quote:Mascha
29.11.2011
@ 18:40
Aaah lief!!! DIE ONDERKINFOTO CYNTH! Die mag 4ever verbannen worden van het net… hahahahahaha! en I loooove onze foto met de viva400 bolletjes, ik denk mijn favo foto van ons samen!
Ik denk het! Ben wel benieuwd wanneer dat gaat ploffenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou lipglans toch stiekem jaloers zijn dat ze zulke onmenselijk lelijke foto's van Masja plaatst?
Eensch!quote:
Vertel me de sappigen details plzquote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Stervende hoeren kachel topic hunter!
Ik wilde een post erin gooien en hij was alweer vol.... damn!
[..]
Ik denk het! Ben wel benieuwd wanneer dat gaat ploffen
Heb vanavond beautylab zitten kijken, die heeft al mot met veracamilla, gaat goed tussen al die wijffie wheheheh
quote:Nikki
29.11.2011
@ 20:29
waar heb je trouwens die hakken gekocht echt heel erg leuk!
mascha heeft een hele kraaienneus ofzo op die ene foto met die microfooon en die man
quote:Miss Lipgloss
30.11.2011
@ 00:33
Dat is niet zo aardig van je
Dan komt hij over 10 jaarquote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Mss het volgende:
Voor iedere lapo die Spees maakt komt haar iPad een dag laterrrrrr
quote:
kloptquote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Mss het volgende:
Voor iedere lapo die Spees maakt komt haar iPad een dag laterrrrrr
Lollerrquote:Op woensdag 30 november 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weet niet of lipglans dat ook zo enthousiast doet
[..]
[..]
Aiaiai, zuid limburgsquote:Op woensdag 30 november 2011 22:16 schreef megamandy het volgende:
[..]Sowieso kippenvel liedje.
Noe effe deze versie loestere
wel een smilie er achter, einz!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weet niet of lipglans dat ook zo enthousiast doet
[..]
[..]
zie beautylab.nl en de comments op haar artikel over de beautyblog-battle of zoietsquote:Op woensdag 30 november 2011 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vertel me de sappigen details plz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |