Dit was weer zo'n onverwachte lapoquote:
Vergeet de super bossche bollen nietquote:
Mijn dieet wat doe je!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vergeet de super bossche bollen niet
Ik was ook wat aan het typen maar toen mocht het niet meer en nu weet ik niet meer wat ik wilde typenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit was weer zo'n onverwachte lapoWist echt niks.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Lindytje het volgende:
Lawinedeskundige op tv:
'ja, 20 minuten is een flinke tijd, maar toch een stuk minder dan uhhhh... pakweg 45 minuten'
NO SHIT SHERLOCK!!!!!![]()
Die heeft zelf zeker ook een paar keer zonder zuurstof gezeten ofzo (niet zo best voor je hersens)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Lindytje het volgende:
Lawinedeskundige op tv:
'ja, 20 minuten is een flinke tijd, maar toch een stuk minder dan uhhhh... pakweg 45 minuten'
NO SHIT SHERLOCK!!!!!![]()
Ik denk het jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die heeft zelf zeker ook een paar keer zonder zuurstof gezeten ofzo (niet zo best voor je hersens)
Mijn internet is ook weer zo traag als dikke stront. Dus dan blijft hij heel lang hangen en zie ik ineens allemaal posts. Is elke keer weer een verassing of ik de lapo hebquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik was ook wat aan het typen maar toen mocht het niet meer en nu weet ik niet meer wat ik wilde typen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die heeft zelf zeker ook een paar keer zonder zuurstof gezeten ofzo (niet zo best voor je hersens)
Lijkt me ook niet erg handig...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
Maar... off-piste gaan skiën bij lawinegevaar is ook wel een van de meest mongole dingen die je kunt doen![]()
wait wut...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dat verhaal?
Gewoon, iemand die in de WAO zat en die zei dat mijn schoonvader met kanker toch wel zou genezen worden omdat ie geld heeft... echt....
Ja indd, ik snap ook wel dat zijn vrouw er elke keer flink van in de rats zat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
Maar... off-piste gaan skiën bij lawinegevaar is ook wel een van de meest mongole dingen die je kunt doen![]()
Niet!!!!!!!!!!!! Sjonge jonge wat lomp zeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dat verhaal?
Gewoon, iemand die in de WAO zat en die zei dat mijn schoonvader met kanker toch wel zou genezen worden omdat ie geld heeft... echt....
Ik weet niet of het echt off piste is zoals wij dat interpreteren hoor, ach, we horen het allemaal wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dat verhaal?
Whyyyyyyquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt off piste is zoals wij dat interpreteren hoor, ach, we horen het allemaal wel.
Vriendin van me doet aan uit een helicopter springen en dan off piste verder skiën vanuit die sprong. Al 2 teamgenootjes mee verloren
Waarom doen mensen zulke dingen dan ook??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt off piste is zoals wij dat interpreteren hoor, ach, we horen het allemaal wel.
Vriendin van me doet aan uit een helicopter springen en dan off piste verder skiën vanuit die sprong. Al 2 teamgenootjes mee verloren
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik dacht over de beveiliging van het koninklijk huis ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dat verhaal?
Meestal zijn dat van die hypochonders.... van die mensen die echt altijd wat hebben, en als ze niks hebben, dingen gaan verzinnen. Zodat ze lekker kunnen klagen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik dacht over de beveiliging van het koninklijk huis ofzo
Maar inderdaad, sommige mensen denken dat je dan veel meer kans heeft (of sterker nog, dat arme mensen expres weinig zorg krijgen zodat ze eerder dood gaan, dat artsen daar onderscheid in maken![]()
![]()
)
Ik heb geen idee... verkapte doodswens ofzo....quote:
Ja, dat is ook altijd zo'n lompe redeneringquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ik dacht over de beveiliging van het koninklijk huis ofzo
Maar inderdaad, sommige mensen denken dat je dan veel meer kans heeft (of sterker nog, dat arme mensen expres weinig zorg krijgen zodat ze eerder dood gaan, dat artsen daar onderscheid in maken![]()
![]()
)
Hoe vaak ik het gezeik over "de medische maffia" wel niet moet aanhoren. Net of iemand moedwillig naar zijn werk gaat om een operatie te laten mislukken of iemand de ellende in te helpenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook altijd zo'n lompe redenering
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef Incantrix het volgende:
Moet ik wel ineens denken aan iemand die terugkwam van de wintersport met een gebroken enkel.. Opgelopen toen hij ging springen op een liedje tijdens de apres ski
bwehehehehehehe, dat is dan wel weer humor. Zal diegene zeker zijn hele leven nog wel mee gepest wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef Incantrix het volgende:
Moet ik wel ineens denken aan iemand die terugkwam van de wintersport met een gebroken enkel.. Opgelopen toen hij ging springen op een liedje tijdens de apres ski
Maar natuurlijk, dat doen ze om de arme mensen uit te roeienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe vaak ik het gezeik over "de medische maffia" wel niet moet aanhoren. Net of iemand moedwillig naar zijn werk gaat om een operatie te laten mislukken of iemand de ellende in te helpen
Zekersquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, dat doen ze om de arme mensen uit te roeien![]()
![]()
Dat is ook zo maar als het je overkomt is het toch zwaar kut.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe vaak ik het gezeik over "de medische maffia" wel niet moet aanhoren. Net of iemand moedwillig naar zijn werk gaat om een operatie te laten mislukken of iemand de ellende in te helpen
Daarom ga ik ook nooit naar de dokter, die wil mij toch alleen maar dood makenquote:
Carnaval.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Weet iemand hier die niet limbo-lander is wat Vastelaovend ofzo is?
(ik zat dat "verdwijnen" van Joysa even uit te zoekenen zag dat staan in een topic waar ze postte)
Carnavalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
(ik zat dat "verdwijnen" van Joysa even uit te zoekenen zag dat staan in een topic waar ze postte)
Twee Dollish Polishes.. Aurora Borealis en I Love.. Weet niet meer wiequote:
Dat zeg ik dan ook niet, ik geloof er alleen niet in dat iemand dat moedwillig doet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar als het je overkomt is het toch zwaar kut.
Oh jij was er welquote:
verdwijnen van joysa?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Die ken ik heul niet!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Twee Dollish Polishes.. Aurora Borealis en I Love.. Weet niet meer wieWilde eigenlijk die holo, maar die is nooit te krijgen
Ik post gewoon mee hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh jij was er wel
Sorry, dacht dat er geen Limbo's meer waren hier nu
Of is het niet typisch Limburgs?
Al die carnavals-termen, whyyyyy, ik snap het niet meer jonguh!
ja, je was toch even foetsie?quote:
Ohaiquote:
ik had het geloof ik even niet doorquote:
niet hier.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef Joysa het volgende:
Oh, en wat was de uitkomst van jullie onderzoek waar ik was?
Een raar woord voor carnavalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef Joysa het volgende:
Giev linkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
OhaiJe afwezigheid alhier was opgevallen
Lindy, ze maakt wel echt mooie dingen vind ik.. Niet alles, maar dat setje waar Aurora uit komt is wel supermooi(te koop op Etsy..)
Dittusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef Joysa het volgende:
Weet ik nog niet wie en wat je bedoelt maar maakt verder ook niet uit, heeft iedereen weleens denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik erger me te hard een bepaalde mensen daar, dus ik kom er gewoon niet zo vaak meer
Bij die link moet ik aan Klau denkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
http://www.etsy.com/shop/DollishPolish
Het is niet bepaald mensen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dittus
[..]
Weet ik nog niet wie en wat je bedoelt maar maakt verder ook niet uit, heeft iedereen weleens denk ik
Tenzij je mij bedoelt jonguh!!!!![]()
![]()
![]()
oh, dat had ik gemist.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dittus
[..]
Weet ik nog niet wie en wat je bedoelt maar maakt verder ook niet uit, heeft iedereen weleens denk ik
Tenzij je mij bedoelt jonguh!!!!![]()
![]()
![]()
Thanx!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
http://www.etsy.com/shop/DollishPolish
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Incantrix het volgende:
Ik ook, Kipske
Maar KIJK NOU
[ afbeelding ]
WANT
Ik ga maar weer weg denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Incantrix het volgende:
Ik ook, Kipske
Maar KIJK NOU
[ afbeelding ]
WANT
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij die link moet ik aan Klau denken
need.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Incantrix het volgende:
Ik ook, Kipske
Maar KIJK NOU
[ afbeelding ]
WANT
Ik ook, Kipske
Maar KIJK NOU
[ afbeelding ]
WANT
Ik ook, Kipske
Maar KIJK NOU
[ afbeelding ]
WANT
oh op die fiets, maar mag je ook gewoon zeggen hoor wat mij betreft, sociale controle af en toe is niet slechtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is niet bepaald mensen.
Maar ik was het beautyblog gezeur zat dus ging ik gewoon even weg ipv jullie er mee lastig vallen
Dan is het heule topic tegen joysa dus neuh laat maarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh op die fiets, maar mag je ook gewoon zeggen hoor wat mij betreft, sociale controle af en toe is niet slecht
Mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Incantrix het volgende:
Ik ook, Kipske
Maar KIJK NOU
[ afbeelding ]
WANT
Ook in die keuze ben je vrij natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan is het heule topic tegen joysa dus neuh laat maar
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dit is te erg http://forum.fok.nl/templ(...)nypic.com/r1c30w.jpg
damn, inderdaad....quote:
Nogal schaamteloosquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dit is te erg http://forum.fok.nl/templ(...)nypic.com/r1c30w.jpg
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eerder gewoon dom geprogrammeerd denk ikquote:
Ik geef je daar wel gelijk in hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |