Heb je gelijk in, maar met zoveel aandacht voor die man en niet één exje dat ook maar 1 woord laat horen? Het is opvallend, op zijn zachtst gezegdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar in het algemeen stapt toch ook niet elke vrouw naar een tijdschrift, we zijn toch niet allemaal aandachtshoeren?Zoals die geflipte van Rob Kamphuys bv...
talkshow? zeg maar klapshow, waarbij de uitdrukking publiek= klapvee een geheel eigen nieuwe betekenis krijgt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Bard Hari een eigen talkshow, ik kan niet wachten.
dadt dus. bovendien, de roddelbladen hebben daar echt wel hun tactieken voor om ook de mensen die geen zin hebben in een interview gewoon over te halen of wat dan ook, maar we zien echt totaal niets, dat vind ik best wel apart.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar met zoveel aandacht voor die man en niet één exje dat ook maar 1 woord laat horen? Het is opvallend, op zijn zachtst gezegd
Ik ken die exen niet, ik vind het niet vreemd eigenlijk, om diverse redenen. Alleen al omdat je toch nu niet aan hem gelinkt wil worden, en ook omdat ik gewoon geloof dat er nog meer normale vrouwen zijn dat nutcasesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar met zoveel aandacht voor die man en niet één exje dat ook maar 1 woord laat horen? Het is opvallend, op zijn zachtst gezegd
Schoffietijd, een beetje geweldschap.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:41 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Bard Hari een eigen talkshow, ik kan niet wachten.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schoffietijd, een beetje geweldschap.
[..]
Zou ook kunnen dat Badr is LOLquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef WRH het volgende:
haar advocaat of de zijne?
dan is het indirect toch stiekem Badr
Die bladen vrezen misschien ook voor hun eigen veiligheid? Kijk, een keertje naar de rechter zal ze weinig boeien, maar om doormidden getrapt te worden voor een verhaaltje is ook zo watquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:44 schreef WRH het volgende:
[..]
dadt dus. bovendien, de roddelbladen hebben daar echt wel hun tactieken voor om ook de mensen die geen zin hebben in een interview gewoon over te halen of wat dan ook, maar we zien echt totaal niets, dat vind ik best wel apart.
Ik denk dat BH dit zelf niet eens doet maar daar zijn maatjes voor heeft. Wellicht word je van alle kanten bedreigd door loopjochies van de penoza.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die bladen vrezen misschien ook voor hun eigen veiligheid? Kijk, een keertje naar de rechter zal ze weinig boeien, maar om doormidden getrapt te worden voor een verhaaltje is ook zo wat
[..]
Ik vermoed dat de bladen in dit geval wel naar haar gestapt zijn, en dat ze dus volstaan heeft met een "geen commentaar".quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar in het algemeen stapt toch ook niet elke vrouw naar een tijdschrift, we zijn toch niet allemaal aandachtshoeren?Zoals die geflipte van Rob Kamphuys bv...
sjezus, wat een tuig van de richel is die ventquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:38 schreef eskil het volgende:
De kickbockser Badr Hari zit achter de tralies vanwege twee zware mishandeling. De Nieuwe Revu onthult deze week dat de beerput Badr verder open gaat: Hari zou in de Amsterdamse wijk Buitenveldert een flat van een zwangere vrouw in de brand hebben gestoken. De onlangs op 2 augustus vrijgelaten crimineel Gwenette Martha zou ruzie hebben gehad met de vrouw. Badr Hari, een maatje van Martha, zou hem hebben geholpen door de flat van de vrouw in de hens zetten. In 2008 zou Hari hiervoor 43 dagen in voorarrest hebben gezeten. Wegens gebrek aan bewijs werd hij daarna vrijgelaten. In een gesprek zou Hari hebben gezegd: “Ze heeft haar straf gehad, vriend. Kijk maar op teletekst.” Een buurvrouw verklaarde dat ze een lange Marokkaan van in de 20 uit een dure BMW zag stappen en de brand aan zag steken. Opmerkelijk detail is dat Badr de ex-schoonzoon is van voormalig Nieuwe Revu hoofdredacteur Frans Lomans (thans is hij de baas bij Panorama). Bij Lomans zouden al enige tijd dossiers liggen, die gewag maken van vermeende zedenzaken waar Badr een strafrechtelijke betrokkenheid in zou hebben. Aannemelijk is dan ook dat de beerput Badr nog lang niet gedempt is.
http://www.camilleri.nl/2012/08/badr-hari-en-de-brandstichting/
Nog wat meer info op deze crimesite.
"Ik ben een veranderd mens Stellepel"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:11 schreef WRH het volgende:
yeah right en dan toch blijkbaar geen enkel idee hebben?
Ja hij heeft toch in Marokko bij de nonnen gezeten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik ben een veranderd mens Stellepel"
Nou ik kom ook uit Amsterdam, maar ik had nog nooit van die gast gehoord.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:11 schreef WRH het volgende:
vraag mij echt af hoeveel onderzoek Estelle heeft gedaan voor ze deze gast gezellig bij haar kinderen in 1 kamer zette.
natuurlijk hoef je niet elke one night stand meteen aan een gedegen onderzoek te onderwerpen, maar zoals ze zelf al aangaf: 'amsterdam is een heel klein wereldje dus ik kende hem natuurlijk wel'
yeah right en dan toch blijkbaar geen enkel idee hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |