Dit was weer zo'n onverwachte lapoquote:
Vergeet de super bossche bollen nietquote:
Mijn dieet wat doe je!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vergeet de super bossche bollen niet
Ik was ook wat aan het typen maar toen mocht het niet meer en nu weet ik niet meer wat ik wilde typenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit was weer zo'n onverwachte lapoWist echt niks.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Lindytje het volgende:
Lawinedeskundige op tv:
'ja, 20 minuten is een flinke tijd, maar toch een stuk minder dan uhhhh... pakweg 45 minuten'
NO SHIT SHERLOCK!!!!!![]()
Die heeft zelf zeker ook een paar keer zonder zuurstof gezeten ofzo (niet zo best voor je hersens)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Lindytje het volgende:
Lawinedeskundige op tv:
'ja, 20 minuten is een flinke tijd, maar toch een stuk minder dan uhhhh... pakweg 45 minuten'
NO SHIT SHERLOCK!!!!!![]()
Ik denk het jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die heeft zelf zeker ook een paar keer zonder zuurstof gezeten ofzo (niet zo best voor je hersens)
Mijn internet is ook weer zo traag als dikke stront. Dus dan blijft hij heel lang hangen en zie ik ineens allemaal posts. Is elke keer weer een verassing of ik de lapo hebquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik was ook wat aan het typen maar toen mocht het niet meer en nu weet ik niet meer wat ik wilde typen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die heeft zelf zeker ook een paar keer zonder zuurstof gezeten ofzo (niet zo best voor je hersens)
Lijkt me ook niet erg handig...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
Maar... off-piste gaan skiën bij lawinegevaar is ook wel een van de meest mongole dingen die je kunt doen![]()
wait wut...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dat verhaal?
Gewoon, iemand die in de WAO zat en die zei dat mijn schoonvader met kanker toch wel zou genezen worden omdat ie geld heeft... echt....
Ja indd, ik snap ook wel dat zijn vrouw er elke keer flink van in de rats zat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
Maar... off-piste gaan skiën bij lawinegevaar is ook wel een van de meest mongole dingen die je kunt doen![]()
Niet!!!!!!!!!!!! Sjonge jonge wat lomp zeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dat verhaal?
Gewoon, iemand die in de WAO zat en die zei dat mijn schoonvader met kanker toch wel zou genezen worden omdat ie geld heeft... echt....
Ik weet niet of het echt off piste is zoals wij dat interpreteren hoor, ach, we horen het allemaal wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dat verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |