Vertel vertel!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:17 schreef Diconnected het volgende:
Hullo! Meet was echt supersupersuper gezelligben nu echt wel helemaal gaar
Zoveel werkruimte en toch weet ik het elke keer weer helemaal vol te stampen met zooi (lees: afwas en lege verpakkingenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooi huis kip! Ik vind je keuken erg tof!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Heb 2 lakjes uit de mirannie doos, was een van de laatsten met de lootjes dus heb niet hele spectaculaire helaasEn heb m'n lakjes binnen die ik met Sharana had besteld dus I has a happy
Was echt supergezellig, stelletje gekke wijven allemaal bij elkaar
![]()
En der zijn er een paar ontgroend
Foto's willen we, van alles!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Heb 2 lakjes uit de mirannie doos, was een van de laatsten met de lootjes dus heb niet hele spectaculaire helaasEn heb m'n lakjes binnen die ik met Sharana had besteld dus I has a happy
![]()
Oh, ja, da's een stollingsziektequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:23 schreef Incantrix het volgende:
Geweldig huis, BBQen factor V? Neuh, er was eerst een verhoogde waarde cardiolipine gevonden bij mij, maar bij een tweede test niet. Maar blijf voorlopig wel aan de ascal, want de hematoloog wil gewoon geen risico nemen
Ontgroend??!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
![]()
zoenen met meiden gok ik zo, aan een eerdere post te zienquote:
Dat vermoeden heb ik ook jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zoenen met meiden gok ik zo, aan een eerdere post te zien
Pciesquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ja, da's een stollingsziekte
Beter aan de Ascal dan andere troubles natuurlijk, kan me voorstellen
Ik zit nu met mijn bak koffie te denken aan iemand die met rookbek en coffee-breath naar me toe komt, met kamper nagels and all :quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:25 schreef Incantrix het volgende:
Ik denk dar ik bij nader toch maar afzie van mijn gedachte om jullie eens hier thuis uit te nodigen
Oooowww, zo. Pfiew. Maar dat heeft iedereen toch al wel eens gedaan? Of hoor je er pas bij als je gezoend hebt met een nagellakmeisje?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zoenen met meiden gok ik zo, aan een eerdere post te zien
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit nu met mijn bak koffie te denken aan iemand die met rookbek en coffeebier-breath naar me toe komt, met kamper nagels and all :
Bwwwlllllleeeeeelllllllllleeeeeeee (zoengeluiden)
Ik denk dat. Was toch een gemiste kans dan vrijdagquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oooowww, zo. Pfiew. Maar dat heeft iedereen toch al wel eens gedaan? Of hoor je er pas bij als je gezoend hebt met een nagellakmeisje?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit nu met mijn bak koffie te denken aan iemand die met rookbek en coffee-breath naar me toe komt, met kamper nagels and all :
Bwwwlllllleeeeeelllllllllleeeeeeee (zoengeluiden)
Nou, ik niet... en weinig behoefte aan ook moet ik zeggenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oooowww, zo. Pfiew. Maar dat heeft iedereen toch al wel eens gedaan? Of hoor je er pas bij als je gezoend hebt met een nagellakmeisje?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:26 schreef Diconnected het volgende:
Ja een paar hebben het genoegen gehad om speeksel uit te wisselen met Puckz, SQ of Lindy
Nou, echt zeg!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik denk dat. Was toch een gemiste kans dan vrijdag
Niet!! Ohohoh waren ze ook al dronken toen jij wegging of redelijk nuchter?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:28 schreef Diconnected het volgende:
En der zitten een paar epic foto's tussen.
En der stonden grofweg zo'n 12 kratten bavaria en een krat jupilertoen ik wegging was de helft al op denk ik
Brabo's zijn chronisch dronken en Limbo's ook trouwensquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet!! Ohohoh waren ze ook al dronken toen jij wegging of redelijk nuchter?
Nee hoor was nog vrij nuchter allemaal, wel luidruchtig. heb het te doen met de buren van SQquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet!! Ohohoh waren ze ook al dronken toen jij wegging of redelijk nuchter?
Bwhehehequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Brabo's zijn chronisch dronken en Limbo's ook trouwens
Wattan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee hoor was nog vrij nuchter allemaal, wel luidruchtig. heb het te doen met de buren van SQ
oh en ik was bijna dood ook nog
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee hoor was nog vrij nuchter allemaal, wel luidruchtig. heb het te doen met de buren van SQ
oh en ik was bijna dood ook nog
Ohja! Tweede deel was wat langdradig, maar dat met die auto's is classic!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
We zitten Death Proof te kijken (koelen film!)
Zit een neger in die een muiltje heeft net als Melman van Madagascar (de giraf)
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
We zitten Death Proof te kijken (koelen film!)
Zit een neger in die een muiltje heeft net als Melman van Madagascar (de giraf)
Dat been, *CHOP*quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja! Tweede deel was wat langdradig, maar dat met die auto's is classic!
Die band op dat gezichtquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat been, *CHOP*
whehehehe heerlijk
Oh ja, inderdaad!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die band op dat gezichtEn dat meeliftende meiske, my kind of grof
whehehe, faalhaas!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:33 schreef Diconnected het volgende:
Mweheheh
nou ik nam een slokje cola, en een hap lucht ook ofzo, geen idee iig... en toen verslikte ik me oid, en toen begon ik te hoesten en te proesten en kreeg geen lucht meerliep geloof ik paars aan ofzo, 3 meiden hebben op m'n rug staan klappen, iedereen was stil, mensen die buiten stonden kwamen naar binnen omdat ik zo hard aan het blaffen was enzo
heb een kwartier na lopen kuchen toen het soort van over was
ja en een holo-kistquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:32 schreef Mirjam het volgende:
dico ging bijna dood
plusside: we hadden haar dan wel begraven hoor.
onder kratten bier, dat wel.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:33 schreef Diconnected het volgende:
Mweheheh
nou ik nam een slokje cola, en een hap lucht ook ofzo, geen idee iig... en toen verslikte ik me oid, en toen begon ik te hoesten en te proesten en kreeg geen lucht meerliep geloof ik paars aan ofzo, 3 meiden hebben op m'n rug staan klappen, iedereen was stil, mensen die buiten stonden kwamen naar binnen omdat ik zo hard aan het blaffen was enzo
nou het was wel flink schrikken eig, dacht echt dat ik dood gingquote:
En EINZZZZ11!!!!!111quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja,
mét een muziekmakend faalhazenkaarsending erop
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:35 schreef Diconnected het volgende:
zou ook wat voor mij zijn, doodgaan op een meet
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:33 schreef Diconnected het volgende:
Mweheheh
[..]
nou het was wel flink schrikken eig, dacht echt dat ik dood ging![]()
Hahahaha, dan is het echt the ultimate attention whorequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Same herequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, inderdaad!
Tijd geleden dat ik hem gezien heb!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Same hereMaar die twee vond ik zo briljant gevonden, dat onthou ik wel
Tevens: ik moest eens gaan slapen, de snoepjes rommelenwat, maar lijken redelijk rustig te blijven
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha, dan is het echt the ultimate attention whore
Wat is het begin traaaaaaaaaaaaaaaag zeg....quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Same hereMaar die twee vond ik zo briljant gevonden, dat onthou ik wel
Tevens: ik moest eens gaan slapen, de snoepjes rommelenwat, maar lijken redelijk rustig te blijven
[..]
Wat dan, wat dan, wat dan???quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]idd
en heb iedereen aan het lachen gemaakt toen ik wat tegen puckz zei terwijl ik dat helemaal niet bedoelde
bwhihihihi *proest*quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]idd
en heb iedereen aan het lachen gemaakt toen ik wat tegen puckz zei terwijl ik dat helemaal niet bedoelde
Dode dico noeezquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat wel ja, haha! En Quinten is idd echt een wazig figuurquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is het begin traaaaaaaaaaaaaaaag zeg....
Oh, Quinten komt net binnen (creepy guy is het toch eigenlijk)
Slaap lekker! Hoop dat alles binnen blijft!
Goeden timing van je opmerking dusquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:39 schreef Diconnected het volgende:
*begint weer hardop te lachen*
nou puckz kwam binnen, begon te lullen over serie ofzo, en toen zei ze van dat ze goed engels praat enzo, blabla. en toen zei ik dus: vind je? Maar ik bedoelde dus wat ze daarvoor zei, iets over accenten. En dat kwam er een beetje verkeerd uit![]()
Je had er bij moeten zijn, nu klinkt het stom
whehehe, klinkt goed inderdaad!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Goeden timing van je opmerking dus
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:39 schreef Diconnected het volgende:
*begint weer hardop te lachen*
nou puckz kwam binnen, begon te lullen over serie ofzo, en toen zei ze van dat ze goed engels praat enzo, blabla. en toen zei ik dus: vind je? Maar ik bedoelde dus wat ze daarvoor zei, iets over accenten. En dat kwam er een beetje verkeerd uit![]()
Je had er bij moeten zijn, nu klinkt het stom
Tettenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en d'r gehaktballen ook, trouwens
Nee hoor, ik praat lekkor rotturdamsquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Heeft Dico zo'n lekker vet Zuidelijk accent???
Y'all!!!!!!!!!
Jij wat ook vandaag?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ook vandaag, ging omroepen terwijl er al iemand aan het omroepen wasEn dat had ik wel gehoord, maar drong niet door dat ik dan er doorheen zou gaan en eigenlijk niet gehoord zou worden.
Vonden ze niet zo leuk
Of Vlaaredings?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee hoor, ik praat lekkor rotturdams
zo nu en danquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee hoor, ik praat lekkor rotturdams
Haringvreters, toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat gaat er ook deurheen ja
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij wat ook vandaag?
Ik volg je niet helemala geloof ik.
Maar waar werk je?
Toen ik nog bij de AH werkte (als vakkenvuller) gingen we tegen sluitingstijd al allerlei onzin omroepen, heeeeeeeeerlijk!
Verbouwen of "verbouwen"???quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
Volgens mij zijn de buren hun woonkamer aan het verbouwen... Er dringen allemaal 'vreemde' geluiden door de muur heen...
Ook als in iets niet zo heel handigs zeggen/doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij wat ook vandaag?
Ik volg je niet helemala geloof ik.
Maar waar werk je?
Toen ik nog bij de AH werkte (als vakkenvuller) gingen we tegen sluitingstijd al allerlei onzin omroepen, heeeeeeeeerlijk!
"Dode zwaan in pad 4, dode zwaan in pad 4, graag de non food met de mop in pas 4"quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Toen ik bij New Yorker werkte ook
Ipv bellen gingen ze dan omroepen. En toen riep er ineens iemand van beneden om 'hehe ben blij dat al die troepmakende stink klanten weg zijn!' en toen was er nog een klant boven
Zoiets als "HAMSTERRRRRREEEEEENNNNNN?"quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:47 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ook als in iets niet zo heel handigs zeggen/doen
Bij de hema
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Dode zwaan in pad 4, dode zwaan in pad 4, graag de non food met de mop in pas 4"
Haringquote:
Zware nagels?quote:
Haringquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Haringmaar heb nog geen enkele haring gehad dit jaar
Mjah... Nou.... Ik kan me heus wel voorstellen dat er spannende dingen te monteren zijn op een schroefmachine... Maar het klinkt meer alsof er een kast of iets in elkaar gezet wordt...quote:
met uitjesquote:
Ah, de buuv (of buurman???) wordt genomen met een dildo die gemonteerd is op een boormachinequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Mjah... Nou.... Ik kan me heus wel voorstellen dat er spannende dingen te monteren zijn op een schroefmachine... Maar het klinkt meer alsof er een kast of iets in elkaar gezet wordt...
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, de buuv (of buurman???) wordt genomen met een dildo die gemonteerd is op een boormachine
Ik heb hetzelfde met die HEMA eyeliner. Heb helemaal niet zo'n gevoelige huid, maar da's echt geen doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had vanmorgen de vloeibare eyeliner van de Hema op mijn ogen gedaan, en toen ging het vet burnenmeteen weer eraf gehaald. Ben benieuwd van welk bestanddeel ik precies last had, ben normaal niet zo snel allergisch of geirriteerd.
De buurman is de handymanquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, de buuv (of buurman???) wordt genomen met een dildo die gemonteerd is op een boormachine
Beef teriyaki met uitjesquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
met uitjes![]()
![]()
vleeschhhhh
zin in sushiiiiiiiiiiii![]()
Ook al?! Mijn moeder zweert bij die, dus d8 probeer het eens. Maar neequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met die HEMA eyeliner. Heb helemaal niet zo'n gevoelige huid, maar da's echt geen doen.
quote:
Zo klonk het haast wel ja ;-)quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of de keeper van ADOquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De buurman is de handyman
Dan moet ik 'm toch maar eens uitnodigen om hier wat klusjes te doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De buurman is de handyman
Wat raar! Maar jullie zullen dan toch niet de enige zijn neem ik aan, als er hier al 2 zitten die er last van hebben, zullen er genoeg andere mensen ook last van hebben.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met die HEMA eyeliner. Heb helemaal niet zo'n gevoelige huid, maar da's echt geen doen.
Gelliner FTWquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ook al?! Mijn moeder zweert bij die, dus d8 probeer het eens. Maar needat wordt m dus niet.
Geen idee, misschien denken die mensen dat het hoort, of ze brengen het zo vaak aan dat ze er inmiddels immuun voor zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Wat raar! Maar jullie zullen dan toch niet de enige zijn neem ik aan, als er hier al 2 zitten die er last van hebben, zullen er genoeg andere mensen ook last van hebben.
Duckhunt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nein, vriendje is mensen aan het neerknallen EINZ!!
CoD MW3 duuuhquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Duckhunt?
Oh nee, dat zijn eenden.
Alle andere schietspellen zijn stom, Duckhunt echter![]()
![]()
einz einz linkjequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hdb een feestboek geheime groep aangemaakt voor SHJN mensennn
Gewoon zeggen : "mam, ik zorg voor eten, ok?"quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:54 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga mama overhalen morgen sushi te gaan eten.
En dan het liefst met het pistool tegen de televisie aan!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Duckhunt?
Oh nee, dat zijn eenden.
Alle andere schietspellen zijn stom, Duckhunt echter![]()
![]()
Nooit van gehoord, ik ben geen gamertquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
En dan het liefst met het pistool tegen de televisie aan!
hm wie weetquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon zeggen : "mam, ik zorg voor eten, ok?"
Mam: "is goed lieve poepescheetje van me"
jij: "breng me naar Sumo, NUUUUUUU"
Mam: "ok, ok"
Done
Cartman style
Duckhuntquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Hijis er ook op de Wii!
Wat is een goeie sushi tent hier in de buurt? Ik mis sushi hier...quote:
Krijgt mijn vriendje ook met kerstquote:
Je hebt ook sushi zonder vis, en Japans zonder sushiquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lust alleen vissticks
Sushi
Is dat net zo leuk dan??quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Hijis er ook op de Wii!
ja in r'dam... en bij de polderpoort zit er eentje, maar das meer japans restaurant.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is een goeie sushi tent hier in de buurt? Ik mis sushi hier...
Wut picsquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je hebt ook sushi zonder vis, en Japans zonder sushi
Cause this love is a Battlefield, a battlefield, a battlefield.....quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Krijgt mijn vriendje ook met kerstHet was die of Battlefield 3 maar daar moet je een rat in doodmaken dus die krijgt hij niet van mij
Sushi qube, maar dat is niet echt 'in de buurt' in de buurtquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is een goeie sushi tent hier in de buurt? Ik mis sushi hier...
Met kerst pas? Dan zou deze hier helemaal gek wordenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Krijgt mijn vriendje ook met kerstHet was die of Battlefield 3 maar daar moet je een rat in doodmaken dus die krijgt hij niet van mij
nee tuurlijk niet, de sequals zijn áltijd slechterquote:
waar is dat?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Sushi qube, maar dat is niet echt 'in de buurt' in de buurt
Jaa mijn eigen is van Catrice! Heb een bruine en een zwarte en indd ook zo'n kwastje van de Hemaquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gelliner FTW
Al eens geprobeerd?
Catrice of Essence, slanted eyeliner kwastje erbij van Essence of de HEMA en je bent voor 5 euro totaal klaar voor een jaar ofzo
Next time baby, next timequote:
Mag ik er ook bij?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hdb een feestboek geheime groep aangemaakt voor SHJN mensennn
Damn, ik lijk echt teveel op jou geloof ik...quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa mijn eigen is van Catrice! Heb een bruine en een zwarte en indd ook zo'n kwastje van de Hema
Ja hoor, als je me even je feestboeknaam dmt, ik kan namelijk normale mensen en fok mensen niet meer uit elkaar halenquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Damn, ik lijk echt teveel op jou geloof ik...
Skyrim heeft hij al binnen en dalijk komt ook nog AC-revelations. Nee, nog genoeg te doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met kerst pas? Dan zou deze hier helemaal gek worden
Echt? Bij mij nog nooit gebeurd!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik haat catrice/essence gelliners. Ze lopen fucking uit, MAC
Donequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hoor, als je me even je feestboeknaam dmt, ik kan namelijk normale mensen en fok mensen niet meer uit elkaar halen
Hij heeft BF3, MW3 en skyrim in 1 week gekocht.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Skyrim heeft hij al binnen en dalijk komt ook nog AC-revelations. Nee, nog genoeg te doen
Gamenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij heeft BF3, MW3 en skyrim in 1 week gekocht.
Nu moet ie volgende week nog saints row 3 en assasins creed halen EINZ1!!1
Oh, dan is DH centrum handiger, uit mijn werk.quote:
Nee boven en wing :pquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Echt? Bij mij nog nooit gebeurd!
Waar breng je het aan dan? Waterlijn?
Kachel aan!quote:
Ik ook, maar nooit gehad, serieus nooit. En ik gebruik bijna elke dag die bruine van Catricequote:
En tereeeechtquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij heeft BF3, MW3 en skyrim in 1 week gekocht.
Nu moet ie volgende week nog saints row 3 en assasins creed halen EINZ1!!1
Negatieve post, checkquote:
Hottie!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kachel aan!
Ik heb t veel te warm, kachel staat hier op de max
Zo, jij ook alweer thuis?quote:
En mn vest aan! Ik lijk wel niet goedquote:
Wat is moeilijk? (DM maar, graag niet volop onlinequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft bbq een moeilijke achternaam? Dan heb ik haar nu ook op feestboek
Welkom op FOK, u past hier goed!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En mn vest aan! Ik lijk wel niet goed
Nja mijn ogen tranen vet snel dus mss kan ie daar niet zo goed tegen. Ik geef iig voortaan 15 euro meer uitquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ook, maar nooit gehad, serieus nooit. En ik gebruik bijna elke dag die bruine van Catrice![]()
Mét vettige oogleden en ik vergeet regelmatig mijn primer enzo
Je voornaam met een t en dan 3 woorden erachterquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is moeilijk? (DM maar, graag niet volop online)
Ik ben juist tevreden over die van de essencequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nja mijn ogen tranen vet snel dus mss kan ie daar niet zo goed tegen. Ik geef iig voortaan 15 euro meer uit
Ja, als je daar last van hebt is het wel het geld waard. Ik vind het bazig spul, werkt voor mij beter dan mijn Bobbi Brown gelliner.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nja mijn ogen tranen vet snel dus mss kan ie daar niet zo goed tegen. Ik geef iig voortaan 15 euro meer uit
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:07 schreef Incantrix het volgende:
Toch niet o'n goed idee dus, die snoepjes![]()
![]()
Ja, dat ben ik. Is die moeilijk?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je voornaam met een t en dan 3 woorden erachter
* SpaceInvaders is te lui om te dm-en
Wel op zaterdsgavond 10 over einzeinzquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik. Is die moeilijk?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Zieligerd!
* BBQ-kip over bolletje aait
Ik had gisteren op 1 oog een mega donkere smokey eye gemaakt. Vanochtend had ik nog steeds (na 3 x wassen ofzo) een donkerdere omtrek bij mijn wimperaanzet hehehehehequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben juist tevreden over die van de essencekrijg hem ook moeilijk eraf als ik mijn make-up eraf haal 's avonds.
Aha! Ik ga mijn Feestboek eens checkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel op zaterdsgavond 10 over einzeinz
Magallemachallemachammquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:11 schreef megamandy het volgende:
Ik zocht op SHJN op facebook, krijg ik allemaal Arabische tekens te zien EINZ!!1!!
Nogmaals tukse, zonder kotsen deze keer!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
*spint*
Thnx dearen dan nu slapen met draaimaag en de smaak van een dode marmot in m'n strot
Jij hebt tenminste nog voeten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
ik vind dit nu al een goeden film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Is dat nu op tv?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rose McGowanCharmed
![]()
吴 曼 迪
Ik kan ze alleen niet meer gebruiken nuquote:
Haai. Heb serieus in vier uur treinen ÉÉN conducteur gezien.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
I haz happy, stufi voor 2012 is geregeld, krijg niet opeens 140 minder maar zelfs meer. Hadden die mongolen zelf ook wel kunnen bedenken en mij wat leed kunnen besparen maar ach
ZO EEN WIEL IN HAAR GEZICHT JONGUHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is dat nu op tv?
Rose McGowanCharmed
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is dat nu op tv?
Rose McGowanCharmed
![]()
SQ's dildo?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Jill loopt de hele tijd met haar nieuwe speeltje in haar mond loller
Jup!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:15 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]![]()
Last van je schouders af lijkt me zo
Mag ik er ook bai?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
O megamandy hij is geheim dys alleen leden kunnen mensen toevoegen, niemand kan hem vinden door te zoeken
Zekers!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Flubberbonk..dat was een mooi shot whehe
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nogmaals tukse, zonder kotsen deze keer!
Kutkind van jou! ()
Stomp 'm!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:17 schreef Incantrix het volgende:
HIJ! SNURKT!!![]()
![]()
![]()
[..]
Zwei stück!
En dat ga ik proberen
Sweet dreams, guys!
Die van die taart jonguh..ik zal je nog eens helpenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK WEET NIET ALLE NAMEN
Dus wil je erbij, dm me je naam dan ff
42 minutennnquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Neeeeee nog maar een half uur 26 boehoehoeee
Moet ik eerst kijken hoe ik mijn neem schrijf op facebookquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK WEET NIET ALLE NAMEN
Dus wil je erbij, dm me je naam dan ff
Ja daar zocht ik al op maar kon niks vinden! Is dat je feestboek naam ook?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die van die taart jonguh..ik zal je nog eens helpen
Ik ben gwquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Wie is GW?
En wie is Bibi????
Wel mooi dat ik bij de geheimen klub zit
SCOREquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
klokkijken is moeilijk op die leeftijd
Nee daar gebruik ik mijn ekten naam. Maar je hebt dmquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja daar zocht ik al op maar kon niks vinden! Is dat je feestboek naam ook?
Je lijkt helemaal niet op je UI!!!!quote:
Wie ben jij???quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Wie is GW?
En wie is Bibi????
Wel mooi dat ik bij de geheimen klub zit
Sorryquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je lijkt helemaal niet op je UI!!!!
Ik heb jou eerder gevonden!!!quote:
Ik ken een hele goeie chirurg die je wel kan helpen?quote:
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb jou eerder gevonden!!!
EINZZZZ
Eetmeter?????????? Whehehehequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:21 schreef Dwyn het volgende:
De eetmeter flipt omdat ik drie glazen wijn heb gedronken.
Ja, de eetmeter van het voedingscentrum. Die vul ik in om te zien wat ik allemaal opeet op een dag.quote:
Zooo herkenbaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:22 schreef megamandy het volgende:
Ik heb zin in chips, maar ben te lui om op te staanen dan wil ik er ook een dipsausje bij maar daar ben ik te lui voor
Mag ik zijn telefoonnummer?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken een hele goeie chirurg die je wel kan helpen?
voedingscentrum...quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, de eetmeter van het voedingscentrum. Die vul ik in om te zien wat ik allemaal opeet op een dag.
(010) 443 14 95 Dhr. de Beerquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag ik zijn telefoonnummer?
Ik wil gewoon een indicatie van wat ik eet op een dag. No serious business.quote:
Ja, ben benieuwd of die de bus nog heeft gevonden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan ie beter tegrn Joysa zeggen
Verschrikkelijk instituur of wat het ook mag zijnquote:
2 woorden:quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Verschrikkelijk instituur of wat het ook mag zijnVolgens mij leeft niemand goed als je hen moet geloven.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar ze zetten het ook op zwaar carcinogene shit en de "meest gezonde" chips enzo...
Nou ja, you get my point
Jaaaaaaaaaaaaaa, voor mij ook!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg sascha, korting voor spees via megamandy?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, voor mij ook!
Daar hebben ze toch ook Dr.Martens???
Gaan we samen shoppen bij megamandyquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, voor mij ook!
Daar hebben ze toch ook Dr.Martens???
Ik hoef niet van die kisten hoor (heb ik al, maar doe ik nooit aan), ik heb onwijs coole pumps van dr.Martens. Wil ook nog wel een paar andere schoenen ervan, zitten zo lekker en lekker stevigquote:
Waar was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gaan we samen shoppen bij megamandy
Maar.. maar.. ik moet dit in de gaten houden, skype voor mijn vriendje en ben de Dr. Martens aan het opzoeken wat we nu hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie moeten wel mijn spelletj0n doe op feestboek in de groep
Doe ik dat, snap je me niet... sufkutquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie moeten wel mijn spelletj0n doe op feestboek in de groep
Diezelfde als ik?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet die mooie pumps nog halen bij Mandy!
Je doet het op de verkeerde plek jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doe ik dat, snap je me niet... sufkut
Wat heb je in de tussentijd gedaan (behalve reizen)quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:33 schreef princess-a het volgende:
19.30 doeeeiii fijne avond blablabla
Nu: net thuis!
Je schoot niet op!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je doet het op de verkeerde plek ja
Nee glitterpumps hele mooie. Staan bij Mandy in de etalagequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Diezelfde als ik?
Hebben ze die nog? Ik heb ze al 3 jaar (en max 10 x gedragen)
nee idd... en zo snel is deze laptop ook niet bepaaldquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Djiezus ik kan niet zo snel switchen tussen fok en fb en ook nog was vouwen
prrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee glitterpumps hele mooie. Staan bij Mandy in de etalage
Mestreechquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrrrrrr
waar is dat dan?
Tering eind weg.... weet wel waar het zit, afgelopen jaar vaak daar geweestquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
MestreechInclusief MAC, Sephora + Bobby Brown counter
nietusquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bbq doet alleen onaardige dingen
Oh noooes!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen reactie, misschien ligt ze in een sloot
Ik kan niet op je naam komen sorry, dm je even?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mag ik ook bij het clubje![]()
Was erg leuk vanmiddag! De volgende keer blijf ik langer
Alleen maar reizenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat heb je in de tussentijd gedaan (behalve reizen)
en nu is ze vermist.... heb jij wel een alibi?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrrrrrr
waar is dat dan?
Ik zat met dwyn in de treinquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en nu is ze vermist.... heb jij wel een alibi?
ik bedoel, lezen, of slapen, of masturberen in de trein, of geswaffeld worden door negers, gloeilampen likken, dat soort dingenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Alleen maar reizenen 1 keer op de overstap wachten
mega foto! Ik heb maat 41quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] It's shiny! En op twee dagen tijd bijna uitverkochtAlleen nog 37 en 41, maar dat zal wel weer aangevuld worden
Omfg 45 euro? WANT WANT NEEDquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] It's shiny! En op twee dagen tijd bijna uitverkochtAlleen nog 37 en 41, maar dat zal wel weer aangevuld worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |