Dat was ik! Als je me even je adres PM't dan stuur ik m deze week nog naar je opquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:44 schreef princess-a het volgende:
Wie was er ook alweer naar Mascha's party geweest? Ik was net in het Kruidvat en kon de foundation niet testen, maar heb hem naast mijn eigen foundation gehouden en het lijkt erop dat nr. 45 met iets lichter is dan mijn eigen foundation, dezelfde kleur als mijn huid is dus!
Dus als het aanbod nog geldt zou ik hem graag overnemen om uit te proberen
Duh, ze had net nog in het topic gepost, waarom denk je dat het me opviel?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die meid die dat tweet zit zelf ook op FOK. Onder dezelfde naam...
Ja, je hebt toch niet morgen al tentamen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wacht, ik ging leren en dat vonden jullie belachelijk.
Wel dus.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja, je hebt toch niet morgen al tentamen?
Ik was vanmorgen al zo trots op mezelf dat ik 2 weken voor tijd al geleerd heb.
En kan je nog herkansen?quote:
Heh.quote:
Ze gaan ons stalkentwitter:Love1985Nanda twitterde op maandag 24-10-2011 om 20:17:48@Dutchdivalaura @maschaa Allemaal fake accountjes aanmaken en lekker klagen, jeeej *lol* reageer retweet
Wat een eer!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze gaan ons stalkentwitter:Love1985Nanda twitterde op maandag 24-10-2011 om 20:17:48@Dutchdivalaura @maschaa Allemaal fake accountjes aanmaken en lekker klagen, jeeej *lol* reageer retweet
Jah, moet je wel doen, je betaald genoeg collegegeld(ik maar er ook dankbaar gebruik van), al wil ik het deze keer niet, want 3 weken kerstvakantie waar ik nodig aan toe ben.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie het probleem nietquote:
checkquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tekstanalyse.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:19 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Jah, moet je wel doen, je betaald genoeg collegegeld(ik maar er ook dankbaar gebruik van), al wil ik het deze keer niet, want 3 weken kerstvakantie waar ik nodig aan toe ben.
Wat voor vak is het?
Bah.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tekstanalyse.
Gelukkig voor mij heb ik over dit onderwerp slechts 4 andere collegereeksen moeten volgen, dus het meeste zat er sowieso nog goed in.
Ga je hier dan ook censureren?quote:
All is fair in love and SOG.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
DUDE, jullie draaien wel een beetje door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |