Genaaid zijn door Estelle, is dat een reden om homo te worden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, dan heeft ze hem 2 keer genaaid. Eerst hem als alibi misbruikt en nu een TV-programma door zijn neus geboord.
Nee Leandra Leco is al lang homo! Niet door Estellequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:40 schreef Leandra het volgende:
Genaaid zijn door Estelle, is dat een reden om homo te worden?
Dat heb je ook maar van horen lezen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Leandra Leco is al lang homo! Niet door Estelle
En jij met je O.p hoe weet jij ineens alles over Estelle,Badr en Ruud..Jij wordt geholpen om mooie openingspost te openen..Deed je eerst niet.quote:
Ik heb nog niet eens alles gepost van wat ze me in vertrouwen hebben gezegd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En jij met je O.p hoe weet jij ineens alles over Estelle,Badr en Ruud
De 'stomperdjes' in de OP zullen we hard lopen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:16 schreef WRH het volgende:
toch vind ik dit niet echt handig van meneer Yves Gijrath.
Ok, het was voor dat de laatste aanklachten plaatsvonden maar in maart was toch al wel bekend dat hij een bijzonder kort lontje heeft en lagen er al meerdere andere onfrisse zaken.
Feitelijk had hij kunnen weten dat dit vroeg of laat een keer mis zou gaan, of dat nu bewezen wordt of dat het bij aanklachten blijft, als merk is een naam waardeloos zodra iemand (bewezen of onbewezen) in opspraak raakt en dat dit bij Badr Hari zou gaan gebeuren was wel redelijk voor de hand liggend. ook al een paar maanden geleden. (maart 2012 is nu niet bepaald 5 jaar geleden)
Btw, die man in je OP is niet Jeroen van den Berg hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens alles gepost van wat ze me in vertrouwen hebben gezegd.
Ik denk dat er toen al voldoende met Estelle speelde om het vastleggen van de naam te rechtvaardigen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:20 schreef eskil het volgende:
Inderdaad niet handig!! Hij was al niet bepaald een onbeschreven blad.
oh echt, die wel!quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De 'stomperdjes' in de OP zullen we hard lopen.
of bedoel je voodoo poppetjes ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:00 schreef Steven184 het volgende:
Ik zie juist potentie in Badr vechtpoppetjes.
Nou, het kan een scharrel geweest zijn toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:54 schreef JaneDoe het volgende:
achteraf geloof ik niet dat ramona en badr een setje waren....kort deze geruchten is ze getrouwd met haar huidige man en vader van dr tweede zoon
Die foto, jee wat een jong snoetje heeft Badr daarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:29 schreef eskil het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)bokser___.html?p=1,1
En hij heeft nog met Chantal een kindje gemaakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:54 schreef JaneDoe het volgende:
achteraf geloof ik niet dat ramona en badr een setje waren....kort deze geruchten is ze getrouwd met haar huidige man en vader van dr tweede zoon
Wat zou zij dan moeten zeggen precies?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef Ole het volgende:
[..]
En hij heeft nog met Chantal een kindje gemaakt.
Trouwens, hoor je niets van, van Chantal. Zou ze bang zijn?
Het wordt nu allemoal wel een bietje veul idd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:28 schreef eskil het volgende:
En, zou Estelle nog steeds achter haar Badr staan of wil ze het nog steeds niet geloven....
Badr heeft met Daphne een kindje gemaakt, niet met Chantal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Frappant dat zulke mensen een advocaat en een woordvoerder hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:49 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - De man die in december 2011 door Badr Hari mishandeld zou zijn, overweegt alsnog aangifte te doen
Dat meldt de Nieuwe Revu. De man zou in de Kleine Cooldown in de Lange Leidsedwarsstraat in elkaar geslagen zijn. In eerste instantie wilde hij geen aangifte doen uit angst voor repressailles. De man heeft inmiddels een advocaat in de arm genomen om te kijken of het alsnog doen van aangifte zinvol is.
Hari zit momenteel vast op verdenking van twee mishandelingen. Eind juli werd bekend dat er een derde slachtoffer zou zijn, een broer van een vrouw die toen een relatie met Hari had. Ondanks dat hij angst voelt voor vrienden van Hari, overweegt hij te getuigen als dat tot een veroordeling leidt van de kickboxer. Via een woordvoerder laat de man weten dat hij pas gaat beslissen over een aangifte als zijn advocaat terug is van vakantie.
Momenteel lopen er twee aangiftes tegen de 27-jarige Hari. De miljonair Koen Everink zou zijn toegetakeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena. Ook Jeroen van den Berg van Club Air in Amsterdam zegt in elkaar geslagen te zijn door de kickboxer. Vorige week werd het voorarrest van Hari verlengd met drie maanden.
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Frappant dat zulke mensen een advocaat en een woordvoerder hebben.
Ena laatste alinea?quote:
Die woordvoerder kan toch een familielid of goede vriend zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Frappant dat zulke mensen een advocaat en een woordvoerder hebben.
Daphne heet zij toch @ole die ex van Badr en moeder van hun zoontje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef Ole het volgende:
Dochter.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daphne heet zij toch @ole die ex van Badr en moeder van hun zoontje.
Idd, dat hoeft niet gelijk een gladde persvoorlichter te zijn, kans is groot dat het gewoon een bekende is die alle persoonlijke contacten van journalisten verder afhoudt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die woordvoerder kan toch een familielid of goede vriend zijn?
Is dit een sneer of juist niet?quote:Ruud Gullit: 'Ik gun Estelle een leuke man'
15-08-12 09:25 uur - Bron: Story
Ruud Gullit gunt zijn ex Estelle alle goeds toe. Vorige week werd bekend dat de blondine flink wat overhoudt aan haar scheiding met de ex-voetballer. Ondanks dat heeft Ruud in een reactie laten weten dat hij Estelle 'een leuke man gunt'.
In een tussenvonnis werd besloten dat de twee kinderen van het stel voorlopig bij hun moeder blijven wonen. Estelle mag vooralsnog de echtelijke villa in Amsterdam behouden, en er is een tijdelijke alimentatie toegewezen.
Ruud vertelt aan weekblad Story: 'Ik gun haar een leuke man!' Estelle heeft een relatie met kickbokser Badr Hari, die op dit moment achter de tralies zit.
Nou ja, het moet wel een zijn die het woord kán voeren en niet zelf in de nor zit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef roos85 het volgende:
Die woordvoerder kan toch een familielid of goede vriend zijn?
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:45 schreef MightyMightyM het volgende:
Ruud Gullit: 'Ik gun Estelle een leuke man'
Is dit een sneer of juist niet?
Het gaat om de woordvoerder van het slachtoffer dat nog geen aangifte gedaan heeft... ik neem aan dat die niet in de bak zit, maar dat weten we natuurlijk niet zeker.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, het moet wel een zijn die het woord kán voeren en niet zelf in de nor zit.
Ik hoop dat zij zich dat inmiddels ook af zal vragen?! In ieder geval voor haar kinderen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat ziet die Estelle Cruijff in hem![]()
Van mij niet hoor! Wat mij betreft zit hij verrot in elkaar!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:03 schreef beequeen het volgende:
Het wordt van kwaad tot erger. Brandstichting, toe maar.
Of moet ik zeggen: vermeende brandstichting.
Inderdaad, zij heeft Badr gevraagd om zich aan te geven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Als dit allemaal waar is, is Estelle een soort van heldin die één van de grootste criminelen van Nederland ten val heeft gebracht, alleen maar door 'puur en intens' van hem te houden. Wat een grap
Nee, we zitten niet in NWSquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:03 schreef beequeen het volgende:
Het wordt van kwaad tot erger. Brandstichting, toe maar.
Of moet ik zeggen: vermeende brandstichting.
Oh nee, niet alleen daarom, maar gewoon door het feit dat 'ie kennelijk niet langer redelijk anoniem zijn gang kan gaan, enkel en alleen omdat 'ie een van de domste blondjes van Nederland 'kietelt'quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:36 schreef eskil het volgende:
[..]
Inderdaad, zij heeft Badr gevraagd om zich aan te geven.
Jaja helemaal waar :-))quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh nee, niet alleen daarom, maar gewoon door het feit dat 'ie kennelijk niet langer redelijk anoniem zijn gang kan gaan, enkel en alleen omdat 'ie een van de domste blondjes van Nederland 'kietelt'
Ik denk dat je gelijk hebt. zonder Estelle had-ie lang niet zo veel in de picture gestaan. Als-ie nou maar niet al teveel strafvermindering krijgt omdat 'de media hem al veroordeeld heeft'. Al moet ik het sowieso nog zien of er een sterke case tegen hem is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh nee, niet alleen daarom, maar gewoon door het feit dat 'ie kennelijk niet langer redelijk anoniem zijn gang kan gaan, enkel en alleen omdat 'ie een van de domste blondjes van Nederland 'kietelt'
maar waar blijf dan zijn tante cor in dit stuk ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:24 schreef WRH het volgende:
ik denk dat het starten van een relatie met een bekende nederlander eigenlijk wel een doel op zich was voor dit enorme ego.
(gezien het feit dat hij al eerder op voetbal afdankertjes viel).
een echte self-made bekende nederlander was net iets te hoog gegrepen voor het minimale iq, dus moest hij zich beperken tot een 'vrouw van' of 'ex vrouw van' binnen het bekende nederlander circuit.
als je de verhalen hoort (jaja, verhalen, ik ben hem nooit tegengekomen) over hoe hij rondliep in Amsterdam en zich totaal 'the man' voelde overal, dan kan het niet anders dan dat hij op een gegeven moment geen genoegen meer neemt met een girl nextdoor. waarschijnlijk heeft hij zich nooit gerealiseerd dat dat wel heel erg leuk werkt voor zijn ego en dat hij de bladen, toen alles goed ging, bijzonder grappig vond.
ongetwijfeld kreeg hij er een kick van om zichzelf nu niet alleen in Marokko en in het vechterscircuit zo groot te voelen maar nu ook bij het grote publiek en de huisvrouwen bij de kapper herkend werd.
hartstikke leuk maar zijn levensstijl van de criminele jongens en de criminele geintjes die hij uithaalde pasten daar niet in en blijkbaar ging het allemaal een beetje te snel voor hem.
hij had dus wel de 'vrouw van' maar was niet snel genoeg in het afleren van de levensstijl die hij had.
denk dat hij nu wel baalt.
beetje gevalletje: stomme boer die opeens veel geld erft en denkt dat hij er nu bij hoort, terwijl hij bij het eerste beste diner zwaar door de mand valt vanwege zijn beroerde manieren.
ach, eigenlijk is deze man gewoon een zielige Moslim Martin Moreiro.
shit...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar waar blijf dan zijn tante cor in dit stuk ?
ach zo´n grootse liefde kan deze probleempjes wel aan hoor. Vergeet niet. mensen moeten altijd Badr hebben he? Die arme man is de zachtheid zelve. Hij heeft zelfs een kerstboom´.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:50 schreef Vivi het volgende:
Ja, dat doet de liefde vast oplaaien. Bwehehe.
en altijd en overal een theedoek zodat hij een helpende hand bij de afwas kan biedenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach zo´n grootse liefde kan deze probleempjes wel aan hoor. Vergeet niet. mensen moeten altijd Badr hebben he? Die arme man is de zachtheid zelve. Hij heeft zelfs een kerstboom´.
En er ook nog mee dreigen naar Chantal:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef hondjes het volgende:
En nu ook verdacht van brandstichting.![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)cht_van_brandst.html
quote:Kickbokser Badr Hari is in 2008 gearresteerd omdat hij de flat van een zwangere vrouw in de brand zou hebben gestoken. Badr was in die tijd goed bevriend met de Amsterdamse crimineel Gwenette Martha. Martha had ruzie met de zwangere huurster van zijn appartement in Bolestijn, in de Amsterdamse wijk Buitenveldert, en Hari zou hem hebben geholpen bij het oplossen van dit ‘probleempje’.
De flaf werd in brand gestoken nadat een, blijkbaar eerdere waarschuwing – de auto van de vrouw brandde uit – niet hielp. Na de auto werd als vervolgmaatregel het appartement in de as gelegd. Een buurvrouw verklaarde destijds dat een lange Marokkaan van in de 20 uit een dure BMW stapte en de brand aan stak.
Op 21 april 2008 valt een arrestatieteam Hari’s huis binnen. Hij wordt vastgezet op verdenking van brandstichting en blijft 43 dagen in voorarrest zitten. Uiteindelijk komt het niet tot een veroordeling. De toenmalige advocaat van de vechtersbaas laat weten dat er niet voldoende bewijs was, zo schrijft Nieuwe Revu.
Toch zijn er naast de verklaring van de buurvrouw nog een aantal zaken die Badr verdacht maakten.
In een afgetapt gesprek hoort de politie Badr tegen Gwenette zeggen: “Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst.” En een sms van Badrs toenmalige vriendin laat ook weinig aan de verbeelding over: “Ga je mijn huis nu ook in de fik steken?”, vraagt Chantal Oornink. Badr antwoordt: “Ik zou maar een emmer water onder je bed klaarleggen.”
Badr hari zit nog altijd in de cel als verdachte van tweevoudige mishandeling; van Koen Everink op Sensation White en Jeroen van den Berg de oprichter van Club Air in zijn eigen zaak. Daar komt, volgens Nieuwe Revu,mogelijk nog een derde aangifte bij. Oliver, de ex van Badrs stiefzuster, zou in het Cooldown café een paar flinke tikken hebben gehad. Oliver overlegt nu met een advocaat of hij ook aangifte zal doen tegen de kickbokser.
Estelle mag van de advocaat niets zeggen over haar vriend Badr Hari nav dat ie is gearresteerd !quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:42 schreef WRH het volgende:
begin goed te begrijpen waarom we maar niets horen van de ex-vriendinnen van Badr, zou ik ook niet durven. Ben benieuwd of hij Estelle ook haar mond kan laten houden, vooralsnog lijkt het er wel op.
En ik denk dat ze daar blij mee is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Estelle mag van de advocaat niets zeggen over haar vriend Badr Hari nav dat ie is gearresteerd !
Ik denk de hare, als ze echt zo stom is geweest om te liegen tegen de politie...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef WRH het volgende:
haar advocaat of de zijne?
dan is het indirect toch stiekem Badr
Dat begin ik inderdaad ook steeds beter te begrijpen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:42 schreef WRH het volgende:
begin goed te begrijpen waarom we maar niets horen van de ex-vriendinnen van Badr, zou ik ook niet durven. Ben benieuwd of hij Estelle ook haar mond kan laten houden, vooralsnog lijkt het er wel op.
Op zich wel, maar in het algemeen stapt toch ook niet elke vrouw naar een tijdschrift, we zijn toch niet allemaal aandachtshoeren?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat begin ik inderdaad ook steeds beter te begrijpen.
We vonden het al zo vreemd dat de in de steek gelaten moeder-van-de-recente-baby nog niet de bladen had opgezocht, maar da's nu wel duidelijk. Verstandige dame...
Bard Hari een eigen talkshow, ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar waar blijf dan zijn tante cor in dit stuk ?
Heb je gelijk in, maar met zoveel aandacht voor die man en niet één exje dat ook maar 1 woord laat horen? Het is opvallend, op zijn zachtst gezegdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar in het algemeen stapt toch ook niet elke vrouw naar een tijdschrift, we zijn toch niet allemaal aandachtshoeren?Zoals die geflipte van Rob Kamphuys bv...
talkshow? zeg maar klapshow, waarbij de uitdrukking publiek= klapvee een geheel eigen nieuwe betekenis krijgt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Bard Hari een eigen talkshow, ik kan niet wachten.
dadt dus. bovendien, de roddelbladen hebben daar echt wel hun tactieken voor om ook de mensen die geen zin hebben in een interview gewoon over te halen of wat dan ook, maar we zien echt totaal niets, dat vind ik best wel apart.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar met zoveel aandacht voor die man en niet één exje dat ook maar 1 woord laat horen? Het is opvallend, op zijn zachtst gezegd
Ik ken die exen niet, ik vind het niet vreemd eigenlijk, om diverse redenen. Alleen al omdat je toch nu niet aan hem gelinkt wil worden, en ook omdat ik gewoon geloof dat er nog meer normale vrouwen zijn dat nutcasesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar met zoveel aandacht voor die man en niet één exje dat ook maar 1 woord laat horen? Het is opvallend, op zijn zachtst gezegd
Schoffietijd, een beetje geweldschap.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Bard Hari een eigen talkshow, ik kan niet wachten.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schoffietijd, een beetje geweldschap.
[..]
Zou ook kunnen dat Badr is LOLquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef WRH het volgende:
haar advocaat of de zijne?
dan is het indirect toch stiekem Badr
Die bladen vrezen misschien ook voor hun eigen veiligheid? Kijk, een keertje naar de rechter zal ze weinig boeien, maar om doormidden getrapt te worden voor een verhaaltje is ook zo watquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:44 schreef WRH het volgende:
[..]
dadt dus. bovendien, de roddelbladen hebben daar echt wel hun tactieken voor om ook de mensen die geen zin hebben in een interview gewoon over te halen of wat dan ook, maar we zien echt totaal niets, dat vind ik best wel apart.
Ik denk dat BH dit zelf niet eens doet maar daar zijn maatjes voor heeft. Wellicht word je van alle kanten bedreigd door loopjochies van de penoza.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die bladen vrezen misschien ook voor hun eigen veiligheid? Kijk, een keertje naar de rechter zal ze weinig boeien, maar om doormidden getrapt te worden voor een verhaaltje is ook zo wat
[..]
Ik vermoed dat de bladen in dit geval wel naar haar gestapt zijn, en dat ze dus volstaan heeft met een "geen commentaar".quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar in het algemeen stapt toch ook niet elke vrouw naar een tijdschrift, we zijn toch niet allemaal aandachtshoeren?Zoals die geflipte van Rob Kamphuys bv...
sjezus, wat een tuig van de richel is die ventquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:38 schreef eskil het volgende:
De kickbockser Badr Hari zit achter de tralies vanwege twee zware mishandeling. De Nieuwe Revu onthult deze week dat de beerput Badr verder open gaat: Hari zou in de Amsterdamse wijk Buitenveldert een flat van een zwangere vrouw in de brand hebben gestoken. De onlangs op 2 augustus vrijgelaten crimineel Gwenette Martha zou ruzie hebben gehad met de vrouw. Badr Hari, een maatje van Martha, zou hem hebben geholpen door de flat van de vrouw in de hens zetten. In 2008 zou Hari hiervoor 43 dagen in voorarrest hebben gezeten. Wegens gebrek aan bewijs werd hij daarna vrijgelaten. In een gesprek zou Hari hebben gezegd: “Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst.” Een buurvrouw verklaarde dat ze een lange Marokkaan van in de 20 uit een dure BMW zag stappen en de brand aan zag steken. Opmerkelijk detail is dat Badr de ex-schoonzoon is van voormalig Nieuwe Revu hoofdredacteur Frans Lomans (thans is hij de baas bij Panorama). Bij Lomans zouden al enige tijd dossiers liggen, die gewag maken van vermeende zedenzaken waar Badr een strafrechtelijke betrokkenheid in zou hebben. Aannemelijk is dan ook dat de beerput Badr nog lang niet gedempt is.
http://www.camilleri.nl/2012/08/badr-hari-en-de-brandstichting/
Nog wat meer info op deze crimesite.
"Ik ben een veranderd mens Stellepel"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:11 schreef WRH het volgende:
yeah right en dan toch blijkbaar geen enkel idee hebben?
Ja hij heeft toch in Marokko bij de nonnen gezeten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik ben een veranderd mens Stellepel"
Nou ik kom ook uit Amsterdam, maar ik had nog nooit van die gast gehoord.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:11 schreef WRH het volgende:
vraag mij echt af hoeveel onderzoek Estelle heeft gedaan voor ze deze gast gezellig bij haar kinderen in 1 kamer zette.
natuurlijk hoef je niet elke one night stand meteen aan een gedegen onderzoek te onderwerpen, maar zoals ze zelf al aangaf: 'amsterdam is een heel klein wereldje dus ik kende hem natuurlijk wel'
yeah right en dan toch blijkbaar geen enkel idee hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |