YESquote:
you know itquote:
Jij ook in foreveralone!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet nog even onder je naam aanpassen
Quote voor het nageslacht, daar ik gok dat je een typo hebt gemachtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
BUT YOU KNOW YOU CAN EVER MAKE ME FOREVER ALONE
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kippie! Was ze gisteren vergeten te uploadensorry voor de crappy foto's
En let niet op hoe ik gelakt hebt
En booooooo mijn wijsvingernagel was gescheurd met haren wassen
Mooi wijffie! Denk zeker met je koppie erbij dat het helemaal cool staat, dit lakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
het is never make me love you morequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht, daar ik gok dat je een typo hebt gemacht
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooi wijffie! Denk zeker met je koppie erbij dat het helemaal cool staat, dit lakje
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Das raar hoop dat ze wat voor je kunnen doen danIk lees met mijn Haagse harses ook steeds aardbeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het doet me denken aan Ome Henk![]()
Te beluisteren op deze site:
http://www.glandigomusic.com/ringtone.php?bundle_id=43096#
Ik kan 'm niet vinden op YouTube
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |