moe je nie doen! Doe zeer!quote:
Jij zou ook schreeuwen als je stoomstrijkijzer tegen je hand aanduwtquote:Op donderdag 10 november 2011 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
WAT IS IEDEREEN HIER AAN HET SCHREEUWEN! EINZ!
lulzquote:Op donderdag 10 november 2011 19:37 schreef Dwyn het volgende:
Jezus. Volgens mij is de bovenbuurvrouw vermooid. Hoorde heel hard 'Neeee!' en een harde knal gevolgd door een hele gemene lach.
rimpels krijg je d'r niet uit met een strijkbout hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij zou ook schreeuwen als je stoomstrijkijzer tegen je hand aanduwt
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:37 schreef Dwyn het volgende:
Jezus. Volgens mij is de bovenbuurvrouw vermooid. Hoorde heel hard 'Neeee!' en een harde knal gevolgd door een hele gemene lach.
Daarom strijk ik nooitquote:Op donderdag 10 november 2011 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij zou ook schreeuwen als je stoomstrijkijzer tegen je hand aanduwt
quote:
Of ze is met de wii aan het spelen en heeft zojuist de remote door de tv heen gegooidquote:Op donderdag 10 november 2011 19:37 schreef Dwyn het volgende:
hehehehequote:Op donderdag 10 november 2011 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of ze is met de wii aan het spelen en heeft zojuist de remote door de tv heen gegooid
(en dan met een toeschouwer die aan het filmen is en na de harde lach riep "dit gaat op joetjoep")
heb je gehuild / tieten geflasht?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godverdomme mijn tentamen niet gehaald. Ik heb een 4,1. Ik d8 echt whutt want ik had echt geleerd.
Wil ik het met die man nabespreken, heb ik na anderhalve vraag al 3 punten erbij gekregenwant: "Ohhh bedoelde je het zo, ja als je het op die manier bekijkt krijg je er nog een punt bij." Toen had die lul geen tijd meer en moet ik er zelf thuis nog eens naar kijken. Nog 2 punten en ik heb een voldoende.
![]()
Sup hier verder?
Gewoon tieten tonen. It will workquote:Op donderdag 10 november 2011 19:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godverdomme mijn tentamen niet gehaald. Ik heb een 4,1. Ik d8 echt whutt want ik had echt geleerd.
Wil ik het met die man nabespreken, heb ik na anderhalve vraag al 3 punten erbij gekregenwant: "Ohhh bedoelde je het zo, ja als je het op die manier bekijkt krijg je er nog een punt bij." Toen had die lul geen tijd meer en moet ik er zelf thuis nog eens naar kijken. Nog 2 punten en ik heb een voldoende.
![]()
Sup hier verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |