schreef WRH het volgende:

"Ik ben een veranderd mens Stellepel" :Y
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2012 @ 14:15:07 #97
43556 miss_dynastie
pi_115641347
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

"Ik ben een veranderd mens Stellepel" :Y
Ja hij heeft toch in Marokko bij de nonnen gezeten?
pi_115641431
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:11 schreef WRH het volgende:
vraag mij echt af hoeveel onderzoek Estelle heeft gedaan voor ze deze gast gezellig bij haar kinderen in 1 kamer zette.
natuurlijk hoef je niet elke one night stand meteen aan een gedegen onderzoek te onderwerpen, maar zoals ze zelf al aangaf: 'amsterdam is een heel klein wereldje dus ik kende hem natuurlijk wel'
Nou ik kom ook uit Amsterdam, maar ik had nog nooit van die gast gehoord. :')
Als Estelle al iets gehoord zou hebben over hem zijn het vast niet zijn de slechte verhalen,
geen mens durfde immers zijn bek open te trekken.
pi_115641799
nop, 12 jaar in Amsterdam gewoond maar zelf ook nooit wat van opgevangen. (maar dat is dan ook al een paar jaar geleden).
het is wel wat ze zelf verkondigde: ze kende hem uit het circuit.
hm, welk circuit? de mute geslagen ex vriendinnen?
pi_115643273

pi_115643391
Ze kwamen elkaar tegen in hippe clubs waar de rich and famous zich begeven. Maar al voor deze gate Bard hari imo al negatief bekend hoor; in ieder geval genoeg wat aannemelijk maakte dat het neit ene heel fris figuur is. Maar ja, Estelle leest geen kranten neem ik aan en in Oud-Zuid mengen BN-ers wel vaker met lieden van twijfelachtig pluimage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')