Tikjesquote:Op maandag 30 januari 2012 22:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Welke vorm? met tikjes via hoofdtelefoon of met de vinger die je dan moet volgen met je ogen?
aah zo die heb ik ook vind vinger niet fijnquote:Op maandag 30 januari 2012 22:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tikjes
Vinger zou te 'intiem/dichtbij' zijn voor me..
Ik claim nog steeds een slaapplek en kom nog steeds op vrijdagquote:Op maandag 30 januari 2012 22:25 schreef Diconnected het volgende:
Dus even in de herhaling...Wie heeft er ook zin in een meet bij mij thuis zaterdag 17 maart?
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaVerhalen van kippie!!
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:19 schreef Diconnected het volgende:
Kippies verhalen is goed leedvermaack
Oh en trouwens, zaterdag 17 maart... Wie heeft er zin in een meet?![]()
Lijkt mij ook niks neequote:Op maandag 30 januari 2012 22:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
aah zo die heb ik ook vind vinger niet fijn
Voor mij geldt hetzelfde....quote:Op maandag 30 januari 2012 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
Lol er is dus niks veranderd in het salon
En nee ik kan niet naar de meet komen.Alweer niet
Ik mis ze gewoon altijd.
Jullie doen het expres !! EXPRES; ZEG IK JE !!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Zolang het maar helpt helaas gaat het nog wel even durenvquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet niet zeker of ik kan. Mama trouwt de donderdag daarna, geen idee hoe druk het dan is.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:25 schreef Diconnected het volgende:
Dus even in de herhaling...Wie heeft er ook zin in een meet bij mij thuis zaterdag 17 maart?
Hebt geen Ipadquote:Op maandag 30 januari 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Er is ook een EMDR-app voor op de iPad wisten jullie dat?
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben jij het spook die spees elke nacht wakker maakt
It's a pleasure to meet you m'am
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ben jij het spook die spees elke nacht wakker maakt
It's a pleasure to meet you m'am
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Er is ook een EMDR-app voor op de iPad wisten jullie dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |