Ik word dit jaar 24, 6 jaar dus. Ik ben alleen een hele late student, en hij was een hele vroege.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wat heftig meis![]()
Weet eigenlijk niet zo goed wat te zeggen, maar als jullie gevoel daarover inderdaad zo dramatisch ver uit elkaar ligt en hij kan niet op jou wachten..
mijn lief heeft wel vele jaren op mij gewacht, maar ik denk dat wij iets minder met alkaar schelen qua leeftijd? Ik weet niet hoe oud jij bent?
Pfff, klote zeg..
Hij heeft ook best wel vaak een gedachtegang (zoals nu) waar met redelijke argumenten al een hoop aan veranderd kan worden. Maar hij heeft wel het gevoel, en ik denk wel dat het ons kan gaan opbreken.quote:
Aan de ene kant snap ik dat je als je je leven wilt gaan delen, je wel een beetje hetzelfde moet willen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik word dit jaar 24, 6 jaar dus. Ik ben alleen een hele late student, en hij was een hele vroege.
Ik dacht alleen dat hij ook wel op mij zou wachten omdat het idd zo is wat SQ zegt dat hij als we uit elkaar gaan nog verder van kinderen af staat. Als wij bij elkaar blijven komt het er denk ik sowieso wel van. Bovendien komt hij nou ook niet echt aan de lopende band geschikte vrouwen tegen.
[..]
Hij heeft ook best wel vaak een gedachtegang (zoals nu) waar met redelijke argumenten al een hoop aan veranderd kan worden. Maar hij heeft wel het gevoel, en ik denk wel dat het ons kan gaan opbreken.
Petje gilde gisteren als een klein meisje toen ik wat rughaartjes met de epilady weg wilde halenquote:
Ja, dat heb ik ook. 30 is vroeg voor een hoogopgeleid koppel, maar dat gaat er bij hem niet in.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het gewoon raar dat het NU KINDEREN!! zwaarder weegt dan de liefde die je voor iemand voelt. Als het nou een vrouw van 37 was kon ik er in komen, maar hij wordt dit jaar dertig! Thefuck
Mja dat dus...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het gewoon raar dat het NU KINDEREN!! zwaarder weegt dan de liefde die je voor iemand voelt. Als het nou een vrouw van 37 was kon ik er in komen, maar hij wordt dit jaar dertig! Thefuck
Ja ik vind het gewoon kut dat hij er zo zwaar aan tilt. We zijn nu bijna 1,5 jaar samen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik dat je als je je leven wilt gaan delen, je wel een beetje hetzelfde moet willen.
Aan de andere kant: In hoeverre valt het allemaal te plannen? Straks blijkt 1 van de twee onvruchtbaar en ben je voor niks uit elkaar gegaan, ik noem maar wat.
Vind het altijd moeilijke kwesties.
Hoe lang zijn jullie samen?
Scheelt een hele hoop in dit opzicht, ik ging pas rammelen rond mijn 30e (ik was 29 toen we ervoor gingen), daarvoor had ik dat niet. Maar gevoel is idd klote, want dat trekt zich van geen enkel argument wat aan. Maar hoe hij nu tegen jou doet, denk je dat dat komt omdat hij de belangrijk-heid van dit gsprek misschien anders inschat als jij of is hij lomp aan het doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik word dit jaar 24, 6 jaar dus. Ik ben alleen een hele late student, en hij was een hele vroege.
Ik dacht alleen dat hij ook wel op mij zou wachten omdat het idd zo is wat SQ zegt dat hij als we uit elkaar gaan nog verder van kinderen af staat. Als wij bij elkaar blijven komt het er denk ik sowieso wel van. Bovendien komt hij nou ook niet echt aan de lopende band geschikte vrouwen tegen.
[..]
Hij heeft ook best wel vaak een gedachtegang (zoals nu) waar met redelijke argumenten al een hoop aan veranderd kan worden. Maar hij heeft wel het gevoel, en ik denk wel dat het ons kan gaan opbreken.
En misschien breekt het je niet op. Waarom zou je de relatie niet aanhouden? Dan breekt het je wel op, dan heb je nog een erg leuk jaar gehad toch? Waarom ermee stoppen omdat er een kans is dat het later weer uit gaat?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. 30 is vroeg voor een hoogopgeleid koppel, maar dat gaat er bij hem niet in.
Het is dan niet dat hij nu kinderen wilt, maar dat hij de tijd dat ik er voor klaar denk te zijn te laat vind. Hij heeft iets van 'als het ons opbreekt, komen we er dan wel achter'. Maar ik heb geen zin in een relatie waarvan ik weet dat hij over een jaar toch over is.
En het is idd zo dat als wij hierom uit elkaar zijn het ook nog even zal duren voordat er weer kansen zijn op vader worden.
Ik denk dat hij de belangrijkheid van dit gesprek niet zo inschat. Want het is wel een schat van een jongen hoor, hij zal het niet met opzet doen. Voor hem is er geen reden om aan te nemen dat we er op korte termijn mee te kappen, omdat hij het gewoon leuk met mij heeft. Hij was moe gisteravond, en heeft misschien toen die sms niet eens meer gezien, maar ik had het netjes gevonden als hij vanmorgen even had gebeld.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Scheelt een hele hoop in dit opzicht, ik ging pas rammelen rond mijn 30e (ik was 29 toen we ervoor gingen), daarvoor had ik dat niet. Maar gevoel is idd klote, want dat trekt zich van geen enkel argument wat aan. Maar hoe hij nu tegen jou doet, denk je dat dat komt omdat hij de belangrijk-heid van dit gsprek misschien anders inschat als jij of is hij lomp aan het doen?
goed punt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En misschien breekt het je niet op. Waarom zou je de relatie niet aanhouden? Dan breekt het je wel op, dan heb je nog een erg leuk jaar gehad toch? Waarom ermee stoppen omdat er een kans is dat het later weer uit gaat?
Daswaar. En ik denk ook serieus dat hij het snelste kinderen heeft als hij bij mij blijftquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En misschien breekt het je niet op. Waarom zou je de relatie niet aanhouden? Dan breekt het je wel op, dan heb je nog een erg leuk jaar gehad toch? Waarom ermee stoppen omdat er een kans is dat het later weer uit gaat?
Daar zou ik dan idd ook aan gaan twijfelenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Daswaar. En ik denk ook serieus dat hij het snelste kinderen heeft als hij bij mij blijft. Ik wil alleen niet dat hij bij mij blijft alleen omdat hij met mij het snelste kinderen heeft.
Logischquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Daswaar. En ik denk ook serieus dat hij het snelste kinderen heeft als hij bij mij blijft. Ik wil alleen niet dat hij bij mij blijft alleen omdat hij met mij het snelste kinderen heeft.
Ok, dat scheelt ook al denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de belangrijkheid van dit gesprek niet zo inschat. Want het is wel een schat van een jongen hoor, hij zal het niet met opzet doen. Voor hem is er geen reden om aan te nemen dat we er op korte termijn mee te kappen, omdat hij het gewoon leuk met mij heeft. Hij was moe gisteravond, en heeft misschien toen die sms niet eens meer gezien, maar ik had het netjes gevonden als hij vanmorgen even had gebeld.
Omdat tosti'squote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom zegt mijnals ik vraag wat hij wilt ontbijten altijd tosti's
?
Dat laatste idd..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Nah, het gaat afgezien van dat op dit moment heel goed tussen ons, dus wat dat betreft maak ik me daar nu geen zorgen om.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar zou ik dan idd ook aan gaan twijfelen
Het is niet dat ik bang ben dat het overgaat, maar als je zeker weet dat je over een jaar uit elkaar gaat zie ik dat nu van het ene jaar niet zo in. Dat maakt het alleen maar moeilijker.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
Elke relatie kan overgaan, op welk punt dan ook. Als je daar bang voor bent kun je beter helemaal geen relaties aangaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |