Vertel vertel!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:17 schreef Diconnected het volgende:
Hullo! Meet was echt supersupersuper gezelligben nu echt wel helemaal gaar
Zoveel werkruimte en toch weet ik het elke keer weer helemaal vol te stampen met zooi (lees: afwas en lege verpakkingenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooi huis kip! Ik vind je keuken erg tof!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Heb 2 lakjes uit de mirannie doos, was een van de laatsten met de lootjes dus heb niet hele spectaculaire helaasEn heb m'n lakjes binnen die ik met Sharana had besteld dus I has a happy
Was echt supergezellig, stelletje gekke wijven allemaal bij elkaar
![]()
En der zijn er een paar ontgroend
Foto's willen we, van alles!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Heb 2 lakjes uit de mirannie doos, was een van de laatsten met de lootjes dus heb niet hele spectaculaire helaasEn heb m'n lakjes binnen die ik met Sharana had besteld dus I has a happy
![]()
Oh, ja, da's een stollingsziektequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:23 schreef Incantrix het volgende:
Geweldig huis, BBQen factor V? Neuh, er was eerst een verhoogde waarde cardiolipine gevonden bij mij, maar bij een tweede test niet. Maar blijf voorlopig wel aan de ascal, want de hematoloog wil gewoon geen risico nemen
Ontgroend??!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
![]()
zoenen met meiden gok ik zo, aan een eerdere post te zienquote:
Dat vermoeden heb ik ook jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zoenen met meiden gok ik zo, aan een eerdere post te zien
Pciesquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ja, da's een stollingsziekte
Beter aan de Ascal dan andere troubles natuurlijk, kan me voorstellen
Ik zit nu met mijn bak koffie te denken aan iemand die met rookbek en coffee-breath naar me toe komt, met kamper nagels and all :quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:25 schreef Incantrix het volgende:
Ik denk dar ik bij nader toch maar afzie van mijn gedachte om jullie eens hier thuis uit te nodigen
Oooowww, zo. Pfiew. Maar dat heeft iedereen toch al wel eens gedaan? Of hoor je er pas bij als je gezoend hebt met een nagellakmeisje?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zoenen met meiden gok ik zo, aan een eerdere post te zien
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit nu met mijn bak koffie te denken aan iemand die met rookbek en coffeebier-breath naar me toe komt, met kamper nagels and all :
Bwwwlllllleeeeeelllllllllleeeeeeee (zoengeluiden)
Ik denk dat. Was toch een gemiste kans dan vrijdagquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oooowww, zo. Pfiew. Maar dat heeft iedereen toch al wel eens gedaan? Of hoor je er pas bij als je gezoend hebt met een nagellakmeisje?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit nu met mijn bak koffie te denken aan iemand die met rookbek en coffee-breath naar me toe komt, met kamper nagels and all :
Bwwwlllllleeeeeelllllllllleeeeeeee (zoengeluiden)
Nou, ik niet... en weinig behoefte aan ook moet ik zeggenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oooowww, zo. Pfiew. Maar dat heeft iedereen toch al wel eens gedaan? Of hoor je er pas bij als je gezoend hebt met een nagellakmeisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |