Hmm, het is zo lekker om in een schoon bed te kruipen!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ga m'n bed eens opmaken, lekker schoon beddegoedFlanellen dekbedovertrek
en superkoud buiten
Oh echt?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
@ bambi, ik heb maar 1 rare collega... Al mijn verhalen gaan over dezelfde persoon
Lindy heb je de assignment al af?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, dat ik dus naar bed ging...![]()
Morgen kom ik hier zeiken dat ik honger heb, oke? Thxbai!
Heeeerlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef zoeperzazke het volgende:
en superkoud buiten
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
@ bambi, ik heb maar 1 rare collega... Al mijn verhalen gaan over dezelfde persoon
Ja zeker met dit weer, slaapt geweldig goedquote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, het is zo lekker om in een schoon bed te kruipen!
nice!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef zoeperzazke het volgende:
en superkoud buiten
Ik wil ook best minder werken maar dat kan gewoon niet...quote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef princess-a het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat 5 dagen per week werken mij nu ook wel even tegenvalt hoor, ook al ben ik dan 23 en heel gezond! Maar ik zit in het team waar bijna alle parttimers inzitten, dus ben eigenlijk samen met 1 collega de enige die 5 dagen werkt. Verder zitten we op dinsdag maar met zn 3en en wenst iedereen ons op woensdag en donderdag een goed weekend en dat is nu naar ruim 3 maanden best irritant aan het worden
Indd. Bij mij ook een collegaatje, die is echt dik 30 kilo te zwaar. En ze loopt altijd te jammeren dat wanneer haarquote:Op zondag 5 februari 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Soberso mensen die aandringen. Nee is nee flikker op
Neequote:Op zondag 5 februari 2012 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lindy heb je de assignment al af?
Loooolquote:Op zondag 5 februari 2012 21:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Indd. Bij mij ook een collegaatje, die is echt dik 30 kilo te zwaar. En ze loopt altijd te jammeren dat wanneer haarhaar ten huwelijk zou vragen ze niet eens in de jurk durft en zo, die komt ALTIJD met de snoep/koek/cake-pot. En dan zie ik dat smoelwerk alweer, en dan begin ik heel hard: "WEGWEZEN JIJ MET JE ZOOI" te roepen
Ff opnieuw posten want dat mag niet verloren gaan aan de lapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |