IK MOEST AFKICKENquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Sorry, maar mijn laptop liep precies vast toen ik een nieuw deel wilde openen
hoe ist met je tandje?quote:
Maar dit was trouwens al bekendquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ens-slot-spelen.html
[..]
Dat laatste boeit me dan weer minder, maar Muse
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ens-slot-spelen.html
[..]
Dat laatste boeit me dan weer minder, maar Muse
Mental image.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]Muse
![]()
Dat kan ik vast nog wel nazien op youtube ofzo.. En de spice girls? Dat ze dan allemaal met hun soggy bottoms onder hun te korte rokjes vandaan lubberen endezo?
Ohquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:43 schreef megamandy het volgende:
DUURDE ZO LANG
[..]
Maar dit was trouwens al bekend
Weer beter dus neem ik aan?quote:
me too, ik ben 'm nu actief aan het blockenquote:
quote:
Dat was sowieso echt episch! Niet normaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh
Niet bij mij, maar klinkt als cool, dus ik ga kijken.
Zoberzo vind ik de OS voor het eerst in mijn leven leuk deze editie
Met spanning uit werk gaan kijken naar uitslagen enzo
Gisteren was ik bij een patiënt thuis en toen heb ik Epke zien slingeren, echt grappig.
Patiënt echt heel schattig vragen of hij even mocht kijken, omdat hij het zo spannend vond
quote:
Oh hai! Leuk gehad in Berlijn?quote:
Niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:01 schreef Loqi het volgende:
Jawohl!Viel spass gemacht (nee mn Duits is er niet op vooruit gegaan
![]()
)
Mooi hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:08 schreef Incantrix het volgende:
Ohai Loqi
En Mandy, ik voel me vereerdZulk een mooien plaatjen, alleen maar voor mij
Leukquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:08 schreef Loqi het volgende:
Zaterdag gegaan, net terug. Het was erg leukmusea bezocht, dierentuin, geshopped, wat sightseeing, leuke barretjes, tofheid
![]()
Heb ik hier nog wat gemist?
OMG!!! We hadden kunnen meeten in Berlijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:08 schreef Loqi het volgende:
Zaterdag gegaan, net terug. Het was erg leukmusea bezocht, dierentuin, geshopped, wat sightseeing, leuke barretjes, tofheid
![]()
Heb ik hier nog wat gemist?
Ik ben hem aan het kijken! Maar die oogschaduw kan je wel opnieuw pressen toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:18 schreef Lindytje het volgende:
En hoi, ik ben weder thuis en heb een mooien shoplog op de FB gezet
Ik heb ze van hun eigen site in Italië, maar met een bestelbedrag beneden de 80 euro zijn de verzendkosten wel heel hoog. Welke wil je?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh ja, waar kunnen wij aan Layla's komen trouwens? Alleen via swaps, of zijn ze ook ergens te bestellen?
Ja, kan wel, maar dat maakt het niet minder zondequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben hem aan het kijken! Maar die oogschaduw kan je wel opnieuw pressen toch?
Dat klopt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kan wel, maar dat maakt het niet minder zonde
Stuque is nooit leuk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kan wel, maar dat maakt het niet minder zonde
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OMG!!! We hadden kunnen meeten in BerlijnIk ben er zondag vertrokken
![]()
Yoghurt, fruit, cracker, een wortel?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat kan ik savonds eten (na het avondeten) dat geen chips oid is maar ook geen brood
Chocola.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat kan ik savonds eten (na het avondeten) dat geen chips oid is maar ook geen brood
Meh meh mehquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yoghurt, fruit, cracker, een wortel?
Ja, je vroeg wat je kķn eten. Niet of je er ook zin in had.quote:
Dat eerste wilde ik nét ook postenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Chocola.
Lin! Goeden sleutelhangers ook.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat eerste wilde ik nét ook posten
Truste Kipquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Suf na het eten, ik ga toch maar gewoon vroeg mijn bed in. Saai, maar wel lekker
Bis später meine liebschen!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Is ook de beste optie natuurlijk.
IK WIL HET WETEN!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef Incantrix het volgende:
Oh, als jullie nog willen inzetten op het geslacht: nu is het moment! Overmorgen in de ochtend weten we het
Dan ga ik je innerlijke autist pesten en zeggen dat het een meisje gaat wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Iedereen mag het ook weten hoor, wij zijn niet van de super secret secret missionsNope, geen idee, voorkeur, mmm.. Niet echt, maar ik denk dat ik een meisje wel heel gek zou vinden, na 2 jongens voelt dat veel vertrouwder ofzo
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan ga ik je innerlijke autist pesten en zeggen dat het een meisje gaat worden
Een meisje, zodat je die kei vette baby rockabilly kleertjes kan aan doenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef Incantrix het volgende:
Oh, als jullie nog willen inzetten op het geslacht: nu is het moment! Overmorgen in de ochtend weten we het
Kersenjurkjesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een meisje, zodat je die kei vette baby rockabilly kleertjes kan aan doen.
Was er hier iemand nog op zoek naar Urban Decay Black Palette?
Wat is met dat palette?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een meisje, zodat je die kei vette baby rockabilly kleertjes kan aan doen.
Was er hier iemand nog op zoek naar Urban Decay Black Palette?
Owquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar die verzenden niet naar NL
Geeft nietquote:
Omdat lindyquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat klopt."Lies heeft ook kleren geshopt maar die ga ik niet laten zien want dan moet ik op staan." Laat trui zien. "Wacht, ik trek hem even aan." Staat op.
Woman, why u make no sense?
Of niet!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Chocola.
Lin! Goeden sleutelhangers ook.
meisjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb nu gewoon een eckten politiemanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaa! Ik heb gewoon een saai roze legoblokje als sleutelhanger. Nu ben ik jaloers.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon een eckten politieman
Gaat gewoon helemaal goed, en anders niet, niemand die dat merkt of weet behalve jij en je bent al kei stoer dat je gaat lopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:50 schreef megamandy het volgende:
Booh ik ben echt een deusWil zometeen weer gaan lopen en daar ben ik serieus zenuwachtig voor
Maja, hopen dat er genoeg tijd tussen het eten + lopen zit, heb langer dan 1,5u gewacht nu. Even een andere broek aandoen en dan ga ik
Ik heb hem heul nog niet eens terug gezienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:51 schreef Debsterr het volgende:
Matigen achtergrondgeluidseffecten in shoplog!
Volgende keer zeg ik je naam wel even voluit voor jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:53 schreef Debsterr het volgende:
Like why zegt Lindy mijn naam in haar shoplogoh wacht.. Lippmann..
Wel grappig, van alle mensen die er iets over gezegd hebben is er maar 1 iemand die denkt dat het een jongetje isquote:
Wajoo, je kunt je kind ook een berentrui aan trekkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wel grappig, van alle mensen die er iets over gezegd hebben is er maar 1 iemand die denkt dat het een jongetje is
Loqi, ignore mode?
Dan zou ik haar hem laten kopen ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:55 schreef Lindytje het volgende:
Die lippmann is trouwens echt een bazenlak!!
Ik stond heul lang te twijfelen, toen nog een rondje geshopt, toen weer getwijfeld, want 12 euro, en toen zei lies: Ja, koop dat ding nou maar, anders koop ik hem.![]()
Ik heb als kraamcadeautje een keer een heeeel leuk bruin vestje/jasje met berenoren op de capuchon gegeven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wajoo, je kunt je kind ook een berentrui aan trekken![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wel grappig, van alle mensen die er iets over gezegd hebben is er maar 1 iemand die denkt dat het een jongetje is
Loqi, ignore mode?
Ik heb nog een berenpakje liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wajoo, je kunt je kind ook een berentrui aan trekken![]()
Vette shitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb nog een berenpakje liggenHeb ik gekocht omdat ik dan Mario kon spelen met baby Stef
*TOEINK TOEINK*
Ach, ons geld zit toch bij elkaar in 1 portemonnee altijdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan zou ik haar hem laten kopen ook.
Hij is wel le pretty ja.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:56 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
show all the kittykont... aaien is maar heel beperkt toegestaan
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:58 schreef Debsterr het volgende:
Lin, je bent een beetje eng met je berenmuts op al grijnzend.
Dat berenpak in Mario is ook echt gaafquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb nog een berenpakje liggenHeb ik gekocht omdat ik dan Mario kon spelen met baby Stef
*TOEINK TOEINK*
Loopzequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat berenpak in Mario is ook echt gaaf
Nou ik ga rennenJullie merken vanzelf wel of ik het overleefd heb ja of nee
quote:
Jawel hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ohnee, dat is niet grappig natuurlijk
Wat een BRILJANT spel!!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh en dit: http://www.recensiekoning.nl/2012/08/55228/belgisch-verstoppertje moeten we op een volgende meet spelen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:02 schreef Incantrix het volgende:
Ik snap best waarom je je jongste jaren niet meer kunt herinneren
(Heb het nu ook nog regelmatig hoor, dat hij dan zo *loop loop* *KLAP* *plat op smoel* *JANK!* en dat doet iedereen die erbij zit "OEI!" of "HUUUU" terwijl ik dan eerst "HAHAHAH.. oh" en dan stoppen in mid-laughter omdat iedereen het heel erg vind terwijl ik dan gewoon mijn kind zit uit te lachen omdat hij zijn tanden uit zijn giechel pleurt)
Liever dat dan van die mensen die meteen naar hun kind toerennen en ze daarmee aanleren meteen te gaan huilen als ze vallen, of ze nou pijn hebben of niet.quote:
Gek johquote:
Nogmaals: ik ze je al helemaal staan lachen, zo van: moehahahahahah!!!!! En dan zo van: oepsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:10 schreef Incantrix het volgende:
Slaapse Loqi
En thnx chicksIk heb ook wel momenten dat ik wel meteen ga kijken hoor, dan ziet het er heel sneu of pijnlijk uit en dan ben ik er wel vlot bij.. Maar meestal probeer ik het even met een "oh, boem!" als hij valt, meestal hoeft hij dan amper te huilen
En dat lachen en dan beschaamd stoppen heb ik echt al een paar keer gehad, best genant
Ja, echt ergquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nogmaals: ik ze je al helemaal staan lachen, zo van: moehahahahahah!!!!! En dan zo van: oeps![]()
![]()
![]()
![]()
Oh boem doe ik ook altijd! Als volwassenen niet schrikken vinden kinderen meestal ook dat het wel meevalt. Is dat niet zo, dan is het ook meteen duidelijk dat het geen aanstellerij is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:10 schreef Incantrix het volgende:
Slaapse Loqi
En thnx chicksIk heb ook wel momenten dat ik wel meteen ga kijken hoor, dan ziet het er heel sneu of pijnlijk uit en dan ben ik er wel vlot bij.. Maar meestal probeer ik het even met een "oh, boem!" als hij valt, meestal hoeft hij dan amper te huilen
En dat lachen en dan beschaamd stoppen heb ik echt al een paar keer gehad, best genant
Slaap lekker babe!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:22 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga zo maar eens op bed aan geloof ik, heb het wel gehad met vandaag den dag..
OMG!!!!quote:
You did itquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef megamandy het volgende:
Ik leef nogmaar het ging slechter dan de vorige keer.
even omkleden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OMG!!!!
Ik dacht: oh, baby filmpje![]()
En toen deed mijn hoofd zo:![]()
![]()
Jaquote:
Je hebt het wel mooi gedaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaalleen zat er dus niet genoeg tijd tussen denk ik met het eten. Werd misselijk/buik helemaal strak dus ik heb niet alles kunnen rennen wat moest
De volgende keer dan maar weer voor het avondeten rennen.
+1quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je hebt het wel mooi gedaan
Ik ben trots op je
Yeay, dankjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je hebt het wel mooi gedaan
Ik ben trots op je
Beter dan nietsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:44 schreef Lindytje het volgende:
Avondeten: bakje chips en een bolletje filet americain![]()
Goedzo! Kijk, en nog een betere route gevonden ook, topquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Yeay, dankjedeze route was wel beter denk ik, vorige keer moest ik berg op en af rennen en dat bedacht ik mij pas toen ik berg op ging
Ik kan ook niet rennen na het avondetenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaalleen zat er dus niet genoeg tijd tussen denk ik met het eten. Werd misselijk/buik helemaal strak dus ik heb niet alles kunnen rennen wat moest
De volgende keer dan maar weer voor het avondeten rennen.
Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goedzo! Kijk, en nog een betere route gevonden ook, top
Inderdaad een no-goquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kan ook niet rennen na het avondeten.
Ik zie hem anders nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb een dirndl foto met goede tetten
Die van Mss?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb een dirndl foto met goede tetten
Wacht, ik zal m effe uploaden, we hebben vandaag in de duitse C&A dirndls gepastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:14 schreef Lindytje het volgende:
Let niet op m'n mongolenkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BRIL-JANT!
Let niet op m'n mongolenkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Jep, die dingen zijn vet duur!! Anders had ik er zeker 1 gekocht voor carnavalquote:
Dan wel ja, maar voor zo'n bedrag...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep, die dingen zijn vet duur!! Anders had ik er zeker 1 gekocht voor carnaval
Let niet op m'n mongolenkopWel een super mooie dirndlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
吴 曼 迪
Neh, dat ging me te verquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan wel ja, maar voor zo'n bedrag...
Ja, maar 150 euro... dat zijn 12 deborah lippmann lakjesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar die overleven Oktoberfesten en alles
Goeden redenatiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar 150 euro... dat zijn 12 deborah lippmann lakjes
Of 60 Catrice.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar 150 euro... dat zijn 12 deborah lippmann lakjes
OMG!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Goeden foto LinIk zat net je shoplog te bekijken, op het moment dat je je berentrui aanhad kwam m'n moeder binnen
![]()
die zat echt van
dus ik: kijk, das nou Lindy! Met een berentrui!
![]()
Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OMG!!![]()
Goeden beeld heeft je moeder nu van mij
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaze moest zelf wel heel erg lachen
Ga naar Oberhausenquote:
ZOMG ZULKS EEN BESPARING!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga naar OberhausenIn CentrO hingen er nog heel veel
Dit is de winkel:
www.mister-lady.com
Bazenwinkel trouwens,heeft daar een supercute vestje gekocht. En heul niet duur. Je hebt een berentrui voor 19395
Met volgende salaris maar eens kijken wie er mee wilt naar Oberhausenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga naar OberhausenIn CentrO hingen er nog heel veel
Dit is de winkel:
www.mister-lady.com
Bazenwinkel trouwens,heeft daar een supercute vestje gekocht. En heul niet duur. Je hebt een berentrui voor 19395
Ga meteen langs Essen, heb je de primark ook meteen gehadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Met volgende salaris maar eens kijken wie er mee wilt naar Oberhausen
Ik heb hier half uur vandaag ook een Primarkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga meteen langs Essen, heb je de primark ook meteen gehad
Maar die in Essen heeft 5 verdiepingenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb hier half uur vandaag ook een Primark
Ohquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar die in Essen heeft 5 verdiepingen![]()
![]()
Ohhhhquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:30 schreef Lindytje het volgende:
En heeft alles ook nog in de grote maten
Omnomnomnomnomquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:30 schreef megamandy het volgende:
Omnomnom Ritter Sport caramel nuts![]()
en paprika chips
Delen!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:30 schreef megamandy het volgende:
Omnomnom Ritter Sport caramel nuts![]()
en paprika chips
Ja, daar heb ik zo mijn methodes voorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omnomnomnomnom![]()
Misselijkheid weer weg?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit Masja's filmpj0ns te kijken,zit te schelden op de achtergrond en haar de hele tijd na te doen en uit te zeiken: 'Ik word heel boos van haar!! Ik vind haar stom'
![]()
![]()
Uhm....?? Vinger in je keel?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik zo mijn methodes voor
Liesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit Masja's filmpj0ns te kijken,zit te schelden op de achtergrond en haar de hele tijd na te doen en uit te zeiken: 'Ik word heel boos van haar!! Ik vind haar stom'
![]()
![]()
ich mot zeike wie inne reeeeeigerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:32 schreef Mss het volgende:
Ik lig helemaal dubbel om in het Limburgs nagesynhroniseerde Steven Seagal filmpjes.
Dat kan ik helemaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
'Geaf 'm viefhonderd kielo peardevleis en hea zet zoe unne pony inien'quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
ich mot zeike wie inne reeeeeiger
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bad you!!!
Doe nog maar even goed eten dan
Don't come closer, I might hurt you
Dat word niet scharen vanavondquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef Lindytje het volgende:
Zo, klaar met filmpj0ns kijken, nu heb iksjaggo gemaakt
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat word niet scharen vanavond
Nopequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat word niet scharen vanavond
Doe ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Bad you!!!
Doe nog maar even goed eten dan
Altijd goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef Mss het volgende:
Ik had geen tijd voor avondeten en toen ben ik gaan bieren. Goeie combi
Goedzo!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Doe ik ookmaar het was niet mijn hele avondeten hoor
had daarna namelijk nog een beetje cornflakes gepakt
Dat doe ik welquote:
Goed er bij blijven eten dan, en misschien een beetje extraquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat doe ik welwant moet nu ook even opletten nu ik meer ga bewegen of ik niet ga afvallen want dan stop ik er ook weer mee. Dat is namelijk niet de bedoeling.
De neijt is darrek en foel of terroors.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit aan seizoen 2 van GoT met Carice
en Rose![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De neijt is darrek en foel of terroors.
Nah dat is exotisch...een accentquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De neijt is darrek en foel of terroors.
Slaap lekker Priemquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:45 schreef PriemGirl het volgende:
Lin, jenna al gezien?
En ik sluit meteen weer af. Doeg.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:45 schreef PriemGirl het volgende:
Lin, jenna al gezien?
En ik sluit meteen weer af. Doeg.
Ziekmelden op je werk!quote:
[SHJN] MEET; 1 sept; ergens in brabolandquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
MEET??? WAT HEB IK GEMIST?????????
OMG!!!!!!!
Moet tot 17u werken en de volgende dag ga ik na Spa Francorchamps dus dan wil ik ook fit zijn. Blijven slapen is dus geen optie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ziekmelden op je werk!
Valt vast niet op.
Maar je kan ook 's avonds al weer naar huis gaan dan toch? Als je op de dag zelf niet hoeft tevwerken?
OMG!!!! Ik ga meteen kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gewoon nog niet! Lin, SNEL, zeg dat je komt!
Oh nee, hmm, dat is dan niet handig idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet tot 17u werken en de volgende dag ga ik na Spa Francorchamps dus dan wil ik ook fit zijn. Blijven slapen is dus geen optie.
Ik moet er bijna een beetje van huilen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef Mss het volgende:
Ik kwam hem ergens op een feestboek tegen.
Tja, lastig...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil 2 jurkjes uit de sale bestellen bij pull&bear online maar er staat nergens of je sale items kunt retourneren
Cognitie, psycho en BITquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tja, lastig...
Oh, heb je je vakken al gekozen? Zo ja, welke?
Die is zeker lekker jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef Mss het volgende:
Ik was ff mijn handtas aan het uitruimen en daar zat een monstertje van Miss Dior in. Die ruikt lekker
Psycho, check!quote:
Ja ik wilde business design iets, maar dat was opeens inschrijven vanaf 1october.... BIT heeft bij het rooster colleges staan vanaf semester 1, dus ik neem aan dat dat omgeruild is?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Psycho, check!
BIT, check! Kun je een mooien blog maken![]()
Cognitie, weet ik niet
Ik moet nog even kijken of ik het blog-deel over kan slaan voor bit.... dan doe ik het ook nog een keer
Bit was trouwens vorig jaar in het tweede semester... vreemd!!
Ja, volgens mij welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als er nergens staat aangegeven (ook niet bij de items zelf) dat je het niet kunt ruilen als het sale is, dan moeten ze het toch terugnemen?
Ja ik wil nu bestellen en niet tot morgen wachten als ik de klantenservice kan bellen![]()
Ja, dat denk ik ook danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wilde business design iets, maar dat was opeens inschrijven vanaf 1october.... BIT heeft bij het rooster colleges staan vanaf semester 1, dus ik neem aan dat dat omgeruild is?
Moet jij je minor vullen? En waarom BIT opnieuw doen? Niet gehaald?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook dan
BDM... dat scheen ook een kutvak te zijn![]()
Ik ga morgen eens kijken denk ik.
Tweede deel niet gedaan....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet jij je minor vullen? En waarom BIT opnieuw doen? Niet gehaald?
op papier?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tweede deel niet gedaan....
En jeps, minor alhier
En filo en statistiek op papier opnieuw
Online dus?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jurkjes besteld. Als ze niet passen ga ik gewoon minder eten
Okay scorequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Online dus?
Is een aankoop op afstand en dan zijn winkels verplicht je 14 dagen bedenktijd te gevenSale of niet maakt niet uit.
Uhhhhh....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is de OV trouwens VANAF 16 augustus geldig of NA 16 augustus?
Dat was iets met interviews doen en ik was uiteraard te laat begonnen met regelenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL waarom 2e deel niet gedaan? Lin sukkel
Ben je wel van plan om naar de colleges te komen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog maar één vak en scriptie te gaan.
Moet je maar even kijken want je moet officieel dan ook je geld terug krijgen. Maar bij de H&M geven ze je in de winkel automatisch een giftcard. Eigenlijk kun je dan ook gewoon doordrammen tot je je geld terug hebt want het was dus een aankoop op afstand.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okay score
Als t goed is kan ik het ook gewoon terugbrengen in de winkel. Ga ik mooi naar tilburg donderdag oid als t niet past
Zonder SPSS is veel simpeler. Ei'k.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat was iets met interviews doen en ik was uiteraard te laat begonnen met regelen
Enne... weet ik nog niet. Ze schenen niet heul interessant te zijn, maar wie weet
Ja, je hebt statistiek SPSS en statistiek basistechnieken ofzo. Die laatste moet ik nog
Nee man, dan moet ik rekenen, en dan zie ik te veel getallen en dan raak ik in paniek, want geen overzicht meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder SPSS is veel simpeler. Ei'k.
Ja maar simpel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee man, dan moet ik rekenen, en dan zie ik te veel getallen en dan raak ik in paniek, want geen overzicht meer.
Add
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
2 jurkjes inclusief verzenden voor 23.85 oid
Mwehehehe.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
TAALNAZI UND STATISTIEK BIJLES KTHNXBYE
Wat fucking slecht geshoptquote:
Waardt is ook mooi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat fucking slecht geshoptHoezo stempeltje?
Jij hebt jouw tic, ik de mijnequote:
Uhm....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke vakken had jij het 2e semester gekozen lin?
Dan wens ik je succesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil transmedia journalism, UID en dan BDM
Nu de shoplog kijken. mehehe
Wat voor horror?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan wens ik je succesBDM heb ik alleen maar horror over gehoord geloof ik
![]()
Klote-opdrachten die heul groot waren enzo geloof ik.... Maar ik weet niet 100% zeker of dat voor dit vak was. Wel 85%quote:
Dat is een bummerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Aaargh niet kunnen slapen en er morgen vroeg af moeten![]()
Teven hallon en welkom terug Lin heb je het leuk gehad?
Was je nou naar Berlijn geweest of ook nog ergens anders naartoe?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is een bummer
Ja, was superleuk!! Good to be home ook
Maar we hebben een heerlijke week gehad
Eerst van wo-zo in Berlijn en toen van zo-wo in Wuppertal, anderhalf uur vanaf huis, net over de grens in duitslandquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Was je nou naar Berlijn geweest of ook nog ergens anders naartoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |