Dat kan niet zo makkelijk meer omdat je dan alles eruit kotst. Maar als je echt wilt (dus doordat er onderliggende psychische redenen zijn) kan het wel, maar aangepast vreten, op een andere manierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat dus ja!
Het vreten blijft toch gewoon
Nja, ik weet niet, ik ga het meemaken, moeder vanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat kan niet zo makkelijk meer omdat je dan alles eruit kotst. Maar als je echt wilt (dus doordat er onderliggende psychische redenen zijn) kan het wel, maar aangepast vreten, op een andere manier
Je ziet toch ook wel eens mensen die hun nieuwe kleine maag weer helemaal oprekken langzaam maar zeker?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat kan niet zo makkelijk meer omdat je dan alles eruit kotst. Maar als je echt wilt (dus doordat er onderliggende psychische redenen zijn) kan het wel, maar aangepast vreten, op een andere manier
Maar als het vreten dan niet meer gaat, kan het probleem dat eronder lag ineens naar boven komen lijkt mij. Afweermechanisme is ineens pleitos....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehequote:
Familie van mij heeft inderdaad een gastric bypass gehad. Eerst best veel afgevallen, maar die vrouw komt nu gewoon weer bijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat dus ja!
Het vreten blijft toch gewoon
ja, maar tijdens een zwangerschap kan je lichaam wel ineens heel anders gaan doen toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
@sq dat is onzin... Is zeker geen standaard. Ik zal moeten aangeven bij mijn internist en dan zullen mijn bloedwaarden echt op peil moeten zijn.
Is dat bij jou toen allemaal wel goed gegaan eigenlijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je wordt er op gescreend. Maar je ziet vaak een andere verslaving in de plaats komen.
dus je zit nu vet aan de coke?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je wordt er op gescreend. Maar je ziet vaak een andere verslaving in de plaats komen.
Gewoon oprekkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zoals die vent bij Obese (die overigs geen operatie had gehad).. Die stopte met extreem eten en ging toen extreem sporten, 5 uur per dag, 7 dagen per week. Wordt je wel slanker van, maar is ook niet gezond.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee joh, nagellak, make-up of wordfeudquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus je zit nu vet aan de coke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |