quote:Mascha
29.11.2011
@ 18:40
Aaah lief!!! DIE ONDERKINFOTO CYNTH! Die mag 4ever verbannen worden van het net… hahahahahaha! en I loooove onze foto met de viva400 bolletjes, ik denk mijn favo foto van ons samen!
Ik denk het! Ben wel benieuwd wanneer dat gaat ploffenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou lipglans toch stiekem jaloers zijn dat ze zulke onmenselijk lelijke foto's van Masja plaatst?
Eensch!quote:
Vertel me de sappigen details plzquote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Stervende hoeren kachel topic hunter!
Ik wilde een post erin gooien en hij was alweer vol.... damn!
[..]
Ik denk het! Ben wel benieuwd wanneer dat gaat ploffen
Heb vanavond beautylab zitten kijken, die heeft al mot met veracamilla, gaat goed tussen al die wijffie wheheheh
quote:Nikki
29.11.2011
@ 20:29
waar heb je trouwens die hakken gekocht echt heel erg leuk!
mascha heeft een hele kraaienneus ofzo op die ene foto met die microfooon en die man
quote:Miss Lipgloss
30.11.2011
@ 00:33
Dat is niet zo aardig van je
Dan komt hij over 10 jaarquote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Mss het volgende:
Voor iedere lapo die Spees maakt komt haar iPad een dag laterrrrrr
quote:
kloptquote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Mss het volgende:
Voor iedere lapo die Spees maakt komt haar iPad een dag laterrrrrr
Lollerrquote:Op woensdag 30 november 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weet niet of lipglans dat ook zo enthousiast doet
[..]
[..]
Aiaiai, zuid limburgsquote:Op woensdag 30 november 2011 22:16 schreef megamandy het volgende:
[..]Sowieso kippenvel liedje.
Noe effe deze versie loestere
wel een smilie er achter, einz!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weet niet of lipglans dat ook zo enthousiast doet
[..]
[..]
zie beautylab.nl en de comments op haar artikel over de beautyblog-battle of zoietsquote:Op woensdag 30 november 2011 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vertel me de sappigen details plz
PICS!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, ik heb mooie foto's van mijn geteerde-auto, maar ben te lui om mijn snoertje te pakken.
Hij gaat morgen naar een poetsbedrijf, 350 eurootjes gaat het waarschijnlijk kosten, rekening mag ingediend worden bij VWS als het goed is![]()
En mijn collega's hebben me de hele dag lopen pesten met mijn teer-bak (en mijn slechte karma)
Die klinkt wel goed! Weet nu ook eindelijk waar het liedje over gaatquote:
Ok ff checkuhquote:Op woensdag 30 november 2011 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zie beautylab.nl en de comments op haar artikel over de beautyblog-battle of zoiets
* BBQ-kip weer 1000 hersencellen kwijt is door op die site te kijken
Heb je Rijkswaterstaat al gebeld??quote:Op woensdag 30 november 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, ik heb mooie foto's van mijn geteerde-auto, maar ben te lui om mijn snoertje te pakken.
Hij gaat morgen naar een poetsbedrijf, 350 eurootjes gaat het waarschijnlijk kosten, rekening mag ingediend worden bij VWS als het goed is![]()
En mijn collega's hebben me de hele dag lopen pesten met mijn teer-bak (en mijn slechte karma)
Hij is mooi hequote:Op woensdag 30 november 2011 22:18 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Die klinkt wel goed! Weet nu ook eindelijk waar het liedje over gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |