Moet hij dan ook je tarzan pijpen of doe jij dat ook niet bij hem?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:53 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb een regel: Wat er bij mij in gaat, gaat er bij hem ook in.
Dus als hij hem er in wil stoppen, prima, maar dan gaat mijn tarzan er bij hem in
wat dacht je vanquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:55 schreef BGTes het volgende:
Ik wou helemaal geen lapo en ik wist niets voor de TT
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:55 schreef BGTes het volgende:
Ik wou helemaal geen lapo en ik wist niets voor de TT
in den kont of tarzan pijpen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
goeden TT hoor!
En er zijn zat mannen die dat lekker vinden btw
Nah het geldt alleen voor mn kontquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet hij dan ook je tarzan pijpen of doe jij dat ook niet bij hem?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
in den kont of tarzan pijpen?
Kondt!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
in den kont of tarzan pijpen?
Ervaring?quote:
Jah, het enige dat ik dan spontaan wil is in bed liggen, of even iets voor mezelf doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
@Trix: Op zich best goed dat jullie het idd zo doenKan me wel iets voorstellen dat de energie er niet meer is; als je telkens moet wachten tot le kid op bed ligt en dan nog 'spontaan' iets wil doen
En ja ik weet dat er pis uit een piemel komt, maar dat is andersquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ervaring?
![]()
Man mag het lekker vinden, ik wil niks met den kont te maken hebben, daar komt poep uit jonge!
Zou jij een kerel pijpen die jou niet likt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef BGTes het volgende:
ook zoiets: Kerels die alleen likken als je ze pijpt![]()
rot toch op!
Ja maar er zijn genoeg stellen die er de moeite niet meer voor nemen. Daarom vind ik het tof dat jullie echt de tijd voor elkaar nemen en nog in love zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:57 schreef Incantrix het volgende:
UFT, moeten we soms wel een beetje moeite voor doen hoor, er zijn periodes dat we eigenlijk allebei te moe zijn.. Maar ik vind het echt enorm belangrijk de basis van ons gezin van onderhoud te voorzien, en die basis is toch echt ónze relatieand it works, ook als kindlief bij de oppas is of op bed ligt hebben we elkaar nog heel veel te melden enzo
Nee, meelezen in SEXquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ervaring?
![]()
Man mag het lekker vinden, ik wil niks met den kont te maken hebben, daar komt poep uit jonge!
Het eerste TT-slachtofferquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Zou jij een kerel pijpen die jou niet likt?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ja ik weet dat er pis uit een piemel komt, maar dat is anders
Dit!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar er zijn genoeg stellen die er de moeite niet meer voor nemen. Daarom vind ik het tof dat jullie echt de tijd voor elkaar nemen en nog in love zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |