Vertel vertel!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:17 schreef Diconnected het volgende:
Hullo! Meet was echt supersupersuper gezelligben nu echt wel helemaal gaar
Zoveel werkruimte en toch weet ik het elke keer weer helemaal vol te stampen met zooi (lees: afwas en lege verpakkingenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooi huis kip! Ik vind je keuken erg tof!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Heb 2 lakjes uit de mirannie doos, was een van de laatsten met de lootjes dus heb niet hele spectaculaire helaasEn heb m'n lakjes binnen die ik met Sharana had besteld dus I has a happy
Was echt supergezellig, stelletje gekke wijven allemaal bij elkaar
![]()
En der zijn er een paar ontgroend
Foto's willen we, van alles!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Heb 2 lakjes uit de mirannie doos, was een van de laatsten met de lootjes dus heb niet hele spectaculaire helaasEn heb m'n lakjes binnen die ik met Sharana had besteld dus I has a happy
![]()
Oh, ja, da's een stollingsziektequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:23 schreef Incantrix het volgende:
Geweldig huis, BBQen factor V? Neuh, er was eerst een verhoogde waarde cardiolipine gevonden bij mij, maar bij een tweede test niet. Maar blijf voorlopig wel aan de ascal, want de hematoloog wil gewoon geen risico nemen
Ontgroend??!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
![]()
zoenen met meiden gok ik zo, aan een eerdere post te zienquote:
Dat vermoeden heb ik ook jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zoenen met meiden gok ik zo, aan een eerdere post te zien
Pciesquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ja, da's een stollingsziekte
Beter aan de Ascal dan andere troubles natuurlijk, kan me voorstellen
Ik zit nu met mijn bak koffie te denken aan iemand die met rookbek en coffee-breath naar me toe komt, met kamper nagels and all :quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:25 schreef Incantrix het volgende:
Ik denk dar ik bij nader toch maar afzie van mijn gedachte om jullie eens hier thuis uit te nodigen
Oooowww, zo. Pfiew. Maar dat heeft iedereen toch al wel eens gedaan? Of hoor je er pas bij als je gezoend hebt met een nagellakmeisje?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zoenen met meiden gok ik zo, aan een eerdere post te zien
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit nu met mijn bak koffie te denken aan iemand die met rookbek en coffeebier-breath naar me toe komt, met kamper nagels and all :
Bwwwlllllleeeeeelllllllllleeeeeeee (zoengeluiden)
Ik denk dat. Was toch een gemiste kans dan vrijdagquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oooowww, zo. Pfiew. Maar dat heeft iedereen toch al wel eens gedaan? Of hoor je er pas bij als je gezoend hebt met een nagellakmeisje?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit nu met mijn bak koffie te denken aan iemand die met rookbek en coffee-breath naar me toe komt, met kamper nagels and all :
Bwwwlllllleeeeeelllllllllleeeeeeee (zoengeluiden)
Nou, ik niet... en weinig behoefte aan ook moet ik zeggenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oooowww, zo. Pfiew. Maar dat heeft iedereen toch al wel eens gedaan? Of hoor je er pas bij als je gezoend hebt met een nagellakmeisje?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef Diconnected het volgende:
Ja een paar hebben het genoegen gehad om speeksel uit te wisselen met Puckz, SQ of Lindy
Nou, echt zeg!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik denk dat. Was toch een gemiste kans dan vrijdag
Niet!! Ohohoh waren ze ook al dronken toen jij wegging of redelijk nuchter?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:28 schreef Diconnected het volgende:
En der zitten een paar epic foto's tussen.
En der stonden grofweg zo'n 12 kratten bavaria en een krat jupilertoen ik wegging was de helft al op denk ik
Brabo's zijn chronisch dronken en Limbo's ook trouwensquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet!! Ohohoh waren ze ook al dronken toen jij wegging of redelijk nuchter?
Nee hoor was nog vrij nuchter allemaal, wel luidruchtig. heb het te doen met de buren van SQquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet!! Ohohoh waren ze ook al dronken toen jij wegging of redelijk nuchter?
Bwhehehequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Brabo's zijn chronisch dronken en Limbo's ook trouwens
Wattan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee hoor was nog vrij nuchter allemaal, wel luidruchtig. heb het te doen met de buren van SQ
oh en ik was bijna dood ook nog
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee hoor was nog vrij nuchter allemaal, wel luidruchtig. heb het te doen met de buren van SQ
oh en ik was bijna dood ook nog
Ohja! Tweede deel was wat langdradig, maar dat met die auto's is classic!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
We zitten Death Proof te kijken (koelen film!)
Zit een neger in die een muiltje heeft net als Melman van Madagascar (de giraf)
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
We zitten Death Proof te kijken (koelen film!)
Zit een neger in die een muiltje heeft net als Melman van Madagascar (de giraf)
Dat been, *CHOP*quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja! Tweede deel was wat langdradig, maar dat met die auto's is classic!
Die band op dat gezichtquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat been, *CHOP*
whehehehe heerlijk
Oh ja, inderdaad!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die band op dat gezichtEn dat meeliftende meiske, my kind of grof
whehehe, faalhaas!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:33 schreef Diconnected het volgende:
Mweheheh
nou ik nam een slokje cola, en een hap lucht ook ofzo, geen idee iig... en toen verslikte ik me oid, en toen begon ik te hoesten en te proesten en kreeg geen lucht meerliep geloof ik paars aan ofzo, 3 meiden hebben op m'n rug staan klappen, iedereen was stil, mensen die buiten stonden kwamen naar binnen omdat ik zo hard aan het blaffen was enzo
heb een kwartier na lopen kuchen toen het soort van over was
ja en een holo-kistquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:32 schreef Mirjam het volgende:
dico ging bijna dood
plusside: we hadden haar dan wel begraven hoor.
onder kratten bier, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |